Hammaslääkäri

482 posts, 25 pages, 326,190 views

RiD

Posts: 2,817

#441 • • RiD Nukemi

mikke, 10.3.2009 13:56:
---
RiD, 10.3.2009 13:55:
Mä maksoin alle 1/3 tästä yksityisellä jolla kävin jonku 5-6vuotta, kai sekin on riippuvaista paikasta :)

---

oho, aika halvalla oot päässy :) No mut joo, iteki tässä saanu toista tonnia maksella, kyllähän se vituttaa mut pakkohan noi legot on saada kuntoon ennenku alkaa tosissaan särkemään ja mätänemään suussa



Toi alle 1/3 voi olla vähän liiottelua kyl ;D

Oli tuttu lääkäri tosin, mutta enkai mitään naamakerroinaleja saanut, jotain 100euron luokkaa oli joku 2-3 paikkaa yleensä, juurihoidosta en tiedä kun en ikinä oo sellasessa vielä käyny.

Vittumaista hommaa muutenkin toi leegorakentelu, maksaa helvetisti, on helvetin epämukavaa ja pakko rampata vähän väliä, i not liek :(


Mitä tässä nyt laskeskeltu että jos vaan sais ajan fiksuun väliin tulis halvemmaks lentää suomeen viikonlopuks ja hammaslääkäriin tekemässä nää hommat kuin käydä täällä.

--
*super* *possu*

Klabi

Posts: 1,423

#442 • • Klabi HUGC

Syce, 3.3.2009 15:33:
Ensi maanantaina alaviisureiden poistoon *sars* Tietääkin muutaman päivän saikkua. Sopivasti rankan viikonlopun jälkeen *känni**uros*



Mä kävin viime kuussa poistattamassa viimeisen viisaudenhampaan. Homma eteni aivan normaalin kaavan mukaisesti.
Tuoliin istumaan - (hikoilua) - puudutus piikki leukaan - odotusta - puudutus alkaa toimia - riks raks ja hammas irti...

Sitten tapahtui jotain mitä en olisi ikinä uskonut tapahtuvan: Herään siihen että kaksi naista (hampulääkäri ja hoitsu) pitelee mua käsistä ja hokee "Teee-eeemuu, Teee-eemuu herätys, sä taisit pyörtyä".

Muistan nähneeni että hampulääkäri laittaa mun hampaan takanani olleelle pöydälle. Ajattelin että "tää oli tässä piisofkeik".... ja sitten pimeni. Olin pyörtynyt hampulääkärin tuoliin.

En ole vielä varannut seuraavaa hammaslääkäri aikaa, mutta veikkaan että hammaslääkäri pelkoni voi nostaa taas päätään....

prkl...
tir

Posts: 951

#443 • • tir
jouduin tänään hammaslääkärin tuoliin.
muutama yö kun oli takana ilman unta jatkuvan kovan säryn takia, myönnyin soittamaan päivystysajan. lekuri katsoi suuhun, sanoi "oho" ja sitten poistettiinkin jo hammasta ja lääkettä tulehdukseen jne..

nyt on sitten enää yksi viisaudenhammas jäljellä, ja hammaslääkärikammo onneksi hieman lientynyt, oli niin osaava ja fiksu lekuri! selitti koko ajan mitä teki, näytti piikin, puudutti tosi hyvin jne.
m1kk3

Posts: 5,560

#445 • • m1kk3 no-life
"Hampaiston ja leuan panoraamaröntgenkuva" 69e *igor*

Ei muuten mut koko hommaan meni noin kaks minuuttia :DD (joo tiedetään, kyllä ne laitteetkin maksaa)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Syce

Posts: 1,649

#446 • • Syce

mikke, 18.3.2009 18:54:
"Hampaiston ja leuan panoraamaröntgenkuva" 69e *igor*

Ei muuten mut koko hommaan meni noin kaks minuuttia :DD (joo tiedetään, kyllä ne laitteetkin maksaa)



Ilmeisesti oli yksityinen?
m1kk3

Posts: 5,560

#447 • • m1kk3 no-life

Syce, 18.3.2009 19:02:
---
mikke, 18.3.2009 18:54:
"Hampaiston ja leuan panoraamaröntgenkuva" 69e *igor*

