SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,763,034 views

Ozma

Posts: 867

#12381 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
a) o/
b) o/

Mä en oo ikuna uskaltanu tehdä alotetta. Jäädyn vaan niin täysin. En edes tiedä mitenkä entiset parisuhteet on muodostunut. Aina jotain ihme häslinkiä ja yht äkkiä jotenkin naisen kanssa juttelet. huh ... kaippa sitä vois kokeilla joskus lähestyä naista. Ehkä se on vaan niiiiiiiin paskamaista kun saa pakit, varsinkin kun itseluottamus on aika heikko. Eipä juurikaan ainakaan pakit itsetuntoa pökitä eteenpäin.

Täytynee varmaan sitten tehdä aloite, kun joskus käy taas ihmisten ilmoilla.
Sundust

Posts: 314

#12382 • • Sundust Behind The Sun
a) *ding*
b) *ding*
Hmm...tahtois kyllä, mut kun ei yksin pysty..

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

kilobitti

Posts: 2,419

#12384 • • kilobitti 1-2-3 techno
a) o7
b) _o_

toi b) ei tällä erää edes harmita, laatu saa sit korvata määrään.

Lyylikki, 15.2.2007 13:07:
Eikö sulla sitten enää ole se lappu tallella? *vink*



Nro on tallessa kyllä. Eipähän o vaan tullu soitettua - jotenkin en ehkä aisti että siitä vois kasvaa mitään suurta rakkautta, ni se on sit jääny kokonaan.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#12385 • • ALIEN Guest
a)

b)
remotion

Posts: 5,283

#12386 • • remotion nostatus guru

kilobitti, 15.2.2007 06:50:
Toisaalta tyttö voi ottaa tilanteen haltuun itsekkin jos osaa tehdä sen tyylillä, tilanne oli aika hurja; istuin gradu-ohjaajan kanssa palaveeraamassa, kun puolituttu tyttö lähestyi itsevarmasti, pahoitteli häiriötä ohjaajalleni, ojensi minulle puhelinnumeronsa paperilapulla, toivotti päivänjatkot ja poistui. Harvinaista herkkua.



Joo, itellekin kävi viime syksynä näin että kävelen kaverin kanssa manskua pitkin puhelin korvalla ni kolme mimmiä kävelee vastaan, niistä silmälle ystävällisimmän näköinen sanoo että "sulla on siisti paita", ennenku ehdin havahtua ja sanoa et "kiit..." nii tyttö haukkas kiinni ja siinä sit suudeltii pieni tovi lasipalatsin edessä :D
sen jälkee kyllä kieltämättä oli niin ällikällä lyöty etten osannu ees numeroa kysyä tai mitään.
ja kuten sanottua, harvinaista herkkua, tai no pikemminkin ainutkertaista.
Epailija

Posts: 5,636

#12387 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

WiljamiDzay, 15.2.2007 20:16:
a)*igor*
b)*igor*

no onko nyt kivaa? tommosia reality-checkejä sitä just kaipasinkii... *grr*



Joko et jaksa hirveästi odotella tai sitten paljastat nyt enemmän kuin mitä tässä kysyttiin. Vuottahan on mennyt vasta vajaat pari kuukautta. *vink*

Edit:

a)_o_
b)_o_

Eikä oikeasti harmita ollenkaan. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

meisi

Posts: 327

#12388 • • meisi maiu naki
äsh mä haluun pois täältä *hmph*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12389 • • WiljamiDzay Nyypiö

Epailija, 15.2.2007 23:51:

Joko et jaksa hirveästi odotella tai sitten paljastat nyt enemmän kuin mitä tässä kysyttiin. Vuottahan on mennyt vasta vajaat pari kuukautta. *vink*



No jaah.. eipä tässä ole jaksanut paniikki iskeä, kun ei ollut tullut oikeastaan ajateltua koko asiaa ennen kuin tänään.. Kaipa sitä vielä kerkeää jonkun ihanan löytää tänä vuonna (tai sitten perinteinen "ei niin ihana, mutta sitäkin enemmän kännissä..." *justjoo*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Flügel

Posts: 212

#12390 • • Flügel Leicht begeistert

koomikko, 16.2.2007 00:19:
..astelee sisään korvat luimussa, häntä koipien välissä..



Heiheihei, vähän asennetta korjaukseen tännekin luukkuun! Ei se nyt niin kauheaa ole. Toivottavasti.

Ja ai niin.

a) *eiei*
b)*eiei*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12391 • • WiljamiDzay Nyypiö

Flügel, 16.2.2007 00:24:
---
koomikko, 16.2.2007 00:19:
..astelee sisään korvat luimussa, häntä koipien välissä..

---


Heiheihei, vähän asennetta korjaukseen tännekin luukkuun! Ei se nyt niin kauheaa ole. Toivottavasti.

Ja ai niin.

a) *eiei*
b)*eiei*



Zeisus kreistus sanon vaan... Jos olet itse profiilikuvassasi ja sulla ei ole käynyt flaksi yrittämisestä huolimatta, niin turkulaisissa on kyl jotain pahasti vialla... *pökr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Flügel

Posts: 212

#12392 • • Flügel Leicht begeistert


Zeisus kreistus sanon vaan... Jos olet itse profiilikuvassasi ja sulla ei ole käynyt flaksi yrittämisestä huolimatta, niin turkulaisissa on kyl jotain pahasti vialla... *pökr*



*blush*

Mut onhan näissä(kin). Valitettavasti.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

bubbelgum

Posts: 2,477

#12393 • • bubbelgum ~sylikissa~
a) o/
b) o/

Mut asiaan liittyy tottakai että on kuullut ne oi niin ihanat sanat...
"Mä en haluu sitoutua".

Kyllähän sitä seksii sais vaikka joka viikonloppu jos ois sellanen et ottais vastaan, mut ei kyl moiset kiinnosta. Kyl siinä pitää olla pikkasen ihastumista mukana, ja ajatus siitä että ton tyypin kanssa vois ainakin tapailla, tai ehkä jopa ottaa selvää että haluisko mahollisesti seurustella.

Mut jostain kumman syystä mun kohalle näyttää aina sattuvan ne tyypit joiden suusta tulee se: "Sä oot tosi kiva ja ihana tyttö, MUTTA"

Ai niin joo, ja mua ei ainakaan voi syyttää siitä että en ois yrittäny. Koska oon kyllä ite tehnyt alotteen tavalla tai toisella jos on ilmestyny joku mielenkiintonen silmää miellyttävä tapaus vastaan.

--
Hullu ku pullosta tullu.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12394 • • WiljamiDzay Nyypiö

Flügel, 16.2.2007 00:33:

*blush*

Mut onhan näissä(kin). Valitettavasti.



Niin tai tuli vaan mieleen kun olin kesästä -05 kesään -06 auttamattoman hervottoman älyttömän palavasti rakastuksissani täysin saman näköiseen naiseen (tosin sua vuotta vanhempi eikä Turusta) joka riipaisi viime heinä-elokuun vaihteessa sydämen rinnastani ilman puudutusta (mitä lie teki sillä... ei voi tietää)... Iski siis kamalat flashbackit *pökr*

ps. näissä missäkin? *ding* (ajatus ei kulje kun on flashbackeja ja väsymys muutenkin)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#12395 • • Edited ALIEN Guest
uuuuh, elämä täällä on aina ollut - maistuvaa. Ei mun onnelisuus perustu siihen et mulla on joku vakituinen kumppani - Olen oman onneni seppä.


Mut mitäpä se onni olisi ilman niitä pieniä mieleenpainuvia makupaloja tai miksei myös aterioita, viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä tai musiikkia. Tai ihan mitä vain, mistä löytää onnelisuutta mihin todellakin kannattaa keskittyä siinä työn ja arjen ohella :)


Olit yksin tai et, kynttilät palamaan ja punaviinia kehiin, sekä upeeta musiikkia:


amour


Tämän biisin tahdissa ja fiiwikses (ei videossa/sanomassa) on just sitä mitä tässäkin luukussa on viime kuukaudet ollut, varsinkin erään auringonpaisteen kanssa ja se ei vaadi, kuin


...otetta ;)


Päivä kerrallaan...


Enjoy...


<3
akiapina

Posts: 2,729

#12396 • • akiapina apinaki
Juu täällä ollaan oltu jo nelisentoista kuukautta eikä toisaalta ole mikään kiire poiskaan, huolettomalla yksinelolla on puolensa. Täytyy kyllä myöntää että jotain jännitettä tässä vähän kaipais, en taida edes muistaa koska ois viimeks ollut perhosia mahanpohjassa.. *täh*
bubbelgum

Posts: 2,477

#12397 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~

ALIEN, 16.2.2007 01:08:
Mut mitäpä se onni olisi ilman niitä pieniä mieleenpainuvia makupaloja tai miksei myös aterioita, viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä tai musiikkia.

Tämän biisin tahdissa ja fiiwikses (ei videossa/sanomassa) on just sitä mitä tässäkin luukussa on viime kuukaudet ollut, varsinkin erään auringonpaisteen kanssa...



Excuse my french, mutta tuskin ne ihmiset jotka täällä nyt whinee, whineis jos niillä olis viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä ja joku tietty "oma auringonpaiste".

Hyvähän se on hehkuttaa "sinkkuelämää", jos on tollaset olosuhteet. *justjoo*

Edit: typoilen näemmä...

--
Hullu ku pullosta tullu.

tir

Posts: 951

#12398 • • tir
a) o/
b) o/

ja juuri kun alkanut nauttia sinkkuilusta, ni alkaa näyttää huolestuttavasti siltä et täältä saattaa tulla lähtö..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12399 • • Edited Aziz Combat Fighter

remotion, 15.2.2007 23:07:
---
kilobitti, 15.2.2007 06:50:
Toisaalta tyttö voi ottaa tilanteen haltuun itsekkin jos osaa tehdä sen tyylillä, tilanne oli aika hurja; istuin gradu-ohjaajan kanssa palaveeraamassa, kun puolituttu tyttö lähestyi itsevarmasti, pahoitteli häiriötä ohjaajalleni, ojensi minulle puhelinnumeronsa paperilapulla, toivotti päivänjatkot ja poistui. Harvinaista herkkua.
---


Joo, itellekin kävi viime syksynä näin että kävelen kaverin kanssa manskua pitkin puhelin korvalla ni kolme mimmiä kävelee vastaan, niistä silmälle ystävällisimmän näköinen sanoo että "sulla on siisti paita", ennenku ehdin havahtua ja sanoa et "kiit..." nii tyttö haukkas kiinni ja siinä sit suudeltii pieni tovi lasipalatsin edessä :D
sen jälkee kyllä kieltämättä oli niin ällikällä lyöty etten osannu ees numeroa kysyä tai mitään.
ja kuten sanottua, harvinaista herkkua, tai no pikemminkin ainutkertaista.



"Ette vittu ikinä arvaa mitä tapahtu ku vedin ekan kerran naksuja :D"

edit niin joo vastaukset a) ja b) vaik kui paljo :P
larzizi

Posts: 1,661

#12400 • • larzizi
a) _o/
b) _o/

Pakko kyllä todeta, että yllättävän hyvä alkuvuosi on ollut *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.