Bäkkärit aka takahuoneet

75 posts, 4 pages, 21,850 views

Vivo

Posts: 178

#21 • • Vivo
Huvittavinta on se porukka jotka väkisin haluu tulla rajatulle alueelle. Siis ei varsinaiselle backstagelle vaan jos esim dj aitio on aidattu. Ihan samanlainen lattia se sillä puolella on. Ihmiset viel alkaa vääntää että no mut mä tunnen sen ja sen et enks mä nyt vois tulla siihe röökille.

--
one foot in the rave

Orfeus

Posts: 5,872

#22 • • Orfeus

Avernian:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.

---

Mmm... hikisiä miehiä.... *slurps* Nyt alkoi sit tunkeminen backstagelle! *nauru*


Mä arvasin et täs kävis näin*hih*
Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

Avernian:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.

---

Mmm... hikisiä miehiä.... *slurps* Nyt alkoi sit tunkeminen backstagelle! *nauru*



Ei hikisiä sellaisella Chippendales-tyylisellä öljytyllä tavalla vaan ihan puhtaa iljettävästi päivän puurtamisesta.

Nimim. ”Does someone want to lick my armpits?”
Avatar
#24 • • kelasin Guest
olin kerran bäkkärillä ja kosketin yhtä dj:tä *hahjust*
Vivo

Posts: 178

#25 • • Vivo

Puistokemisti:
---
hallaaa:
olin kerran bäkkärillä ja kosketin yhtä dj:tä *hahjust*

---


Olin kerran bäkkärillä ja yks dj tuli koskettaa mua.



Kerran koskettelin itteeni bäkkärillä.

--
one foot in the rave

Individual

Posts: 10,942

#26 • • Individual HYPNO!

Vivo:
---
Puistokemisti:
---
hallaaa:
olin kerran bäkkärillä ja kosketin yhtä dj:tä *hahjust*

---


Olin kerran bäkkärillä ja yks dj tuli koskettaa mua.

---


Kerran koskettelin itteeni bäkkärillä.



Ha!*iihhih**nauru*
Dives

Posts: 536

#27 • • Dives I see the light
yks dj kerran katto mua.. siis se niinkus HUOMAS mut.. siis mä niinku erotuin sieltä.. siis JEEE!!


bäkkärillä oikeasti yleensä hengaa ne väsyneet järkkärit jotka haluaa rauhaa.. siellä harvoin on mitään mielenkiintoista.. toisaalta joku vois ehdottaa yleiseksi järjestelyksi että bäkkärille hommataan pinkeitä tyttöjä bikineissä.. sit kaikki haluu sinne.
Keniro

Posts: 369

#28 • • Keniro
Luulis nyt että bilettäjiltä ja muulta massalta löytyis sen verran kunnioitusta Dj:itä ja muita tyyppejä kohtaan että jättäis niiden tavarat rauhaan, mun mielest backstaget sais jäädä artisteille ja jos sinne niin vitun kova hinku on niin menee ite keikoille soitteleen settejä ja kattoo et kuinka innoissaan haluaa omien rojujen sekaan porukkaa örveltään *eiei*
Riku

Posts: 3,187

#29 • • Riku The Little Prince

Puistokemisti:
Olin kerran bäkkärillä ja yks dj tuli koskettaa mua.

Oliks pakko taas kertoo kaikille?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

keisha

Posts: 1,394

#30 • • keisha bullet with butterfly wings
Tapahtuuko bäkkäreillä usein viiliä seksiä? Mulle luvattiin kyytiä premin tavarahississä mut eipä oo näkyny :(

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dives

Posts: 536

#31 • • Dives I see the light

keisha:
Tapahtuuko bäkkäreillä usein viiliä seksiä? Mulle luvattiin kyytiä premin tavarahississä mut eipä oo näkyny :(



lol se ei sit varmaan ollut terry...
MaSari

Posts: 1,986

#32 • • MaSari space jammer

Puistokemisti:
---
hallaaa:
olin kerran bäkkärillä ja kosketin yhtä dj:tä *hahjust*

---


Olin kerran bäkkärillä ja yks dj tuli koskettaa mua.



Höh vitsi mä oon kade *hahjust*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

akir0

Posts: 2,554

#33 • • akir0 idleRPG champion 2009

Keniro:
Luulis nyt että bilettäjiltä ja muulta massalta löytyis sen verran kunnioitusta Dj:itä ja muita tyyppejä kohtaan että jättäis niiden tavarat rauhaan, mun mielest backstaget sais jäädä artisteille ja jos sinne niin vitun kova hinku on niin menee ite keikoille soitteleen settejä ja kattoo et kuinka innoissaan haluaa omien rojujen sekaan porukkaa örveltään *eiei*



Niinhän sitä aina luulis..
Avatar
#34 • • neon2 Guest
Bäkkärit on ihanii!!
Backstreet's back ol' right!*piis*
Riku

Posts: 3,187

#35 • • Riku The Little Prince

Puistokemisti:
No mut hei riku, kyl sen joskus pitää tulla julki.

Pakko ja pakko, must tuntuu et jätkä vaan kerää pisteitä :/

--
Kyseenalaista aina kaikki.

typ0

Posts: 1,892

#36 • • typ0 syntax error

Puistokemisti:
---
pHaze:
---
Puistokemisti:
Olin kerran bäkkärillä ja yks dj tuli koskettaa mua.
---
Oliks pakko taas kertoo kaikille?
---
No mut hei riku, kyl sen joskus pitää tulla julki.



ketä riku ei ois koskettanu xD mä oon nuollu sen nannia *uros*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

noemi

Posts: 535

#37 • • noemi

keisha:Tapahtuuko bäkkäreillä usein viiliä seksiä?



Hm.. viiliä...? Kuulostaa kyl vähä oudolta, jos ny jotain maitotuatetta pitää hyödyntää ni mun miälestä kermavaahto on aika ehoton,
se on koostumuksensa takia helppo levittää
ja maistuu aikasta hyvälle. *slurps*
Mut viili ois kyl toki terveellisempi vaihtoehto, ja oikeestaan seki on aika hyvää, aineki myslin ja marjojen kaa...niin että mikseij...voishan tota joskus kokeilla *vink*

--
Oikeutta koneille!

sts

Posts: 7,969

#38 • • sts Sama pyynti aitta!
bäkkärit ovat yleensä viel likasempii ku viron 2euron porttolat, en tiiä onks tää se paraspaikka harrastaa seksii :D
Dives

Posts: 536

#39 • • Dives I see the light

sts:
bäkkärit ovat yleensä viel likasempii ku viron 2euron porttolat, en tiiä onks tää se paraspaikka harrastaa seksii :D



tietty jos se on joku VIP tila jossa on sohvat ja shamppaniat ja oikea seura niin se voisi toimia :D
Keniro

Posts: 369

#40 • • Keniro

akir0:
---
Keniro:
Luulis nyt että bilettäjiltä ja muulta massalta löytyis sen verran kunnioitusta Dj:itä ja muita tyyppejä kohtaan että jättäis niiden tavarat rauhaan, mun mielest backstaget sais jäädä artisteille ja jos sinne niin vitun kova hinku on niin menee ite keikoille soitteleen settejä ja kattoo et kuinka innoissaan haluaa omien rojujen sekaan porukkaa örveltään *eiei*

---


Niinhän sitä aina luulis..



Niin luulis joo..