Ei muuten mut koko hommaan meni noin kaks minuuttia :DD (joo tiedetään, kyllä ne laitteetkin maksaa)

---


Ilmeisesti oli yksityinen?


no juu :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#449 • • niomic Guest

Klabi, 10.3.2009 14:07:
---
Syce, 3.3.2009 15:33:
Ensi maanantaina alaviisureiden poistoon *sars* Tietääkin muutaman päivän saikkua. Sopivasti rankan viikonlopun jälkeen *känni**uros*

---


Mä kävin viime kuussa poistattamassa viimeisen viisaudenhampaan. Homma eteni aivan normaalin kaavan mukaisesti.
Tuoliin istumaan - (hikoilua) - puudutus piikki leukaan - odotusta - puudutus alkaa toimia - riks raks ja hammas irti...

Sitten tapahtui jotain mitä en olisi ikinä uskonut tapahtuvan: Herään siihen että kaksi naista (hampulääkäri ja hoitsu) pitelee mua käsistä ja hokee "Teee-eeemuu, Teee-eemuu herätys, sä taisit pyörtyä".

Muistan nähneeni että hampulääkäri laittaa mun hampaan takanani olleelle pöydälle. Ajattelin että "tää oli tässä piisofkeik".... ja sitten pimeni. Olin pyörtynyt hampulääkärin tuoliin.

En ole vielä varannut seuraavaa hammaslääkäri aikaa, mutta veikkaan että hammaslääkäri pelkoni voi nostaa taas päätään....

prkl...



Umm, mistä se pelko tuossa tulee? Operaatio meni kivuttomasti ja sit pyörryit, so what :D? Pitäisikö tulla verenluovutuspelko jos kerran vähän taju lähteny ku siinä makoillu menemään :)?
aiccu

Posts: 155

#450 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
mutsilla ainakin pelko on alitajuista..ihan tietoisesti pystyy sanoo et eihän siinä oo mitään pelättävää, mutta heti kun istuukin lääkärin tuoliin saa paniikkikohtauksen eikä saa happea..joutuu hoidattamaan pienetkin asiat nukutuksessa eikä ole halpaa..onneksi ei ole periytynyt..

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Unik

Posts: 4,117

#451 • • Unik
N. 7vuoden tauon jälkeen pelonsekaisin tuntein kävin tarkastuksessa ja pelkäsin pahinta eli: juurihoitoa, porausta ja yms. Mutta toisin kävi eli legot oli hyvässä hapessa ja hammaslääkäri neitokainen hieman hammaskiveä rapsutteli pois eikä muuta. Oli kyl aika voittaja ja helpottunut olo tarkastuksen jälkeen.
Klabi

Posts: 1,423

#452 • • Klabi HUGC

niomic, 18.3.2009 19:23:


Umm, mistä se pelko tuossa tulee? Operaatio meni kivuttomasti ja sit pyörryit, so what :D? Pitäisikö tulla verenluovutuspelko jos kerran vähän taju lähteny ku siinä makoillu menemään :)?



Ehkäpä ilmaisin itseni hieman epäselkeästi. Elikkäs, olen pelännyt ennen hammaslääkäriä erittäin paljon. Pelosta olen onnistunut hankkiutumaan eroon. Toivon että tämä tapaus ei herättelisi uudelleen hammaslääkäri pelkoani.

Operaatio tosiaan menikin ohi varsin kivuttomasti. Enemmän mua huvitti se että pyörryin, koska se tapahtui täysin odottamatta. Vasta ens kerralla istahtaessani hampulääkärin tuoliin voin varmuudella sanoa ovatko vanhat "möröt" nostaneet päätään vai eivät.
Syce

Posts: 1,649

#453 • • Syce
phuh... sinne jäi legot hammaslääkärin ihmeteltäväksi. Nyt odotellaan et puudutusaine lakkaa toimimasta. *jiihaa**uros*
Lauruska

Posts: 821

#454 • • Lauruska nihkee
Jeeij! Hampaat on kunnossa vihdoin 3 eri käynnin jälkeen *iloinen* Oli tosin paikkailua ja hammaskiven poistoa vain.
m1kk3

