Bäkkärit aka takahuoneet

75 posts, 4 pages, 21,868 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#41 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

JussiS:
Viime viikonloppuna erään dj:n levyt varastettiin bäkkäriltä. Eikös nyt pikkuhiljaa promoottorit saisi aikaiseksi sellaista systeemiä, ettei siellä takahuoneessa / lavalla hengailisi aina turhaa porukkaa. Itse oon omissa bileissäni ollut välillä hyvinkin ilkeä poistaessani ylimääräisiä ihmisiä takahuoneista, mutta kun sen pääasiallinen tehtävä on olla ”varasto” jossa artisti voi huoletta säilyttää tavaroitaan. Voisko ne ”vippihuoneet” pitää tästä lähtien erillään? Onko narikkakaan sen turvallisempi paikka kun takahuone?



Iteltä on kans viety bäkkäriltä vaikka mitä: Kännykkä, röökit ja muutamia levyjäkin vohkittu *dissaa* Ja sellanen kyllä ottaa nuppiin... kun vähän tutkii asiaa niin bäkkäreiltä kuulee mitä ihmeellisimpiä selityksiä ja ihmisiä!

”Mä oon ton yhen blokkarin poikaystävän naapurin serkku” VITTU!!!

Paras järjestely bäkkärille missä minä olen ollut/nähnyt oli kyllä ylivoimaisesti ”Synchronicity” Pienellä aukolla oli aina portsari jos ei 2 portsaria ja he tarkistivat jokaiselta jokaisella kerralla taskulampulla ”VIP” kortin joten vaikka naamasi olikin tullut tutuksi portsarille mies kuitenkin tarkisti kortin kerta toisensa jälkeen perusteellisestii...
Aina pitäisi hommata joku ovelle vahtimaan tulioita ja menijöitä ja hommata kaulaan ripustettavat bäkkäri kortit... Ei ole kyllä vaikeeta tehdä... Ja vaikka ei olisikaan mahdollista laittaa portsaria ovelle niin jos jokaisella roikkuu vippi kaulassa niin henkilö jolla ei ole erottuu joukosta kyllä äkkiä...

Jone:
Tätä ollaan usein naureskeltu; keskimäärin ihmiset kun tuntuvat kuvittelevan, että bäkkärillä on jotain maagista tyyliin Shamppanjaa, mansikoita ja alastomia naisia mutapainimassa.



Tällänen kuva on tainnut tulla ulkomailta ja näistä ”Uncovered Ibiza” ohjelmista... Kaverini esim. kävi viime kesänä nykissä kuuntelemassa Ferry Corstenia ja bäkkärillä oli kuulemma tosiaan laatikollinen skumppaa, toistakymmentä ns. mallityttöä ja Dj kopin ovien ulkopuolella jonotti vähintään 3 kertaa sama määrä naisia että pääsis edes hetkeks bäkkärille... Eikä ollut pelkästään kuulopuhetta vaan kaveri myös kuvasi tapaukset *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UnityF

Posts: 15,721

#42 • • UnityF joo just se
No empä tiiä on toi kaulaan laittamaan vip korttikaan mikään paras ratkasu... koska senhän voi ”lainaa” kaverillekkin et sekin pääsee kurkkii takahuoneen ihmeelliseen maailmaan... Mun mielestä paras vaihtoehto on ranneke ranteeseen.. jos sen repii irti niin paska tsägä bäkkärille ei oo enää asiaa.. bäkkärin ovella voisi olla joku joka sit tarkistaa et sisään pyrkivällä henkilöllä on tosiaan se ranneke.. Ja ne kellä on ranneke niin niitten tiedot jossain ylhäällä et jos jotain katoo bäkkäriltä niin varas on jossain niitten henkilöiden keskuudessa joten pääsee tehokkaamin tutkii sit asiaa.
¡ Previous post about a year ago !
Jone

Posts: 8,258

#44 • • Jone Archibald Haddock

enrg, 14.7.2005 13:05:
Eikös se tätä ole*joo**justjoo*



Mjaa, mä en oo kyl nähnyt ikinä bäkkärillä sen kummempaa kuin pari lävistettyä melaa ja yhdet tissit. Käyn selkeesti väärillä bäkkäreillä. *nauru*
enrg

Posts: 2,040

#45 • • Edited enrg

Jone, 14.7.2005 16:12:
---
enrg, 14.7.2005 13:05:
Eikös se tätä ole*joo**justjoo*

---


Mjaa, mä en oo kyl nähnyt ikinä bäkkärillä sen kummempaa kuin pari lävistettyä melaa ja yhdet tissit. Käyn selkeesti väärillä bäkkäreillä. *nauru*



Sä et vaan muista *nauru*


mut jep jep... ei niissä oikeesti ole mitään nähtävää tai koettavaa. Harvemmin siellä pääsee edes rauhoittumaan
Jussi Soro

Posts: 6,385

#46 • • Jussi Soro choon!

enrg, 14.7.2005 16:33:
mut jep jep... ei niissä oikeesti ole mitään nähtävää tai koettavaa. Harvemmin siellä pääsee edes rauhoittumaan


Ainakaan jos paikalla on Lahtelaisia polkkadj:tä *eiei*
Skenemursu

Posts: 1,568

#48 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Dives, 13.5.2004 22:46:
yks dj kerran katto mua.. siis se niinkus HUOMAS mut.. siis mä niinku erotuin sieltä.. siis JEEE!!


bäkkärillä oikeasti yleensä hengaa ne väsyneet järkkärit jotka haluaa rauhaa.. siellä harvoin on mitään mielenkiintoista.. toisaalta joku vois ehdottaa yleiseksi järjestelyksi että bäkkärille hommataan pinkeitä tyttöjä bikineissä.. sit kaikki haluu sinne.



