nickit

511 posts, 26 pages, 216,285 views

Stresspill

Posts: 220

#301 • • Stresspill rendermonkeywrench
HAL: Take a stresspill and think things over.

”2001 Space Odyssey”

Jaa, mitenkäs se minuun liittyy, no ei mitenkään. Tai ehkä lievitän stressiä ympäriltäni olemalla tekemättä mitään. *nukkuu*

--
Aeria Gloris

curry

Posts: 474

#302 • • curry ^mauste^
mulla tuo nicki on taittunu helposti omasta nimestäni: karri <=> curry *joo*

ja satunpa vielä tuosta kyseisestä mausteesta pitämäänkin.. *slurps*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

henkkat

Posts: 528

#303 • • henkkat
heh!porukka kuttuu töissä jimmbouks..en kyllä YHTÄÄN tiedä miks.=)
sieltäpä se tärähti tänne...
FAIRI

Posts: 558

#304 • • FAIRI
voi voi. mä jouduin tuskailee sillo ku kirjauduin, että mikä ihme mulle sit nimeks?!!*täh*

meni jotenki niin että toi nykynen tricky oli sillo whiterabbit*pupu* jotenka sitten päätin että se nimim. ois siihe liittyvä, joten aloitin polkuni klubbarissa nimellä faerytale -> noo, sitten mä tajusin, et ei jeesus. *enkeli* mun nimihän on ihan liian pitkä.*poks*
jeps, sit se meni suoraa fairiks. ja nyt kun aattelee, aika fiksu veto*vink* . mulle nimittäin tulee ekana mieleen saippua, *nauraaa* helppo levittää eikä jätä rasvaista pintaa :) (sori).
nyt on aamu antakkee anteeks.*ding*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#305 • • Jonulih Guest
No tota, emmä tiiä mistä mä tän keksin.. Mut sama nikki toimii muuallakin *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#306 • • sapeli jokukukamikä?
mun kaikkien kolmen nimen ekat kaks kirjainta peräkanaa... *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

egg

Posts: 62

#307 • • egg tamago desu.
oikea nickname on eekku, joka japaniksi väännetään eggu, joka kuulostaa samalta kuin egg eli muna *joo*

--
Faster than the Fast people @-@

Avatar
#308 • • CryOniC Guest
Oma nicci on kai saanu pikkasen lähtöä vaatemerkistä cryonic angel...mut sillä sanalla on muitakin piilo juttuja (lähinnä kai omaks iloks=))...Cry on kai siitä että diggaan kyyneleistä...Nic on lähinnä siitä että se on nicci=D , ja sitte siitä tulee muutakin häröö*nauru*
Cloudberry

Posts: 493

#309 • • Cloudberry
Oma etunimi eli Hilla englanniksi. Ranskaksi se ois liian pitkä ja ruma sana, japaniksi sitä ei tainnut olla olemassakaan ja muita kieliähän mää en osaa vielä. (Paitsi ruotsia, jota en käytä.)
En kyllä muista miksen laittanu sitä suomeksi, mutta joku hyvä syy siihen varmasti oli.. *ding*
'Nomen est omen' sanovat.. Siitä en tiedä, mutta ainaki nimet ja nickit on kivoja ja mielenkiintoisia! *joo*
WuZuul

Posts: 181

#310 • • WuZuul
Hoh, joskus vuosia sitten piti keksiä eräälle roolipelihahmolle (joka sinnittelee vieläkin) nimi ja jostain tämä sitten pompsahti, mielen syvistä syövereistä. Sittemmin yleistyny muunmuassa ircciin ja muuallekkin nettiin *nauru*

--
Wannabe bilekone.

martina

Posts: 1,875

#311 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä oon tylsä... ihan oma nimi nickinä....
Dives

Posts: 536

#312 • • Dives I see the light
mun nick on niin moninainen että sitä on vaikeaa selittää.. alkuperäinen sana lähtee latinasta dives.. kaivakaa ne jotka haluaa se on melko vähän käytetty sana.. sittten tulee englanninkielisestä sanasta dives joka tarkoittaa syöksyjä/sukelteluja...
Vexe

Posts: 1,016

#313 • • Vexe
Mikään ei ole vaikeampaa kuin löytää sopiva nick joka itseä mielyttäisi. Joskus Quakea pelatessa piti keksiä joku nick ja silloin musiikillisen harrastuksen johosta tuli nopeasti RaveMan. N+1 saman nimistä, joten vaihtoon... tilalle etunimestä väännetty vezku, joka edelleen oli liian suosittu. Tavoitteena oli saada 4 kirjaiminen sana, joten nickiksi muodostu Vexe. Jotenkin mulle jäi mieleen tuosta Saksa ja silloin kuuntelin paljon Saksa soundia, joten se sit jäi vaan käyttöön. Sama ollut käytössä n. 6-7 vuotta.

Myöhemmin sain tietää, että ranskankielessä vexé = närkästynyt.

[muokattu 7.7.2004 22:19]
Fentae

Posts: 186

#314 • • Fentae
Vanhat nikit oli liian suosittuja joten oli pakko vaihtaa. Tämä tuli vaan jotenkin mieleen. Eipä ole tullut toista saman nimistä vastaan... *vink* *hihu*
Karvinen

Posts: 699

#315 • • Karvinen SekaiSin MariSta
kaveri heitti joskus et mul on samantyylinen hymy ku karvisella, yhtä levee... heh!! siitä lähtien mua on sanottu karviseks! hassua!*nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Sucy

Posts: 256

#316 • • Sucy
Ihan oon Suskista vääntäny tollasen ”neitimäisen” nickin.
Ja joskus ala-asteen saksankirjassa seikkaili Sucy Schlakslich (tjsp), ni mua sanottiin sillon Sucyks(mut vaan sen saksanryhmän kesken)
Jahas

Posts: 1,435

#317 • • Jahas
Juki on ollut lempinimeni niin kauan kuin muistan. 54 on n. 6 vuotta vanha pelinumeroni salibandyssa :D
Cane

Posts: 48

#318 • • Cane orange one
Command & Conquer pelissä oli pääpahis Kane, mikä oli liian 'tuttu' jo, joten pienellä muokkauksellä tästä tuli Cane. Myöhemmin nimeni veroisesti olen 'kepitellyt', eli pienesti jonglöörannut.

cane = s. (bambu)keppi, tukikeppi

aikaisemmin käytössä oli liian yleisiksi tulleita nimimerkkejä. Nyt varanimimerkkinä voisi olla moretti tai morru (ja asuntovelan sattuessa VelCane *heiii*)

[muokattu 7.7.2004 23:34]

--
orange one

akiapina

Posts: 2,729

#319 • • akiapina apinaki
Mun nick on luovuuden huipentuma *blush* Plattarissa olen vieläkin Kosmonaut, kun sinne rekisteröitysin joskus niin pöydällä sattui lojumaan Kosmonauts@Kontor -levy..siitä nimestä piti luopua kun joku peräsi mun tracklistiä Milleniumeista joissa soitti eestiläinen Cosmonaut *ding*
Ajattelin että horoskoopista vois vääntää jonkun siistin nickin esim. Aquarió, mutta en varmasti olisi ainoa.
m_a

Posts: 1,017

#320 • • m_a
silloin kun mulla oli vielä munaa,liikuin bittiavaruudes
nimellä horny*iihhih* päätin sit vaihtaa ”1.mielikuvaani”
ja otin käyttöön inttilempinimen: M A Numminen
ja se luonnollisesti lyhennettynä m_a