Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,118 views

Jago

Posts: 4,039

#13921 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:

Oma saamattomuus asioiden hoitamisen suhteen. Oon kyllä onnistunu saamaan paljon asioita eteenpäin elämässä, mutta teen sen usein aina pitkän aikaa sen jälkeen, kun oon todennu, että se pitäis saada tehtyä.
Multa puuttuu määrätietoisuutta ja uskallusta ottaa riskejä, vaikka oon sitä jonkin verran saanutkin kehitettyä.


Niin juu. tämä ei siis ollut tarkotettu winettämisenä. Nimenomaan on hyvä, että ärsyttää, koska sitäkautta oon itte muuttanu itteeni siihen suuntaan, että diggaisin ittestäni ja käytöksestäni enemmän.
Ja nimenomaan oon saanut paljon määrätietoisuutta ja riskinottokykyä vuosien saatossa(joku vois sanoa, että lento lontooseen tapaamaan ihmistä jonka kanssa oon nuollu ja jutellu jotain 12h hyvässä kondiksessa bileissä oli esim riski)

edit. välillä tarttee vaan winettää siks, että pysyy muistissa, että pitää yrittää aina enemmän ja kovempaa ja uudestaan. I'll get it! I'll get there! I just don't know when.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hendryk

Posts: 510

#13922 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Mikä ärsyttää?:

Oma saamattomuus asioiden hoitamisen suhteen. Oon kyllä onnistunu saamaan paljon asioita eteenpäin elämässä, mutta teen sen usein aina pitkän aikaa sen jälkeen, kun oon todennu, että se pitäis saada tehtyä.
Multa puuttuu määrätietoisuutta ja uskallusta ottaa riskejä, vaikka oon sitä jonkin verran saanutkin kehitettyä.



Itseäni haittaa joskus (eli usein) toisten saamattomuus. Esimerkki, ja tämän alaotsikko voisi olla putkiremontin riemuja # 5445456545:

Urakkaukkelit rouhaisivat puhelinkaapelit poikki maanantaina, ja laittoivat rappukäytävään lapun, että homma on hoidossa ja korjautuu kipikapi. Kun ei vielä torstai-iltanakaan netti toiminut, niin rupesin vähän kyselemään asian perään. Tuli jotain mutinaa urakan vastuuhenkilöltä, että on siitä tehty vikailmoitus ja perään soiteltu, mutta se on aina tällaista Elisan kanssa. "Ne vaan väittää siellä, ettei mitään ilmoitusta oo ees tehty."

No, ei ollutkaan, eli mies vietti venytettyä aprillipäivää. Minä tein lopulta itse siitä ilmoituksen, (vaikken minä se varsinainen "itse" ollutkaan) ja sain heti vastausviestinä tekemäni vikailmoituksen kirjautumisnumeron - ei siis voi jäädä epäselväksi onko vikailmoitus mennyt perille vai ei.

Kaapelivian korjaamiseen kului siitä vain yksi vuorokausi, eli menetin suuren osan taitoluistelun EM-kisoista vain siksi, että joku juippi jossain oli niin saamarin saamaton!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Jago

Posts: 4,039

#13923 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:


Itseäni haittaa joskus (eli usein) toisten saamattomuus. Esimerkki, ja tämän alaotsikko voisi olla putkiremontin riemuja # 5445456545:
!


Haha. no tarkotis tässä vähän erilaista saamattomuutta. Länhinnä omissa asioissa ei toisia koskevissa =DD

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hendryk

Posts: 510

#13924 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

Itseäni haittaa joskus (eli usein) toisten saamattomuus. Esimerkki, ja tämän alaotsikko voisi olla putkiremontin riemuja # 5445456545:
!
---

Haha. no tarkotis tässä vähän erilaista saamattomuutta. Länhinnä omissa asioissa ei toisia koskevissa =DD



No, joo...

Olisin tietysti voinut kirjata tämän ihan omana ärsytyksenänikin, mutta asia nyt oli kovasti mielen päällä silloin kun luin sinun kommenttisi, ja minuahan ei tarvinnut siinä tilanteessa paljon yllyttä aiheesta rutisemaan. Harmittaa oma purkaukseni senkin takia, kun sinun kommenttisi oli niin asiallinen ja vähän niin kuin mietiskeleväkin. Sori...*blush*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

epicuros

Posts: 7,734

#13925 • • Edited epicuros
tämä kyllä hiukan ärsytti:

näin about 150m päästä, kun vanha mies sellaisen kovan käsilaukun kanssa liukastui ja rupesi kömpimään jaloilleen - tosi vaivalloisesti. Ja about 5-6 ihmistä käveli ohi ilman pysyhtätymättä ts. ilman avunantoa. Ignorasivat vallan hienosti.

Äijä istui vielä korkeassa polviasennossa, nojaten laukkuunsa, kun pääsin mestoille ja kysyin, että "tarvitseeko apua?" - "Apua olis tarvinnut aikaisemmin" ja kyllä siinä vähän häiritsi, että mitä tässä tapahtuu, jos ei edes avutonta ihmistä haluta auttaa, vaan käännetään katse toiseen suuntaan. Ei näin!

Ai niin, siis tsekkasin, et äijä nousee ja pääsee matkoillensa ilman horjumista jne. Vaikka joku sanoo, että "kaikki hyvin.." niin ei se tarkoita sitä, etteikö silti kannattaisi tarkkailla perään ainakin hetken. Se on pieni hinta sun ajasta...

