bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 103,952 views

arty

Posts: 159

#1 • • arty diskopunk
>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..

>> .. *sydän* ..

--
||

cicca82

Posts: 190

#2 • • cicca82
Minä tulin tehneeksi sen tänä viikonloppuna ekaa kertaa...jajajajajajaja....
Mulla oli ihan *super* hauskaa!!!
Aluksi meinasin olla menemättä, koska kaikki kaverit p.a...*uuh*
Itelläki oli rahaa just sisäänpääsyn verran...
Mutta kun kerkesin sopia, että käyn nykimässä Tfon hihaa, niin lähdin
ja se kannatti.*joo*
Näin yhen puolitutun siellä ja se ei enää ookkaan puolituttu vaan oikein hyvä tuttu.
Revittiin väkisin kummalleki viel aamuihinkin rahat mm. viemällä pulloja huoltikselle ym. kivaa...
Mutta kokemuspohjalta voinen ensikertalaisena sanoa, että bileisiin voi mennä ja kannattaa mennä yksin, ainakin joskus...*iloinen*
Vaihteluna sekin menee.*sydän*

--
partyparty im here so also party is here

mixed~thunder

Posts: 524

#3 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Ei oo kertakaa tullu kokeiltuu...
Ja kyllä se kieltämättä aika höhlältä idealta tuntuu noin ajatuksena,ainaki näin kaaakaaa mihkää Hesaa lähtä,mut en sitte tiärä *pelle*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

patis

Posts: 1,158

#4 • • patis 10
Mä oon suorastaan jo vanha konkari bileissä yksin käymisessä.

Pan lähtee vitun nihkeesti mun mukana yhtään mihinkään (diggailee enempi d'n b:stä ja valittelee rahan puutetta) ja eräs toinen kaveri kenen kanssa oli tapana bilettää hommas muijan Lahdesta (eli se sitte viettää vloput siellä) ja nyt se kaiken lisäks muutti Mikkeliin opiskelee.*igor*

Viimeeks eilen tuolla cutting edgessä oli aika yksinäistä, ainoo tuttu oli Bella jonka kanssa tuli pari sanaa vaihdettua.

Joskus käy sitte mäihä, Devotion to trance2, sieltä löytyki Marski, Bella, Duris, Roosa, Erik, Anqqa, Puupi... ja tein vielä pari uuttakin tuttavuutta Tarun ja Jaanan. *hymy*


Nooh.. ahkerasti ku tanssii ni ei kerkee juttukavereita kaivata...
bianca

Posts: 207

#5 • • bianca hippiäinen
kivaahan se o yksinkii mennä...vaihtelu virkistää :)*hellokitty*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

bianca

Posts: 207

#6 • • bianca hippiäinen
kivaahan se o yksinkii mennä...vaihtelu virkistää :)*hellokitty*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

|Cronos|

Posts: 1,118

#7 • • |Cronos| the Moose
Ei ole kyl ikinä tultu mentyä bileisiin yksin mutta on siel sitten kierrelty aina välillä yksin katselemas paikkoja ja muutenkin vähän rauhottumas...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

freba

Posts: 151

#8 • • freba
Onko se muka isokin juttu jos lähtee bileisiin yksin? Elikkä teen niin oikeastaan aika usein ja löytyyhän sieltä aina joku enemmän tai vähemmän tuttu.. ja jos ei löydy niin tekee uusia tuttavuuksia, bilekansa on sen verran ystävällistä porukkaa *nauru*
Siitä tulee sitäpaitsi aina hirveetä säätöa kun pitää odotella että X pääse suihkusta ja Y unohti avaimensa etc. Mitä isompi porukka sen vaivallisempaa on bilesiin meno, tai ainakin mun mielestä.
cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
enoo kyllä koskaan ollu yksin bileissä mutta täytyisi joku kerta kokeilla kun alkaa noita tuttujakin kertymään. tuskin tarvitsisi siis yksin hengata *plur**super*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#10 • • juhani_phs Guest
mä oon monesti lähtenyt bileisiin yksin ja
vain kahdesti on käynyt silleen, että en oo löytänyt ketää tuttua.
yksin on aina ollut tosi kivaa. kuten freba sanoi, ei tartte ootella
muita ja on tavallaan hirveen vapaa olo, kun voi lähteä/liikkua aivan
oman mielensä mukaan.
mä en nyt tarkota, että mun kaverit pitäs muo talutushihnassa
(vaikka ei kaulapannoissa ja niissä kiinniolevissa naruissa mitään vikaa
ole*vink*), vaan siin tulee tietynlainen sosiaalinen paine.
tottakai kavereiden kanssa juttelee ja viettää aikaa, jos ne on paikalla..
mut silti mä käyn mielummin bileissä kavereiden kanssa.

