bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 104,132 views

leka

Posts: 373

#201 • • leka anteeksi olen eläin
Ja monesti... kaverit ei aina jaksa lähtee messiin *prkl*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

tweety

Posts: 138

#202 • • tweety tsirptsirp
yleensä menen kyllä samaa matkaa ja ehkä lähdenkin pois,mut itse aika bileissä menee kyl yksinolon puolelle...eihän sitä muutenkaan huomaa muita tanssiessa kun vaa antautuu musiikin vietäväks *jiihaa*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Avatar
#203 • • Equalizer Guest
Yksin sinne tulee mentyä mut eipä siellä bileissä yksin oo*iloinen*
%

Posts: 568

#204 • • %
Oli kyllä ihan mukava ilta, kun ensimmäistä kertaa tuli bileisiin lähdettyä yksin. Ensin vähän saunomista kaverin kanssa ja oluen siemailua (alle 6-päkin pohjat). Kaveri heitti autolla bileisiin ja sisälle pääsi melkein jonottamatta. Sisälle päästyäni tuli nautittua pari tuopillista, tsekkailtua paikkoja ja vaihdettua ihmisten kanssa parisanaa baarijakkaralla istuessa. Tuli tsekkailtua siinä dj:n toimintaa ja nytkytettyä päätä, miksei toi äijä tee mitään tuleekohan toi kaikki musiikki tietokoneelta. *täh* Oho se olikin valomies. Sen jälkeen musiikki alkoikin kuulostaa todella hyvältä ja tanssilattia kutsui jo houkuttelevasti. No loppuilta tulikin jorattua ihan transsissa ja olin yhtä hymyä, kusella käytiin juosten ja sitten takas tanssilattialle, tappiin asti tanssittiin sitten tauotta. Hymyilin vielä varmaan pari tuntia bileiden jälkeenkin. Musiikki oli todella laadukasta koko illan.

Taksijonosta löytyi vielä pari kotilähiön kasvattia, joiden kanssa tuli jauhettua paskaa. No bussi tuli sitten ennen taksia ja sillä sitten kotiin ja nukkuun...täydellistä. *iloinen*

En sitten tiedä mikä tossa oli niin hienoa, mutta kai se oli se vapaus tehdä ihan mitä haluaa, kun ei oo kavereita siinä pyörimässä jaloissa ja pystyi vaan keskittyyn musiikkiin täysillä. Ja oli kumminkin muutenkin jotenkin uudenlainen kokemus.

On sitten jatkossakin tullut käytyä bileissä yksin säännöllisin väliajoin, mutta en oo tota fiilistä enää uudestaan saavuttanut. No vaihtelu virkistää, välillä yksin välillä hyvässä seurassa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Fyrisch

Posts: 4,525

#205 • • Fyrisch

zasga:
kusella käytiin juosten ja sitten takas tanssilattialle



Aika huvittavaa, tulipa tost mieleen et välil sitä ehtii nostatuksien aikana juosta kuselle nopee *hih*
hKt

Posts: 121

#206 • • hKt hökötti
Usein se on kyllä niin että tuttujen kanssa saattaa sisään mennä, mutta loppujenlopuksi sitä yksin harhailee ja tekee tuttavuutta uusien ihmisten kanssa :)

--
*sydän*

HighLow

Posts: 28

#207 • • HighLow
Yksin on kivaa! Kai. *justjoo*
Daverian

Posts: 491

#208 • • Daverian
Yksin bilettäminen on ihan kivaa koska sillon saa keskittyä kaikessa rauhassa musiikkiin ja tanssimiseen. Mutta riippuu niin paljon päivästä, että onko kiva olla yksin bileissä. Jos on koko päivän ollut kavereiden kanssa niin voi olla kivaa vaan tanssahdella yksin. Mutta ei sitä koskaan koko bileitä joudu olemaan yksin kyllä sitä aina joku kaveri löytyy.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

BeastY

Posts: 67

#209 • • BeastY häiriintynyt sekopää
olen käyny yksin eikä mikään estä tekemästä sen uudestaan.... sisällä on aina porukkaa jota tuntee ja jos ei niin tutustuu... se on yllättävän helpoo.....

--
Elämä on paras keksintö. Se on jokaisen ulottuvilla,
mutta ei kenenkään patentoitavissa.

Avatar
#210 • • ayame Guest
Haa, täytyy varmaan uskaltautua kun kerran monilla on positiivisia kokemuksia. Itselläni ei ole Helsingissä yhtään kaveria, joten ehkäpä niitä uusia ystäviä voisikin löytää, kun lähtisi vain yksin viihteelle, yrittäisi unohtaa ujoutensa (=muutaman siiderin jälkeen.. *nauru*) ja tutustuisi rohkeasti ihmisiin!
Daverian

Posts: 491

#211 • • Daverian

Irmis:
Haa, täytyy varmaan uskaltautua kun kerran monilla on positiivisia kokemuksia. Itselläni ei ole Helsingissä yhtään kaveria, joten ehkäpä niitä uusia ystäviä voisikin löytää, kun lähtisi vain yksin viihteelle, yrittäisi unohtaa ujoutensa (=muutaman siiderin jälkeen.. *nauru*) ja tutustuisi rohkeasti ihmisiin!



Kannattaa ehdottomasti koittaa. Se ujous lähtee ainakin mulla aina kun vaan pääsen bileisiin sisälle. Sitten on mukavaa bilettää ja ehkä tutustua muutamaan uuteen ihmiseen.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

pathi

Posts: 224

#212 • • pathi
Tulipa testattua eilen Transportissa, harvinaisen mukava ilta loppujen lopuksi.. kiitti niille, joiden kanssa vaihdoin pari sanaa *plur* ja tämä -> *dissaa* niille lantioontarttujille.

--
D:

Avatar
#214 • • ayame Guest

SikaihQ:
---
Irmis:
Itselläni ei ole Helsingissä yhtään kaveria

---


Asut profiilin mukaan Helsingissä, mutta sulla ei oo yhtään kavereita? woot?



Niin, totta se on, kurja kyllä. Muutama tuttu on, joiden porukoissa olen pileissä pyörinyt, mutta ei yhtään sen parempia kavereita tai ystäviä. Itseasiassa viimeiset 2 vuotta on mennyt ilman ystäviä ja yksinäisyys alkaa painaa päälle, joten aion nyt ottaa itseäni kunnolla niskasta kiinni ja lähteä etsimään sitä omaa hukkaantunutta kaveripiiriä (huh, kunpa pääsisin vain pian sanoista tekoihin *ding* )

Muutoinkin tuttavapiirini on aikalailla poikavaltaista katsottavaa. Tuntuu, että "tyttöporukoihin" tutustuminen on paljon vaikeampaa, ehkäpä meillä tyttösillä on niin paljon ennakkoluuloja toisiamme kohtaan (??!).
AlexS

Posts: 1,389

#215 • • AlexS kummasetä
Yksin bileisiin? Ihan hauskaa, tiettyyn pisteeseen saakka *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

anton fine

Posts: 1,359

#216 • • anton fine myspace.com/finethedj
story of my life
kilobitti

Posts: 2,419

#217 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
en jaksa juuri koskaa sopia mitään "yhdessä-menemistä"
mihinkään bileisiin. Niitä tuttuja löytää kumminkin bileistä,
ja jos ei löydä tutustuu uusiin jos haluaa*piis*

edit: lisäksi mua ottaa päähän se, että usein ihmiset odottaa
että "yhdessä meneminen" edellyttää jatkuvaa yhteydenpitoa
illan aikana. Se ei yksinkertaisesti vois vähempää kiinnostaa
jos lattialla kuuluu hyvä musiikki ja fiilis on korkealla.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Aidrian

Posts: 1,799

#218 • • Aidrian Furian Master
muutaman kerran oon yksin käyny bileissä, ei mitään negatiivista sanottavaa, mut ennemmin liikun kaveriporukalla, jonka kokoonpano alkaa olemaan jo viiden bileissä käydyn vuoden jälkeen suht vakio. Ja toimii edelleen helvetin hyvin. Ja yksi painava syy tähän porukalla liikkumiseen on välimatka kotipaikkakunnan -ja bilepaikkakunnan välillä.
Avatar
#219 • • Viola00 Guest
Oon aina halunnut mennä kokeilee. En tiedä miks, ehkä vaan sen takia et se vois olla "kiva" (tai jos ei kiva niin ainakin erikoinen) kokemus *hihu*
onni3mk

Posts: 3,973

#220 • • onni3mk Onni on.
Siellä bileissähän niitä tuttuja sitten on. Ei sinne tarvii erikseen mennä jonkun kanssa. Tosin mä yleensä menen, kun olen usein autolla, niin kyytiläisiä on ainakin yksi aina *hih*

--
Onni on.