SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,731,734 views

jeesboks

Posts: 4,064

#4661 • • jeesboks p u p u

Jää~*:
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois? *ding*

Eiku oikeesti, viekää joku nyt mut äkkiä pois täältä, vaikka sit välisin *nauru* *uuh*



Onko täältä pakko päästä pois? *hmph* Mä ainaskin nautin suuresti täällä olemisesta *iloinen* Tai sitten olen sitoutumis kammoinen *justjoo* Kun yksin eloon tottuu siitä on vaikea luopua *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

merqus

Posts: 1,010

#4662 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Tänne tultiin sitten ryminällä takaisin. Taas sitä sortui uskomaan ja taas ne vanhat haavat tuli revittyä auki vain jotta pääs toteamaan, että mikään ei ole muuttunut. Lopputulos on aina sama, se vaan tuntuu sattuvan joka kerran jälkeen enemmän ja enemmän. Nyt ei auta muuta kun kerätä ne palat taas kasaan ja aloittaa alusta. Kerran jo löysin onneni täältä, miksi ihmeessä menin siitä luopumaan.. *uuh*
sbanc

Posts: 255

#4663 • • sbanc

Jää~*:
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois? *ding*

Jos joku tietää hyviä vinkkejä, niin tulkaa kertomaan, en usko, enkä noudata niitä kuitenkaan *hahjust*

...koska silloin saattaisin joutua pois täältä, enkä voisi enää tulla itkemään, että kukaan ei rakasta mua *nyyh*

Eiku oikeesti, viekää joku nyt mut äkkiä pois täältä, vaikka sit välisin *nauru* *uuh*




kerron vaan osote niin tuun hakee *nauru*
Elmiira

Posts: 1,446

#4664 • • Elmiira

jeesboks:
Onko täältä pakko päästä pois? *hmph* Mä ainaskin nautin suuresti täällä olemisesta *iloinen* Tai sitten olen sitoutumis kammoinen *justjoo* Kun yksin eloon tottuu siitä on vaikea luopua *hihu*



En tiiä *ding*

Kai viimesestä vakavasta suhteesta on joo niin pitkä iaka, että aika on kullannut muistot ja kuvittelen et seurustelu on aina helppoo, ihanaa ja hauskaa *täh*

No mutta jos totta puhutaan, niin olen ihan tyytyväinen näinkin (ainakin yleensä)
Välillä vaan on niin helvetin yksinäistä... *nyyh*

Mut en mie tiiä osaisinko enää seurustella ja ottaa toista ihmistä tarpeex huomioon *ding* (mut haluisin kuitenkin yrittää)
Olen niin saatanan kovapäinen ja mun on vaikea käsittää jos asiat ei mene niinkuin minä haluan *nauru*

Ehkä ja vain ehkä mun on siis parempi näin, en muista *ding* *iloinen*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

flygfisk

Posts: 327

#4665 • • flygfisk
tänne tumpsahdin tänään.
Mellu-

Posts: 4,006

#4666 • • Mellu-
sinkkuilu *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jazmine

Posts: 1,009

#4667 • • Jazmine Pösilö

yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha**slurps* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa



Tänne vaaaaannnnn *joo* *REPS* *nauru*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jusuplussa

Posts: 1,292

#4668 • • Jusuplussa UG-///

Jazmine:
Tänne vaaaaannnnn *joo* *REPS* *nauru*



oho..kaikkee sitä on tullu kirjoteltuu..onneks en ollu selvinpäin ;D
Jazmine

Posts: 1,009

#4669 • • Jazmine Pösilö

yusu:
---
Jazmine:
Tänne vaaaaannnnn *joo* *REPS* *nauru*

---


oho..kaikkee sitä on tullu kirjoteltuu..onneks en ollu selvinpäin ;D



*muhaha* Seliseli.....*nauru*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#4670 • • greenie Guest
hmm Terve kaikille, jotka avautuu siitä, kun muut ei sano mitä haluaa, mutta ei siitä huolimatta tee sitä itse.

Loisto viikonloppu takana - ihan oikeasti vielä, mutta ei kiitosta pippelittömille :)
devisss

Posts: 345

#4671 • • devisss superhero.
Ei tZiisus tääl on kivaa *iloinen*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

WuZuul

Posts: 181

#4672 • • WuZuul
Ekaa kertaa sinkkuiluni aikana kun olin bilettämässä niin ei kertaakaan alkanut vituttamaan nää toisiaan lääppivät pariskunnat sun muut *hymy* Vaikka ei ollu alkoakaan veressä.. Ehkä asiaan vaikutti se että tuli sheikattua ~6h yhtämittaa lattialla... Ja nyt on jalat paskana *sydän*

Ai että seuramiespalvelu, pitäsköhän tässä pistää sitten kilpailevayritys pystyyn ja alkaa polkemaan hintoja? *nauru* Laatua halvalla vain rajoitetun ajan *blush* *nauru*

--
Wannabe bilekone.

Syder

Posts: 2,255

#4673 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vajaa pari vuotta avoliittoo (eka suhde ikinä "jee") nytkö sitten pari vuotta sinkkuna? Asianki saanu jo loppuunkäsiteltyä vaikkei ookkaa tullu mitää paskaa fiilistä, mutta ehkä se johtui vaan siitä yhteisymmärryksestä jonka saavutin itseni kanssa että tää homma ei voi toimia ku naisystäväni ei pistäny tunteita peliin peläten omaa menneisyyttään itsensä satuttamisesta jne.
Radalla nähdään ^___^

--
Divida et impera.

Avatar
#4674 • • Dorka Guest
...jalka on kyl niin jumissa täällä et tuntuu, kun jalka olis muurattu sinkkuluukku betoniin kiinni *nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#4675 • • Cloud Game Freak
Avernia miks oot kade, Jätkä ihan vitun komee ja oikeesti jos haluis niiin naiset oikein lakois edessä.. Mä niiku olen kade teille kummallekin..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

faidra

Posts: 30

#4676 • • faidra
Mun on ainaki hyvä majailla täällä. Ei tartte rakastaa kuin yhtä, itseään *sydän*

Hohoh. Ei saa ottaa liian vakavasti *lmao*

--
in the moment of madness under your angry skies, you're not what you feel, this is insanity

Dacey

Posts: 671

#4677 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään *ding* voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta *uuh*
Avatar
#4678 • • greenie Guest

Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään *ding* voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta *uuh*



*aplodit*

Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.

And now, something completely different...
Dacey

Posts: 671

#4680 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

greenie:
---
Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään *ding* voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta *uuh*

---


*aplodit*

Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.

And now, something completely different...



*täh* tunnen oloni tyhmäksi kun en ymmärtänyt *iloinen*