bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 104,139 views

skasi

Posts: 161

#41 • • skasi
Ilmeisesti täs pitää yksin liikahtaa.. Ei oikein samanhenkisiä kavereita. Siis tääl pohjoisessa. Mut nyt kun tulee sinne etelän lämpöön ni sit on varmaan jo pakko mennä.. :) Mut on kyl varmaan mukavaa yksinkin. JOO.. Tanssiminen se on tärkeintä..

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Avatar
#42 • • Cera Guest
iik. ois kauheeta mennä jonnekkin yksin.
Onneks ootte kaikki aina siellä minne tuun *plur*

*vink*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#43 • • [Nuclear] el aprendiz
Yksin bileisiin lähteminen on joskus aika vaikeet, mut sit paikanpäällä sitä huomaa aika äkkii et kuitenkin menee omia teitä...*hih*

Itelläni täst johtuen on tullu kivoi Ex-tempporee keikkoja Tampereelle ja Turkuun. Joka kerta on ollu ihan älyttömän hauskaa, vaikka ennakkoon ajatukset olikin vähän toisenlaiset. Kaikist parhaimpina pidän uusii tuttavuuksii ja sitä fiilist et menee vaan. Tanssiminen yksin on jotenkin "vapautuneempaa" ku sellases pienes kaveriringis.
*ökkö*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

eemeli

Posts: 910

#44 • • eemeli
Aina niitä tuttuja on bileis, mut yleensä, jos yksin menen niihin niin sit vain musiikin takia... *plur*

--
celebration generation

kissi

Posts: 2,436

#45 • • kissi niihä?
Mul ei tulis mieleenkään lähtee yksin bilettää!
Mä jotenki tarviin sen alkufiilistelyn kivassa porukassa! *plur*
Toki sit bileissä voi tanssii tai kierrellä yksinkin, mut sillonkin on kiva tietää et omat kaiffarit on siellä, jos iskee paniikki ja haluu turvapaikkaa. *hih* Joo eiku siis kiva vaan, et on tuttui messissä ni pääsee höpöttää, kun höpötyttää tms. *nauru*
Nykyään, kyl kun alkaa jo tuntee porukkaa enemmän, niin on melkein varma et ain siel joku tuttu on, vaik yksin lähtiski, mut silti vaan sil etkoilulla on oma viehätyksensä! *iloinen*
Alex

Posts: 244

#46 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
En mä oikeastaan tie mitä se on olla bileeissä yksin..siel on aina tuttuja..*plur* Sellainen olo että sä tuut himaan ja sun "perhe on jo siinä". Kaikki vaan moika. *sydän*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Avatar
#47 • • trisha Guest
Tottakai bileisiin voi mennä ja parasta on mennä yksin jos ei
löydy samanhenkisiä kavereita*possu*
Sillon tutustuu jos on hyvää porukkaa, jos on huonot bileet ja huonot fiilikset itellä kannattaa jäädä kotiin*purr*;)
Danskuh

Posts: 675

#48 • • Danskuh pikku-Dee
en oo viel yksin ollut...mutta ehkä vielä jonain päivänä...yksin mutta ei kuitenkaan yksin *plur*
kovas

Posts: 1,522

#49 • • kovas Kristo
love:

en oo viel yksin ollut...mutta ehkä vielä jonain päivänä...yksin mutta ei kuitenkaan yksin *plur*


samoin. en kyl varmaan yksin meniskään. tai ei sitä nyt tiedä.. voishan se olla kivaa.. Oli aika jees olla tallinnassa sundance-festareil yksin pyörimässä.. :)
UnityF

Posts: 15,721

#50 • • UnityF joo just se
Mä oon käynny aika montakin kertaa bileissä yksin... Mutta se on totuus et sä et ikinä oo yksin bileissä jos oot vähänki käynny bilettämässä niin siellä on jotain tuttuja. Ja jos ei oo tuttuja niin äkkiä populaan tutustuu.. *igor**iloinen**iloinen**iloinen*
Shatter Sound

