mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

393 posts, 20 pages, 210,773 views

Android

Posts: 3,908

#221 • • Android
Ensin;

Techken, 30.4.2005 22:20:
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.

Yleensä katukuvassa näkee jätkiä jotka vetää pitkin katua paksupohjaset kengät jalassa ja poplari nähkatakki päällä. Oikein pistää vihaks kun noita on.



...Ja sitten;


Techken, 30.4.2005 23:05:
No ihan miten vaan. Jokainen saa olla tasan semmoinen kun tykkää, vaikka ei ois hiuksia ikinä nähnykkään. *pihkassa* ps. terkkuja



Oikeesti, mä rakastan sua *pus*
Techken

Posts: 101

#222 • • Techken

Android, 6.5.2005 17:55:
Ensin;


---
Techken, 30.4.2005 22:20:
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.

Yleensä katukuvassa näkee jätkiä jotka vetää pitkin katua paksupohjaset kengät jalassa ja poplari nähkatakki päällä. Oikein pistää vihaks kun noita on.

---


...Ja sitten;



---
Techken, 30.4.2005 23:05:
No ihan miten vaan. Jokainen saa olla tasan semmoinen kun tykkää, vaikka ei ois hiuksia ikinä nähnykkään. *pihkassa* ps. terkkuja

---


Oikeesti, mä rakastan sua *pus*




Oikeesti ihanaa ihanaa *halii* *sydän* *sydän*

Toivottavasti nähdään jossain niin voin tulla pussaan sua suoraan suulle ja ihan joka paikkaan.

Missä päin Suomea asut ? vahinko vain että minusta ei ole kuvaa netissä *hani* *hali*
Cloud

Posts: 2,162

#223 • • Cloud Game Freak
Jokainenhan saa olla millainen haluaa, Mutta joitain asioita en vain itselleni halua.

A)Naisella pitää olla isommat rinnat kuin minulla =P Ja nyt itse pääasiaan. (B) Naisella kuuluu olla pitemmät hiukset kuin minulla. Suomeksi naiset näyttävät naisilta ja miehet miehiltä Kuten kahvi mustana ja niin edespäin. *muhaha*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

RainChild

Posts: 909

#224 • • RainChild
Mun puolesta saa ihan rauhassa olla pitkät hiukset *hymy*...tälläkin hetkellä yhdellä sellaisella kivalla pojalla on suht pitkät hiukset, jopa vähän pidemmät kun mulla, mutta ei siinä mun mielestä mitään ihmeempää juttua oo...

p.s. kunhan ei mikään rasvaletti oo *vink**sars*

--
Rainchild is back home

Garo

Posts: 446

#225 • • Garo #jake

extramppa, 6.5.2005 17:18:
---
Garo, 6.5.2005 10:50:
Tasa-arvon takia ilmaisen, että useimmiten lyhythiuksiset tytöt sytyttävät enemmän kuin pitkätukkaiset. Ja mitä punaisemmat niin sen paremmat *plur*
---
Mä oon aika yllättynyt tästä, koska oon kuullu monen pojan suusta, että pitkähiuksiset sytyttää paremmin. Mutta niinpä sitä vaan on ihmisillä erilaisia mielipiteitä, mä olin taas vahingossa lipsahtanut yleistykseen. (Mutta ehkä siksi, koska olen itse pitkähiuksinen)*joo**vink*



Näinhän ne mielipiteet vaihtelee. Lisätään vielä että, ainakin omasta mielestäni, sellainen pörrö-look sopii hienosti lyhythiuksisille tytöille. Ehkä jotenkin pitkähiuksisia tyttöjä on joka paikassa, että lyhythiuksiset tuntuu jotenkin eksoottisemmalta, tai jotain *juonittel*

- Garo, Sitä Oikeaa etsiessä *hali*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#226 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Ei tykkää*eiei*. Ja tytöillä PITÄÄ olla pitkät hiukset ehdottomasti!*piis**hihu*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Samu

Posts: 517

#227 • • Samu Bodhisattva

Techken, 30.4.2005 22:20:
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.



