Telemarkkinointi / Puhelinmyyjät / Suoramarkkinointi

129 posts, 7 pages, 49,935 views

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#81 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Loose Grip, 14.9.2005 13:19:
Puhelinmyynti on kyllä vihonviimeinen homma. Aikoinaan lukiosta päästyäni olin vähän aikaa vailla töitä armeijaa odotellessa ja kokeilin moista hommaa. Neljä päivää mä jaksoin siellä käydä soittelemassa, kunnes palo niin käämi, että soitin sinne, että saatte pitää puljunne ja hommanne.

Viimenen tikki oli se, kun kysyin siltä ns. "työnjohtajalta", että mikä olis paras lähestymistapa, miten sais parhaiten lehtiä kaupaks, niin tää torsti vastasi jotain aivan käsittämättömän ympäripyöreetä. Muistan sen vastauksen vieläkin: "kannattee asettaa omat tavotteet ja pyrkiä niihin". Siis mitä vittua?! *grr* Mä kysyin, että miten sais parhaiten lehtiä myydyks ja tää vastaa jotain tommosta siansaksaa. *ding* Siinä vaiheessa mulle piisas, varsinkin kun koko homma oli ärsyttäny ensimmäisestä puhelusta saakka. Loppupäivän istuskelin siinä kopissa ja kävin pihalla tupakalla, enkä paljon viittiny ees soitella mihinkään. Eli varsinaista työntekoa siinä tulikin tehtyä kolme päivää, mikä on yhden ihmisen osalta tarpeeks häirikköpuheluja koko loppuiäks *iihhih*

Puhelinmarkkinointi on perseestä, mutta mulle voidaan noi neljä päivää kaiketi antaa anteeks koska olin nuori ja viaton ja vailla parempaa ymmärrystä *iloinen*



Siel firmas on vaan ilmeisesti sattunu olee idiootti työnjohtaja. Itse kun toimin myyntipäällikkönä kannustin ja autoin aina kaikkia myyjiä, koska kun myyjät myi hyvin tarkoitti se että minäkin tienasin enemmän.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Karski

Posts: 6,049

#82 • • Karski Pomon kätyri

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:20:
---
Reija, 14.9.2005 13:18:


*nauru*

kommunisti1.jpg

Tarkotin nyt sitä että kyllä kaupanteossakin
pitää olla moraali, eihän sitä murhastakaan
sanota että ei se ole tyhmä joka murhaa vaan
se joka tulee murhatuksi. Jos sua kusetetaan,
niin kyl se moraalinen taakka on kusettajan
harteilla eikä uhrin.

---


Ootko sitä mieltä että kaikki hyvät myyjät jotka yrittävät vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen ovat rahanahneita sairaita paskiaisia?? Neuvostoliitto on jo hajonnut tiedoksi vaan.



Ei nyt ehkä sairaita, rahanahneita kyllä. Mä en nyt
tajua tota sun Neuvostoliitto-läppää, luulis että
tollanen myyntimies osais olla provosoimatta.
Et sä voi asiakkaallekaan sanoa että osta tai
sanon sua kommunistiks *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#83 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Reija, 14.9.2005 13:23:
---
MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:20:
---
Reija, 14.9.2005 13:18:


*nauru*

kommunisti1.jpg

Tarkotin nyt sitä että kyllä kaupanteossakin
pitää olla moraali, eihän sitä murhastakaan
sanota että ei se ole tyhmä joka murhaa vaan
se joka tulee murhatuksi. Jos sua kusetetaan,
niin kyl se moraalinen taakka on kusettajan
harteilla eikä uhrin.

---


Ootko sitä mieltä että kaikki hyvät myyjät jotka yrittävät vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen ovat rahanahneita sairaita paskiaisia?? Neuvostoliitto on jo hajonnut tiedoksi vaan.

