SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,954 views

Avatar
#4682 • • greenie Guest

Darianna^:
*täh* tunnen oloni tyhmäksi kun en ymmärtänyt *iloinen*



Tosiaan, kirjoitin vaan itse aiemmin siitä, kuinka mukavia ovat tytöt, jotka haluavat, että heille sanotaan suoraan, että mitä halutaan, mutta eivät itse kykene moiseen suorapuheisuuteen saati rehellisyyteen.

Kirjoituksesi toi vaan mieleen taas tuon ajatuksen :)
Dacey

Posts: 671

#4683 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
jaa joo just *hih* vois vissiin harkita nukkumista joskus ni tajuais jotain *blush*

kyl sitä useimmiten tietää mitä haluu mut just periaattees alkaa viihtyy sinkkuna.. olis kiva tapailla uusii miehii ja pelottaa vähän et jos lähtee vanhan matkaan että kuinka äkkiä taas mahdollisesti huomaa ettei siitä tulekaan mitään *ding*vaikeeta tää kyllä.. mut kaipa tää pikkuhiljaa alkaa selviytymään *hymy*
wallu

Posts: 125

#4684 • • wallu
Serkkuni lähes satavuotiasta isoanoppia siteeraten, ”Varo poika!, nainen on SAATANAN ansa.” serkkuni häissä näin todeten, aiheutti melkoista hilpeyttä juhlaväessä *nauru*
Niin että varokaa pojat *vink**nauru*
Armin

Posts: 411

#4685 • • Armin surffitukka
no sinkkuna edelleen, en väitä ettei olisi ollut tilaisuuksia täältä pois päästä mutta jotenkin kaikki koituu niin suuriksi pettymyksiksi kun huomaa, että omat fiilikset latistuu tosi nopeesti ja huomaa etsivänsä toisesta vikoja koko ajan. Ja sitten iskee se surullisen kuuluisa ahdistuksen tunne ja siinä se homma sitten onkin.

Kun jotenkin tuntuu, ettei miehistä ole lainkaan vastusta. En siis tarkoita että sen kanssa pitäisi olla napit vastakkain mutta sellainen joka saisi minut tuntemaan siksi naiseksi (kuullostipa kliseeltä.....) en keksi siihen parempaa kuvausta. Mutta tarkoitan sitä ettei se olisi liian helppo. Tälläkin tarkoitan sitä, että se olisi luja mutta herkkä mutta noin tiivistettynä et mies on mies ja nainen on nainen eikä toisin päin kun tuntuu että joskus pojat on sellaisia tohvelisankareita että huh. Kovasti tässä kirjoittaessa pohdin miten asian ilmaisisi niin ettei sitä ymmärrettäisi väärin.

Onko kriteerit liian korkealla? Rima liian korkealla?

Sitä toivoisi rakastuvansa.
W

Posts: 1,049

#4686 • • W
Täällä taas omalla paikallani....yllätyskö? *blush*
Avatar
#4687 • • ALIEN Guest

W:
Täällä taas omalla paikallani....yllätyskö? *blush*



taas? kävitkö sä jossain vai? *nauru*
W

Posts: 1,049

#4688 • • Edited W

ALIEN:
---
W:
Täällä taas omalla paikallani....yllätyskö? *blush*

---


taas? kävitkö sä jossain vai? *nauru*



Kävin vähän testaamassa "paikkoja" *blush*

ps. Tietäisin kyllä yhen mieleisen....jos vain....*juonittel* ....saapi nähä kauan täällä ollaan....
-xx-

Posts: 5,001

#4689 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Zile:
Eilen huomasin kaupassa myytävän "Sinkku" -leipää.*nauru* Pitihän sitten sellainen ostaa.


Olen myös jotain "sinkun siivuja" kaupassa bongaillut, mutta jäänyt toistaiseksi kokeilematta *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

zombie*

Posts: 145

#4690 • • zombie*
örp.. sinkkuna ollaan oltu abouttarallaan reilu puolivuotta, edellinen suhde kaatu ehkä meitsin vapauden haluun ja menimisiin.. *possu*
Avatar
#4691 • • astaroth Guest

ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat?