öö not.... pinkeet tytöt bikineissä ei natsaa läheskään kaikille. Esimerkkinä tampereen tullikamarin (klubin) puolen bäkkäri missä on mm sauna. Tais olla Sorarillogik kemut kun dj poliisi tuli bäkkärille ja alkoi mesoamaan isoon ääneen kuta kuinkin näin.

"mitä vittua!! eikö me sovittu että bäkkärillä ei sitten ole naisia!!!"

siinä muutaman nuori tyttönen oli sitten aika vaikeen näköisenä ja kyseli että mikäs herralla on tyttöjä vastaan...

ja poliisin vastaus kuului "miten vitussa mun pitäis suhtautua ihmisiin joilla on sukupuolielinten kohdalla pelkkä reikä!"

että semmosta, joten ei toi bikinitytöt välttämättä toimi meidän suomen maassamme oleville kovin vaativille artisteille :)
Orfeus

Posts: 5,872

#50 • • Orfeus

Skenemursu, 14.7.2005 16:51:
öö not.... pinkeet tytöt bikineissä ei natsaa läheskään kaikille. Esimerkkinä tampereen tullikamarin (klubin) puolen bäkkäri missä on mm sauna. Tais olla Sorarillogik kemut kun dj poliisi tuli bäkkärille ja alkoi mesoamaan isoon ääneen kuta kuinkin näin.

"mitä vittua!! eikö me sovittu että bäkkärillä ei sitten ole naisia!!!"

siinä muutaman nuori tyttönen oli sitten aika vaikeen näköisenä ja kyseli että mikäs herralla on tyttöjä vastaan...

ja poliisin vastaus kuului "miten vitussa mun pitäis suhtautua ihmisiin joilla on sukupuolielinten kohdalla pelkkä reikä!"

että semmosta, joten ei toi bikinitytöt välttämättä toimi meidän suomen maassamme oleville kovin vaativille artisteille :)


Ahahahah päivän repeeminen*lmao**lmao*
enrg

Posts: 2,040

#51 • • enrg
ylimääräisen skenepisteen paikka Poliisille *lmao*
Jone

Posts: 8,258

#52 • • Jone Archibald Haddock
Mun on jossain vaiheessa pitänyt tehdä SESSIONS2:n alle semisalainen "backstage madness"-osio, koska sellaiselle olis olemassa aika hyvä määrä materiaalia. Vois jossain vaiheessa pamauttaa nekin kuvat ihan julkisiksi ja hämmentää ihmisiä kuvilla milloin kenestäkin sammuneena.
Anselmi

Posts: 2,578

#53 • • Anselmi And sell me

Jone, 14.7.2005 17:27:
Mun on jossain vaiheessa pitänyt tehdä SESSIONS2:n alle semisalainen "backstage madness"-osio, koska sellaiselle olis olemassa aika hyvä määrä materiaalia. Vois jossain vaiheessa pamauttaa nekin kuvat ihan julkisiksi ja hämmentää ihmisiä kuvilla milloin kenestäkin sammuneena.



Joo tai noistahan vois tehdä vaik oman *känni* kalenterin tuon KlubituSessions2-kalenterit jutun jatkoksi.

--
sen pituinen se

enrg

Posts: 2,040

#54 • • enrg
johan Jonesta itsestään saa oman kalenterin*nauru*

nimimerkillä: paraskin puhuja*joo*
Jone

Posts: 8,258

#55 • • Jone Archibald Haddock

Anselmi, 14.7.2005 17:30:
Joo tai noistahan vois tehdä vaik oman *känni* kalenterin tuon KlubituSessions2-kalenterit jutun jatkoksi.



bakkari.jpg
Anselmi

Posts: 2,578

#56 • • Anselmi And sell me

Skenemursu, 14.7.2005 16:51:
---


"miten vitussa mun pitäis suhtautua ihmisiin joilla on sukupuolielinten kohdalla pelkkä reikä!"




Ja tuosta lausahduksesta sais loistavan t-paidan, vois olla vaan että mummot ei tykkäis *eiei*

--
sen pituinen se

Jone

Posts: 8,258

#57 • • Edited Jone Archibald Haddock

enrg, 14.7.2005 17:31:
johan Jonesta itsestään saa oman kalenterin*nauru*

nimimerkillä: paraskin puhuja*joo*



bakkari2.jpg

Otin omat valtuudet vetää ton kortin. *nauru*
enrg

Posts: 2,040

#58 • • Edited enrg
*lmao*

älä nyt kaikkia klassikoita heti lyö kehiin *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#59 • • Jone Archibald Haddock

enrg, 14.7.2005 18:09:
älä nyt kaikkia klassikoita heti lyö kehiin *nauru*



Näähän on sieltä kiltistä päästä. *nauru*
nomic

Posts: 4,120

#60 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Jone, 14.7.2005 17:41:
---
bakkari2.jpg

Otin omat valtuudet vetää ton kortin. *nauru*


OMG! Arihtajan mahasta tulee nainen! *sars*