Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,367 views

tommib

Posts: 3,204

#13901 • • tommib

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Uudet naurettavat tullirajat tällä hetkellä on yksi vituttava tekijä. Tilaan leffoja todella paljon jenkeistä, joten tuo tulee tekemään lisähintaa ja tuntuu rangaistukselta lähinnä.
---

Mitkä noi uudet rajat on?



Jos et tulleja halua maksaa on tilauksen maksimiarvo 23€ entisen 47€ sijaan maaliskuun alusta. Ja tullauksen voi itse kuulemma tehdä netissä ja tuolla perusteltiin rajan puolittamista.
sapeli

Posts: 11,768

#13902 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jos et tulleja halua maksaa on tilauksen maksimiarvo 23€ entisen 47€ sijaan maaliskuun alusta. Ja tullauksen voi itse kuulemma tehdä netissä ja tuolla perusteltiin rajan puolittamista.



Oliks tää ainoastaan USAsta tuleville jutuille, vai kaikelle EU:n ulkopuoliselle?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tommib

Posts: 3,204

#13903 • • tommib

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Jos et tulleja halua maksaa on tilauksen maksimiarvo 23€ entisen 47€ sijaan maaliskuun alusta. Ja tullauksen voi itse kuulemma tehdä netissä ja tuolla perusteltiin rajan puolittamista.
---


Oliks tää ainoastaan USAsta tuleville jutuille, vai kaikelle EU:n ulkopuoliselle?



Kaikki EU:n ulkopuolelta tulevat sekä Jerseyn Saaret. Toisinsanoen raja koskee lisäksi play.comia jatkossa.
KeijoK

Posts: 1,495

#13904 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Yle Areena!!!! Ei tätä lähetysten pätkimistä kestä kukaan!!!!! Onkos kellään muulla samaa probleemia/ideaa miten siitä pääsee eroon?

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Takyon

Posts: 2,945

#13905 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:

Yle Areena!!!! Ei tätä lähetysten pätkimistä kestä kukaan!!!!! Onkos kellään muulla samaa probleemia/ideaa miten siitä pääsee eroon?



Jollen ihan väärin muista niin areena osaa bufferoida, eli kun laitat pauselle niin video latautuu pidemmälle ja pätkiminen loppuu kun jonkin ajan päästä jatkat. Mut en mä kyl ole varma, en muista :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jago

Posts: 4,039

#13906 • • Edited Jago un-trained monkee
telefinlandin asiakaspalvelu ja niiden ihmisten kyvykkyys hoitaa töitään.
Peruin toisen liittymän heinäkuussa.
Soittelin uudestaan marraskuussa kun huomasin, että ne laskuttaa edelleen mua siitä. Ne sano, että se lasku mikä mulla on nyt kädessä on siis just se summa mikä tullaan hyvittämään, joten voin vaan jättää huomioimatta sen.
Sain joulukuussa laskun, jossa mua laskutettiin siitä toisesta liittymästä.
Sain tammikuussa laskun jossa mulle oli tehty erillinen hyvitys ajasta heinäkuu-marraskuu. Ja perintäfirmalta kirjeen siitä marraskuun laskusta, jonka piti olla hyvitetty.

Pakko soittaa sinne kyllä vihanen puhelu ja pyytää niitten laskutuksen vastaavan numero tai maili, että saan ton asian oikeesti setvittyä jonkun ihmisen kanssa, joka tekee mitä sanoo tekevänsä ja joka oikeesti hyvittää mulle myös noi perintäkulut.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#13907 • • Annakins Guest
Sehan on aivan normaalia ajaa sumuvalot paalla illalla mutta ei silloin kun on hernerokkasumu ja nakyvyys lahella nollaa koska eihan paivalla voi kayttaa mitaan ajovaloja!
Jago

Posts: 4,039

#13908 • • Jago un-trained monkee
Vittu mul on oikeesti maailman huonoin käsiala*nauru*
Välil ärsyttää kirjottaa jotain kohtuu virallista kirjekuorta asiakkaalle ja kaikesta mitä mä kirjotan tulee sillee semitagin näköstä matskuu*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#13909 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Yle Areena!!!! Ei tätä lähetysten pätkimistä kestä kukaan!!!!! Onkos kellään muulla samaa probleemia/ideaa miten siitä pääsee eroon?
---


