Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 354,153 views

Avatar
#141 • • gabriel Guest
vuonna kivi ja keppi... silloin kun ei tajuttu kaiken loistokkuutta ja mentiin hypeen infinity reiveihin reivaamaan supparit ja farkut jalassa...blah nykyään menee kolme tuntia pelkkään pukeutumiseen ja meikkiin*ankka*
Lounge_Lizard

Posts: 901

#142 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Viime kesän lopussa, Trance Nation nosturissa.

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Lily

Posts: 17

#143 • • Lily
Mun ekat kunnon bileet oli vuonna -98 Hytkyn järjestämä "Smiley" Dommalla. Oli ihan mieletön meininki, mahtavaa musaa ja upeat dekot :) Ekat bileet kun oli, niin laitoin sitten kunnon korkokengät jalkaan.. enhän mä tajunnut, et olis kannattanut laittaa jotkut mukavemmat jalkineet :D No, se olikin sitten vika kerta korkkareilla joraamassa.

Olin mukana myös -97 ja -98 Street Partyissa. Varsinkin vuoden -98 oli ihan mahtavat, ja ehkä parhaat missä olen koskaan ollut (vuodesta -97 alkaen on vain vuoden 2000 jäänyt väliin). Oli lämmin ja aurinkoinen päivä, siideriä, hyviä ystäviä, tosi hyvää musaa.. aijai.. siinä sitä vaan jorailtiin keskellä Simonkatua ;)

--
"Hei kuunnelkaa. Mikä rytmi!"

caprico

Posts: 164

#144 • • caprico
mixed~thunder:

Sellasta haluais tietää,että mitkä on ollu ihmisten ekat breivit?Mikä sai lähtemään ja mitkä fiilikset jäi?Kuhan kiinnostaa vuan*nauru*



Viime uutena vuotena Forms of Energy, ja sit kaverit vielä illuihin heti perään.

Kaverithan nuo rahtas sinne, ku oli jo muutaman kuukauden käyny, ja olin sit lupautunu lähtee mukaan.

Ihan hyvät fiilikset jäi, meen varmasti uusiks *joo*

--
Heimoihei!

Avatar
#145 • • tomaattisose Guest
Ala-asteen diskot... kaikki kotibileet...

Juu, ne kotibileet on kaikki ollu aika jees.. Mulla ei nimittäin ole yhtiäkään sattunu jotka olis ollu ilman uima-allasta ja saunaa (kummaa). Siitä tulikin mieleeni hyvä muisto viime kesästä kun olin taas Tokyossa.

Viime kesäsänä ollessani Tokyossa tyttöystäväni Kimikon luona oli kyllä yhdet "invitation needed" superpippalot. Tokyon pilvenpiirtäjä:
-kattohuoneisto
-2 kerrosta
-ulkotiloissa oleva uima-allas
-MAHTAVAT NÄKYMÄT
-hyvää musaa
-kauniita naisia tanssimassa :)
-tyttöystävä Kimiko mukana :)

Watashi wa ai suru Kimiko.
Sore wa himitsu desu.

[muokattu 28.1.2003 01:04]
Avatar
#146 • • anna Guest
Vivan aamubailut!:) oliskohan ollu 1998 vai 1999..... ja siit se sit lähti..
jUSSi

Posts: 1,377

#147 • • jUSSi äkäinen vanhus
1992 Typpihappo, Turku, Typhoon-halli

Live: Shamen, Utah Saints
Hyperdelic Housers dj's

Siitä sitten pikkuhiljaa :)

nimim. "Love, Sex, Intelligence"
päivänsäde

Posts: 1,049

#148 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
jaaa elikäs ensimmäisten bileiden nimeä en kyl muista, mutta yks ystäväni mut kuitenkin raahas bileisiin ja polkkasin koko illan yhteen menoon.. olin suoraan sanottuna aika kuollut seuraavana päivänä.. *purr*

siitä se innostus kuitenki lähti.. harmi vaan tämä kyseinen ystäväni lopetti samoihin aikoihin bilettämisen.. *eiei*

[muokattu 30.1.2003 16:22]

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Avatar
#149 • • yana Guest
anna:

Vivan aamubailut!:) oliskohan ollu 1998 vai 1999..... ja siit se sit lähti..



ihan 99 lopulla ja 2000 keväällä.

[muokattu 30.1.2003 16:31]
Avatar
#150 • • yana Guest
kuilu:

jUSSi:1992
Sama vuosi! Sama kuosi..?*nauraa*

Vappuna -92 Damissa



jäbä oli muutaman viikon myöhäs ;) sähän oot viel märkäkorva *nauraa*
goldS

Posts: 109

#151 • • goldS
Mähän vaikutan vasta syntyneeltä ainakin verrattuna teihin muihin joitten ekat reivit oli joskus -90 luvulla.*blush*
Ekat reivit muistan varmaankin aina. Lahden Messilässä oli Uthopy. Porukkaa ei kyllä hirveesti ollut mutta hauskaa piisas. Poikaystäväkin kehui heti synnynnäiseksi reivaajaksi*iloinen* Siitä se innostus sitte lähtikin oikein kunnolla.
Yhdyttekö siihen että tokat reivit on paremmat ku ekat??? Sillon tietää jo sen meiningin paremmin ja osaa nauttia aivan uudella tavalla!!!*ökkö*