---


Ei nyt ehkä sairaita, rahanahneita kyllä. Mä en nyt
tajua tota sun Neuvostoliitto-läppää, luulis että
tollanen myyntimies osais olla provosoimatta.
Et sä voi asiakkaallekaan sanoa että osta tai
sanon sua kommunistiks *nauru*



Eikö terve rahanahneus ole hyväksi?? Sinäpä sen sanoit asiakkaille en voi sanoa sinulle kyllä.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

iam

Posts: 3,085

#84 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Näiden kanssa on joskus kiva leikkiä :)

Tässä mun vinkki siihen, miten hoidetaan lehtiämyyjä:
Pyydä ilmainen näytenumero, koska ethän halua ostaa sikaa säkissä. Yleensä koskaan näitä ei saa, joten sulla on hyvä peruste sanoa että "turha soitella ennenku saa". No jos ilmaisen näytenumeron saa ja myyjä soittaa uudestaan voi sanoa että "Joo ei kuule vakuuttanu, tilansinkin itseasiassa jo teidän kilpailijan lehden kun se oli paljon parempi."

Oli myös ihan hauskaa kun Kauppalehdestä soitettiin ja kysyttiin että kuka vastaa meidän firmassa lehtihankinnoista. No kun on toiminimi, niin haloo?? Kerroin kuitenkin ettei mulla ole mitään käsitystä ja että olen täällä vaan töissä. Pyysin soittamaan keskukseen ja kysymään sieltä. Tietty se halus tietää keskuksen numeron, johon vastasin että "Hyvinhän sä tänkin numeron löysit" ja sit luuri kiinni *pahis*
Karski

Posts: 6,049

#85 • • Karski Pomon kätyri

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:25:
Eikö terve rahanahneus ole hyväksi?? Sinäpä sen sanoit asiakkaille en voi sanoa sinulle kyllä.



No mun mielestä kaikki ahneus on epäterveellistä,
ja oikee myyntimieshän tajuais että mä saatan
olla sun seuraava asiakas. Tollasella räkänokka-
keulinnalla sä poltat oman uras heti kättelyssä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#86 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Reija, 14.9.2005 13:27:
---
MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:25:
Eikö terve rahanahneus ole hyväksi?? Sinäpä sen sanoit asiakkaille en voi sanoa sinulle kyllä.

---


No mun mielestä kaikki ahneus on epäterveellistä,
ja oikee myyntimieshän tajuais että mä saatan
olla sun seuraava asiakas. Tollasella räkänokka-
keulinnalla sä poltat oman uras heti kättelyssä.



Jos asioisin sun kanssa niin tietäisit varmaan heti että tossa on MR*ENIGMA , mun loistelias ura jatkuu jo kaheksatta vuotta. Toiset aloittaa nuorempina.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Karski

Posts: 6,049

#87 • • Karski Pomon kätyri

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:29:
Jos asioisin sun kanssa niin tietäisit varmaan heti että tossa on MR*ENIGMA , mun loistelias ura jatkuu jo kaheksatta vuotta. Toiset aloittaa nuorempina.



Se onkin varmasti loistelias, puhelinmyyntiä
ja verkostomarkkinointia. Kyllä nyt kelpaa
lähteä vaikka kauppakorkeaan luennoimaan.
Toiset on alalla tosissaan ja nähny miten
tollaset nyypiöt polttaa ittensä loppuun kun
ne kuvittelee olevansa jotain tehtyään
muutaman vuoden puhelinduunia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#88 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Reija, 14.9.2005 13:35:
---
MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:29:
Jos asioisin sun kanssa niin tietäisit varmaan heti että tossa on MR*ENIGMA , mun loistelias ura jatkuu jo kaheksatta vuotta. Toiset aloittaa nuorempina.

---


Se onkin varmasti loistelias, puhelinmyyntiä
ja verkostomarkkinointia. Kyllä nyt kelpaa
lähteä vaikka kauppakorkeaan luennoimaan.
Toiset on alalla tosissaan ja nähny miten
tollaset nyypiöt polttaa ittensä loppuun kun
ne kuvittelee olevansa jotain tehtyään
muutaman vuoden puhelinduunia.



