Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 356,775 views

Kolera

Posts: 4,256

#161 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ööööh 2v sitte uutena vuotena vanhal yo talol sielloli orkidea ja jotain muita ja hankin elämäni nuhan sieltä.
Illalla kun päästiin yo talolle saakka ni huomasin ettei olekkaan lippua mukana. No lähdemme kaverin kanssa takasin päin ja se manaa mua ihan täysillä ja etitään kämpästä. Sieltä ei löydy yhtää mitää. Muistellaa sitte, et mitä reittiä käveltii ja ruvetaa kävelee sitä pitkin sitte ja kattelee maahan sit lopulta sata metrii ennen yo taloo löydän lipun maasta ja oon ihan onnesta soikeena ku olis muuten tullu vähän ankee uus vuos. No siinä ku mennää sisälle ni huomataa kui joku tyttönen selittelee pokelle jotain, että ku on lippu kadonnu tai jotain en tarkallee muista mitä ja on ihan surkeena. Puolen vuoden päästä kaveri soittelee et joo tota arvaa mitä löysin laukun sivutaskusta. No yhen lipun sinne uudenvuodenhässäkkää. Olivat perkeleet ottaneet mun lipun pöydältä ja löysin sitte ilmeisesti surkeena olleen naishenkilön lipun maasta.
Tapahtuma taisi olla ensimmäinen kerta, kun liikuin musiikin tahdissa. Liikkumattomattomuudesta oli pitänyt huolen baarien musiikki eikä täällä sillon joskus ollu juur mitää muutakaan.

[muokattu 3.2.2003 22:12]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

baty

Posts: 1,607

#162 • • baty TranceConnection
Bilehile (m):

baty:oiskohan siitä jotain 9vuotta aikaa ja paikkakuntana varkaus, ja hotelli oskarin? autotallit :).. oikeasti sieläkin on ollut joskus bileet! *nauraa*


autotallissa??*nauraa* siis oliko kyseessä jonkinsortin isompi autotalli kuitenkin kuin muutaman auton talli, vai siis ihan hallitila?*täh*mut onpa kuitenki aika erikoinen paikka.. paljoki porukkaa? muistan kyl iteki olleeni joskus jossain konferenssitiloissa ja maanalaisessa pommisuojassa (jossa oli vielä juoksuradat ja kaikki), että näin..*joo**nauraa*



autotalli oli ehkä vääräsana.. se oli sellainen hotellin alakerrassa oleva iso auto-paikoitus alue. paikka täynnä savua, parit strobot ja hc-pauke!! eli täydellinen ug ulkoasu
*pihkassa* .. ai niin bileet alko joskus 04.00 :)

nykyään baareissa olevissa bileissä ei päästä lähellekkään samaan tunnelmaan! kaikki nykyiset "reivit" muistuttaa liikkaa normaalia baari reissua.

ainut poikkeus on tälläseudulla Civa!! *vink*

[muokattu 4.2.2003 08:08]
Aidrian

Posts: 1,799

#163 • • Aidrian Furian Master
baty:

ainut poikkeus on tälläseudulla Civa!! *vink*

[muokattu 4.2.2003 08:08]



pientä piilomainontaa..?*plur**nauraa**joo*
Avatar
#164 • • imelä Guest
baty:
ainut poikkeus on tälläseudulla Civa!! *vink*
_______

civa*sydän*niin monta hyvää reissua ja ihania ihmisiä, upeita muistoja*pihkassa*

[muokattu 11.2.2003 16:45]
Avatar
#165 • • imelä Guest
ekat oli v2000 kesällä*sydän*loistava ilta, uusi kokemus. jäin koukkuun. se oli se mun juttu*iloinen*
Avatar
#166 • • turisti Guest
tampreen resurrection3.. proteus soittmassa joten siitä se alko ja jatkuu..*uros*
Avatar
#167 • • tuntematon Guest
itellä tais olla 2000 joulukuun hypessä halmarkit ,, silloin iski bugi päälle eiköhän täst jatketa viel 8v jotta voitais opettaa tuleville menneitä *ökkö*
Mark

Posts: 7,311

#168 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Niina:

Alku talvi -94. Herttoniemessä, värikuulasota hallissa. Se oli jännää. Hassuja ihmisiä jotka makaili chillihuoneen tyynyillä. Voitti teinidiscot ja samaa mieltä olen edelleen *plur*

Hieno kokemus oli myös Planet of Love -95 Paasitornissa. Mun ekat lailliset bileet. Väärillä paperilla sisään. RMB jäi mieleen ja kävin fiilistelemässä uudelleen viime keväänä Gloriassa. Vau.



krhm. planet of love oli syksyllä 96, ja RMB EI soittanut siellä. Ravers nature kylläkin, RMB soitti vasta seuraavan kevään airrave tapahtuman back to earth bileissä (aikasemmista suomen mahdollisista keikoista eioo hajuu).. nim. meikkiksen kahet ekat kunnon pileet *hih*

-M

[muokattu 13.2.2003 17:33]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#169 • • yana Guest
Niina:

