Valokuvauskilpailu #1 - "Lehdetön"

220 posts, 11 pages, 79,779 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Aziz Combat Fighter

UnityF:
http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/lehdeton22 .JPG



Hitto, mulla oli sama idea paitsi et tyyppi ois ollu tyytyväisenä juna-asemalla haaveilemassa ku muut lukee matti nykäsen toilailuista suu vaahdossa :)

Pikkasen tärskähtäny kuva mut muuten ihan bueno. Paitsi etten ihan innostu mustavalkokuvista silloin, kun mustavalkoisuus ei tuo kuvaan juurikaan efektiä. Mut mitä mä valokuvista tiedän..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#142 • • Edited Aziz Combat Fighter

Fyraett:
Ottakaas siitä tikkarit *lohduttel* chupachups.jpg *plur*



Mä kuristan sut sun uniin.
UnityF

Posts: 15,721

#143 • • UnityF joo just se

Ana:
Pikkasen tärskähtäny kuva mut muuten ihan bueno....



joo siis toi on elämäni kuudes kuva jonka otan *ding* ikinä aikasemmin en ollu koskenu digikameraan.. vähän olin hakusessa mut halusin silti yrittää *iloinen* + että ton kuvan jälkeen akku loppu ja mulla ei ollu laturii ja sit piti jo palauttaa kameraa.. Mut ensi kerralla sitten.. *juonittel* *hihu*
remotion

Posts: 5,283

#144 • • remotion nostatus guru

Jone:
---
UnityF:
(kuva)

---


Kas, ehdit ensin postaamaan kuvan, jossa on sanomalehtiä. Munkin kuvaani tulee niitä (siitä huolimatta). *joo*



Mun kuvaan ois tullut hullu läjä niittejä mutta en voi omaperäistä ideaani toteuttaa koska kamera on jossain päin saksaa huollossa.
diorite

Posts: 437

#145 • • diorite 180+
Tässä mun kuva (silta lehdettömään):

--
Kuka? Minäkö?

Avatar
#146 • • ALIEN Guest

diorite:
Tässä mun kuva (silta lehdettömään):



mitä.... kävitkö lakaisee sillan lehdistä ennen ku otit kuvan? *nauru*
S-T

Posts: 1,195

#148 • • S-T Pieni

Jone:
---
UnityF:
(kuva)

---

Kas, ehdit ensin postaamaan kuvan, jossa on sanomalehtiä. Munkin kuvaani tulee niitä (siitä huolimatta). *joo*


Tän kuvaan kans - mikäli sen ehdin ottaa, jää vähän viimetinkaan kun perjantaina yhden tunnin ajan todennäköisesti on ainoa mahdollisuus kuvata juuri siinä ympäristössä, mitä olin ajatellut *hikoil*

--
Pieni on kaunista.

Jaques

Posts: 1,390

#149 • • Jaques HUGC / So Nice!
Täs on nyt sit se "lehdetön" kuva ku toinen ei kelvannu.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

diorite

Posts: 437

#150 • • diorite 180+

ALIEN:
---
diorite:
Tässä mun kuva (silta lehdettömään):

---


mitä.... kävitkö lakaisee sillan lehdistä ennen ku otit kuvan? *nauru*



Itseasiassa ajatukseni oli että sillan takana olevan paikan nimi on "Lehdetön" koska siellä olevissa puissa ei ole lehtiä. Ei siis kirjoitusvirhe "silta lehdettömänä". Tietysti paikannimen olisi selvyyden vuoksi voinut kirjoittaa isolla. Mutta koska kaikkien kuvien "nimi" on lehdetön, niin kukin tietysti saa ymmärtää kuvan miten haluaa.

--
Kuka? Minäkö?

Avatar
#151 • • CryOniC Guest
-sky diving-
Jone

Posts: 8,258

#152 • • Jone Archibald Haddock

CryOniC:
-sky diving-



Jälleen pyytäisin vähän selventämään. Voi olla, että mä en vaan hahmota, mutta olethan ymmärtänyt kilpailun teeman?
Avatar
#153 • • CryOniC Guest
joo kyllähän toi tuli kuettua.. mut tää oli eka kuva mikä tuli mieleen ja sit vaan ajattelin laittaa sen..Näin itteni jotenki mielessäni kääntelemässä valokuvakansion lehtiä ja sit siitä tuli lehdetön*nauru* voin tietty vaihtaakki..ja ottaa kuvan ihan harkinnalla ja ajalla..?
Jone

Posts: 8,258

#154 • • Jone Archibald Haddock

CryOniC:
joo kyllähän toi tuli kuettua.. mut tää oli eka kuva mikä tuli mieleen ja sit vaan ajattelin laittaa sen..Näin itteni jotenki mielessäni kääntelemässä valokuvakansion lehtiä ja sit siitä tuli lehdetön*nauru* voin tietty vaihtaakki..ja ottaa kuvan ihan harkinnalla ja ajalla..?



Ei tarvii vaihtaa. Jos toi on sulle "Lehdetön", niin se on sit Lehdetön. Kuhan halusin varmistaa, että näin on. *hihu*
Avatar
#155 • • CryOniC Guest
ool rait...eihän siinä paljon lehtiä näy :D ja tuuleeki vielä..lähtee viimisetki vegee*hih*
Avatar
#156 • • ALIEN Guest
pakko tyytyä tähän, kun ei enää ehdi käydä kuvailee...

--> linkki
peepe

Posts: 904

#157 • • peepe

ALIEN:
pakko tyytyä tähän, kun ei enää ehdi käydä kuvailee...

--> linkki



hieno on
Avatar
#158 • • ALIEN Guest

peepe:
hieno on



aika perus meininkii... =/
Avatar
#159 • • ALIEN Guest

CryOniC:
-sky diving-



helkkarin hieno kuva muuten!!!! =)
Avatar
#160 • • djmg Guest
No jospa mäki sit nyt osallistuisin tähä ..*joo*

linkki