--
Valid criticism does you a favor.

Jago

Posts: 4,039

#13926 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---

Itseäni haittaa joskus (eli usein) toisten saamattomuus. Esimerkki, ja tämän alaotsikko voisi olla putkiremontin riemuja # 5445456545:
!
---

Haha. no tarkotis tässä vähän erilaista saamattomuutta. Länhinnä omissa asioissa ei toisia koskevissa =DD
---


No, joo...

Olisin tietysti voinut kirjata tämän ihan omana ärsytyksenänikin, mutta asia nyt oli kovasti mielen päällä silloin kun luin sinun kommenttisi, ja minuahan ei tarvinnut siinä tilanteessa paljon yllyttä aiheesta rutisemaan. Harmittaa oma purkaukseni senkin takia, kun sinun kommenttisi oli niin asiallinen ja vähän niin kuin mietiskeleväkin. Sori...*blush*

Haha. ei mitään en mä sitä itteeni ottanu. Ajattelin vaan mainita , jos siitä kommentista sai luettua jotain mitä en siihen ollut mielestäni postannu*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#13927 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:

Kivojen naisten ex-poikaystävät... Huoh


Kaikilla melkein on eksiä ja on syy miks ne on eksiä*hihu*
Parempi löytää se kiva nainen paskalla eksällä, kun paska nainen kivalla eksällä*joo*
Tosin kyllä se kiva nainenkin voi päätyy myöhemmin osottautumaan paskaks. Ei ne koskaan itte mainosta olleensa se paskiainen edellisessä suhteessa. Syy löytyy aina jossain muualla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#13928 • • Oj Keep it FILTHY
Nukuin pommiin=myöhästyin 2 tuntia töistä *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#13929 • • Annakins Guest
Olin 3 paivaa poissa ja kun tulin illalla takas himaan, kamppa oli kuin jaakaappi... Kestaa taas pari paivaa ennen kuin se on elinkelpoinen *hmph*
Hendryk

Posts: 510

#13931 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kotimatkalla bussissa istui viereeni niin tuhdisti marinoitunut ginimummeli, että vieläkin limakalvoja ärsyttää.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

kinderi

Posts: 1,783

#13932 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Pulssi on taas joku 130, on toi sohvalla makaaminen ja suihkussa käynti rankkaa. Huhhuh.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

fatal_error

Posts: 275

#13934 • • fatal_error ........⌘........
Tracktor s4!! Vammanaama päätti, ettei kuulokeplugi pelaa kunnolla...Menee huoltoon...ja saa stana nähä koska saan takasin...*igor*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Oj

Posts: 1,349

#13935 • • Oj Keep it FILTHY
Ärsyttää kun soundcloud:ista ei pysty kännykällä kuuntelemaan musaa.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

KeijoK

Posts: 1,495

#13936 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Dna:n ns. "asiakaspalvelijat"...jeesus mitä porukkaa! Maailman yksinkertaisimpaan kysymykseeen oli vastaus "en mä kyllä nyt oikein tiedä...ehkä sun pitäis soittaa tekniseen tukeen"
Sillä lailla!
On vissiin pojat ja tytöt sinne palkattu ulkonäön ja puhekyvyn perusteella mutta ei ne herranperkeleet
tajua vissiin oikeasti mistään! Hiukanko alkaa nyt sieppaamaan! Ja tää ei jää tähän...jatkoa seuraa kun vain saan sen mikälie "teknisen tuen" kiinni...jotenkin veikkaan ettei ne osaa ajaa edes polkupyörällä!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#13937 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Mikä ärsyttää?:

Dna:n ns. "asiakaspalvelijat"...jeesus mitä porukkaa! Maailman yksinkertaisimpaan kysymykseeen oli vastaus "en mä kyllä nyt oikein tiedä...ehkä sun pitäis soittaa tekniseen tukeen"
Sillä lailla!
On vissiin pojat ja tytöt sinne palkattu ulkonäön ja puhekyvyn perusteella mutta ei ne herranperkeleet
tajua vissiin oikeasti mistään! Hiukanko alkaa nyt sieppaamaan! Ja tää ei jää tähän...jatkoa seuraa kun vain saan sen mikälie "teknisen tuen" kiinni...jotenkin veikkaan ettei ne osaa ajaa edes polkupyörällä!


Itellä tuli kirottua samaa muutama päivä takaperin!! Silloin tosin kyseessä Soneran "asiakaspalvelu".

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jokke L

Posts: 1,203

#13938 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ärsyttää kun soundcloud:ista ei pysty kännykällä kuuntelemaan musaa.



riippuu kännykästä :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Oj

Posts: 1,349

#13939 • • Edited Oj Keep it FILTHY

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Ärsyttää kun soundcloud:ista ei pysty kännykällä kuuntelemaan musaa.
---


riippuu kännykästä :)


Joo vai.. *whaat* Ilmeisesti iphone:lla ainakin pystyy kuunteleen?

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jokke L

Posts: 1,203

#13940 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mikä ärsyttää?:

Joo vai.. *whaat* Ilmeisesti iphone:lla ainakin pystyy kuunteleen?



ainakin veljen sony eriksonilla pysty ja riippuu tietty vähän netin nopeudestakin varmaan. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.