Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 353,358 views

raituli

Posts: 107

#361 • • raituli
Ekat bileet oli 9.12.2000 Efelantti. Hyvät muistot kyllä jäänyt täältä.
Lauruska

Posts: 821

#362 • • Lauruska nihkee
joku vois kertoa millon mut ekat bileet oli, vuosi oli 2000 tai jotain sinnepäin, lab-4 tampereel (taisiis nokial) pirkkahallissa, oli k16 ja k18 puolet, olin silloin 17. Eli siis tarkempi päivämäärä olis kiva saada, jos joku muistaa tai oli siel =)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#363 • • Jussi Soro choon!

Lauruska:
joku vois kertoa millon mut ekat bileet oli, vuosi oli 2000 tai jotain sinnepäin, lab-4 tampereel (taisiis nokial) pirkkahallissa, oli k16 ja k18 puolet, olin silloin 17. Eli siis tarkempi päivämäärä olis kiva saada, jos joku muistaa tai oli siel =)


Heitin just muovikassillisen noita flaikkuja menemään, mutta päässäni olis sellanen päivämäärä kuin 17.8.2001.
Lauruska

Posts: 821

#364 • • Lauruska nihkee
ETKÄ HEITTÄNY ANNA MULLE YKS BYHYY
Jussi Soro

Posts: 6,385

#365 • • Jussi Soro choon!

Lauruska:
ETKÄ HEITTÄNY ANNA MULLE YKS BYHYY


Sorry :/
Zwek

Posts: 1,701

#366 • • Zwek
1999 ja bileet oli jotku domman sekoilut...
Saara

Posts: 1,954

#367 • • Saara #2970
Mun ekat bileet oli Koneisto 2002. Ei ollu silloin paremmasta tietoa, ja suurinpiirtein ainoat bileet minkä jengi joka ei ole ollut missään aikasemmin tietää. Bileet ei ollut kummoset, mutta jatkoilla tarttu käsipuoleen ihana kultulainen, jonka kanssa olen vieläkin *sydän*

Elikkä semmosta *hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Funktion

Posts: 1,720

#368 • • Funktion over 9000

a:
---
LaaLaa entertainment:
Hmm.. Ekat reivit oli varmaan tyyliin Vaasan Nuorisotalo joskus vuonna 1995 ennen kristusta.
---


Nää nuorisotalot ja siskon kenkätehtaat on kyl jo aikamoista skenemurujen kopeloimista lattialta, vähän sama ku mä sanoisin kattoneeni Club MTV:tä jo '89 eli oon ollu reiveis pisimpään meistä .)




Ei se mitään skenemurujen pomimista ole! Joku kysy, minä vastasin.. Ja se ei todellakaan ole tekemässä musta mitenkään katu/skene/bile uskottavampaa..
Mun mielestä tollaset skenepistelaskurit, ja Jonen toiminta muutenkin on ihme skeneomistusta... Sorry, mun mielipide.. Meni kyl offtopicciin mut rupes vituttaan...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Avatar
#369 • • xrei Guest
Oliskohan ollu joku teollisuushalli jossain vantaan perukoilla siinä -98 tienoilla. Paikalle suunnistettiin ihan rytinän perusteella ku passo rämistytti hallin seinämiä *nauru*

Oli *vitun* jees... *aplodit*

[muokattu 28.5.2004 11:27]
Jarsseli

Posts: 356

#370 • • Jarsseli
Members of mayday 16.9 -1995 westbam, Dj dick, Charly lownoise &mental Theo. Muistaakseni dj.Angel teki silloin lisäksi debyytin. USEAMMAT JUHLAT on tullu juhlittua sen jälkeen
Pera

Posts: 234

#371 • • Pera
Ekat bileet oli aikoinaan,nyt edesmenneessä Hype:ssä, olleet Screenin 2 iltaa kestävät kemut...Siitä se on lähtenyt
>

--
-Riks,raks ja *poks*-

Marjo

Posts: 1,796

#372 • • Edited Marjo pupuTupuna
Ekat bileet, joihin satuin eksymään vahingossa oli vertigo tai elements arkussa 1999/2000. Tämän jälkeen jatkoin satunnaisia käyntejä muutaman kerran vuodessa. Sitten vasta 2003-> aloin käydä huomattavasti tiuhempaan tahtiin.
*Jonne*

Posts: 220

#373 • • Edited *Jonne* rataprinssi
Ne olivat niinkin legendaariset bileet kuin vappu ILLUT 2003 Nosturisssa....

Ja tarina menee näin:
Olin muuttanut Helsinkiin noin puoli vuotta sitten ja oltiin ns. ”taviskavereiden” dokaamassa ja sit joku kysyi multa: Jonne ootko sä koskaan käyny aamubileissä? Mä vastaan mitkä ne on?????

No sit me lähdetään sinne ja seuraavana aamuna mä olen ihmeissäni ja todella ihastunut tähän meinikiin ja musiikkiin....*plur**
Se teki minuun lähtemättömän vaikutuksen..........*joo*
Sitten kesällä rupesin kulkeen yksin Illuissa.... Tutustuin Hippa-Hartzaan ja kumppaneihin sit rupesin kulkeen bileissä eka harrin kaa ja jokaikinen kerta tutustuin uusiin ihmisiin... (kiitos Harri)*plur*
Nyt takana bileitä toista vuotta ja ei enää paluuta tavis baareihin*känni*
Bileet on vieny mennessään.....

Tiedättehän...... Musiikki... Tanssi.... Ihmiset.... Yhteen kuuluvuuden tunne..... BILEET...*plur*

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

devisss

Posts: 345

#374 • • devisss superhero.
Jossain Lahdessa, teollisuushallissa sataman tuntumassa circa 1996. Poliisia pelätessä *justjoo*

Näitä tuli sitten lisääkin. Nimistä tms ei mitään aavistusta... Jos jollain on jotain havaintoa näistä Ankkurin reiveistä, niin kertokaa ihmeessä, että missä mä oon teininä ollu *ding*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Kate

Posts: 186

#375 • • Kate
Täytyypi sanoa, ettei ole mikäänlaista käsitystä*iihhih*...Joskus vuosituhannen vaihteessa kylläkin, mutta mitkä bibalot ja missä...ei tietoa....ilmeisesti alkoholilla on ollut osuutta asiaan*grr**kiitoskiitos*
Ant

Posts: 1,351

#376 • • Ant africant
central 2000 muistaakseni vuonna 1996, uutena vuotena. Lipun mukaan Eliott Ness ja Orkidea soittivat... Aika kiva aloitus *vink*

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

puh

Posts: 68

#377 • • puh Pyllyn pyörittäjä..
wow.. ekat bileet tais olla central 2000 joskus 97 *jiihaa* ja vieläki jaksaa!!
Avatar
#378 • • puskA mujunen Guest
ei voi muistaa...
Jinx

Posts: 2,615

#379 • • Jinx Superfeminine
Joskus 94 Oranssin Taivas klubilla *hymy*

--
Pyllykkä

Avatar
#380 • • Edited sakk303 Guest
Oiskohan ollut vasta niinkin myöhään kuin 2001 keväällä rovaniemellä jossai kakspäiväsis hardis/kiksukekkereissä ... mut näinhän se menee, myöhäisheränneenä, pohjoisen poika kun olen *iihhih*