Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 354,585 views

ReiNe

Posts: 146

#601 • • Edited ReiNe
ekat bileet oli reilu vuosi sitten pietarissa.. heh tarkalleen 23.8. semmoset laiva kemut.. laiva läks joskus 23 maissa laiturista seilailemaan pitkin neva-jokea ja pysähty 3 pintaan puoleks tunniks hotel moskovan eteen.. (ufon näkönen helvetin iso pyöree rakennus) ja sieltä sitten takasin päin.. flapassa luki et oltais takas laiturista about kuudelt aamul *iloinen**jiihaa* ilma oli tosi huono.. sato ja kaikkee mut onneks drummii tampatessa pysyi suht lämpimänä.. *joo* muuten aivan super loistava kokemus!!!

seuraavat kemut olikin sit vast 15. tammikuuta, niinikään pietarissa-- PirateStation 3!! *aplodit* siitä alkoi sit biletaival.. sen jälkeen onkin kierretty kotka-kouvola-helsinki-turku-tampere-petari bileitä jokseenkin kiitettävästi *iloinen* seuraavaksi lisään listaan lahden! ja tammikuussa taas pietariin PirateStation 4:siin!! o/

--
femalejunglist

twumpy

Posts: 94

#602 • • twumpy
Dance Valley 2005 *iloinen*
Sankari

Posts: 617

#603 • • Sankari
30.4.2005 Movement *jiihaa*
AaKo

Posts: 637

#605 • • AaKo Tosi veivaaja
ekat reivit oli 93vuonna kunnian sai joko tullikamarinbibbalot(ei pysty muistaa ketä siellä soitti ja muisinko ees vuotta oikein) tai hatanpäänbileet(eipä oikein oo siitäkään mitää muistikuvia ketä soitti yms.) olis kyllä kiva löytää niittenki bileistä jotai infoo/kuvia/flaijereita *joo*
Ja olihan tampereen palatsissaki hyvät kekkerit 93tai94 :) noh vanhuus ei tuu yksin..muisti heikkenee

--
En se mää ollut!!!

pietari

Posts: 337

#606 • • pietari -..-
ekat teknobileet oli joskus neljä-viis vuotta [olin 16 tai 17] sit jyväskylässä... oliskohan ollu pimiöt??? kivaa oli.. tekkknoa oon kuunnellu jo hyvin pitkään ennen sitä!

--
...umdah...

Jonne

Posts: 151

#607 • • Jonne Member of Private Trainer Association
Labyrint:in pre partyt Nosturilla 2001 (10.3 tarkalleen muistaakseni)..Jälkeenpäin ajeteltuna tuntuu että taisi mennä aika pitkäks reissu ku nyt on jo 2006 ja vasta on rauhoittumisen merkkejä havaittavis..*nauru*
roberto

Posts: 251

#608 • • roberto
Koneisto 2004 *jiihaa*
Ensikosketus ja heti veti mukaansa *joo* Ja siitä se ajatus sitten lähtikin *lmao*
wiper

Posts: 254

#609 • • wiper
Vuosi tais olla 90 tai 91 ja paikkana vr makasiinit. Siihen aikaan oli tapana Goisii kesäisin jossain puistossa tai penkillä, tai minne nyt sattu sammuu pötkähtämään.

Aamulla sitten junaan vasta, niin pysty olee tappiin asti kuppilassa.

No silloin heräsin sieltä jostain aseman nurkilta 7 aikaa aamulla, ja kuulin musiikin kutsuvan minua makasiineille päin.

Eikun Tsiigaamaan mesta. Liput tais olla femman sisään, ja eihän mulla tietty enää massii aamulla ollu, joten ei muutakun makasiinien päädystä missä on se paksu koivu, niin sen kautta ensin katolle ja sitten ikkunasta sisään.