Mun ei tarvii kuvitella mitään. tiedän kyllä itse mihin pystyn.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Karski

Posts: 6,049

#89 • • Karski Pomon kätyri

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:36:
Mun ei tarvii kuvitella mitään. tiedän kyllä itse mihin pystyn.



Se on kyllä hyvin ilmeistä jo sun
postauksia lukemalla *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#90 • • Edited MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Reija, 14.9.2005 13:38:
---
MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:36:
Mun ei tarvii kuvitella mitään. tiedän kyllä itse mihin pystyn.

---


Se on kyllä hyvin ilmeistä jo sun
postauksia lukemalla *piis*



Ite taidat tehä jotain duunia 900 kuukausipalkalla ja äänestää SKP:tä ja olla katkera jos joku saa enemmän rahaa.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Karski

Posts: 6,049

#91 • • Edited Karski Pomon kätyri

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:41:
Ite taidat tehä jotain duunia 900 kuukausipalkalla ja äänestää SKP:tä ja olla katkera jos joku saa enemmän rahaa.



*nauru*

Ohiskektoriin napsahdit, mut ei siitä sen enempää
tässä. *piis* moderoin itseni ulos keskustelusta tässä
vaiheessa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

iam

Posts: 3,085

#92 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:20:
Ootko sitä mieltä että kaikki hyvät myyjät jotka yrittävät vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen ovat rahanahneita sairaita paskiaisia??


No ei ehkä aina se myyjä, mutta ainakin sen pomo on. Myyjä siinä välissä vaan tekee likaisen työn sen ahneen pomon puolesta. Jos myyjä olis ahne ja fiksu, niin se olis oma pomonsa ja ottaisi itse kaikki rahat tekemästään myymisestä. Ehkäpä se palkkais itselleen jonkun idiootin töihin, joka olis parempi myymään. Silleen se saisi itselleen ehkä jopa enemmän rahaa tekemättä mitään.

Voimmeko tästä siis päätellä että: ahne ihminen joka on köyhä (edit: ei koskaan tarpeeksi rikas) ja tekee paljon töitä on itseasiassa tyhmä?
Jone

Posts: 8,258

#93 • • Jone Archibald Haddock

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:41:
Ite taidat tehä jotain duunia 900 kuukausipalkalla ja äänestää SKP:tä ja olla katkera jos joku saa enemmän rahaa.



Päivän LOLLERSKATES-postaus. *hihu*

Ei voi olla repeämättä aina kun joku koittaa kertoa faijalleen kuinka nussitaan.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#94 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mkuisma, 14.9.2005 13:45:
---
MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:20:
Ootko sitä mieltä että kaikki hyvät myyjät jotka yrittävät vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen ovat rahanahneita sairaita paskiaisia??
---

No ei ehkä se myyjä, mutta ainakin sen pomo on. Myyjä siinä välissä vaan tekee likaisen työn sen ahneen pomon puolesta. Jos myyjä olis ahne ja fiksu, niin se olis oma pomonsa ja ottaisi itse kaikki rahat tekemästään myymisestä. Ehkäpä se palkkais itselleen jonkun idiootin töihin, joka olis parempi myymään. Silleen se saisi itselleen ehkä jopa enemmän rahaa tekemättä mitään.

Voimmeko tästä siis päätellä että: ahne ihminen joka on köyhä ja tekee paljon töitä on itseasiassa tyhmä?