--
I liked to fly IN music

Mark

Posts: 7,311

#152 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
lokakuu 96 planet of love paasitornissa. Soittamassa Robert Miles, Ravers nature, technohead, miss djax, PvD, Tom Wax jne jne.. *plur* Silloin en juurikaan touhuista mitään tajunnu, ikää oli 17 ja päällä syndicatesta joskus aikoinaan ostamat yber leveet valkoset byysat ja pitkähihanen neonkeltanen ihme avaruus hyperhyper paita *nauraa* Mut olihan siistiä, huh!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#153 • • pinjuzska Guest
mä olin ekan kerran joskus 15v. yhis laittomis reiveis, menin sinne vaan ku kaveri pyys mut se oli semmonen kokemus mitä ei ois ikinä osannukkaan kuvitella, ja niin jäin koukkuun*plur*
alaikäsenä oli tosi vaikee päästä usein bileisiin mut nyt sit sitäki enemmän...*hih*
Avatar
#154 • • yana Guest
Mark:

lokakuu 96 planet of love paasitornissa. Soittamassa Robert Miles, Ravers nature, technohead, miss djax, PvD, Tom Wax jne jne.. *plur* Silloin en juurikaan touhuista mitään tajunnu, ikää oli 17 ja päällä syndicatesta joskus aikoinaan ostamat yber leveet valkoset byysat ja pitkähihanen neonkeltanen ihme avaruus hyperhyper paita *nauraa* Mut olihan siistiä, huh!

-M



ekat illut oli muuten näitten jälkeen. rox rox rox.

b-b-b-b-b-back on plasticcc



oon yhä sitä mietä et paasitorni on siistein bilemesta ikinä.
oli ihan hyvät vikat bileet siin mestas.

[muokattu 31.1.2003 14:56]
Mark

Posts: 7,311

#155 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
yana4000:



-M

ekat illut oli muuten näitten jälkeen. rox rox rox.

b-b-b-b-b-back on plasticcc



oon yhä sitä mietä et paasitorni on siistein bilemesta ikinä.
oli ihan hyvät vikat bileet siin mestas.

[muokattu 31.1.2003 14:56]



oli ihan siistit ekat bileet
*hih* olis kiva nyt singahtaa tän tässä välissä kokeneena niihin pileisiin ja katella et miltä ne sit maistuis, varmaan viel paremmalta, njams!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Aidrian

Posts: 1,799

#156 • • Aidrian Furian Master
tais olla v.2000 ku lukion lakkiaisjuhlien jatkopaikkaa kuumeisesti metsästettiin Kotkan kaupungin yöelämässä ja jostain kuulin et reivit olis tiedossa. Lopulta sinne sitte löydettiin, mut kamut ei tykänny ollenkaa. Yksin jäin sinne humppaamaan, ylioppilaspuku- ja lakki päässä aamuyhdeksään. Sitten maitojunalla kotiin, mut jäi sellanen kipinä bileistä, että jatkoa oli tultava*plur**ökkö**sydän*
baty

Posts: 1,607

#157 • • baty TranceConnection
oiskohan siitä jotain 9vuotta aikaa ja paikkakuntana varkaus, ja hotelli oskarin? autotallit :).. oikeasti sieläkin on ollut joskus bileet! *nauraa*
Aidrian

Posts: 1,799

#158 • • Aidrian Furian Master
baty:

oiskohan siitä jotain 9vuotta aikaa ja paikkakuntana varkaus, ja hotelli oskarin? autotallit :).. oikeasti sieläkin on ollut joskus bileet! *nauraa*


autotallissa??*nauraa* siis oliko kyseessä jonkinsortin isompi autotalli kuitenkin kuin muutaman auton talli, vai siis ihan hallitila?*täh*mut onpa kuitenki aika erikoinen paikka.. paljoki porukkaa? muistan kyl iteki olleeni joskus jossain konferenssitiloissa ja maanalaisessa pommisuojassa (jossa oli vielä juoksuradat ja kaikki), että näin..*joo**nauraa*
Avatar
#159 • • yana Guest
Bilehile (m):

autotallissa??*nauraa* siis oliko kyseessä jonkinsortin isompi autotalli kuitenkin kuin muutaman auton talli, vai siis ihan hallitila?*täh*mut onpa kuitenki aika erikoinen paikka.. paljoki porukkaa? muistan kyl iteki olleeni joskus jossain konferenssitiloissa ja maanalaisessa pommisuojassa (jossa oli vielä juoksuradat ja kaikki), että näin..*joo**nauraa*



imo yksi nykyisen bileskenen tylsimpiä ominaisuuksia on just tää että ollaan niin samaan kaavaan jumittuneita ettei bileitäkään pidetä enää oikein kuin klubeilla..

toista se oli sillon kun setä oli pieni. ja internetti oli koodattu reikäkorteilla.

[muokattu 3.2.2003 21:49]
Tyeicha

Posts: 5,807

#160 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
tais olla laserpoint vuos sitten.. *ding*

--
-Tyeicha-