Posts: 164

#51 • • Shatter Sound Mastermind
totta*joo*

--
at the edge of infinity

Avatar
#52 • • Kirsikka Guest
Mä en oo kyl ikinä menny bileisiin yksin.. Ja ajatus jotenkin hirvittää. Vaikka kyllähän sitä (lähes) aina tuttuihin törmää, mutta kuitenkin on kivempi mennä jonkun kanssa.. Ja onneksi on sellaisia kavereita jotka sit kyllä bileisiin lähtee, eli ei oikeestaan oo tullut tilannettakaan jossa ei ois kukaan ollu mukaan lähdössä..
PsyTranceFormer

Posts: 752

#53 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Tottakai bileisiin voi mennä yksin..
Sillähän me kaikki olen yhtä suurta perhettä..*vink*
nvd

Posts: 69

#54 • • nvd
Rajoittais kyllä elämää ihan liikaa jos ei vois mennä bileisiin tai muualle yksin.

Tietenki jos on tylsää/ei-tanssittavaa musaa niin jossain välissä voi alkaa kaivata seuraa. Sitten tas joskus jos menee kavereitten kanssa jotka käy bileissä vähemmän niin tulee sellainen olo että niille pitäis pitää seuraa eikä voi vain haihtua johonkin ja se on hankalaa.
Youzo

Posts: 1,175

#55 • • Youzo viidakkovekara
megaman:

Aina niitä tuttuja on bileis, mut yleensä, jos yksin menen niihin niin sit vain musiikin takia... *plur*


Näin on ja Rushit kutsuu mua viikonloppuna. Eikä ole yhtään kaverii mukana.*blush*
Mut ehkä joku pitää mulle siellä seuraa
*hih**justjoo*
Howdy

Posts: 7,955

#56 • • Howdy Oldie
On tullut mentyä ... ja ollut ihan kivaa ... tuttuja niissä kaikissa on kuitenkin ... usein kuitenkin tulee lähdettyä porukalla ... kevättä kaikille *plur*

--
Käpy vailla vertaa

zaler

Posts: 1,545

#57 • • zaler e h k i s
en kyllä yleensä mee bileisiin yksin, mutta tanssimaan ja hyvää musaahan sinne mennän kuuntelemaan eli ihan sama meniskin yksin... oon pari kertaa menny ja yleensä kyl oo tuttuihin siellä törmänny et... *ding*

--
let´s eat to the beat!

ezzy

Posts: 8,060

#58 • • ezzy Droid-pappa
meen about 90% yksin mestoille. aina on tuttuja meninpä mihin vaan, niin ei haittaa.
etkoja ei jaksa, kun en jaksa tsiigailla dokaamista *eiei* ja ketään kavereita ei oikeen asu lähelläkään, joten säädän yleensä yksi mestoille.

eikä bileissäkään mitä paritanssia tule harrastettua, mutta onhan se kiva tsiigailla, kun kaverit nauttii ja hymyilee, tulee itsellekin mukava olo joraillessa :)
She

Posts: 717

#59 • • She
Ollut usein. Toisaalta on kivaa lähtee kavereitten/kaverin kanssa, mutta toisaalta musiikin takiahan mä oikeestaan bileisiin lähen ja tottakai kuiotenkin useimmiten kavereita on paikanpäälläkin sit... Yksin on joskus jopa mukavampi lähtee.
wattsson

Posts: 146

#60 • • wattsson
En oo ikinä menny mut pari kertaa jääny ku kaikki kaverit lähteny menee... aika iso kynnys se on lähtee yksin johki... sillon voi lähtee jos on joku tapahtuma jonne on pakko mennä, carl coxii oisin vaikka yksin menny kuuntelee mut onneks lähti yks kaveri mukaan!

joskus varmaa tulee yksin johki mentyy, nyt viel ku moni kaveri menee inttii ja sit kaikki muut ei Kunnon tapahtumist välitä *pahis*