Bäkkärit aka takahuoneet

75 posts, 4 pages, 21,750 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Jussi Soro choon!
Viime viikonloppuna erään dj:n levyt varastettiin bäkkäriltä. Eikös nyt pikkuhiljaa promoottorit saisi aikaiseksi sellaista systeemiä, ettei siellä takahuoneessa / lavalla hengailisi aina turhaa porukkaa. Itse oon omissa bileissäni ollut välillä hyvinkin ilkeä poistaessani ylimääräisiä ihmisiä takahuoneista, mutta kun sen pääasiallinen tehtävä on olla ”varasto” jossa artisti voi huoletta säilyttää tavaroitaan. Voisko ne ”vippihuoneet” pitää tästä lähtien erillään? Onko narikkakaan sen turvallisempi paikka kun takahuone?

Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.
efo

Posts: 1,908

#2 • • efo Laserpoint
Pistää vihaks tämmönen*dissaa* Ilmeisesti pitää joka bileisiin ottaa ranneke käyttöön tätä menoa kun maalaisjärki alkaa käydä ihmisillä väliin. Itseänikin ärsyttää kun bäkkärillä hengaa kaiken näköisiä mörköjä ja sit ku on levyt ja kamerat laukussa niin bileet menee kamojen vahtimisessa.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Orfeus

Posts: 5,872

#3 • • Orfeus
Tää on master pointti! Nimenomaan toi erillinen vippi huone/hengailu huone ois erikseen kun se mis dj:t säilyttää levyt sun muun roinan! Ja mielellään tuo ”varasto” tietty lukittuna tai edes jonkinlainen vartiointi!
Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock

JussiS:
Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.



Tätä ollaan usein naureskeltu; keskimäärin ihmiset kun tuntuvat kuvittelevan, että bäkkärillä on jotain maagista tyyliin Shamppanjaa, mansikoita ja alastomia naisia mutapainimassa.

Itse roudaan kamani bäkkäreille lähinnä käytännöllisyyssyistä. Haluaisin pitää kamerakamani ja läppärini turvassa + saada rauhassa purkaa kuvat muistikortin tultua täyteen. Niistä harvoista bäkkäreistä / varastotiloista, joissa olen oikeasti tuntenut kamppeideni olevani turvassa olen suuresti kiitollinen. Näistä hyvinä esimerkkeinä Tranzexperiencen lukollinen kaappi (vielä kerran kiitokset Ozzin suuntaan) ja Pacifiquen toimisto (kiitokset järjestäville organisaatioille).

Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.
Orfeus

Posts: 5,872

#5 • • Orfeus

efo:
sit ku on levyt ja kamerat laukussa niin bileet menee kamojen vahtimisessa.


Sanoppa muuta!
Link

Posts: 200

#6 • • Link

JussiS:
Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.



Niin yleensä, mut ei aina.
TJEU Klubi ja Telakka *saunotel*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no onpa todella plur, kun dj:lta viedään levytkin. *dissaa* vaan sille ääliölle. Mulla ei ole takahuoneista mitään kokemuksia, mutta välillä oon kiinnittänyt huomiota siihen, että (mm. nosturilla) dj:n takana hengaa kauhee määrä porukkaa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Orfeus

Posts: 5,872

#8 • • Orfeus

Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.


Ja vieläpä hyvin kännisiä useinmiten!
Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

Orfeus:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.

---

Ja vieläpä hyvin kännisiä useinmiten!



Oliskohan mulla TJEU-kuvaa asiasta? Hetki pieni, kaivelenpas ihmisille bäkkärin.

Edit: eipäs ollutkaan. Lahtinen oli näköjään jo nousemassa ylös lattialta siinä ja se ei sit enää näyttänyt juuri miltään.

[muokattu 21.4.2004 10:29]
Orfeus

Posts: 5,872

#11 • • Orfeus
Joo esille vaan!
Mun mielestä sellanenkin vois edes jotenki hillitä menoo että sinne pääsee juurikin sellaset tyypit joilla on vippikortti/ranneke eli jo etukätee tiedetää ketä sinne maximissaan pääsee ja sit taas toisaalta se mahdollinen ilkivallan tekijä on tässä pienessä jengissä eli jälkiselvittelyt helpottuu! Tietty tätä kulkuu valvomas pitäs olla sit järkkäri!
patis

Posts: 1,158

#12 • • patis 10
Miten musta tuntuu että useimmiten ne bäkkärillä hengailevat ylimääräiset on just dj:n/artistien kavereita.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#13 • • Jussi Soro choon!

patis:
Miten musta tuntuu että useimmiten ne bäkkärillä hengailevat ylimääräiset on just dj:n/artistien kavereita.


Totta, mut ei niil silti pitäis olla sinne mitään asiaa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai ei *blush* muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jussi Soro

Posts: 6,385

#15 • • Jussi Soro choon!

Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai ei *blush* muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä *nauru*


Kuiteski Haba :)
xl8r

Posts: 2,227

#16 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Henkilökohtaisesti olen huomannut, että, jos kontrollia bäkkärille/lavalle kulkuun ei ole, ko. paikoissa yleensä pyörii laumoittain kääliöitä, joilla ei ole mitään asiaa sinne. Varsinkin itseni kohdalla asian tekee inhoittavaksi se, kun ko. käälioistä osa tuppaa olemaan vielä sellaisessa kunnossa, etteivät katso mihin nojaavat tms. Muutaman kerran on pöydältäni meinannut tippua näyttö tai kone.

Rushissa tuo asia oli hyvin viimen järjestetty, ainoalla käynnillä lavalle/bäkkäreille oli istumassa koko illan järkkäri kyttäämässä, että kellä sinne on oikeus tulla. Häslinki lavalla oli paljon pienempi, ja meininki havaittavasti sen osalta siis parempi.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Orfeus

Posts: 5,872

#17 • • Orfeus

Hyzenthlay:
muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä *nauru*


Joo itekki tullu tollasii nahtyy ja must se haiskahtaa just siltä et \”jee jee kattokaa kaikki mä oon päässy tänne lavalle heiluun\” meiningiltä??
ezzy

Posts: 8,060

#18 • • ezzy Droid-pappa

Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai ei *blush* muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä *nauru*



yleensä ne menee vaan sammumaan sinne :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

JussiS:
---
Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai ei *blush* muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä *nauru*

---

Kuiteski Haba :)



heh. Mietinkin tässä jo, että millon saan haukut siitä, että olen mennyt naureskelemaan jollekin paljon skenepisteitä omistavalle ihmiselle *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jussi Soro

Posts: 6,385

#20 • • Jussi Soro choon!

a:Haba on kai oillu abso siitä lähtien ku juotin sille pullollisen Bacardii, tai ehkä se on täs parin vuoden sisään parantanu tapansa .)


On kyl ymmärtääkseni vieläkin.