Siinä asiassa olet oikeessa että toisen renkinä ei rikastu, mut onneks suomes yrittäminen on tehty niiiiiiiin helpoksi.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Jago

Posts: 4,039

#95 • • Jago un-trained monkee
vihaan puhelinmyyntiä ja puhelinmyyjiä. olen tehnyt itse puhelinhaastatteluja joka mielestäni on lähes samaa pskaa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#96 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

jago, 14.9.2005 14:06:
vihaan puhelinmyyntiä ja puhelinmyyjiä. olen tehnyt itse puhelinhaastatteluja joka mielestäni on lähes samaa pskaa



Eikö se ole palvelua parhaimmillaan ettei tartte ees kauppaan lähtee.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Android

Posts: 3,908

#97 • • Android

MR*ENIGMA, 14.9.2005 15:36:
Eikö se ole palvelua parhaimmillaan ettei tartte ees kauppaan lähtee.



No siinä tapauksessahan voi itse soittaa tai esim käyttää nettikauppoja.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#98 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Android, 14.9.2005 15:37:


No siinä tapauksessahan voi itse soittaa tai esim käyttää nettikauppoja.



Yleensä telemarkkinoinnissa on hyvät tarjoukset. Itse en ainakaan jaksa metsästää tarjouksia. Parempi jos joku minulle niistä ilmoittaa.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

phanatic

Posts: 1,123

#99 • • phanatic

MR*ENIGMA, 14.9.2005 13:51:
---
Siinä asiassa olet oikeessa että toisen renkinä ei rikastu, mut onneks suomes yrittäminen on tehty niiiiiiiin helpoksi.



En ymmärrä tätä valitusvirttäsi Suomen yrittäjien "vainoamisesta". Luepa vaikka tämänpäiväisestä Hesarista miten Maailmanpankki kiittelee Suomen yritysilmapiiriä:
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980936225

"Maanantaina julkaistu "Doing business in 2006" -raportti mittaa muun muassa yrityksen perustamisen helppoutta, työntekijöiden palkkaamisen ja irtisanomisen sujumista sekä verojärjestelmän toimivuutta."
iam

Posts: 3,085

#100 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
Ahneudesta puheenollen, tässä mielenkiintoinen analysointi rahan olemuksesta. Ei ole siis omaa läppää.. pisti taannoin miettimään.

Raha ei ole enempää, kuin kierrätettyä velkaa. Käteinenkään ei teoriassa ole edes rahaa, vain painettu velkakirja. Raha, sen kaikissa muodoissaan on luotu myöntämällä velkaa.

Velka on illuusio rahasta. Kun pankki lainaa rahaa, se ei anna mitään pois itseltään. Pankkijärjestelmä perustuu petokseen, jossa pankit saavat lainata valtiosta riippuen noin kymmenen kertaa enemmän kuin oma omaisuus. Joka kerta kun talletat euron tilillesi, pankki saa ottaa itselleen sitä vastaan 10 euroa lainaa.

Toisinsanoen kun henkilö A ottaa asuntolainan, pankki lainaa oikeasti pelkkää ilmaa henkilön B talletusta vastaan. Laina on vain numeroita näytöllä, sopimus siitä että pankki voi lunastaa omaisuutesi itselleen, jos et maksa heille takaisin jotain mitä et ole heiltä koskaan saanut + korot.

Samaan tapaan valtiotkin 'lainaavat' toisiltaan 'rahaa', joista veronmaksajat ovat sitten vastuussa. Kansa 'maksaa' takaisin olematonta 'rahaa', jonka valtio on heidän puolestaan 'lainannut'. Pankit myös 'lainaavat' toisilleen, jolloin he voivat luoda 'rahaa' tyhjästä, sillä myönnetty laina on omaisuutta jota vastaan voi ottaa lisää lainaa.

Koko yhteiskuntamme kaatuisi, jos 10% väestöstä haluaisi nostaa 'rahansa' pois pankista. Alas painetuilla koroilla on synnytetty lainanottoryntäys, jolla ihmisiä sitoutetaan tiukemmin yhteiskuntaan ja ostetaan järjestelmälle hetki lisäaikaa, ennenkuin se repeää liitoksistaan.


Että semmosta :)