bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 104,924 views

elisha

Posts: 247

#161 • • elisha Lauma
lähin koneistoon "puoliks" yksin ku ne kenen kaa piti mennä koko vkonlopuks oliki köyhtyny kummallisesti...sain kyl perjantaiks seuraa mut vaan johonki puoleenyöhön saakka ja luulin et joutusin menee ihan yksin siel loppuillan ja viel seuraavan päivän.kaverin kautta kuitenki tutustuin sitte tosi kivoihin tyyppeihin joiden kanssa hengailin sit myöhemmin ja törmäsin tuttuihin,mut ehin kyl olla aika pitkään siel yksinki...ja oli hubaa!!en edes huomannu ajan kuluu...
toisaalta koneisto nyt on festari,jossa on koko ajan jotain tekemistä,monta mestaa minne mennä ym...mut ihan varmasti sama pätee ihan mihin tahansa bileisiin eli jos tanssituttaa ni ei edes huomaa et on yksin!!kannatta sitä ainaki kokeilla......;)*iloinen*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

luba

Posts: 226

#162 • • luba
jeah vähän on ongelmaa tän asian suhteen kans mut ei kai se auta ku mennä yksin *vink*
FAIRI

Posts: 558

#163 • • FAIRI
nyt sekin on koettu *vink* eikä ollu ees paha. *hihu*
oikeestaan en oo ikinä kokenut moista tunnetta *vink*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

coolcat82

Posts: 771

#164 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
No miksei?? Olen ollu monestikin kun aina on jotain bilekavereita paikanpäällä kuitenkin *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#165 • • fanatic Guest
Olen ollut tavallaan yksin pari kertaa tai no jotain tuttuja/puolituttuja ollut mutta kummiski.

Jos mä lähen sillä asenteella, että menen kuuntelemaan hyvää musiikkia ja istuskelemaan niin yksin se menee mainiosti*joo* mutta onhan se kiva olla kavereiden kanssa*iloinen* riippuu fiiliksestä ja siitä onko muita menossa samaiseen paikkaan.
WuZuul

Posts: 181

#166 • • WuZuul
Yksin käyny nyt pari kertaa bilettämäs, aika nihkeetä touhuu toisaalta, varsinkin kun oon vähän tällänen ujonpuoleinen *blush* Pikkasen on alkanu tuttuja tulemaan täältäki mut hitaasti.. Joten jos näette jonku hassun pojan panda reisitaskussa niin tulkaa nykii hihasta *nauru*

--
Wannabe bilekone.

Verottaja

Posts: 1,174

#167 • • Verottaja no-life / luuviulu
Viimeaikoina oon menny bileisiin yksin.
Usein tulee mentyä myös broidin kanssa, ni pääsee kyydillä kotiin. *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

MissKoo

Posts: 1,289

#168 • • MissKoo
Mä olin kanssa vähän puoliksi yksin liikenteessä viime vkoloppuna ja oli silti aivan sairaan kivaa! Höpöttelin niitä näitä tuttujen kanssa ja uusiakin tuttavuuksia tuli monta.. ja ainahan niitä saa lisää tulla, joten aivan vapaasti juttelemaan jos näkyy jossain. Olihan se vähän ehkä 'outoa' olla sillai liikenteessä, mutta tulipahan todistettua että se on täysin mahdollista ja sillä tavalla voi olla tosi kivaakin. Ja nyt uskaltaa lähteä uudemmakin kerran liikenteeseen vaikkei saisi ketään kaveria messiin heti alkumetreillä.
Silphid

Posts: 219

#169 • • Silphid
Mä tulen vähän aina pyörineeksi yksin kaikissa bileissä kun en vielä tunne paljon ketään.. *nyyh* (ja joku on vähän turhan ujokin *uuh* )
Mutta tärkeintähän on tietysti se musiikki! *plur*
Ja oikeastaan on välillä ihan kiva kun ei ole ketään roikkumassa lahkeessa.. *justjoo*

