Hammaslääkäri

482 posts, 25 pages, 326,474 views

larzizi

Posts: 1,661

#181 • • larzizi

Chatte, 19.12.2006 22:37:
No sillä, että yritit soittaa - onnistumatta - tuskin on sen kanssa tekemistä, ettei laskua ole näkynyt.


No tuskin, jos he eivät kerta tiedä että olen yrittänyt soittaa, kun eivät kerta vastanneet *nauru*

Ja jos ne nyt vielä myöhemmin keksivät sen laskun sinulle laittaa, niin _mielestäni_ se, että kerrot heille yrittäneesi soittaa kaksi kertaa peruaksesi ajan, ei ole riittävä peruste laskun maksamatta jättämiselle. Lähinnä tätä tarkoitin edelliselläkin kommentillani.


Tiedän kyllä sen, että se ei riitä. Etenkään, koska sitä ei voida pahemmin enää mitenkään todistaa. Mutta siis periaatteessa se, että olen yrittänyt soittaa kahteen otteeseen peruttaakseni ajan, mutta paikalta ei ole vastattu, ei ole minun vikani. Ei ainakaan omasta mielestäni.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

diskoeno

Posts: 673

#182 • • diskoeno

domi

Quoteen itseeni vuoden takaa. Onko kellään kokemusta tästä nukutuksesta ja sen hinnoista? Mulla alkaa olla nyt kalusto siinä vaiheessa, et ei oikein oo mahollisuutta lykätä väistämätöntä *uuh* Pelko on kuitenkin sitä luokkaa, et en kunnalliselle uskalla mennä, vaikka moni varmasti nauraa tälle asialle.



Nukutus 340 e / h ainakin missä itse käyn poistattamassa. Minulle hieman yli tunnin aika 3 (tai 4) viisurin leikkaamista varten varattu...
kamomilla

Posts: 31

#183 • • kamomilla
Kävin täsä syksyn mittaan muutamaan otteeseen työterveyslääkärillä valittamassa että kun päätä särkee. Sain parikin antibioottikuuria olettettuun poskiontelontulehdukseen ennenkuin sitten ihan katsottiin röntgenissä että onko niissä onteloissa mitään. Ei ollut, ei. Lääkäri kehoitti kääntymään hammaslääkärin puoleen, todennäköisesti syy löytyy sieltä. multa ei ole koskaan kuvattu viisureita, tuonne alas on jotain putkahdellut mutta en ole niistä piitannut. EN TOD pidä hampaiden ronkkimisesta! Mulla on lapsesta asti ollut huonot hampaat, esim. maitohampaisiin ei koskaan kehittynyt kiillettä vaan ne piti kaikki pinnoittaa jotta olisivat kestäneet siihen asti että sain rautahampaita tilalle. Ja näistä rautahampaistakin on useampi lohkeillut, käytännössä tuntuu että mulla murenee hampaat suuhun! Kyllä mä vähintään sen esilääkityksen (Diapamia 10 mg) ja puudutuksen olen murrosikäisestä asti vaatinut ja saanut joka kerta. Näin myös jatkossa.
Avatar
#184 • • Edited Enkeli Guest
Kävin kaksi viikkoa sitten, meni 10min ja hammas oli korjattu. Ei tuntunut niin missään...*vink*
Ja on tosi hyvä saada leegot kuntoon...
akir0

Posts: 2,554

#185 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ite tässä nyt taas 3 vuoden tauon jälkeen käyny pistämässä leegot kuntoon (reikiä 0, mut pari alkavaa). Samalla tullut hammaslääkärin kanssa juttua, että pitäis vissiin yöksi laittaa purentakiskot. Kovin kallis operaatiohan noiden teettäminen ei ole ja huomattavasti edullisempaa kuin se, että tarvis alkaa kruunuja uusimaan, jos hampaat kuluu ihan loppuun.
Late

Posts: 3,441

#186 • • Late team Lasse
Maanantaina pitäis mennä porauttamaan kaksi reikää kuntoon. *uuh* Ei tuu olee kivaa.
0-scar

Posts: 760

#187 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Vihaan hammaslääkärii aina enne sinne menoa, mutta sitku on legot kunnossa ni fiilis on hyvä :)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

vanhus

Posts: 889

#188 • • vanhus
joutus varmaan menee ainakin tarkastuttamaan hampaat voi kyl löytyy paikattavaakin *joo**ankka*
pyllyjumala

Posts: 469

#189 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Hemmetti ku pitäs mennä hammaslääkärille, iät ja ajat sitten ollut viimeksi *eiei*
Yhtäkään reikää en omista, enkä tule elinaikanani omistamaankaan!