Posts: 5,560

#455 • • Edited m1kk3 no-life
Eka yläviisurin poisto takana, operaatioon meni aikaa noin 10 minuuttia puudutuksineen. Lähti ihan helposti vetämällä, nyt vaan tuppo suussa odotellaan et toi verenvuoto lakkais. Lääkärin mukaan ei pitäis olla kipeä jälkeenpäin... Näinkö helppoa se on :)

edit: hinta yksityisellä 40 euroa kelakorvauksen jälkeen, ei paha mielestäni.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

larzizi

Posts: 1,661

#456 • • larzizi
Taisin tänään tavata maailman ihanimman hammaslääkärin. Aikasemmin hammaslääkärit on ollut (mun mielestä) kamalia ilkeitä tätejä, jotka nauttii toisten satuttamisesta ja jotka tekee sun suussa ties mitä, eikä kerro sulle mistään mitään *nauru* Mutta nyt löytyi ihana ja ystävällinen hammaslääkäri, joka koko ajan huolehti, että pidetään tarpeeksi usein taukoja, jotta pystyn nielemään ja joka kertoi koko ajan mitä on tekemässä ja tsemppasi jatkuvasti. Ensimmäistä kertaa myös NAUROIN hammaslääkärillä.

Olen hämmentynyt *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kokosbollar

Posts: 334

#457 • • Edited kokosbollar franks and beans!
Mulla on jossain vaiheessa edessä kaikkien neljän viisaudenhampaan poisto, kääk. Aikaa ei tosin vielä ole sovittu, kun ensin pitää ottaa röntgenkuva purukalustosta. Ei mua silleen hirvitä, mutta toisaalta ei ole ikinä ollut reikiä eikä muutenkaan ole pahemmin jouduttu ronkkimaan niin en tiedä mitä odottaa. *ding*
Toisaalta olen onnekkaassa asemassa, meillä työsuhde-etuihin kuuluu hammaslääkärikulujen kustannus 350 euroon asti vuodessa ja pääsee yksityiselle. Ei tarvi kitkutella kaupungin jonossa =)

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Kolera

Posts: 4,256

#458 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

kokosbollar, 21.5.2009 23:45:
Mulla on jossain vaiheessa edessä kaikkien neljän viisaudenhampaan poisto, kääk. Aikaa ei tosin vielä ole sovittu, kun ensin pitää ottaa röntgenkuva purukalustosta. Ei mua silleen hirvitä, mutta toisaalta ei ole ikinä ollut reikiä eikä muutenkaan ole pahemmin jouduttu ronkkimaan niin en tiedä mitä odottaa. *ding*
Toisaalta olen onnekkaassa asemassa, meillä työsuhde-etuihin kuuluu hammaslääkärikulujen kustannus 350 euroon asti vuodessa ja pääsee yksityiselle. Ei tarvi kitkutella kaupungin jonossa =)


joudut kustantaa huntin pari todennäkösesti sitte ellei todella hyvä tuuri käy ja ne lähe sieltä kaikki vaan repimällä.


Ittehä pitäis jaksaa nyt varata vihdoinki se aika kunnallisee ennenku toi taka alahammas kuolee kokonaa. Useemman vuoden joutunu välttää kovien syömistä oikeella puolella ku ikävästi juilahtaa jos jotain kovaa painuu tonne kraaterii.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

NaSu*

Posts: 236

#459 • • NaSu* psyKepossu
hammaslääkäriin??? -juu EI kiiTos!!!!!!!!! ne on HULLUJA kaikki!
tos n kuukausi sitten tuLi pakosta käytyä..

molemmat yläviisurit kerralla pois mutta toinen ei puutunut ollenkaan!!!!! Huusin kun tapettava (ITTU AATANA......HULLU) ja odotushuoneessa oli varmaan käsinkosketeltava fiilis ;)
täti pyöritti päätään mutta ei luvannut tulla itse kokeilemaan fiilistä! Olisin mä helposti pari hammasta voinut nyhtää irti! *dissaa*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Stene

Posts: 430

#460 • • Stene
do not want!

pitää koittaa pitää leegot kondiksessa ;_;