kaksin on aina kivempaa, kolmas tuo jännitystä ja neljäs tekee jutusta
ikimuistoisen... siis mistä mä puhuin??*nauraa**nauraa*
Yohanna

Posts: 137

#11 • • Yohanna
Bileisiin tulee aina lähettyä frendien kera, mut mikäpä ettei yksinkin jos sellanen tilanne tulis eteen. Ainahan sitä seuraa löytää jos on tarvis.. *vink**vink*

--
-Yo

slush

Posts: 685

#12 • • slush
en ole minäkään koskaan yksin bileisiin lähteny..
Mutta nyt muutaman kerran olen noiden kouvolan poikein kanssa sinne menny ja sitte aina nähnyt cosmikin jossain hesassa *plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#13 • • scobl
en vielä kokeillut mennä yksin, mutta tuttuja aina löytyy! Kun olet tanssimassa sitten avaat silmät katsoaksesi kuka on tönäissyt sinut ja siellä on sun vanha luokkakaveri *iloinen*

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#14 • • Tyly
Siis oon pari kertaa meinannu lähtee yksin bileisiin, mut vahongossa ohi mennessä ilmoittan et tänää meen ja sit tullu frendejä mukaa.. Mäen oo koskaa päässy bileisii menee yksin vaikka nyt en suorastaa sitä kaipaakaan... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#15 • • cosmikki
..vois olla kyllä ihan jännä fiilis mennä yksin bileisiin.. hmmh... *hymy*

..toisaalta. on kiva että on mun edes joku jonka kanssa voi vaikka alkaa henkeviä keskustelemaan jos tulee sellanen fiilis *plur**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#16 • • s1mile Guest
Eikö täällä ollut puhetta että musiikki siinä on tärkeä(Siellä missä puhuttiin pile-pukeutumisesta) ja onhan se tärkein *joo*! En ole ite käynyt koskaan yksin, mutta on se varmaankin ihan kiva jos paikassa mihin menet on hyvä ilmapiiri ja paljon hymyileviä ihmisiä*plur*
killuska

Posts: 748

#17 • • killuska
Joo oon muutaman kerran ollu bilettämässä yksin...
Alussa on aina vähän yksinäinen olo, mutta loppua kohden paranee.. Hyviä puolia on se että saa mennä ja bilettää siihen tahtiin ku huvittaa...
Mutta onhan se kivaa ku on kamu minkä kanssa häröillä..
Mielummin kamun kaa..*sydän*

--
*killuska*

sebasti

Posts: 231

#18 • • sebasti Lauma
Bileisiin joko yksin tai sit isommal porukal... jos menee jonkun kanssa kaksin niin sit pitää koko ilta ajatella et ei toisella ole tylsää... yksin voi mennä miten haluaa...
Tyly

Posts: 908

#19 • • Tyly
Kaksisteen on kyl kaikkein vittumaisinta... kun jos näkee tuutuja joita se toinen ei tunne ni ei voi kovin kauaaa jutskaa kun muuten se toinen tylsistyy...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

_kolibri_

Posts: 1,590

#20 • • _kolibri_ -lintunen-
Mun mielestä yksin on hauskaa, mutta jos on kamu mukana on yleensä hauskempaa....*hymy*
Tyly:llä on ihan oiken, mutta paras on jos kamu on sellainen itse huolehtiva niin se on tekemässä mitä se haluu (esim. tanssimassa) kun itse jubaa jonkun muun kaa... silloin on yksin siellä mutta kaveri on myös siellä *täh* this is confusing

(muokattu 8.4.2002 21:22:55)