Hammaslääkäri

482 posts, 25 pages, 326,186 views

tir

Posts: 951

#201 • • tir
viimeisestä käynnistä taitaa olla jo reilu 5vuotta... *blush*
mutta poden järkyttävää hammaslääkärikammoa. kaikki sanoo, että ota puudutus niin ei tunnu missään. joo, muuten loistava idea mutta on tuo piikkikammo myöskin..

pitäisi vaan ottaa niskasta kiinni ja varata aika. mutta tosiaan kunnalliseen on niin pitkät jonot ettei mitään järkeä ja yksityinen maksaa ihan liikaa. tiedän että pari reikää löytyy (vähintään..) ja että ne pitäisi hoitaa muttakuneipysty.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#202 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
uh, olis sit hammaslääkäri 19. päivä! o__O

luvassa on ainakin tarkistus ja mahdollisesti
lohkeaman korjaaminen... pelottaa nyt jo!

--
dasinoaisnvs

BuBu

Posts: 509

#203 • • BuBu
Jepjep.. Tunnin täs lukenu näitä juttuja ja aamulla hammaslääkäriin!
Voi sanoa, että semmonen hiljainen paniikki alkaa jo iskeä. Toivottavasti uskallan mennä ovesta sisään huomenna! Taitaa kaikki viisurit olla tulossa ja aivan varmasti kiskoo jokaisen.. shit, ei kivaa! =/

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

akir0

Posts: 2,554

#204 • • akir0 idleRPG champion 2009

tir, 5.2.2007 18:50:
pitäisi vaan ottaa niskasta kiinni ja varata aika. mutta tosiaan kunnalliseen on niin pitkät jonot ettei mitään järkeä ja yksityinen maksaa ihan liikaa.



No ei se yksityinen mun mielestäni nyt kovin hintava ole. Ihan perusporaus puudutuksella taitaa mennä 40euron pintaan kun mukaan laskee Kelan vähennyksen.
Kirtar

Posts: 771

#205 • • Kirtar
parasta oli,kun en halunnu mennä hammaslääkäriin kahteen vuoteen. SIt mul oli sellanen väliaikaispaikka mikä oli irronnut (siit jäi sellanen musta ja ammottava reikä). Mut en vieläkään mennyt vaikka kaikki ruoka ja juoma ja ilma mitä sinne reikään joutu vihlo ihan saatanasti, niin ettei voinnu syödä kun oikeella puolella suuta (mikä näytti hassulta). Mut sit kuitenkin päätin mennä kun lupasivat mulle "nukutuksen". Sain jotain morffiinin tapasta suoraa suoneen anestesialääkäriltä, ja ei sattunut yhtään *pepsodent*

--
asdaf?

Snaggo

Posts: 1,147

#206 • • Snaggo ;__;
Jippii, tänään taas lekurille!*jiihaa*

--
bojoing.

Temazepam

Posts: 246

#207 • • Temazepam Forever N00B
Huomenna olis ollu aika, mutta meninpä perumaan... Hyvänä syynä se, että oon kipee, mutta huonona ja kertomattomana syynä se, etten oo toteuttanu h-lääkärin/-hygienistin ohjeita *justjoo*

Jos mie tänään vaikka alottasin tai tilaisin vasta ajan sitten kun reikää pukkaa *senkin*

--
-Your Lordy Mistress-

thomas

Posts: 5,618

#208 • • thomas
tulipahan itsekin käytyä hampilekurilla. hammaskivenpoistossa nimittäin
RainChild

Posts: 909

#209 • • RainChild
Ens kuus suuhygienistin aika, jotain vissii pinnottei se laittaa ja semmosta. Huhtikuus poistetaan kaks viisaudenhammast samal kertaa *igor* Itse en niinkään kammoa hammaslääkärillä käyntii, mut eipä se mitään hauskinta huvia oo..

--
Rainchild is back home

vivesteri

Posts: 309

#210 • • vivesteri karmea mörkö
Pitäisi oikeasti saada itsea niskasta kiinni ja viimeinkin tilata aika tänne..
Mutta myös täällä penskana tullut julmettu kammo, kiitos sedälle joka survaisi jonkun välineensä suoraan hermoon ja voin sanoa, että se sattui.

Nyt sitten olisi jo aika varata tarkastus, sillä muutamaa takahammasta todellakin särkee ja särkylääkkeet eivät enää kovin tehokkaasti auta.
Mutta pelottaa kivun ohella se marmatus, miten ei olla taas pidetty hampaista huolta.. Pitäisinhän minä, jos nämä eivät reikiintyisi siitä että edes katson karkkia*uuh*
tir

Posts: 951

#211 • • tir
paljon noista nukutuksesta tms on tullu lisälaskua?
mieluummin menisin ihan yksityiselle, jos tuollainen mahdollisuus vain on. vai pystyykö kunnallisellakin vaatimaan esilääkitystä/hoitoa nukutuksessa?
Muikku

Posts: 427

#212 • • Muikku
Ainii sielläki pitäs käydä :D
dncr

Posts: 249

#213 • • dncr aika notkee
Maanantaina ois eka operointi ja kaks viisaudenhammasta revitään pois *uuh* Oon kuullut viimeisen viikon kauhutarionoita kuinka ihmisiltä on mennyt puoleks vuodeks tunto kielestä tai koko leuka on tulehtunut leikkauksen jälkeen... ei tahdo mennä *poks*

--
The love we give away is the only love we keep.

