nickit

511 posts, 26 pages, 216,308 views

Toykio

Posts: 294

#261 • • Toykio
Oma syntyi, kun piti keksiä nimimerkki valokuvakilpailussa. Sitten, kun siinä kuvassa oli kaksi sellaisesta ”karvapehmo-oliolelua”, jotka ovat kotoisin japanista, syntyi siinä ekasena mieleen Tokio-> siitä leikkimielinen väännös Toy... Sitten tykästyi tähän sanaan. Toykio *joo*
Mary GoLightly

Posts: 18

#262 • • Mary GoLightly Rusetti-Marsu
Mun nicki tulee elokuvasta Breakfast at Tiffanys, Holly vain vaihtui Maryksi etunimeni mukaan..
stimbeh

Posts: 400

#263 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Eipä sen kummosempi stoori. Etu- ja sukunimestähän tuo on joku yhteisväännös...

--
Flow with the go.

_kolibri_

Posts: 1,590

#264 • • _kolibri_ -lintunen-
tää nicki synty... hmm... muistanko oikein?? *ding*
se vain oli mun päässä...ja kun aloitin soittaa chillii niin se vaan...
...oli siinä vastassa *hali*

[muokattu 19.3.2004 22:11]
Elmiira

Posts: 1,446

#265 • • Elmiira
Jotain lyhyttä ja yksinkertaista *joo*
~* ja nämä vaan tuli, kun ne on kivoja...
~ on niinkuin väliviiva ja * paikalle jokainen voi itse keksiä jotain...

Jääkuningatar, kylmä ja kova ja sen voi kuitenkin sulattaa *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#266 • • pia^^ Guest
No mun nikki tulee iha omast nimest ja sit noi hatut vaa piti lisää ku alotin irkkauksen... ei mitää kummempaa tarinaa.
Saara

Posts: 1,954

#267 • • Saara #2970
oma nimi....mikäs muukaan, kun en ole niin luova ihminen että keksisin jonkun muun nimen...

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

$

Posts: 1,802

#268 • • $ Destination weekend!
root on sama kuin Windozen Järjestelmänvalvoja (Fi) eli Administrator.

Paitsi rootilla on kaikki oikeudet! Hajotkaa siihen...
Avatar
#269 • • *Mirri* Guest
Omasta nimestä nicki lähtösin eli Mira ja sitte perään piti tietty keksii jtn loppupäätehässäkkää. Ja siitä Miracle... *hymy* Ollut käytössä vuosia chateissa...
Avatar
#270 • • sakk303 Guest
jaa a. pitempi juttu.
2002 kävin ensimmäistä kertaa Koneisto-festareilla, ja kotikaupungissa läheisimmät ystävät alkoivat jostain syystä sitten kutsua minua ”koneistoksi”, kun olin niiden muutaman ainoan joukossa, jotka kotikaupungistani ovat tapahtumassa käyneet. ja tuohon nimeen ympätään vielä se, että teen konemusiikkia, joten kaverit saivat tavallaan vielä suuremman syyn kutsua mua tuolla nimellä. No, sittemmin liityin mikseri.netiin ja tein musiikkia vuoden verran ko. nickillä, tosin pyöräytin sanan hieman ominaisempaan muotoon jottei Koneisto-tapahtuma sekoittuisi nickini kanssa. Irkissä olen myös 1½ vuotta pyörinyt samalla nickillä, joten ei tästä sen kummempia selittelyitä sitten.

toisinaan tuntuu, siis näin jälkeenpäin, että tulipa keksittyä hölmön näköinen nick. Mutta yllättävän suuri kynnys siinä on sitten alkaa nickiä kokonaan muuttamaankaan, ja alkaa sitä sitten selittelemään irkissä yms yms. Että oollaan nyt sitten conaysto vaan - ainakin toistaiseksi. :)
Rocca

Posts: 3,064

#271 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Sukunimestähän se tulee ”Rokka” Ja olihan se pakko vääntää vähäsen erinlaiseks ni sit oli parempi et se on Rocca ja se on aina käytössä joka paikassa

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aeryn

Posts: 166

#272 • • Aeryn
mä olen ollut aina huono keksimään nickejä, joten valitsin Aeryn:in, koska olin juuri sillä hetkellä tarkistelemassa minkä tuotantokauden jaksoja Farscapesta suomessa näytetään. *hymy* Aeryn Sun on yksi parhaimmista henkilöistä sarjassa, joten päätin lainata sen nimeä. mielikuvituksetonta ehkä, mutta... *iloinen*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

La Petite

Posts: 1,160

#273 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
La Petite, pieni, pikkuinen (fem)

eräs ranskankielinen sen aikanaan mulle lempinimeksi keksi,
ja edelleen jotkin sitä käyttää. Kai mä olenki pikkuinen, varsinkin kun
nuo jotka sitä nimeä käyttää on ISOJA.

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

<><

Posts: 227

#274 • • <>< ¤blub¤
ICHTYS-fisu, simply according to my belief...*joo*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#275 • • CrisPiina Guest
Kristiina Da Piina *pahis*
sts

Posts: 7,969

#276 • • sts Sama pyynti aitta!
Saint Snake, joka oli liian pitkä irc-netti ja näytti typerältä bbs:sissäi lyheni StSnake:ksi ja siitä sitten StS:ksi josta sitten sts :)
En jaksa selittää Saint Snaken historiaa liian pitkä :)

[muokattu 22.3.2004 14:40]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#277 • • liikkuva muna an egg on the move
Hähä. Muinoin tein biisin nimeltä ”Emberevõ” joka poikkesi aika paljon vanhasta tyylistäni. Niinä päivinä käytin vielä nickiä Paoçala. Oi voi käyttäisinpä vieläkin. Mutta menin kännispäissä laittamaan nimeksi Alek Szähala. *eiei* *dissaa* *poks* *nyyh* *uuh* *kivatsulle* *släp*

Ja tää vitin typerä nimi jäi käyttöön! *eiei* *eiei* *eiei* Nyt on vähän myöhästä vaihtaa kun on 10+ biisiä signattu kyseisellä nimellä ja kaikki tietää vaan sen. *nyyh* nyt vituttaa iha vituste! *nyyh*

[muokattu 22.3.2004 15:07]
Flamie

Posts: 478

#278 • • Flamie
Alek, kyl porukka tietää että sä olet kanssa tehny taivaallista musiikkia tuon Paoçala nickin alaisena.*hymy*

Rocca:
Sukunimestähän se tulee ”Rokka” Ja olihan se pakko vääntää vähäsen erinlaiseks ni sit oli parempi et se on Rocca ja se on aina käytössä joka paikassa


Dj Roska*vink**hih*

[muokattu 22.3.2004 15:19]
T0mbstone

Posts: 728

#279 • • T0mbstone The Process.
Joskus muinoin verkkopeleihin piti äkkiä keksii joku vakuuttava nick jossa on viittaus etunimeen. *pahis*
Sit kun alotti irkkaamaan, oli tietenkin kyseinen nick ensimmäinen valinta ja siitä ei ole enää päässyt eroon... *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

John

Posts: 1,384

#280 • • John Lauma
Oma nimi. Aikasemmin käytin nickiä ”dab” (jonka taustaa en edes muista enää), mutta luovuin siitä kun alkoi häiritsemään että monet (useimmat) tutut eivät edes tienneet oikeata nimeäni.

--
Fancy some cheese, Gromit?