Raja on monissa tapauksissa aika hämärä, mutta varmaan tähän pätee se yksinkertainen selitys, että silloin kun molemmat ovat tosissaan yhdessä sitä mieltä, että "Nyt olemme pari".
Fyrisch

Posts: 4,525

#4692 • • Fyrisch

ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat? ... on nimittäin tullut vastaan tapauksia, jotka sanovat seurustelevansa jonkun kanssa pelkän parin tai kolmen tapaamisen jälkeen, mikä on mielestäni aika vitun naurettavan kuuloista. Eiks silloin vielä tapailla tjsp.... *ding*

tapaamisen ( treffin/panon - ihan miten vain)



ite tapailen useita kertoja henkilöä jolloin pystyy seuraa mihin tilanne edistyy, jos se menee siihen et toinen vaa haluu tavata ja toinen miettii jos on aikaa moiseen nii kait se aika paljon kertoo toisen kiinnostuksest.

Yläasteel oli kyl noi tilanteet ku seukattii 2 päivää, sit kauheet rakastan suo hehkutust ja sit "seukkaus" loppu 2 viikon sisäl *nauru*

Eräs ystävä tapas yhen tytön, ne ehti seurustella kuukauden, ja sit jo muutetaan omistuskämppään..saas nähä miten tossa sit käy *eiei*
W

Posts: 1,049

#4693 • • W

ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat? ... on nimittäin tullut vastaan tapauksia, jotka sanovat seurustelevansa jonkun kanssa pelkän parin tai kolmen tapaamisen jälkeen, mikä on mielestäni aika vitun naurettavan kuuloista. Eiks silloin vielä tapailla tjsp.... *ding*

tapaamisen ( treffin/panon - ihan miten vain)



Mä luokittelen ton niin että olen varattu heti jos alan tapailemaan jotakuta, en kuitenkaan tosiaankaan seukkaa heti alusta, mutta en myöskään ole vapailla markkinoilla. Eli toisten selän takana ei pelailla koskaan, mutta seurusteluksi voi sanoa vasta suhdetta mielestäni jossa molemmat ovat rakastuneita toisiinsa, ei ihastuneita, ja tapailevat toisiaan tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä. Jos tiedät ettet "ton" kanssa ole koko loppu elämääsi, ei suhde ole vakava, etkä voi seurustella mielestäni ei vakavasti.....seurustelu on siis vakava ihmissuhde, sellainen jota minulla ei ole esimerkiksi koskaan oikeasti ollutkaan.
luba

Posts: 226

#4694 • • luba
*igor* no funny
Armin

Posts: 411

#4695 • • Armin surffitukka
Voiko seurustelua oikeastaan kutsua sellaiseksi asiaksi "että tää on nyt sopimalla selvä, nyt seurustellaan"

Itse kutsuisin sitä sanattomaksi sopimukseksi, sellaiseksi jota joku jo kuvailikin täällä, että molemmat tietävät missä mennään, haluavat olla toistensa kanssa ja tekevät sen toisilleen selväksi. Koska suhteissa epätietoisuus on inhottavin asia mitä tiedän.
kilobitti

Posts: 2,419

#4696 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lene: Voiko nykyään edes olla sanattomia sopimuksia, kun "suhteet" voivat nykypäivänä olla melkein mitä vain. Ei enää vallitse tilanne, että joko ollaan tai sitten ei olla.



En malta uskoa että tilanne ois jotenkin erilainen kuin aiemmin - eiköhän ihmisen luonne ole säilynyt suht samanlaisena?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

W

Posts: 1,049

#4697 • • W
Hei mitä tää on? älkää selitelkö, vuoronumerot vaan kehiin! *iloinen*
Elmiira

Posts: 1,446

#4698 • • Elmiira

W:
Hei mitä tää on? älkää selitelkö, vuoronumerot vaan kehiin! *iloinen*



Joo, olenkin joskus todennut et sellasen voi hakea vaikka pankista,
apteekista tai kelalta ja sitten vaan tuohon oven taakse nättiin jonoon *iloinen*

*lähtee kurkkimaan ovisilmästä...
-> no joo, ei vieläkään ketään *hmph*

*nauru* *nauru* *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

nibes

Posts: 165

#4699 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
täällä taas.

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

beatniqz

Posts: 155

#4700 • • beatniqz
viekää mut pois täältä!!! *nyyh*

--
huh, what the fuck just happened here... ?