Verano

Posts: 4,649

#214 • • Verano Merituuli

dncr, 13.2.2007 21:24:
Maanantaina ois eka operointi ja kaks viisaudenhammasta revitään pois *uuh* Oon kuullut viimeisen viikon kauhutarionoita kuinka ihmisiltä on mennyt puoleks vuodeks tunto kielestä tai koko leuka on tulehtunut leikkauksen jälkeen... ei tahdo mennä *poks*



Tässä yks kauhutarina lisää: ainoo "kipu" mitä tunsin oli puudutuspiikki. Hammas oli irti alle viidessä minuutissa, jälkikäteen ei oikeestaan tullut mitään kipuja. Poski ei turvonnut sitten millin vertaa, samana iltana pistettiin jalalla koreasti.

Hyvin se menee :)
sune

Posts: 2,096

#215 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Huomenna *pökr*

--
ei kovin ihku eikä plur

kovas

Posts: 1,522

#216 • • kovas Kristo
ensi viikon torstai. viimeks ollu 3 vuotta sitten, et saas nähdä.. :D
koitos

Posts: 96

#217 • • koitos ooOOoo

dncr, 13.2.2007 21:24:
Maanantaina ois eka operointi ja kaks viisaudenhammasta revitään pois *uuh* Oon kuullut viimeisen viikon kauhutarionoita kuinka ihmisiltä on mennyt puoleks vuodeks tunto kielestä tai koko leuka on tulehtunut leikkauksen jälkeen... ei tahdo mennä *poks*



Huoli pois, ei tunnu missään. Pala kakkuu. Illalla tai sit kun puudutus on kaikonnu saattaa vähän jomottaa, tuskin kuitenkaan keskiverto-päänsärkyä enempää.
Multa suukirurgi leikkas kaks visurii pois, intin piikkiin, hammaslääkärin peloteltua mua sillä miten paljon sattuu ja v*tuttaa jos niitä leegoja ei poisteta. Buranaa ja panacodia vaan *hymy*
http://www.tohtori.fi/?page=8586587&id=7559427
laeski^

Posts: 478

#218 • • Edited laeski^ LaiskaLäski

dncr, 13.2.2007 21:24:
Maanantaina ois eka operointi ja kaks viisaudenhammasta revitään pois *uuh* Oon kuullut viimeisen viikon kauhutarionoita kuinka ihmisiltä on mennyt puoleks vuodeks tunto kielestä tai koko leuka on tulehtunut leikkauksen jälkeen... ei tahdo mennä *poks*




ainoo kipu mikä siin o, on just ne puudutus piikit.. eli ei vältsisti paha nakki..
ei se tietty kivalt tunnu jos ne joutuu taltal hakkaa sen hampaan palasiks, tai poraa palasiks... koko pää tärisee ja hirvee meteli.. veri roiskuu ja sillee, sit o paha olo ja heikottaa koko loppu pv:n...

mut ei se satu ku on ne puudutukset *hihu*
BuBu

Posts: 509

#219 • • BuBu
Eilen oli kauan pelkäämäni viisudenhampaan kirurginen poisto. Ala vasen lähti. Oli aivan kaamee paniikki ennen leikkausta, kun oli kuullu kaiken näköisiä kauhutarinoita *igor* Puudutuspiikit mitä pelkäsin ehkä eniten meni ihan sutjakkaasti. Itse leikkaus oli suht nopea, en tuntenut kipua eikä kokemus muutenkaan ollut mitenkään epämiellyttävä.

Kotiin kun pääsi ja puudus lakkasi niin teki kyllä kipeetä, mutta parilla panacodilla sai nukuttua yönkin ihan hyvin. Nyt on kyl ihan levottoman kokonen poski *nauru*

Suuri kivi vierähti harteiltani ja voin nyt paremmalla mielellä mennä vielä toisen ala viisurin poistoon.

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

koitos

Posts: 96

#220 • • koitos ooOOoo

BuBu, 14.2.2007 16:18:
Eilen oli kauan pelkäämäni viisudenhampaan kirurginen poisto. Ala vasen lähti. Oli aivan kaamee paniikki ennen leikkausta, kun oli kuullu kaiken näköisiä kauhutarinoita *igor* Puudutuspiikit mitä pelkäsin ehkä eniten meni ihan sutjakkaasti. Itse leikkaus oli suht nopea, en tuntenut kipua eikä kokemus muutenkaan ollut mitenkään epämiellyttävä.

Kotiin kun pääsi ja puudus lakkasi niin teki kyllä kipeetä, mutta parilla panacodilla sai nukuttua yönkin ihan hyvin. Nyt on kyl ihan levottoman kokonen poski *nauru*

Suuri kivi vierähti harteiltani ja voin nyt paremmalla mielellä mennä vielä toisen ala viisurin poistoon.



eiks kuulukin jännä rutina suusta kun ne pistää sen hampaan palasiksi*nauru*