Alku talvi -94. Herttoniemessä, värikuulasota hallissa. Se oli jännää. Hassuja ihmisiä jotka makaili chillihuoneen tyynyillä. Voitti teinidiscot ja samaa mieltä olen edelleen *plur*



hei! ei noit voi ees verrata:D

oli hyvä bilesarja

[muokattu 14.2.2003 23:36]
Avatar
#170 • • yana Guest
Mark:


krhm. planet of love oli syksyllä 96, ja RMB EI soittanut siellä. Ravers nature kylläkin, RMB soitti vasta seuraavan kevään airrave tapahtuman back to earth bileissä (aikasemmista suomen mahdollisista keikoista eioo hajuu).. nim. meikkiksen kahet ekat kunnon pileet *hih*



96 oli 2 planet of lovea. toukokuun lopulla oli ensimmäiset joissa oli RMB. lähdin sinne ite vaikka oli keuhkoputkentulehduksen alkua ja 38 kuumetta. no intin 2 vikaa viikkoa ja linnoitusleiri seuraavalla viikolla. se meni iloisesti veksissä.... ei tarvinnut kaivella poteroita ei :)

94/95 pol:it oli vanhalla, niihin aikoihin yläkerran mestat sai olla auki ja kokonaisuudessaan mestaan tais olla myyty kolmatta tuhatta lippua välillä. (oon yhä sitä mieltä että 94 kesän planet of lovessa oli melkein 10v ajan upein lasermeininki suomessa. joku laserpoint/lllusions taitaa olla omalla tavallaan samaa nykyäään)

[muokattu 14.2.2003 23:50]
Avatar
#171 • • tuntematon Guest
Avatar
#172 • • dab Guest
Taisi olla loppuvuodesta 1994 kun kaveri vei minut porin annankatu 6:n kellariin bileisiin. Ekat isommat bileet oli rave alert 2 porissa syksyllä 1996.

Kivaa oli, ja on edelleenkin :)
Galore

Posts: 131

#173 • • Galore
Mun ekat "kunnon" reivit oli viimekesänä makasiineilla, mut sen jälkeen niitä onkin sitten kertyny reilussa puolessa vuodessa ihan kiitettävästi..*nauru*

--
¨kotahi¨

Dr3Tri

Posts: 62

#174 • • Dr3Tri acid houser
D4 @ kaapeli 1992. Sitä ennen tais olla parit aihepiiriin kuuluvat livekeikat takana.. samana vuonna kummiskin.

*piis*
Avatar
#175 • • 0 Guest
ravet ja ravet. Ekat vermon V5 tais olla vuos puoltoist takaperin. Isla j Breiv oli aika täpinöis. Ja ku viel eka kert ni ei niin hauskaa kuitenkaa....mut täs sit ollaa vielkin. En nyt sillee kadu kyl pätkääkään et "vaihdoin" tähän "kulttuuriin". Ihan uskomattoman loistavii ihmisiin tullu törmättyy jne.


ei täst irti piäse..ja miks pitäiskää*dissaa**dissaa**dissaa*
Mrrshan

Posts: 35

#176 • • Mrrshan
Mark:



oli ihan siistit ekat bileet
*hih* olis kiva nyt singahtaa tän tässä välissä kokeneena niihin pileisiin ja katella et miltä ne sit maistuis, varmaan viel paremmalta, njams!

-M



todennäköisesti maistuisi... ne oli myös mun ekat bileet mutta koin musiikin silloin aika tylsäksi.
Winde

Posts: 336

#177 • • Winde Tuuli
Ne oli syksyllä vuonna 99 ja sillon oli juuri 15-vuotissynttärini. Lähdettiin tyttöjen kanssa jonnekin bileisiin ja paikan päällä selvisi vasta että ne oli ravet. Ne oli järjestetty ulkona erääseen alikulkutunneliin.

Joskus silloin taisin alkaa todella pitämään trancemusiikista ja raveissa käymisestä.*plur**plur**plur*
misjah

Posts: 3,373

#178 • • misjah Team Sika
Labyrinth 2000 & Gatecrasher jatkot Hypessa... oi niitä hypen aikoja.. tahtoo takas oli aina niiiiiiiin hauskaa..*plur**plur**plur*

--
www.team*possu*.tk

nemo

Posts: 656

#179 • • nemo Wanha kettu
Oiskohan ollu -93 kun tuli ekoja bileitä kierreltyä... DEEP-klubilla ja monilla loistavilla jatkoilla. DEEP on kyllä oikeesti parasta mitä Suomessa on ikinä ollut. Siellä oli sentäs Dave Clarke soittamassa jo vuonna -94!

--
Tää on mun sigu

peepe

Posts: 904

#180 • • peepe
Vuosi tais olla 1997,bileet oli pienet ja ne oli Rovaniemellä ravintola Tivolin (?) alapuolella,en muista ketä siellä soitti, mutta tykästyin heti kovasti ja siitä asti oon käynyt bileissä enemmän tai vähemmän, eikä loppua näy...