--
*känni*hölökyn kölökyn!

plink

Posts: 1,405

#190 • • plink team paska
joo kyl rupeis olemaan enemmän kuin ajankohtaista tällä hetkellä. kaks hammasta on halki ja niistä puuttuu palasia ja molemmat viisaudenhampaat ylhäältä pitäs leikata vittuun. viimeks oon käynyt intissä 2002 alussa ja sekin oli kyl oikein tavan hammaslääkäri.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Jusna666

Posts: 1,447

#191 • • Jusna666 Diablo

domi, 19.12.2006 22:04:

Quoteen itseeni vuoden takaa. Onko kellään kokemusta tästä nukutuksesta ja sen hinnoista? Mulla alkaa olla nyt kalusto siinä vaiheessa, et ei oikein oo mahollisuutta lykätä väistämätöntä *uuh* Pelko on kuitenkin sitä luokkaa, et en kunnalliselle uskalla mennä, vaikka moni varmasti nauraa tälle asialle.



Mä en ainakaan naura sulle yhtään ku oon itte ihan samas tilanteessa.
Katoin tos pari vuotta sitten stadin hintoja ja nukutus oli silloin muistaakseni 150-200 euroo tunti ja siitä eteenpäin 50-100 euroo lisätunnit. En tiiä miten sit joku kela korvaa noita, mut kylhän jo tunnissa kerkee tehä vaiks mitä.

Mul on ollu viel viime käynnist niin pitkä aika et en uskalla mennä ees siihen leegojen tarkastukseen ku pelottaa et mitä kaikkee sielt löytyy.. *uuh*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Late

Posts: 3,441

#192 • • Edited Late team Lasse
Vihdoin sain homman hoidettua. Edelliset kokemukset on kunnallisesta/koulun hoitajista ja viimeisin intistä. Kävin ekaa kertaa viime ma yksityisellä ja kaikki pienetkin kammot kyllä kaikkosi, viimeistään tänään. Tänään porattiin 2 reikää ilman puudutusta mutta ei se tuntunu kun ehkä vähän ikävältä, ei sitä tunnetta ainakaan kivuksi voi kutsua. Aivan turhaan sitä on hammaslääkärissä käyntiä pelännyt.

Nyt on kyllä kaiken kaikkiaan hyvä fiilis, tietää että leegot on kunnossa. Jos ens kerralla menis siihen tarkastukseen ajallaan sen ihmeempiä arpomatta. *hihu*
Sirppu

Posts: 685

#193 • • Sirppu
käyty on ja naama puoliksi tunnottomana..seuraavaksi kai pitäs uskaltaa nuita viisauden hampaita että palautuisin takasin tyhmäksi*täh*
Syce

Posts: 1,649

#194 • • Syce
huh...Pitäs mennä mut täällä reilu puolenvuoden jonot kaupungin hampilääkärille=(
Kävin yksityisellä ja pari pientä hommaa noin parisataa euroa. *eiei* Hinnat ovat kyllä aivan kuutamoilla eikä missään järjessä!
Mut eipä itketä...on onneksi vapaus valita minne menee ja kelle palkanmaksaa
hemuz

Posts: 2,178

#195 • • hemuz kätevä emäntä
Ikin ei oo reikii ollu *pepsodent*
Yöraudat oli joskus ala-asteel.
Ei se nyt parin vuoden välein hammaskiven poistattaminen nii kauheeta oo. Vaikka ei se kivaa ole, kun ikeniä tökitään jollai piikillä.
Strobocop

Posts: 161

#196 • • Strobocop Skenepoliisi
Hammaslääkärissä on kivaa, varsinkin se sirkkeli.

--
Three strikes and you are out!

Avatar
#197 • • cjet Guest
Pitäs muuten taas kävästä pitkästä aikaa. *hymy*
Marjo

Posts: 1,796

#198 • • Marjo pupuTupuna
Ei hitto..huomenna pitäis mennä tarkastukseen..*hikoil*
Marraskuussa piti olla jo tarkastus, mutta unohdin sitten mennä. *eikä* Varasin silloin uuden ajan ja nyt ne tänään aamupäivällä lähettivät sieltä hammaslääkäristä mulle muistutusviestin huomisesta. *tirsk*

Toivottavasti eivät ehdota viisaudenhampaiden poistamista..se on ainut, mikä pelottaa..*hellokitty*
T0mbstone

Posts: 728

#199 • • T0mbstone The Process.
Pitäiskin viimein varata aika hammaslääkärille hampaiden tarkastukseen. Kun on vielä YTHS:n asiakas, niin hammaslääkäritunti kustantaa neljä euroa.

Ja hyvä mielihän siitä tulee, kun legot on huollettu ja tarkistettu.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~