Jollen ihan väärin muista niin areena osaa bufferoida, eli kun laitat pauselle niin video latautuu pidemmälle ja pätkiminen loppuu kun jonkin ajan päästä jatkat. Mut en mä kyl ole varma, en muista :D



Bufferoi joo mutta siitä ei hirveesti oo apua kun ylen serverit on kellonajasta riippuen ihan polvillaan, iltasin areena ei oikeen toimi. Ja se bufferointikin on vain jotain maksimissaan muutama minuutti, se kun menee tyhjäks ni taas "ootellaan hetki..." ja "ootellaan hetki...".
Jago

Posts: 4,039

#13910 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---
Tuolla on niin pirun kylmä, että harkitsen tänävuonna kyllä vakavasti pitkienkalsarien ostamista.
Mä vihaan pitkii kalsareita.. En tod haluis ostaa, mut huomaan, ettei kyl oikeesti meinaa kestää ilman*hmph*
---


Meitsi on vetäny erotiikantappajat päällä jo varmaan syyskuusta asti. Onhan ne kamalat, mut ei niitä tarvii katella kun ne on siel muiden vermeiden alla :D
---

Totesin kyll viellä, että tää on ehkä sellannen asia missä voin panostaa siihen, että ainakin ne on jotain hottia merkkiä vaikka onkin äärimmäisen antihotit.
eli pakko tilata ja venaa viellä pari vk että saan päälle :/


Ilmeisesti mikään inempi merkki ei ees koske ajatukseen noitten tekemisestä. En sisänsä yhtään ihmettele, mutta se meinannee, että pitänee hankkia jotkut perus jotai seppälästä. Eli todellakin niitä tullaan käyttämään vaan, kun tietää ettei oo mahollisuuttakaan, että pitäiss ottaa housut pois*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kinderi

Posts: 1,783

#13911 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---

---
Tuolla on niin pirun kylmä, että harkitsen tänävuonna kyllä vakavasti pitkienkalsarien ostamista.
Mä vihaan pitkii kalsareita.. En tod haluis ostaa, mut huomaan, ettei kyl oikeesti meinaa kestää ilman*hmph*
---


Meitsi on vetäny erotiikantappajat päällä jo varmaan syyskuusta asti. Onhan ne kamalat, mut ei niitä tarvii katella kun ne on siel muiden vermeiden alla :D
---

Totesin kyll viellä, että tää on ehkä sellannen asia missä voin panostaa siihen, että ainakin ne on jotain hottia merkkiä vaikka onkin äärimmäisen antihotit.
eli pakko tilata ja venaa viellä pari vk että saan päälle :/
---

Ilmeisesti mikään inempi merkki ei ees koske ajatukseen noitten tekemisestä. En sisänsä yhtään ihmettele, mutta se meinannee, että pitänee hankkia jotkut perus jotai seppälästä. Eli todellakin niitä tullaan käyttämään vaan, kun tietää ettei oo mahollisuuttakaan, että pitäiss ottaa housut pois*nauru*



Haha, tossakin tilanteessa ratkasu on helppo, molemmat housut samalla vedolla alas ja myttyyn niin et jää kiinni :DD

Mua ärsyttää silmälasituomio, ihan vaan siks et just nyt ei ois tarvinnu tulla lisää rahareikiä. Voinhan mä tietty jättää rillit hankkimatta mut sit en myöskään kohta aja autoa tai tee muutakaan vitullisen hedarin takia. Pfft. Enkä mä osaa käyttää ees aurinkolasei, miten opin rilleihin *dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sapeli

Posts: 11,768

#13912 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ilmeisesti mikään inempi merkki ei ees koske ajatukseen noitten tekemisestä. En sisänsä yhtään ihmettele, mutta se meinannee, että pitänee hankkia jotkut perus jotai seppälästä. Eli todellakin niitä tullaan käyttämään vaan, kun tietää ettei oo mahollisuuttakaan, että pitäiss ottaa housut pois*nauru*



