Telemarkkinointi / Puhelinmyyjät / Suoramarkkinointi

129 posts, 7 pages, 49,807 views

z

Posts: 1,146

#121 • • z

hallucinogen, 16.9.2005 15:59:

No mistä muusta voi jossain sim-kortissa olla kyse kun rahasta varsinkin kun kuuluvuus pysyy samana :D Liittymän ainoa tarkoitus on kuitenkin vaan pystyä lähettämään puhetta ja dataa ja jos kaikki asiakkaan tarvitsemat palvelut löytyvät siitä halvemmastakin vaihtoehdosta niin ei voi käsittää miksi ei vaihtaisi jos ainoa vaiva on postiin kävely ja sim-kortin vaihtopuhelimeen kun numero yms pysyy samana :)



ei todellakaan voi tietää, mikä syy siellä oli takana mutta pakkohan siellä oli joku olla. ehkä se oli se postiin kävelyn vaivan välttäminen *nauru*

no, toivottavasti joku muukin syy. ehkä ne ei luottanu suhun - ajattelivat, että täytyy olla joku juoni takana, kun kuulostaa liian hyvältä diililtä. ja onhan niitä ihmisiä, jotka eivät esimerkiksi ihan vaan periaatteesta tee heräteostoksia tai osta mitään esim puhelimessa tai kadulla.

joillekin on tärkeää se, että jää tunne, että on itse päättänyt tehdä hyvän hankinnan, eikä sellainen, että joku on 'onnistunut myymään' sille jotain.. koetaan vastakkainasettelua tyyliin Aktiivinen Myyjä vs Ostaja-Uhri. Oltaisiin mieluiten Aktiivisia Ostajia, jotka kilpailuttavat myyjiä ja onnistuvat saamaan sen Parhaan Diilin.
hallucinogen

Posts: 8,190

#122 • • hallucinogen Edain

miikkah, 16.9.2005 16:14:
no, toivottavasti joku muukin syy. ehkä ne ei luottanu suhun - ajattelivat, että täytyy olla joku juoni takana, kun kuulostaa liian hyvältä diililtä. ja onhan niitä ihmisiä, jotka eivät esimerkiksi ihan vaan periaatteesta tee heräteostoksia tai osta mitään esim puhelimessa tai kadulla.


Jep uskottavuushan on se avainasia ja sit tosiaan on näitä ettei ihan periaatteessa osta puhelimesta mut voihan sitä käydä hakea liittymän sit liikkeestä kun on saanut tietoa puhelimen kautta.

--
pikku-*possu*

Pätkis

Posts: 1,038

#123 • • Pätkis Pikkis
Toi sim -kortin hakeminen postista voi muuten osoittautua suorastaan mutkikaaksi kun kotipaikan postiperkele on auki 8-17, eli käytännössä samat ajat kun itse on töissä muualla. Jos ei osu vapaata lauantaita kohdalle niin siellähän se kortti tai muu paketti sitten odottaa *hmph* Kortin viimein saatuasi sit päivität vähän mms-asetuksia ja muuta jännää toimintoa, jotka ei toimikaan tällä operaattorilla samalla tapaa kuin aiemmalla. Ja entäs kaveripiirit ja kotisoitot. Lasku kotiin vai vain nettiin? Mitä vielä... Jos vähänkään on laiskempi tyyppi niin ennemmin maksaa laskustaan sen pari erkkiä enemmän kuin lähtee vaihtelemaan operaattoreita ihan siks et puhelinmyyjä soitti ja lupas alea.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sielu hänkin

Posts: 343

#124 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Unohdin ihan kokonaan!
Olette voittaneet arvonnassamme, ja tilatessanne saatte lahjaksi huippu romaanin pienisuklaapuoti tai upean kukkakuosisen meikkipussin!

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

sielu hänkin

Posts: 343

#125 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.

hallucinogen
Joo täytyy myöntää et ne myyntipuheet mitä esimiehiltä yleensä saa lentää kyllä roskakoriin :D Sellasta tuubaa mitä ne niihin laittaa ei voi kyllä vakavalla naamalla pysty sanomaan :D Suoraan asiaan vaan ja selittää mahdollisimman helposti mistä on kyse on mun mielestä paras tapa, menee vähemmän kummankin aikaa jos toinen ei vaan yksinkertaisesti ole kiinnostunut.



Joo täytyy myöntää että asian voi tietenkin tehdä eritavalla.. Mutta haluanko mä tehdä töitä tädin alaisuudessa joka kehoittaa mua olemaan kiero ja kakkiainen onkin toinen kysymys.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

mange

Posts: 1,913

#126 • • mange Terrorcraft
Olin itse pari päivää puhelinmyyjänä ja se riitti. Tuotteen väkisin tyrkyttäminen ei vaan ole mun juttu. Myös ne rasittaa jotka soittelevat ja koettavat myydä jotain. *hmph*
Individual

Posts: 10,942

#127 • • Individual HYPNO!
Vammaisliitosta soitti sitten äsken nuorehko naishenkilö ja yritti kaupata kahta numeroa lehteä hintaan 26 euroa. Tällä panostuksella olisi sitten hankittu vammaisille apuvälineitä sun muuta. Tuli hieman paskamainen olo, kun sitten ilmaisin, etten nyt taida kuitenkana tilata. Kysyi myyjä ihan suoraan, että haluatteko auttaa ja sitten ettekö nyt sitten haluakaan auttaa. Asia on toki hyvä, mutta kyllä tuon hyväntekeväisyyteni kohteet valitsen itse ilman että joudun säveltämään puhelimessa jotain tuntemattomalle ihmiselle.

Ihan liikaa tätä puhelimessa tapahtuvaa myyntiä kyllä tulee meiksin luuriin, joten taitaapa olla se suoramarkkinointikielto ihan paikallaan.
ezzy

Posts: 8,060

#128 • • ezzy Droid-pappa
Taas on näemmä se aika vuodesta kun kaikkialta soitellaan. puhelu/pv on nyt tullut muutaman päivän... "jos myyt jotain, ei kiitos"
Avatar
#129 • • aaaaaaaaaa Guest
Olin joskus nuorempana puhelinmyyjänä.. En suosittele oikeen kenellekkään. Työ masentaan kun joka 99% lyödään luuria korvaan... Kivaa ekat 7päivää, mutta sit aina se fiilis lopahtaa... En nauttinut. En tule kokeilamaan uudestaan...