Valokuvauskilpailu #1 - "Lehdetön"

220 posts, 11 pages, 79,782 views

anri

Posts: 890

#81 • • anri team parempi pitäjä
Edelleen etsiskelen skanneria! Ei kellään olis edes normiskanneriin kunnollista negalevyä?

anri:
Huom! Tamperelaiset harrastajat sattuisko kukaan omistamaan hyvää negaskanneria, jolla sais myös kinoo suurempaa rullafilmii (6x6) skannattua?

--
don't go halfway - go all the way

Epailija

Posts: 5,636

#82 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Hemmetin hyvä ehdotus ja teema. Nyt kun saisi vielä jonkun idean ja muistaisi toteuttaa sen. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

phear

Posts: 804

#84 • • phear <X>
Hmmm, en taida jaksaa lähteä ulos palelemaan, joten heitetään kehiin pari viikkoa vanhaa matskua:
efo

Posts: 1,908

#85 • • efo Laserpoint

Tres:
Kuvaaja tosin joutuu viikkojen ajaks julkisen
häpeän ja ivanaurun kohteeks *hih*

elää *nyyh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

mana

Posts: 60

#86 • • mana pieni tyhmä fyysikko
Pakko kai tähän on osallistua, hyvä ideakin olisi mielessä... Pieni julkinen nöyryytys ei ole koskaan haitaksi. :)

--
If you do it you'll regret it, if you don't do it you'll regret it. Either way your going to regret it, you might as well just do it.

Avatar
#87 • • ALIEN Guest
mieli tekis jo laittaa kuva, mut kun ei osaa päättää mikä olisi paras... Ja onhan tässä vielä aikaa kuvailla, jos onnistuis saamaan jotain vielä parempaa aikaiseks =))
phear

Posts: 804

#88 • • phear <X>

mayah:
---
phear:
Kuvatus

---


Aivan järjettömän makee!!! *aplodit*



Kiiitoos! *iihhih*
efo

Posts: 1,908

#89 • • efo Laserpoint

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

DJioni

Posts: 182

#90 • • DJioni
My entry:

lehdeton.jpg

--
* SÄDE *

sapeli

Posts: 11,768

#91 • • sapeli jokukukamikä?

DJioni:
My entry:



Mahtava idea ja sitäkin upeampi toteutus *aplodit* (paitsi et varastit mun idean *hmph* mut onneks multa löytyy niitä lisää *juonittel* *hihu*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJioni

Posts: 182

#92 • • DJioni

sapeli:
---
DJioni:
My entry:
---


Mahtava idea ja sitäkin upeampi toteutus *aplodit* (paitsi et varastit mun idean *hmph* mut onneks multa löytyy niitä lisää *juonittel* *hihu*)



Thanks!
sorry että varastin sun idean *hymy*

--
* SÄDE *

Avatar
#93 • • ALIEN Guest

mayah:
Aivan loistava kuva ja ajatus. Propsit Ionille *aplodit* Mua tässä vähän jännittää, et miten meidän UnityF:n kanssa käy, kun molemmilla on myös keskenämme samantapainen ajatus taustalla (ihan eri siis kuitenkin kuin tässä). Katsotaanko siis, kumpi ehtii ensin? *juonittel* *taklail*



ei se ajoitus vaan laatu ja toteutus mikä ratkaisee ;))
sapeli

Posts: 11,768

#94 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
Aivan loistava kuva ja ajatus. Propsit Ionille *aplodit* Mua tässä vähän jännittää, et miten meidän UnityF:n kanssa käy, kun molemmilla on myös keskenämme samantapainen ajatus taustalla (ihan eri siis kuitenkin kuin tässä). Katsotaanko siis, kumpi ehtii ensin? *juonittel* *taklail*



No mut voihan saman ideankin toteuttaa ihan eri tavoilla *joo* Mut tuo Ionin kuva on kyllä sen verran magnifique että sen kanssa en lähde kilpailemaan *hihu* Ja mitä mä oon kuullu niin UnityF:llä on useampikin hyvä idea...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Auacusha

Posts: 1,097

#95 • • Auacusha Koneradio
tässäpä minun kuva.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

siveys

Posts: 2,492

#96 • • siveys lovely
color me unimpressed, but...
ella_

Posts: 1,329

#97 • • ella_

DJioni:
kuva



upea !

--
Elementary, my dear.

remotion

Posts: 5,283

#98 • • remotion nostatus guru
Muutamilla ollut kyllä todella hienoja

Kessi:
Tällainen löytyi multa.



Eipäs vaan tämäkin on hieno. Tämän voisin ottaa oversize A0 mun seinälle sohvan päälle kehyksiin. tuo pitkä kaula ja kohde ihan toisessa nurkassa tuo mieleen saman tyylin jota on dieselin mainoksissa näkynyt toisinaan.

siis en oo mikään taidepelle mutta minusta toimii kuvana myös näin, rajaus on ns villi.
sAmmy-

Posts: 29

#99 • • sAmmy- ynwa

DJioni:
My entry



Aivan mahtava kuvitus *hymy*

--
You´ll Never Walk Alone

toma

Posts: 2,009

#100 • • toma Tototoototo

DJioni:
My entry:



Tää on niin hieno että se on melkein rendatun näköinen :o

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac