Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,212 views

Avatar
#6901 • • *Mirri* Guest
Ku nukahdan aina jossain vaihees päiväl ja sit ei illal uni tuu. *hmph*
plink

Posts: 1,405

#6902 • • plink team paska
jos juo 4 päivää keittoo ni lieveilmiöt rupee olemaan aika mielenkiintosia:/ ärsytys aika lievä ilmaisu.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Heli

Posts: 1,489

#6903 • • Heli vai kuka se oli
Langaton hiiri!

--
ei se väärin ole.

Avatar
#6904 • • Annakins Guest
A: En tarvitse tätä dokumenttia kopiona, koska se tulee mulle jo sähköpostitse.
sihteeri: Hyvä tietää, en enää kopioi sulle.

Seuraavalla viikolla:
A: en edelleenkään tarvitse tätä kopiona, kun se tulee sähköpostilla.
sihteeri: OK, hyvä tietää.

Viikon kuluttua:
A (mielessään): KUINKA V*TUN VAIKEAA ON MUISTAA, ETTEI TÄTÄ DOKARIA TARTTE KOPIOIDA MULLE?!?!?!?!?!?!


Oikeesti, sama juttu joka viikko. En jaksa enää edes huomauttaa. Pari puuta taas kaadettu turhaan.
mariq

Posts: 2,154

#6905 • • mariq
Ihmiset, jotka ei osaa/viitsi pitää huolta lemmikeistään *uuh* Pitäis kai olla soveltuvuuskokeet lemmikkienkin hankintaa varten, niinku pitäis olla lapsienkin.
Pistää niin vihaks kun eläimet kuolee turhaan kun niiden omistaja on kyllästyt pitämään huolta *uuh* *grr* *eiei*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6906 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

mariq, 9.3.2007 10:06:
Ihmiset, jotka ei osaa/viitsi pitää huolta lemmikeistään *uuh* Pitäis kai olla soveltuvuuskokeet lemmikkienkin hankintaa varten, niinku pitäis olla lapsienkin.
Pistää niin vihaks kun eläimet kuolee turhaan kun niiden omistaja on kyllästyt pitämään huolta *uuh* *grr* *eiei*



peesi!!!!! *toktok* *grr*

--
pinkki on pop!!!

sune

Posts: 2,096

#6907 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mua ärsyttää et tiimarin mainos on ihan matkittu ikean mainoksesta *lmao* haha

--
ei kovin ihku eikä plur

Santutar

Posts: 405

#6908 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kaveri lähetti mulle myöhästyneet synttärionnittelut kirjeen... ison kirjeen missä on ihana pieni lahja*sydän* Mutta saatana ku kusti saatana oli polkassu sen mun postilootaan ihan ryppyyn ja moneen taitokseen... ja ei siinä kaikki... kirje on vielä ihan märkä että pieni lahja on menny ihan pilalle... ai että ku pistän reklamaatiota meneen*senkin**dissaa* Mitä näitä ihmisiä vaivaa*toktok*
rainy

Posts: 208

#6910 • • rainy

sune, 9.3.2007 10:12:
Mua ärsyttää et tiimarin mainos on ihan matkittu ikean mainoksesta *lmao* haha



Itse luulin kans ku näin sen ekan kerran et ois joku ikea mainos :D Typerää matkimista! Keksisivät oman jutun!
Mellu-

Posts: 4,006

#6911 • • Mellu-
perse on jumissa ku on ollu sellasii treenejä.. argh ku ei pysty kunnolla istumaan *toktok*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mizfir

Posts: 2,472

#6912 • • Mizfir pittuinen
Kismittää ihan suunnattomasti kun olen etsinyt koko talven joka puolelta sopivan kokoista maiharitakkia eikä mistään löydy*grr* joo, kyllä takkeja löytyy mutta mikä hitti siinä on että ei mun kokoa? Viimeisimmäksi ostin huutonetistä juuri sellaisen mitä olin etsinyt ja koonkin PITI olla sopiva. Tänään takki saapui ja TAAS sekin oli aivan liian iso*poks* todella turhauttavaa. Nyt sitten vaan myymään sitäkin pois. Puuh.

--
-Mannanen-

^Petunia

Posts: 888

#6913 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Mellu-, 9.3.2007 14:44:
perse on jumissa ku on ollu sellasii treenejä.. argh ku ei pysty kunnolla istumaan *toktok*


Sama täällä ja taas tulin salilta äsken.. *eiei*

Mut Eniten Ärsyttää huominen Työvuoro Aamulla!!!*senkin**senkin*
En toki haluaisin tänään mennä Reiv:eihin, en tietenkään! Mitä te musta oikein kuvittelette?? *toktok*
Voi prkl..stna..*grr*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#6914 • • Hitchhiker
Booooored, eipä muuta sanottavaa *igor*.
Avatar
#6915 • • Jaska Guest
Tänään ärsytti tuuli.
Avatar
#6916 • • Edited ALIEN Guest
Aika on pahin vihollinen. Vuosia jo kironnut ajan puutteen takia. Liikaa kaikkea kivaa, mitä haluisi tehdä, mutta ei kerkeä. Eikä halua laiminlyödä unta, kuin myöskään töitä mitkä vievät suurimman osan ajasta. Bleh. Turhaa jauhantaa, mut vastasinpa nyt tähänkin, KOSKA NYT ON AIKAA OLLA JA AVAUTUA TÄMMÖSEENKIN TÖISSÄ NIH! xP
Optik

Posts: 1,691

#6917 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kännykästä katos eilen kokonaan GPRS:n toimivuus.. melkein vuoden se toimi ihan jees, mut nyt vaan valittaa ettei yhteys ole käytettävissä *grr*

Ei auttanut asetuksien tsekkaus eikä toisten kokeilu.. eikä toiminu operaattoriltakaan tekstarina tilatut asetukset... *igor*

Pakko toi on kait kiikuttaa takuuhuoltoon maanantaina... vittu

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Birgie

Posts: 1,311

#6918 • • Birgie Kikati

mayah, 11.3.2007 16:33:
Jos nyt TAAS tuun kipeeks (niinku toi nenä enteilee) ni oon kyllä sitte TOSI TOSI VIHAINEN maailmalle.



mulle iski jo influenssa *piis* tätä en toivois pahimmalle vihamiehellenikään jos sellanen löytyis vielä *eiei**nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Saarre

Posts: 1,151

#6919 • • Saarre

Birgie, 11.3.2007 17:04:

mulle iski jo influenssa *piis* tätä en toivois pahimmalle vihamiehellenikään jos sellanen löytyis vielä *eiei**nyyh*



mä voin alkaa?

--
*tähti* Full hearts cant lose

Birgie

Posts: 1,311

#6920 • • Birgie Kikati

Saarre, 11.3.2007 17:20:
---
Birgie, 11.3.2007 17:04:

mulle iski jo influenssa *piis* tätä en toivois pahimmalle vihamiehellenikään jos sellanen löytyis vielä *eiei**nyyh*

---


mä voin alkaa?




et sä oikeesti halua. oon nyt 2 päivää valvonu ku päätä särkee ja kaikkia paikkoja särkee ja palelee ja on kuuma ja päässä huippaa ja mahaan sattuu ja silmiä särkee ja ja ja *nyyh*

Paketillinen buranaa päivässä pitää mut vielä tässä maailmassa *poks*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.