Sitten kävin silloin tällöin kaapelin bileissä, ja kunnon tamppaaminen alko joskus 98 Pilluklubin aamuista Lepakossa.
Jimmyfi

Posts: 904

#610 • • Jimmyfi
ekat oli ihan hallireivit kuopion kierrätyskeskuksella joskus vuonna 98 tms.
ja tietty poliisit tuli käymään kanssa:D ja oli hauskaa :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

dj.creme

Posts: 106

#611 • • Edited dj.creme Actionman
täällähän on niin jäätäviä ammattilaisia et alkaa oikein hävettää.ekat reivit itsellä oli tampereen pirkkahallissa -hmmm- ehkä -99..?siel oli ainakin LAB-4 silloin.ikää tais olla ehkä 16 vee noihin aikoihin.ja kivaa oli. *hih*

EDIT: eiku hetkinen..IHAN ekat reivit oli jossain jkls sepän kulttuurikeskukses joskus -98.se oli kohtalaisen uutta ja mielenkiintoista sillon.siel oli iha eri porukkaa ja erilaist musaa ku yleensä. *hymy*

samois bileis kutsuttiin mukaan"virallisille jatkoille".kysyttii millaset jatkot on ni kuulemma "siel on vessas ÄLYÄMPÄRI".

emmä ollu koskaa sellasest kuullutkaa.oli sitten pakko kysyä et mikä se sellanen"ÄLYÄMPÄRI"oikein on niin selitys oli että

"ämpäri mikä on täynnä raksuja ja sielt sit jokainen ottaa omalla vuorollaan randomilla". *pepsodent* huhhuh.olipa rankat jatkot varmaan.(repeilen kokoajan aivan hillittömästi tätä kirjoittaessa) *tirsk*

naurattaa pikkasen jälkeenpäi kun muistelee niitä bileitä.(jatkot passasin) *nauru*
Viper

Posts: 187

#612 • • Viper TEAM Kyntäjät
Ensimmäisenä Hard Factoryt Turun Kårenilla -98:

Hard Factory Muzik Presents:

//////////////////// HARD FACTORY \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
The Best of Finnish House & Techno 1998

Turku, Kåren, sat 7.11 -98

The rave unity with 4 arenas

Dj line up: Jokke
Orkidea
Eliot Ness
Marko Laine
Maniac
Mike Mission
Simon London
Little Tony
Mad Jay
Sasse
Sasha
Nynny

Plus hip-hop-/Drum´n´bass-beats by:

Infekto
Winston
Felix
Cleva Mob
Minus
Stii


Seuraavana:

House Nation Turku

La 12.12 @ Kåren 21-04

room one: (age16)
Stretch & Vern................................................... (UK)
Eliot Ness..................................................(Helsinki)
Jasse........................................................(Tampere)
Angel.......................................................(Helsinki)
Mr A..................................................(Doom, Helsinki)
DFG...............................................(100% live, Tampere)


Ja kolmantena reivinä ikimuistoinen

The End (Turku)
Mr. C
Layo & Bushwacka jne...

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Nick Love

Posts: 28

#613 • • Nick Love
ÖÖÖ, en kyllä ihan ekoja muista... aika alkuvuosiin sijoittuu Klubbheads Lepakossa...... JA Tietty kaikista parhaat aamuyöt Tallibaarin Pussyssä!!!!!*jiihaa*
akir0

Posts: 2,554

#614 • • akir0 idleRPG champion 2009

Skenemursu, 15.1.2006 23:58:
tais olla mindfuck ja tampere finlayson... kuka muistais vuoden? olisko 92? 93?



Tiettävästi -92.
John

Posts: 1,384

#615 • • Edited John Lauma

Viper, 16.1.2006 11:34:
Ensimmäisenä Hard Factoryt Turun Kårenilla -98:


Nämä olivat mun ekat bileet turkulaisena, ja samalla Kåren-neitsyyden menetys.*hihu*

Viper, 16.1.2006 11:34:
Ja kolmantena reivinä ikimuistoinen

The End (Turku)
Mr. C
Layo & Bushwacka jne...


