Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,555,780 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#13861 • • peikkolapsi miisa the maskotti
nää hiton iltavuorot. miks aina?!

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Jokke L

Posts: 1,203

#13862 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mikä ärsyttää?:

nää hiton iltavuorot. miks aina?!



tuttu tunne..

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Takyon

Posts: 2,945

#13863 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:

nää hiton iltavuorot. miks aina?!



Mä en aiemmin voinu sietää ilta- ja viikonloppuvuoroja ja mua suorastaan masensi aina kun niitä oli tiedossa. Nyt mulla on uus ammatti (tai valmistun kolmen viikon päästä) josta pidän hyvin paljon ja nyt ei enää haittaa yhtään vaikka työvuorot on säännöllisen epäsäännöllisiä. Työvuoroja voi olla vuoden kaikkina päivinä ja kaikkina kellonaikoina.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

kinderi

Posts: 1,783

#13864 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jos masennus on tauti tai sairaus, ni voisko joku kehittää siihen jonku kivan pikalääkekuurin jolla se hoituis? Ja mitä pikemmin se tapahtus, sen parempi. Kiitos.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Oj

Posts: 1,349

#13865 • • Oj Keep it FILTHY
Ei ole autoon talvirenkaita!! En tiedä pitäiskö auto heivata talveksi ja alkaa kulkea bussilla.. Tosin työmatkan kesto pitenee täten yli puolella *dissaa* ..Ja mitäköhän vi##ua ne renkaatkin sitten maksaa !? *hmph*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

ValaX

Posts: 3,891

#13866 • • ValaX
Tällä hetkellä työttömänä mua ärsyttää ihmiset jotka valitttaa että, ei jaksaisi mennä töihin. Kannattaa koittaa välillä tätä työttömyyden arkea, kun ei rahat riitä mihinkään. Uskoisin että alkaa taas työt maistumaan..
Jokke L

Posts: 1,203

#13867 • • Edited Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mikä ärsyttää?:

Tällä hetkellä työttömänä mua ärsyttää ihmiset jotka valitttaa että, ei jaksaisi mennä töihin. Kannattaa koittaa välillä tätä työttömyyden arkea, kun ei rahat riitä mihinkään. Uskoisin että alkaa taas työt maistumaan..



jätkä vihjaa nyt sanomakestusteluun tänä aamuna. *pepsodent*

edit: nii siis selvennän vähän, vaikka tää ei liity muhun millään tavalla, mut esim jos sanon maanantai aamuna et vittu ku joutuu menee töihin niin sen on lähinnä läppä, vaikka ei se oo aina kiva herätä aikasin varsinkaan viikonlopun jälkeen jossa on juhlittu ihan tarpeeks yms ni mielellään sitä vaikka lepäilis vielä yhen päivän tai jotain mut siis eniten se on se vitsi kun joutuu menee töihin ja kaikkia vituttaa, se ei vituta et on töitä, ei todellakaan, mut siis se et joutuu nyt herää you know what i mean. ;)

edit2: nii ja jos työtön valittaa et työssä käyvät valittaa kun joutuu menee töihin niin ei sekään oo mitään herkkua painaa viittä päivää viikossa kun vuodessa on 5 viikkoa lomaa (+sairaslomat jos niitä on) et sitäkin kannattaa miettiä, mut uskon silti et työttömänä on vaikeempaa ei siitä mihinkään pääse koitinpahan vähän selventää kun piti nyt sit ruveta quotailee. :D

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Oj

Posts: 1,349

#13868 • • Oj Keep it FILTHY
Jatkuva hajamielisyyteni.. *eiei*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

ValaX

Posts: 3,891

#13869 • • Edited ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:


edit2: nii ja jos työtön valittaa et työssä käyvät valittaa kun joutuu menee töihin niin ei sekään oo mitään herkkua painaa viittä päivää viikossa kun vuodessa on 5 viikkoa lomaa (+sairaslomat jos niitä on) et sitäkin kannattaa miettiä, mut uskon silti et työttömänä on vaikeempaa ei siitä mihinkään pääse koitinpahan vähän selventää kun piti nyt sit ruveta quotailee. :D