Mun mielestä Björn Borgilla on ihan hauskanvärisiä pitkiä kalsareita ollu, en oo varma onko tämän vuoden mallistossa. Kampissahan on niiden liike. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#13913 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Ilmeisesti mikään inempi merkki ei ees koske ajatukseen noitten tekemisestä. En sisänsä yhtään ihmettele, mutta se meinannee, että pitänee hankkia jotkut perus jotai seppälästä. Eli todellakin niitä tullaan käyttämään vaan, kun tietää ettei oo mahollisuuttakaan, että pitäiss ottaa housut pois*nauru*
---


Mun mielestä Björn Borgilla on ihan hauskanvärisiä pitkiä kalsareita ollu, en oo varma onko tämän vuoden mallistossa. Kampissahan on niiden liike. *joo*


Nii on joo, mut meinasin lähinnä sillee gayinee*blush*
Mut joo noitten alkkarit ainakin on kivan värisiä, että ehkä voisin sellasia harkita.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#13914 • • Max Power Techno hoodlum
Mahdollinen Cushings. No jotain hyvää sentään siinäkin, siitä voi sentään parantua eikä tartte repiä koko kalloa auki. Vähän urpolta tuntuu nakertaa kyypakkausta (hydrokortisonia) naamaan keskellä talvea, noh huomen sen sit näkee mikä on olo, igor kuittaa ja poistuu takavasuriin *igor*

oikeesti, toi igor hymiö on ehkä kaikista paras, just niin älytön ku vaan voi olla, kiitos Annakins.
kinderi

Posts: 1,783

#13916 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

Nää yöt kun ei saa unta, eksyy nettikauppojen alennusmyyntiin/Discogsiin ja sit aamulla ihmetellään mitä tällä kertaa tuli tilattua*hmph*



Ahaha, mun on pakko nauraa, sori, mut mä just pari aamua sitte kysyin miehekkeeltä et "heeeei..tilattiinks me eilen xxxxxx?". Oon kyl ollu ihan mukana tilaamassa mut näis horroksissa menee välil unet ja todet sekasin ni ei voinu olla varma :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tommib

Posts: 3,204

#13917 • • tommib

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Nää yöt kun ei saa unta, eksyy nettikauppojen alennusmyyntiin/Discogsiin ja sit aamulla ihmetellään mitä tällä kertaa tuli tilattua*hmph*
---


Ahaha, mun on pakko nauraa, sori, mut mä just pari aamua sitte kysyin miehekkeeltä et "heeeei..tilattiinks me eilen xxxxxx?". Oon kyl ollu ihan mukana tilaamassa mut näis horroksissa menee välil unet ja todet sekasin ni ei voinu olla varma :D



Ei tälle voi itsekään kuin nauraa välillä ja kirota kun matkakassa hupenee:D Hyvä etten ole näemmä ainoa:D
roberto

Posts: 251

#13918 • • roberto
Kivojen naisten ex-poikaystävät... Huoh
kinderi

Posts: 1,783

#13919 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---
Nää yöt kun ei saa unta, eksyy nettikauppojen alennusmyyntiin/Discogsiin ja sit aamulla ihmetellään mitä tällä kertaa tuli tilattua*hmph*
---


Ahaha, mun on pakko nauraa, sori, mut mä just pari aamua sitte kysyin miehekkeeltä et "heeeei..tilattiinks me eilen xxxxxx?". Oon kyl ollu ihan mukana tilaamassa mut näis horroksissa menee välil unet ja todet sekasin ni ei voinu olla varma :D
---


Ei tälle voi itsekään kuin nauraa välillä ja kirota kun matkakassa hupenee:D Hyvä etten ole näemmä ainoa:D



Sama se täälläkin hupenee :D" Mutkunnn just nyt ois niiiiiin kiva takki halvalla, ja oooo mikä pipo kans, ja iiiiiiihhhhh mitkä kengät". Mulla on nyt vissiin 5 pipoa. Mut kun oli alessa ja ihan hirmusen hieno! :D ..ja tylsää :P

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#13920 • • Edited Jago un-trained monkee
Oma saamattomuus asioiden hoitamisen suhteen. Oon kyllä onnistunu saamaan paljon asioita eteenpäin elämässä, mutta teen sen usein aina pitkän aikaa sen jälkeen, kun oon todennu, että se pitäis saada tehtyä.
Multa puuttuu määrätietoisuutta ja uskallusta ottaa riskejä, vaikka oon sitä jonkin verran saanutkin kehitettyä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe