mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

393 posts, 20 pages, 211,071 views

Avatar
#201 • • Hexe Guest
Pitkätukkaset pojat näyttää ihan tytöiltä.
Kriss G

Posts: 1,492

#203 • • Kriss G Wir brauchen bass

JuzaDee, 21.4.2005 15:54:
---
Kriss G, 16.4.2005 19:22:
---
JuzaDee, 16.4.2005 19:12:
---
Kriss G, 31.3.2005 10:35:
Yleensä kun nään pitkähiuksisen pojan lyön sitä avokämmenellä naamaan ja huudan samalla: LEIKKAA LETTIS HIPPI! Eiku oikeesti vaan vituttaa kun menin leikkaamaan rokkaripiiskan pois *nyyh*

---


wtf? sulla ollu rokkipiiska?! *lmao*

---


Uskomatonta mutta totta. Kyl se vielä takasin kasvaa *joo*

---



En oo uskomas. *igor* Todistusaineistoo kehii!! Kuvii, videomatskuu... jotai *nauru*



viel ihan väärinkäsitysten välttämiseks se oli rokkari letti eikä hevari. ei mikää mecha pitkä vaan sellanen rokrok..

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kriss G

Posts: 1,492

#205 • • Kriss G Wir brauchen bass

diffas, 21.4.2005 17:52:
---
Kriss G,

viel ihan väärinkäsitysten välttämiseks se oli rokkari letti eikä hevari. ei mikää mecha pitkä vaan sellanen rokrok..

---


Niin siis semmoi elvis-look-a-like ;)



Eiku rokkari piiska eikä rasvis letti. sellanen angstisen skeittarin hius tyyli. tai jotain...

--
DESTROY ALL HIPPIES

JuzaDee

Posts: 39

#206 • • JuzaDee nnnngh!

Kriss G, 21.4.2005 17:54:
---


Eiku rokkari piiska eikä rasvis letti. sellanen angstisen skeittarin hius tyyli. tai jotain...




Piiska on vasta sillon ku tuCCa yltää olkapäiden alle ^__________^

... sellai että ku niillä märkänä piiskaa toisia nii saa oikeeta damagee aikaseks *muhaha*

ei sen välttis rasvis tarvii olla :<

--
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you

Kriss G

Posts: 1,492

#207 • • Kriss G Wir brauchen bass

JuzaDee, 21.4.2005 18:34:
---
Kriss G, 21.4.2005 17:54:
---


Eiku rokkari piiska eikä rasvis letti. sellanen angstisen skeittarin hius tyyli. tai jotain...

---



Piiska on vasta sillon ku tuCCa yltää olkapäiden alle ^__________^

... sellai että ku niillä märkänä piiskaa toisia nii saa oikeeta damagee aikaseks *muhaha*

ei sen välttis rasvis tarvii olla :<



Piiska on silloin ku se menee koko ajan silmille ja suuhun kun yrittää syödä *nauru* Miksköhän mä sen leikkasin *ding*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#208 • • Hexe Guest

diffas, 21.4.2005 17:45:
---
Hexe, 21.4.2005 17:34:
Pitkätukkaset pojat näyttää ihan tytöiltä.

---


Onks sul jotain tyttöjä vastaan sitten?:)



Ei mut sit jos huomaaki et se on poika...
coolcat82

Posts: 771

#209 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Jostaan kumman syystä mun mielestä kaljuks ajeltu pää on kyl äijil siisti *joo* Mun entiset äijäkaveritki on kaiken lisäks ollu kaikki kaljuja *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#210 • • Kauno Saario Guest
jonkun aikaa jo letin kasvua seuranneena voin todeta että peilikuva näyttää päivä päivältä paremmalta!
Android

Posts: 3,908

#211 • • Android

Kauno Saario, 30.4.2005 22:09:
jonkun aikaa jo letin kasvua seuranneena voin todeta että peilikuva näyttää päivä päivältä paremmalta!



Joo, sama täällä *joo*
Techken

Posts: 101

#212 • • Techken
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.

Yleensä katukuvassa näkee jätkiä jotka vetää pitkin katua paksupohjaset kengät jalassa ja poplari nähkatakki päällä. Oikein pistää vihaks kun noita on. Toisaalta yleensä kaikki pitkätukka ``hevarit`` saavat kaikki mustatukkaiset varsin hyvännäköset muijat puoleensa. Ihan kun siinä pitkässätukassa ois jotain saatanan moista voimaa.
Android

Posts: 3,908

#213 • • Edited Android

Techken, 30.4.2005 22:20:
Miespuolisena täytyy sanoa että menkää parturiin hevarit.



Miksi? Minulla ei ole pienintäkään aikomusta mennä parturiin. Miespuolisena sanon että kasvatan miten pitkät hiukset haluan ja haistatan pitkät paskat kaikille joita se häiritsee. Voi voi *lohduttel*

Edit: Ja jos tekstisi tarkoitus oli olla sarkastinen, pitää vain todeta, että olisit edes yrittänyt.
Techken

Posts: 101

#214 • • Techken
No ihan miten vaan. Jokainen saa olla tasan semmoinen kun tykkää, vaikka ei ois hiuksia ikinä nähnykkään. *pihkassa* ps. terkkuja
extramppa

Posts: 217

#215 • • extramppa hengailija

coolcat82, 21.4.2005 19:18:
Jostaan kumman syystä mun mielestä kaljuks ajeltu pää on kyl äijil siisti *joo*


Mä kyllä allekirjotan tän mielipiteen kans ja mä luulen, että mun tää viehtymys johtuu siitä, että oon aina tykännyt Bruce Willisistä (vai oonkohan tykännyt Bruce Willisistä just tän viehtymyksen takia...anyway) ja se on useis leffoissa kalju ja taitaa olla oikeestikkin.

Pitkähiuksiset miehet mua kyllä ällöttää ja mulla on sellanen kumma mielikuva, että ne on jotenki enemmän itseensä ihastuneita kuin normaalisti ollaan. Tää mielikuva on kyllä varmaan iskostunu mieleen ensimmäisten omien kokemusten kautta. Siis pitkälettisten miesten tuntemisen kokemuksista. (TOSI selkee lause, mut nyt ei pysty parempaan)*iihhih*
FAIRI

Posts: 558

#216 • • FAIRI
mä en kohta tykkää pojista enää ollenkaan *hymy*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Garo

Posts: 446

#217 • • Garo #jake
Tasa-arvon takia ilmaisen, että useimmiten lyhythiuksiset tytöt sytyttävät enemmän kuin pitkätukkaiset. Ja mitä punaisemmat niin sen paremmat *plur*

- Garo
extramppa

Posts: 217

#218 • • extramppa hengailija

Garo, 6.5.2005 10:50:
Tasa-arvon takia ilmaisen, että useimmiten lyhythiuksiset tytöt sytyttävät enemmän kuin pitkätukkaiset. Ja mitä punaisemmat niin sen paremmat *plur*



Mä oon aika yllättynyt tästä, koska oon kuullu monen pojan suusta, että pitkähiuksiset sytyttää paremmin. Mutta niinpä sitä vaan on ihmisillä erilaisia mielipiteitä, mä olin taas vahingossa lipsahtanut yleistykseen. (Mutta ehkä siksi, koska olen itse pitkähiuksinen)*joo**vink*
Pätkis

Posts: 1,038

#219 • • Pätkis Pikkis

Techken, 30.4.2005 22:20:
Yleensä katukuvassa näkee jätkiä jotka vetää pitkin katua paksupohjaset kengät jalassa ja poplari nähkatakki päällä. Oikein pistää vihaks kun noita on. Toisaalta yleensä kaikki pitkätukka ``hevarit`` saavat kaikki mustatukkaiset varsin hyvännäköset muijat puoleensa. Ihan kun siinä pitkässätukassa ois jotain saatanan moista voimaa.


Tai sit niillä "mustatukkaisilla muijilla" ei ole yhtä suppea maailmankatsomus kuin sulla. Ajattele, jos ne vois vaikka pitää sustakin ellet olis niiden kavereita kohtaan noin nihkeä *vink* (*piis*)

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

W

Posts: 1,049

#220 • • Edited W

Garo, 6.5.2005 10:50:
Tasa-arvon takia ilmaisen, että useimmiten lyhythiuksiset tytöt sytyttävät enemmän kuin pitkätukkaiset. Ja mitä punaisemmat niin sen paremmat *plur*

- Garo



HYI VIT**! *sars**nauru*