--
:)

sapeli

Posts: 11,768

#170 • • sapeli jokukukamikä?
Hmm... toimisikohan semmoinen että ilmoittaa/mainitsee/toivoo sellaisen tulevan tapahtuman topikissa minne on menossa että on tulossa yksin ja että jos joku pitäisi vähän seuraa? Minä ainakin mieluusti tutustun uusiin ihmisiin - varsinkin jos ne muuten olisivat bileissä yksin - ja tutustutan omiin kavereihini. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#171 • • Edited UnityF joo just se
Mie tuun lähteneeksi edelleen aika paljon yksin bileisiin koska siellä hukun taas tuttuihin ja kavereihin jne jne jne *hih*
Silloin kun tanssin ja jos mulla on varsinkin silmät kiinni niin lupaan vetää turpaa sitä joka uskaltaa tulla sanomaan mulle ”hei ootko unityäf” koska silloin fiilistelen ja yksinkertaisesti musiikki on siiinä vaiheessa nro 1.
Mut jos oon jossain ”poussaamassa” tai tekemässä jotain muuta päätöntä niin miulle saa tulla juttelemaan.. En pure.. ainakaan heti. Korkeintaan tökkään flaikun sun tassuun..*hih*
Jinx

Posts: 2,615

#172 • • Jinx Superfeminine
Ihan mukavaahan se on aina välillä lähtee yksin bilettämään....

--
Pyllykkä

Progress

Posts: 955

#173 • • Progress
no ainaki ilman mun toista puoliskoa, omaa rakastani, käyn seuraavat 4kk bileissä...Mut onhan noita kavereitaki onnex... *kumartaa*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Cloud

Posts: 2,162

#174 • • Cloud Game Freak
Itse ainakin olen käynyt aina suurimman osan pilekerroistani yksin juhlimassa ja oikein hyvin on aika mennyt tanssiessa. Nykyään hiukka enemmän tulee käytyä kaverin kanssa ulkona hippailemassa, mutta en usko siltikään ettenkö ihan hyvin vois lähtee yksinkin tanssimaan ja etteikö olis kivaa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

DJ Rx

Posts: 2,527

#175 • • DJ Rx FINRG Recordings
TOIMII! tulee tanssittua ihan sikanaan enemmän ja tutustuttua uusiin ihmisiin, nyt alkaa vaan jo oleen niin paljon tuttuja skene puolella et aina törmää johonkii tuttuun...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Dacey

Posts: 671

#176 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
sillonku käyn ni yhden kaverin kanssa vaan *uuh* muut ei ymmärrä hyvän päälle *vink* onneks sit jo muutaman kanssa uskaltaa puhua jos kasvotusten joutuu *vink* kiitos klubbarin ja irkin *aplodit*
Mut olishan se kiva jos tuntis enempi porukkaa *joo* tosin asiaa vois auttaa jos kävis kemusisa vähän useammin *hmph* *hih*
zari

Posts: 716

#177 • • zari Team Tamppaajat
Eipä oo viä tullu mentyä bileisiin yksin,mutta eräskin kaveri kyllästy tamppaileen hyvän musiikin tahdissa joten päätti lähtee kotiin - jäin sitten yksin loppuun asti tamppaileen eikä siinä ollu mitään ihmeellistä,ihan ok.
Joku kerta kyllä täytyy lähtee yksin nii saa fiilistellä ihan oman mielensä mukaan *joo*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

sielu hänkin

Posts: 343

#178 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Yleesä tulee mentyä sellaiseiin tapahtumiin yksin, mihin ei alunperin ollut lainkaan tarkoitus edes olla menossa. Uskomattomia seurauksia on kyllä yksin menemisestä ollut...

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

ee102

Posts: 775

#179 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
No, kyllä. Jonku kerran oon menny yksin bileisiin. Meen toisaalta bileisiin muutenki ihan vaan fiilistelemään ja tamppaamaan. Sosiaalinen toiminta tulee yleensä kuitenki siinä ohessa, vaikken ois ketään kaveria mukaan ottanukaa. *hymy* Oon himotamppaaja ja siks mm. viime lauantaina, siis toissapäivänä lähin yksin perusbaariin. Rahatki jouduin pääsymaksua varten lainaamaan kavereilta, mutta hauskaa oli! Ja tulipa varsin moni juttelemaanki. Kaikin puolin mukava ilta. Sit näin yhtä tuttua, ja pidettiin sen kaa hyvät jatkotki.
Avatar
#180 • • --- Guest
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.