SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,718,739 views

-P

Posts: 4,972

#4701 • • -P
itkuparku.. hieman uskallusta ja halua peliin niin moni tänkin luukun jokapäiväinen parkuja pääsis pois.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

zenny

Posts: 1,145

#4702 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Munkii paikka on eilisen jälkee tääl... ei kylläkää omasta tahosta... =´( en jaksais enää itkee mutku itkettää...*nyyh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4703 • • Aziz Combat Fighter

Armin:
Voiko seurustelua oikeastaan kutsua sellaiseksi asiaksi "että tää on nyt sopimalla selvä, nyt seurustellaan"

Itse kutsuisin sitä sanattomaksi sopimukseksi, sellaiseksi jota joku jo kuvailikin täällä, että molemmat tietävät missä mennään, haluavat olla toistensa kanssa ja tekevät sen toisilleen selväksi. Koska suhteissa epätietoisuus on inhottavin asia mitä tiedän.



Hum, toi on snadisti ristiriitasta.. Se sopimus varmaan yleensä syntyy sanattomasti, mut se on kyl jossain vaiheessa hyvä varmistaa sanallisesti, ettei synny sellasta "En mä sulle mitään oo luvannu!"-tilannetta.

Jos epätietoisuus ja -varmuus on inhottavaa miten sanaton sopimus riittää? :)
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#4704 • • Gilgamint.com Making questions
oon bodaillu täs lähiaikoina hulluna... eiköhä irtoo *aplodit* no en... mut uimas oon joutunu käymää ku selkä o paskana...
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#4705 • • Gilgamint.com Making questions
+ et oon kehitelly vitun hyvii läppii kotona... esim. irtohometta ja videoita mis hierotaan öljyä ja tallotaan varastettuja nakkeja...
zenny

Posts: 1,145

#4706 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

beatniqz:
viekää mut pois täältä!!! *nyyh*



Oot varmaa samas tilantees ku mäki... ei o kivaa...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

TiiTu

Posts: 240

#4707 • • TiiTu

Rocca:
Voisin vaikka siirtyä takavasemmalle..ja juosta poi ja liittyä vaikka toiseen ihmiskuntaan *hymy* *vink* *plur* (i`m out of here)




ihanaa, onneksi olkoon!!*hali*
Rocca

Posts: 3,064

#4708 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

TiiTu:

ihanaa, onneksi olkoon!!*hali*



JA mä toivon suuresti, että se hyvä sulle tulee kanssa *joo**hihu**sydän* sä olet ihana ihminen muista se *joo**hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sapeli

Posts: 11,768

#4709 • • sapeli jokukukamikä?

Mirjami:
Lauantaina Halluihin!! *jiihaa* Löytyisiköhän sieltä ketään mielenkiintoista, jonka voisi raahata kotiin ja köyttää talutushihnaan? *pahis*



Ei olis ensimmäinen kerta... *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJ Rx

Posts: 2,527

#4710 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
uu jee meiksi diggaa kyl ihan liikaa olla tääl *jiihaa* ei mitään velvoitteita, vapaata seksiä ja poikamiäs elämää *aplodit* pitäsköhän tänää repästä ja jättää sänky petaamatta... *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

W

Posts: 1,049

#4711 • • W

Rx:
uu jee meiksi diggaa kyl ihan liikaa olla tääl *jiihaa* ei mitään velvoitteita, vapaata seksiä ja poikamiäs elämää *aplodit* pitäsköhän tänää repästä ja jättää sänky petaamatta... *nauru*



Vaikka mulla nyt olis mikä ihmnisuhde menossa, vaikka samperin avioliitto, en mä nyt sentään silti sänkyä petais. *igor* Osa miehisyydestä on kallisarvoista geeniperimää, eikä sitä tule sotkea akkojen touhuilla...*iloinen*
Pätkis

Posts: 1,038

#4712 • • Pätkis Pikkis

W:
---
Rx:
uu jee meiksi diggaa kyl ihan liikaa olla tääl *jiihaa* ei mitään velvoitteita, vapaata seksiä ja poikamiäs elämää *aplodit* pitäsköhän tänää repästä ja jättää sänky petaamatta... *nauru*
---
Vaikka mulla nyt olis mikä ihmnisuhde menossa, vaikka samperin avioliitto, en mä nyt sentään silti sänkyä petais. *igor* Osa miehisyydestä on kallisarvoista geeniperimää, eikä sitä tule sotkea akkojen touhuilla...*iloinen*


Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta *justjoo* alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista *muhaha*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

DJ Rx

Posts: 2,527

#4713 • • DJ Rx FINRG Recordings
auts.. *blush* nyt tuli neitimäinen olo... *igor**nauru* en kyl tän jälkeen petaa sänkyy ainakaan viikkoon... *joo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Pätkis

Posts: 1,038

#4714 • • Pätkis Pikkis

Rx:
auts.. *blush* nyt tuli neitimäinen olo... *igor**nauru* en kyl tän jälkeen petaa sänkyy ainakaan viikkoon... *joo*


Pieni epäjärjestys on aina kotoisaa kunhan muuten on suht puhdasta *joo* ja sit ku alkaa tuntua siltä et sun on pakko päästä petaa sänkyä voit käydä meillä tekemässä sen *iloinen*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

DJ Rx

Posts: 2,527

#4715 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
jotta tulis miehekkäämpi olo, pitää varmaan penaltyks juoksennella munasillaan himas koko ilta... *nauru**joo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

kiiki

Posts: 491

#4716 • • kiiki hankala
mä jo pelästyin et oonko mä ihan äijä ku en koskaan petaa sänkyä, mutta onneks Pygmiseni ei koskaan petä tällasissa asioissa ja voidaan äijäillä yhessä *lmao*
Pätkis

Posts: 1,038

#4717 • • Pätkis Pikkis

kiiki:
mä jo pelästyin et oonko mä ihan äijä ku en koskaan petaa sänkyä, mutta onneks Pygmiseni ei koskaan petä tällasissa asioissa ja voidaan äijäillä yhessä *lmao*


team rekkalesbot: "älä koskaan sorru turhiin naisellisuuksiin" *justjoo* -ikisinkku? Miksi !?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kiiki

Posts: 491

#4718 • • kiiki hankala

Pygmi:
team rekkalesbot: "älä koskaan sorru turhiin naisellisuuksiin" *justjoo* -ikisinkku? Miksi !?



*lmao* emmä kans käsitä miksi *ding*
täytyyköhän meiän oikeesti alkaa seukkaamaan keskenämme? *nauru*
Pätkis

Posts: 1,038

#4719 • • Pätkis Pikkis

kiiki:
---
Pygmi:
team rekkalesbot: "älä koskaan sorru turhiin naisellisuuksiin" *justjoo* -ikisinkku? Miksi !?
---
*lmao* emmä kans käsitä miksi *ding*
täytyyköhän meiän oikeesti alkaa seukkaamaan keskenämme? *nauru*


ei helvetti tätä avioelämää on takana jo niin et ruumiita tulee jos vielä viralliseks menee *hikoil*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kiiki

Posts: 491

#4720 • • kiiki hankala

Pygmi:
ei helvetti tätä avioelämää on takana jo niin et ruumiita tulee jos vielä viralliseks menee *hikoil*



jos mä lupaan olla tappamatta sua? *enkeli*