Ai hitto, nää oli hienot bileet!*jiihaa* Edit: itse asiassa mulla on näiden bileiden mainosjuliste kehystettynä seinällä. :)

--
Fancy some cheese, Gromit?

tomii

Posts: 3,594

#616 • • tomii kallion herttua
Ei nyt varmaan periaattessa täytä ihan "reivi" -termiä, mutta mä pidän ekana omana reivikokemuksena kyllä vuoden '97 Prodigyn keikkaa. Samana kesänä (jos nyt oikein muistan) oli kanssa Kouvolassa festareilla ns. reiviteltta, jossa lättyjä taisi ainakin veivata Orkidea. Mutta tota Prodigyä pidän ekoina "reiveinäni". Olin tuolloin 17v. *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

yace

Posts: 463

#617 • • yace Progempi parempi

tomii, 16.1.2006 12:10:
Ei nyt varmaan periaattessa täytä ihan "reivi" -termiä, mutta mä pidän ekana omana reivikokemuksena kyllä vuoden '97 Prodigyn keikkaa. Samana kesänä (jos nyt oikein muistan) oli kanssa Kouvolassa festareilla ns. reiviteltta, jossa lättyjä taisi ainakin veivata Orkidea. Mutta tota Prodigyä pidän ekoina "reiveinäni". Olin tuolloin 17v. *hih*



Hei mäki olin tuol siis kouvolas tekno teltas -97, mut ekat bileet on kyl ihana klubil joskus -98 kesäl ja sielt suoraan jonnekki uugee jatkoille kanava rantaan, muistan sen viel ku eilisen päivän
Viper

Posts: 187

#618 • • Edited Viper TEAM Kyntäjät
Viper, 16.1.2006 11:34:
Ja kolmantena reivinä ikimuistoinen

The End (Turku)
Mr. C
Layo & Bushwacka jne...


---


Ai hitto, nää oli hienot bileet!*jiihaa* Edit: itse asiassa mulla on näiden bileiden mainosjuliste kehystettynä seinällä. :)



Hyvää tech-housee :) 3 dj:tä, 4 levaria, MC, skrätsäystä... Mullakin pitäis olla flaijeri ja ehkäpä pääsylippukin jemmassa *hih*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

tomii

Posts: 3,594

#619 • • tomii kallion herttua

yace, 16.1.2006 12:14:
---
tomii, 16.1.2006 12:10:

---


Hei mäki olin tuol siis kouvolas tekno teltas -97, mut ekat bileet on kyl ihana klubil joskus -98 kesäl ja sielt suoraan jonnekki uugee jatkoille kanava rantaan, muistan sen viel ku eilisen päivän



Hehe... mä meinasin saada turpaani paikallisilta siellä teltassa. *hih* Joku tuli tönimään ja tivaamaan, että "ootsie hesasta?!" <- olin Loviisasta (joka olis ollut vieläkin pahempi juttu, luulisin). *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

UzU

Posts: 2,361

#620 • • UzU [33100]

yace, 16.1.2006 12:14:
---
tomii, 16.1.2006 12:10:
Ei nyt varmaan periaattessa täytä ihan "reivi" -termiä, mutta mä pidän ekana omana reivikokemuksena kyllä vuoden '97 Prodigyn keikkaa. Samana kesänä (jos nyt oikein muistan) oli kanssa Kouvolassa festareilla ns. reiviteltta, jossa lättyjä taisi ainakin veivata Orkidea. Mutta tota Prodigyä pidän ekoina "reiveinäni". Olin tuolloin 17v. *hih*
---
Hei mäki olin tuol siis kouvolas tekno teltas -97, mut ekat bileet on kyl ihana klubil joskus -98 kesäl ja sielt suoraan jonnekki uugee jatkoille kanava rantaan, muistan sen viel ku eilisen päivän



Nyt kun käyn miettimään niin ole minäkin tainnut tuolla olla. Vuodesta en ole ihan varma mutta aavistelisin 98. Eikä mitään hajua ketä siellä on ollut soittamassa :D Kun en mä mitään teknoo silloin kuunnellut, kuuntelin ROKKIA!