..entäpä kuoleman jälkeen?

266 posts, 14 pages, 105,829 views

super-enkuli

Posts: 1,521

#121 • • super-enkuli

Unity(f):
enkeleitä onko heitä? Enkeleitä...
*enkeli**enkeli**enkeli**enkeli**enkeli**enkeli**enkeli*



Oonhan mä olemassa... *super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Kolera

Posts: 4,256

#122 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Minusta olisi surullista jos olisi kuoleman jälkeinen ikuinen elämä ellei sitten unohtaisi kaikkea edellisestä elämästään. Ajatus elää ikuisesti on sinänsä ihan kiinnostava mutta lopulta vain kammottava. Luulis et elämää puutuu jo 200vuodessa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Karski

Posts: 6,049

#123 • • Karski Pomon kätyri

MR*ENIGMA:
Mielummin herrana helvetissä kuin narrina taivaassa.



Alkuperäinen quote on siis Miltonin
Kadotetusta Paratiisista:

”Better to reign in Hell than to serve in Heaven”

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Blues

Posts: 5,414

#124 • • Blues Koning van Afrika
Olen aina kuvitellut että kuolema on kuin ikuiseen uneen vaipuminen. Se on jostain syystä pinttynyt mieleen ja tyydyn siihen koska ei ole niin kovaa pelkoa kuolemisesta sitten *hymy*
Sen sitten näkee kun kuolen aikanaan *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

MaSari

Posts: 1,986

#125 • • MaSari space jammer
Vaikka itsekkin mietin tota kysymystä.. Miks ihmeessä sitä pitäis miettii? Eikös tässä elämässä ole jo tarpeeks miettimistä *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

miguel

Posts: 97

#126 • • miguel
Mä uskon kuolemanjälkeiseen elämään ja luulen, etten vietä vietä tällä hetkellä sellaista elämää, joka mielyttäisi korkeampaa voimaa. Kaikesta huolimatta aion ottaa tästä elämästä kaiken irti - kohtuudella. Tuomio tulee sitten myöhemmin.
Mikko

Posts: 136

#127 • • Mikko team spoon
tää on tällänen ikuisuus kysymys johon ei oo vastausta....

sehän nyt on ihan sama mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, etpähän oo ite sitä miettimässä *nauru* tai ainaki mä uskon niin....

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Väne

Posts: 139

#128 • • Väne asennewamma
Kuoleman jälkeen? Uskokoot kukin mihin lystää, mutta mun mielestä kuoleman jälkeen ei ole mitään. Saapahan ainakin olla rauhassa eikä tarvitse kelailla kaikkea sitä shittii mitä maailmassa on.

Mulle riittää ainakin tuo.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

FreeFall

Posts: 2,256

#129 • • FreeFall music addict
Continue ?
9...8...7...6...5...4...3...

--
Lintuperspektiivi

User

Posts: 135

#130 • • User

Väne:
Kuoleman jälkeen? Uskokoot kukin mihin lystää, mutta mun mielestä kuoleman jälkeen ei ole mitään. Saapahan ainakin olla rauhassa eikä tarvitse kelailla kaikkea sitä shittii mitä maailmassa on.

Mulle riittää ainakin tuo.



Näin on...
Claquesous

Posts: 3,206

#131 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mä en usko mihinkään kuolemanjälkeiseen elämään, paratiisiin taikka uudestisyntymiseen. Kun se hetki koittaa, jolloin elintoiminnot lakkaavat, se on game ovah. Kaikki päättyy ja minuus tuhoutuu...

Ei ole muuta kuin tyhjyys.

Siispä kannattaa elää kuin joka hetki olisi viimeinen, sillä koskaan ei tiedä milloin käy köpelösti

--
32. of December

Jussi Soro

Posts: 6,385

#132 • • Jussi Soro choon!

Väne:
Kuoleman jälkeen? Uskokoot kukin mihin lystää, mutta mun mielestä kuoleman jälkeen ei ole mitään. Saapahan ainakin olla rauhassa eikä tarvitse kelailla kaikkea sitä shittii mitä maailmassa on.

Mulle riittää ainakin tuo.


Samaa mieltä kanssa. Tätä uskomusta on muuten jostain syystä vaikea perustella jollekin, joka uskoo johonkin muuhun. Ihan sama kuin se, etten mä usko minkäännäköiseen jumalaan tai korkeampaan voimaan.
Occu

Posts: 2,528

#133 • • Occu

mikkihiiri:
Mä en usko mihinkään kuolemanjälkeiseen elämään, paratiisiin taikka uudestisyntymiseen. Kun se hetki koittaa, jolloin elintoiminnot lakkaavat, se on game ovah. Kaikki päättyy ja minuus tuhoutuu...



Näin on.. näin minäkin oletan asian olevan

--
..::MOI::..

Samu

Posts: 517

#134 • • Samu Bodhisattva
Jaa että mitäkö on kuoleman jälkeen?

No sitä samaa kuin ennen syntymääkin (siis ennen hedelmöittymistä ja alkion kehittymistä), eli eipä mitään. Aamen.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

PsyTranceFormer

Posts: 752

#135 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Aivan*joo*


Samu:
Jaa että mitäkö on kuoleman jälkeen?

No sitä samaa kuin ennen syntymääkin (siis ennen hedelmöittymistä ja alkion kehittymistä), eli eipä mitään. Aamen.

bansq

Posts: 931

#136 • • bansq leftfield winger.
Jatkan elämääni ikuisesti, aina eri muodossa monistuen ja silti jatkuvasti kuollen. Menneisyys kuolee ajan kulessa välittömästi ja muistot kuolevat unohtumiseen.

Ison pumpun pettämisen jälkeen hengitän huomattavasti vähemmän kuin nyt ja rupean madonruoaksi. Sieluun on kyllä kiva uskoa, mutta enpä usko Jessen tai joulupukin siitä kiinnostuvan siinä määrin että saisin astraalikehon, siivet, kymmeniä viinirypäleenkuorijoita, sohvan ja viinirypäleitä.

--
plip goes on.

Avatar
#137 • • pipa Guest
sit ku kuolee nii pipa tulee ja rankasee teitä kaikkia!

[muokattu 18.11.2003 23:32]
Jumala

Posts: 62

#138 • • Jumala
Kuoleman jälkeen jatkopippaloihin ja sitten taas arkikakkaa.
sleek

Posts: 71

#139 • • sleek
velat muuttuu saataviks, ja sillon ne bileet vast alkaa - jatkuakseen forevah!*iihhih*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

aioni

Posts: 181

#140 • • aioni
Mun mielestä ihmiselle käy kuollessa ihan samalla tavalla kun muillekin luontokappaleille. Mä en tarvitse uskomuksia tuonpuoleisesta, vaikka kyllä ymmärrän&hyväksyn hyvin että joku haluaa sellaseen uskoa. Onhan pelkkä kuolemanjälkeinen ikuinen tyhjyys aika ahdistava ajatus..

Kuitenkin näin oon asian miettiny, että onhan sekin aika kaunis ajatus että kun mut on haudattu, niin niistä atomeista joista oon joskus koostunut, kasvaa vaikka suuri kukkiva puu josta on monelle iloa. Ja jäähän tavallaan osa musta elämään myös ihmisten muistoissa, sekä omissa (mahdollisissa) lapsissani perimän muodossa.