nickit

511 posts, 26 pages, 216,314 views

Pätkis

Posts: 1,038

#321 • • Pätkis Pikkis

Aki A.:
...Ajattelin että horoskoopista vois vääntää jonkun siistin nickin esim. Aquarió, mutta en varmasti olisi ainoa.


Kyllä sä voisit olla ainoa Akvaario *iihhih* sori, huono *blush* väsy..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Maahinen

Posts: 37

#322 • • Maahinen
mun nicki vaan tuli nopeesta päähän pistosta kun elixiriassa oon Empathy mut tänne kirjautumisen kämmäsin enkä voi käyttää kyseistä nickiä nyt ja palaute webmasterille ei auta kun se on kai mykkä tai ei uskalla vastata.
emmä tiä, maahiset on hienoi. :D

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

Mizfir

Posts: 2,472

#323 • • Mizfir pittuinen
Tää sai nickinsä kun joskus 4 vuotta sitten oltiin jatkoilla, joissa oli tietenkin soittopöytä roudattuna keskelle olohuonetta ja näpit paloi himosta kokeilla soittelua..siinä sitten yö vierähtikin muksevasti kyseisen homman parissa. Pojat sitten ehkä osaksi kirkkaanpunaisten hiusteni ansiosta nimesivät mut dj Mizfir:xi ( miss fire ) *nauru* siihen hommaan kyl koukuttui..ois kiwa jatkaa joskus siitä mihin jäätiin*joo*

--
-Mannanen-

kativa

Posts: 28

#324 • • kativa
Tää olikin hyvä kysymys, kun ei itekään oikein tiedä vastausta. Jossain vaiheessa mua vaan joku alkoi kutsumaan Kativa Bellissimaksi (voi luoja *hih* oonkin tosi Bellissima!) ja luoja yksin tietää miksi. Sit se on jääny mulle itsellekin lyhennetyssä muodossa käyttöön kaiken maailman mestoissa.
Violette

Posts: 102

#325 • • Violette Humppamuija
Pidän kovasti ranskan kielestä (tavoitteena olisi päästä opiskelemaan ranskaa yliopistoon) ja Violette on kolmas etunimeni eli Orvokki ranskaksi. Nickini sisältää siis vihjeen oikeasta nimestäni ja intohimoni kohteesta... Ja ei, lempivärini EI ole violetti niin kuin moni näyttää luulevan *ding*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Ozie

Posts: 1,389

#326 • • Ozie
Juttu meni jotenki niin että joskus yläasteen alkaessa sain lempinimen Ozie [Ousi] joka väännettiin jotenki oikeesta nimestä Olli. Monta vuotta tästä eteenpäin kun tuli rekisteröidyttyä klubbariin, platinumiin ja pyörittyy ircssä eri nickillä. Siinä vaihees kuitenki ku kaikki rupes kutsuu sil nickil ni rupes sen verran hämäämään et vaihdoin vanhaan ja hyvään.
Avatar
#327 • • astaroth Guest
Vanhoissa klassisissa Ultima-tietokonepelisarjan kolmannessa osassa oli nickini niminen pahisnoita, jonka nimi kuulosti aina korvaani jotenkin ”viileeltä”.
Nacu

Posts: 1,293

#328 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Nimeni juontaa juurensa Suomi24.fi chattihuoneeseen 22+, jossa edellinen ruoka-aiheinen nikkini kynittiin ja porukka alkoi kutsua nimellä Naku. Klubitukseen liityttyäni oli tämä kyllä huomattavasti järkevämpi nimi kun se toinen. (älkää edes kysykö) *justjoo* Irc-galleriaan rekisteröin nimen Nacu, sillä Naku-nikki oli varattu. (tosin hyllytettynä jostain kumman syystä Ö.ö) sitten vaihdoin sen tännekin Nacuksi. On ja pysyy.. hyvä nimi... saattaa aiheuttaa hämmennystä ja väärinkäsityksiä, mutta mitäpä tuosta *nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Nagster

Posts: 29

#329 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
Kaikki lähti siitä että ah niin rakkaat opiskelututtuni lahjoivat synttäreilläni meikäläisen smartass -mukilla ja kortilla, johon oli kirjattu:

Neliapilan
Auktorisoima
Guru

ja pääte ster tuli joskus myöhemmin mukaan kuvioihin. *hymy*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.

Verano

Posts: 4,649

#330 • • Verano Merituuli

milla:
mä olin eka M I täällä. se nyt tuli mun nimikirjaimista. omaperäistä. nykyään pidän sit vaan omaa nimeäni.




sun nimikirjaimista??!?

ootkos menny vaihtamaan nimeä edes mulle mainitsematta?
vai onks toi niinku ämmä ensimmäinen?

oma nickini tuli käyttöön kun satunnaisesti kirjottelin yhelle saitille muutama vuos sitte ja joku piti vaan äkkiä keksiä.
verano = sommar på spanska

sit kun eräälle forumille missä asun aikoinaan rekkaroiduin (lue: mut pakotettiin rekkaroitumaan -> addikti)
niin pistin tuon saman nickin sitten sinneki. eikä nyt oo tullut mieleen vaihtaa =)
leka

Posts: 373

#331 • • leka anteeksi olen eläin
Oma nikki juontaa lukio aikaan... kaverit sano et mä näytän eräältä julkkikselta (älkää kysykö) niin mä vähän lyhentelin sitä. ja pox leka nimi oli valmis*piis*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

MissKoo

Posts: 1,289

#332 • • MissKoo
Mun nimimerkki tulee mun entisen kissan nimestä, kissa oli siis Nikita.. ja kissa puolestaan oli saanut nimensä elokuvan tyttö nimeltä Nikita mukaan. Ranskalainen versio, ei jenkki *iloinen*
Daverian

Posts: 491

#333 • • Daverian
Mun nicki tulee ekasta larp hahmoni nimestä, joka oli Dave happopää. Vähän sitä muutin kun en halunnut vaikuttaa ihan niin narkkarilta kun olin siinä pelissä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Anime

Posts: 1,939

#334 • • Anime Retrostööpeli
Mä kuulemma näytän ihan animelta, siitä nick *hymy*

--
-K

xqUe

Posts: 110

#336 • • xqUe
ookei elikkäs tää vaa jotenki nasahti kohallee ku meikäl on näitä asioita mihin oon addiktoitunut. myös tutti nimel kutsuttu ja se taas tuli siitku meikäl on aina tutti kaulas ja pistän sen suuhu ku rupee lapsettaa *nauru*

--
Place Go Boom!

Unik

Posts: 4,117

#337 • • Unik
Plurtsi...koska elämä, eikun mä olen *plur*
dsane

Posts: 130

#338 • • dsane -limited edition-
sane oli viety, ja sit vaan arvoin jotain tohon eteen. -> dsane

oikee nimi onkin tosta hankala arvata.

Santtu
Marjo

Posts: 1,796

#339 • • Marjo pupuTupuna
Mä olisin halunnut olla alunperin ihan vaan "pupu", koska sillä nimellä mun kulta mua kutsuu. Se kuitenkin oli jo käytössä, joten mietinnnän jälkeen päädyin pupu tupunaan, joka lapsena oli minulle rakas satuolento. *nauru*

p.s. oikeastaan parempi, että musta ei tullut pupua, koska se on tosiaan vain ja ainoastaan poikaystäväni käytössä oleva hellittelynimi.
shaderna

Posts: 157

#340 • • shaderna
Frendit kutsuu välil shadernaks ku se menee niin lähelle omaa nimee.

--
just tryin` not to give a fuck