mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

393 posts, 20 pages, 210,578 views

Avatar
#1 • • neon2 Guest
Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*
Jone

Posts: 8,258

#2 • • Jone Archibald Haddock
Mitä jos ei tykkää lyhythiuksistakaan pojista? *ding*
Dementation

Posts: 2,892

#3 • • Dementation wednesday?
Entä jos tykkää yleensäkin kaikista pojista hiusten pituuteen katsomatta?
*plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#4 • • neon2 Guest
Jone onko sulla itsetunto-ongelmia? etkö tykkää itsestäsi edes*ding* Kai nyt tykkäät edes katsella?*piis*
Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock

neon2:
Jone onko sulla itsetunto-ongelmia? etkö tykkää itsestäsi edes*ding* Kai nyt tykkäät edes katsella?*piis*



On, mutta miten ne liittyy pitkä- tai lyhythiuksisiin poikiin? Mä en muuten ole poika, vaan MIES. *nauru*
Avatar
#6 • • neon2 Guest

Dementation:
Entä jos tykkää yleensäkin kaikista pojista hiusten pituuteen katsomatta?
*plur*



IHQ!!!!!!!!!!!!!!!!*sydän**jiihaa*

niin pitääkin.. ei se pituus ole pääasia.. Loreal, koska olen sen arvoinen*pupu*
noena

Posts: 3,138

#7 • • noena first breath after coma
*nauru* =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#8 • • Nancy Guest
*eiei*tää misu ei lämpee pitkähiuksisille jätkille...eihän sitä erota takaapäin että onko kyseessä nainen vai mies jos mies vielä sattuu olemaan sellainen hintelän sorttinen...*lmao* ja mitä tohon hiusten harjaamiseen tulee niin mulla riittää kyl omastakin takaa kammattavaa kun letti on sellanen puol metrii...*joo*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#9 • • Jusuplussa UG-///
entä jos tykkää kaljuista, jotka käyttää hevariperuukkei :o

[muokattu 7.5.2004 00:20]
noena

Posts: 3,138

#10 • • noena first breath after coma

yusu:
entä jos tykkää kaljuista, joka käyttää hevariperuukkei :o



good point! *piis**hymy*

Nancy:
..ja mitä tohon hiusten harjaamiseen tulee niin mulla riittää kyl omastakin takaa kammattavaa kun letti on sellanen puol metrii...*joo*



jeps, know the feeling.. omat hiukset on sellaset 65cm pitkät.. *justjoo**nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Tyeicha

Posts: 5,807

#11 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
mä en kyl tykkää yhtään.. *eiei* ei musta kovin miehekästä, eikä vaan yksinkertaisesti mun makuun.

--
-Tyeicha-

DiamonDie

Posts: 676

#12 • • DiamonDie mediahippi
Ai kaikki tykkäävät ruskettuneista, lihaksikkaista miehistä? No hyi helvetti, ei todellakaan. Pahempaa turnoffia voi keksiä. Pitkät hiukset sen sijaan ovat yleensä vallan hurmaava osa ulkonäköä. Kaikille ne eivät tosin sovi, tosin mikäpä kampaus sopisi. Siilitukka ei IMO tunnu sopivan oikein kellekään. :-P

En keksi mitä epämiehekästä pitkissä hiuksissa olisi, miehet ovat hengailleet hulmuavissa kutreissa varmaan historian alusta lähtien ja useimmissa kulttuureissa.
Avatar
#13 • • Cera Guest
Kyl mä vaan tiedän ainakin yhden tositosi ihanan pitkähiuksisen miehen....
Se on mun seinälläkin...

*pelle* *nauraa*
MaSari

Posts: 1,986

#14 • • MaSari space jammer
Mä ainaki tykkään lyhythiuksisista *joo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Defiz

Posts: 717

#16 • • Defiz
mulla oli pitkä letti mutta inttiin meno pakottaa lyhyeen totuttelua, tosin en kyllä vaihtais lyhyttä lettiä pois *iloinen*

paljon käytännöllisempi ja helpompi hoitaa.

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

ella_

Posts: 1,329

#17 • • ella_
ei tietenkään voi yleistää, koska poikkeustapauksia varmasti on, mutta en muista milloin olisin nähnyt miehellä pitkät (ja tarkoitan ihan yli leuan pituisia) hiukset, jotka oikeasti näyttäisivät mun silmissä hyvältä. toisaalta saman efektin saa aikaan tosi lyhyet hiukset kuten jenkkisiili.

--
Elementary, my dear.

Karski

Posts: 6,049

#18 • • Karski Pomon kätyri
Todennäkösesti homoja.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Defiz

Posts: 717

#19 • • Defiz
*ding*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Mark

Posts: 7,311

#20 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
en tykkää *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!