Onks ihan pakko mennä, jos on lyhyttukkainen hevari?

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Karski

Posts: 6,049

#228 • • Karski Pomon kätyri

Samu, 9.5.2005 11:16:
---
Techken, 30.4.2005 22:20:
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.

---


Onks ihan pakko mennä, jos on lyhyttukkainen hevari?



Tai kalju *uros*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Samu

Posts: 517

#229 • • Samu Bodhisattva

Tres, 9.5.2005 11:18:
---
Samu, 9.5.2005 11:16:
---
Techken, 30.4.2005 22:20:
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.

---


Onks ihan pakko mennä, jos on lyhyttukkainen hevari?

---


Tai kalju *uros*



Nii!! Mistäs ne silloin parturoi!? Kysyn vaan.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Mandex

Posts: 296

#231 • • Mandex
liian pitkät hiukset on kyllä kammottavat, mutta niin on kyllä kaljukin *igor*..
toisaalta riippuu kyllä ihan naamastakin..jos sopii pitkät niin sopii..
Neko

Posts: 943

#232 • • Neko No äläpä kerro enempää

extramppa, 6.5.2005 17:18:
Mä oon aika yllättynyt tästä, koska oon kuullu monen pojan suusta, että pitkähiuksiset sytyttää paremmin.


No kai niitä poikkeuksia aina on, mutta itseäni ei haittaa pätkääkään massaan kuuluminen todetessani että kyllä pitkät hiukset ovat osa naisellisuutta. Ei sytytä lyhyet hiukset naisella ei sitten yhtään.
HacGyver

Posts: 51

#233 • • HacGyver Vieraileva tähti
ite en kyl lämpene yhtään... sellanen josh hartnett tukka on mun mielest kaikist söpöin! *pihkassa*
Fezz

Posts: 24

#234 • • Fezz
Omassa pitkässä tukassa harmittaa lähinnä vain se että miten hetken jorailun jälkeen tukka vaan valuu tyhmän näköisen hikisenä pitkin kalloa. Mitenhän naiset selviää tästä haasteesta? tupeeraus ja pullollinen hiuslakkaa?

--
Have Fun - Stay Young

Jago

Posts: 4,039

#235 • • Jago un-trained monkee
en tykkää hevareitten hiuksista joissa ei ole mallia ja ainut idea onkin pitää ne pitkänä ja epäsiistinä.
Jos on hyvä malli ja pärstä(ei semmonen adonispästä eikä semmonen tyttömäinenkään) niin sitten voi sopiakkin. yksilöllistä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sielu hänkin

Posts: 343

#236 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mm. Persoonan mukaan pitkät hiukset. Oon nähnyt upeita pitkiä tukkia pojilla ja muutamalla sellasellaki pojalla josta oon tykänny. Itellä ollu lyhyempi tukka kyl useemman kerran ku useella tuntemalla pojalla joten en kitise pitkistä ku ite ei oo kans sovinnaisessa mallissa.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Gleba

Posts: 549

#237 • • Gleba
ei. eieieiei. *sars*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

domi

Posts: 7,069

#238 • • domi Työn sankari.
Piiiiiiiiiiiiiitkätukkalööössiii. Ei näin, tytöillä pitkät, pojilla lyhyet.
Jutu

Posts: 3,054

#239 • • Jutu Blondi

Sir Dominique Trévisan, 29.9.2005 14:09:
Ei näin, tytöillä pitkät, pojilla lyhyet.


Höpö höpö. Pitkätukkaset pojat *slurps* Ja useimmille tytöille sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

John

Posts: 1,384

#240 • • Edited John Lauma

FAIRI, 6.5.2005 10:44:
mä en kohta tykkää pojista enää ollenkaan *hymy*



No se nyt ei ole mikään ihme kun alkaa miettimään kaikkia vaatimuksia naiset asettavat miehille! Miksiköhän 90% naisista haluavat oman kotihomon...*vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?