Kaikki on niin suhteellista. Mun edellinen työpaikka oli ns. palkatonta työtä, eli sain sen 9€ päivässä enemmän kun työttömänä. Olin kyllä ihan itse hakeutunut tähän työhön, kun muuten työllistyminen tuntui sillä hetkellä täysin mahdottomalta. Kesällä rupesi sitten vituttamaan se ihmisten jatkuva hehkutus lomista, lomarahoista ja palkoista, kun itse en saanut talolta mitään, vaikka tein täysin samaa työtä kun palkallisetkin. Muistan muutamat kerrat pähkäilleeni kesähelteillä, että onko tässä mitään järkeä? Mä teen kesälomalaisten töitä jotka itse löhöävät jossain, kuka missäkin ja saavat siitä vielä rahaa. Välillä olin olin yksin vuorossa alusta loppuun, jossa normaalisti on kaksi palkallista. Idiootti kun olin, niin kuvittelin, että näistä joustoista olisi jotain hyötyä tulevaisuutta ajattellen. No, työsuhteen päätyttyä sain sitten karkkipussin ja talon logolla varustetun mukin ...*pepsodent*

Olisinkohan mä nyt läksyni oppinut monien eri tyyppisten harjoittelu jaksojen jälkeen, että se on ihan uskomatonta hyväksikäyttöä. Mä olisin itse kyllä todella tyytyväinen jos saisin tekemästäni työstä palkkaa ja lomaa...
Hendryk

Posts: 510

#13870 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kaiken maailman insinöörit, joiden mielestä joka ikisen laitteen joka ikisestä napinpainalluksesta pitää kuulua kimeä piipahdus. Ja ne samat insinöörit raivostuttavat senkin takia, että niiden tärkeydentunteen vuoksi joka rannekellomerkillä, esimerkiksi, on oma toiminta"logiikkansa" ja mitä monimutkaisempi sen parempi.

Kävi nääs niin, että kaverini kysyi kelloa lauantaiaamuna Pleikkarissa ja minä yritin sen hänelle kertoa, mutta en painanutkaan Casion valopainiketta vaan jotain toista näpykkää ja sen seurauksena kellon näytöllä vilkkui sitten jotain puutaheinää. Seuraavana aamuna sain sitten selville, että kello oli silloin ollut 3:03, koskapa olin nähtävästi asettanut silloin herätyksen päälle. Ja voi vittu sitä piipitystä kun yritin yöpöppörössä saada sitä pois. PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP, joka painalluksella, ja aina se raivostuttava kilikellon kuva palautui siihen näytölle.

Jotenkin minä sain sen sitten katoamaan (veikkaan, että asiaa auttoi enemmän oma ajankohtaan nähden turhan äänekäs perkelöintini kuin sen insinööritaidon ihmenäytteen piippailu), mutta sitä kimitystä kuunnellessa olivat kadonneet parhaat unenlahjatkin. Palasinpa kuitenkin vällyjen väliin pyörimään ja aloin pikku hiljaa palata myös horrokseen, mutta juuri kun olin nukahtamassa... PIIP-PIIP, PIIP-PIIP! Kello oli neljä. Herätyskello ei ollut päällä, mutta olin saanut sählättyä käyntiin tasatuntisignaalin. Kyllä, tasatuntisignaalin, tämän tarpeellisista keksinnöistä tarpeellisimman, jota ilman ihmiskunta olisi ennen pitkää taantunut takaisin puiden latvoihin paviaanien (ja insinöörien) seuraksi. Niin että ei kun tasatuntisignaalia poistamaan (PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP) ja sen jälkeen rannekello varmuuden vuoksi toiseen huoneeseen kirjoituspöydän laatikkoon traktorilehtien alle ja väliovet kiinni.

Insseistä voi olla ylevää hipelöidä pieniä PIIP-pelejään, mutta oikeasti vain sokea tarvitsee merkkiääniä kellonsa asetteluun eikä se sokea lopulta edes tarvitse koko kelloa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Hendryk

Posts: 510

#13872 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
3:03
---


paras kellonaika.*sydän*



Muutaman kerran löi tyhjää ennen kuin tajusin. *joo*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

tommib

Posts: 3,204

#13874 • • tommib
Vattu, vihdoinkin kun saa raha-asioita kuntoon, sitä menee ihminen tilaamaan innoissaan ison kasan levyjä, kun vihdoinkin on rahaa. Ei se mitään, kun noita kerää niin tilaisuus tekee varkaan. Silmälasit menee uusiksi ja niihin halvimmillaan menee kahteen linssiin 240€. Piilaritkin oli "vain" 120€/6 kk
Takyon

Posts: 2,945

#13875 • • Takyon Möwkö
Miks ihminen muuttuu aina vain laiskemmaksi ja laiskemmaksi otukseksi? Mistä lähtien matkalaukun kantamisesta on tullut liian raskasta ja niitä on alettu raahaamaan perässä niin että rohina vaan käy? Mä ymmärrän jos se laukku on sellanen maailmanympärimatkalle sopiva malli mihin mahtuu elämä mukaan, mutta kun noita pienen pieniä päivämatkalle sopivia toimistosalkkujakin nykyään raahataan perässä niin mitä vittua? Samoin sellanen normaalikokoinen matkalaukku mitä useimmat ihmiset tuntuivat käyttävän ainakin silloin kun minä ajoin taksia työkseni niin ne tuntui useimmiten olevan melkoisen kevyitäkin ja kaiken lisäksi ergonomisia kanto-ominaisuuksiltaan ja silti niitä raahattiin perässä. Ei voi ymmärtää. Ja sit vielä ihmetellään kun kansa lihavoituu vaikka kokoajan vaan tehdään uudistuksia jotka tekevät ihmisistä laiskoja.

Itsekin äsken tämän viestin kirjoittamisen takia jouduin seisomaan typerän oloisena metron liukuportaissa, yleensä käytän omia jalkojani koska ne toimii ja mä haluan että ne toimivat vielä sittenkin kun olen vanha.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

fatal_error

Posts: 275

#13876 • • fatal_error ........⌘........
Perkele kun ei ota nuo niska/hartiat parantuakseen. Sirdaludeja saa popsia ja 600 buranaa *grr* Kiitää tästä saa menneiden vuosien satojen metallikeikkojen moshpittejä ja muutenkin ylenpaattista pään heilutusta...Nooo, ehkäpä tuo fysioterapia auttaa..*ding*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

hannahia

Posts: 65

#13877 • • hannahia

Replying to Mikä ärsyttää?:

Perkele kun ei ota nuo niska/hartiat parantuakseen. Sirdaludeja saa popsia ja 600 buranaa *grr* Kiitää tästä saa menneiden vuosien satojen metallikeikkojen moshpittejä ja muutenkin ylenpaattista pään heilutusta...Nooo, ehkäpä tuo fysioterapia auttaa..*ding*



Kokeiles ottaa pari 25mg ketoriinia (vahvempana saa vaan reseptillä). Mä ainakin saan popsia ibuprofeineja ja parasetamoolia ihan hirveitä annoksia, et auttaa ees vähän, mut toi ketoriini on auttanut tosi hyvin, eteenkin niska-hartia- ja pääkipuun!


Mua ottaa päähän olla kipeenä jo kolmatta viikkoo... Kolmatta viikkoo kurkku kipee, toista viikkoo jo yskin, pari erillistä päivää täs ollu, et on ollu vähän kuumetta. Tosi raivostuttavaa! *dissaa*
Jago

Posts: 4,039

#13878 • • Jago un-trained monkee
Ärsyttää kun tunteet vaihtelee älytömän korkeelta älyttömän alas jatkuvasti. On sellanen itkunauru olo jatkuvasti. Oon vaan niin ilonen ja helpottunut, sekä surullinen ja pettynyt.

Ärsyttää myös jäädä rannalle ruikuttamaan, kun toinen jatkaa elämäänsä kuin mua ei siinä ois ollutkaan. Jotenkin helpotais ainakin tietää, että eron puiminen ja muu naurettava liibadaaba ois myös sille tärkeetä, mutta kun ei oo

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#13879 • • Oj Keep it FILTHY
Duuni asiat.. *igor* Ja vähän vitusti ärsyttääkin! Viikolopun aikana tarveis tavallaan tehä päätös jatkanko kyseisessä paikassa vai en? Ottaa päähän palkan pienyys, jolla en tule kyllä pärjämään pitkässä juoksussa. Itse duuni on ihan kelpo hommaa. VITTU!

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jago

Posts: 4,039

#13880 • • Jago un-trained monkee
Mä en nyt vittu aijo taas jumitaa koko iltaa vaatteita vaihtaessa. Ei se oikeesti kestä kun 10 minuutia*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe