pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,629 views

Yohanna

Posts: 137

#161 • • Yohanna
Pöh, ei sitten tullut mitään siitäkään että kehenkään oisin törmänny!! cosmikkikaan ei enää kerenny vastailee puhelimeen *vink* vähän harmittaa.. mut ens kerralla sitten, maybe.. *plur* jooko..

--
-Yo

PoisoN

Posts: 1,555

#162 • • PoisoN
Plutos oli kyl aivan mahtavaa! Ne oli mun ensimmäiset suuremman luokan bileet ja onnistuin alaikäisenä pääsemään sinne sisään. Musiikki oli ihan törkeen hyvää (jouduin lähtemään angelin jälkeen... *uuh* ). Ainoo miinus oli se , et siel oli liikaa jotai ihme hevari/hippei riehumassa. Mut muuten niin ku mä sanoin, aivan mahtavaa!!! *super**pahis*

(muokattu 25.3.2002 15:52:12)

(muokattu 25.3.2002 15:53:16)
scobl

Posts: 755

#163 • • scobl
poison, mites sä sinne alaikäisenä pääsit? ovellahan oli aika vihaisen näköinen setä *nauru**nauraa*

ja yohanna, nähdään varmasti ensi kerralla, muuten voi jo suunnitella mikä se seuraava kerta olisi...

(muokattu 25.3.2002 16:04:43)

--
bred na net

arty

Posts: 159

#164 • • arty diskopunk
poison.. ne "ihme hevari/hippei " oli jesh.. *vink*

--
||

Tyly

Posts: 908

#165 • • Tyly
Jou hanna.... sun olis vaa pitäny tulla nykimää hihasta nii olis voinu tavat... ens kerralla tuut vaa repimää hihasta ja sille.. *vink*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

tiipi

Posts: 506

#166 • • tiipi
joo poison, mäki oisin avoin vinkeille miten alaikäsenä pääsis sisään... vaikka näytänki vanhemmalta, ni en yleensä uskalla luottaa siihen ja joutua pettymään ovella.. *hih*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#167 • • Pirpeli Guest
Mieletön viikonloppu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*ding* Ensin Pluto, sitte perinteinen Nikitan ammattitaidolla tahdittama lauantai Mamassa ja pakolliset hörhöilyjatkot Diepissä*hih*
|Cronos|

Posts: 1,118

#168 • • |Cronos| the Moose
Miten sä todellakin pääsit sisään.. ne katto mun mielest aika tarkkaan kaikki paperit mut ku kerran nyt pääsit sisään niin onneks olkoon!!! ja hyvä et oli hauskaa..

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

freba

Posts: 151

#169 • • freba
Kyseinen kikka taita olla kaverilta lainatut pahvit ja ei ne mitenkään tarkkaan niitä pahveja tarkista jos käyttäytyy normaalisti. Epäonnistuessa se voi kyllä johtaa siihen että kaveri joutuu hakemaan paperinsa poliisiasemalta.. *nauru*
|Cronos|

Posts: 1,118

#170 • • |Cronos| the Moose
Niinpä niin.. mut kyl ne mun mielest kohtalaisen hyvin niit syynäs siin... mut ei sitte varmaan... Ei ole muuten kivaa hakea papereit poliisilaitokselt..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

freba

Posts: 151

#171 • • freba
No ei varmaan. Minulla ei ole kokemusta asiasta, mutta eräälle kaverille kävi kerran köpelösti.. se sai selitellä sit kaikkea kivaa *hih*
cosmikki

Posts: 1,261

#172 • • cosmikki
nii just jouhanna. olisit tullu repimään vaikka hiuksista niin oltaisiin sutkin nähty :D

..kaipailinkin sua jossain vaiheessa.. *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yohanna

Posts: 137

#173 • • Yohanna
*suru* En kerralla en missaa, sitä vaan meni sinne ja tänne ja tonne eikä kuitenkaan saanu mitään aikaseks..tai tietty jotain.. tuntu se ainakin jaloissa, että jotain.. kiva cosmik että kävin mielessä.. niin säkin! *plur*

--
-Yo

killuska

Posts: 748

#174 • • killuska
jOO OLi aivan mahtavat blileet, siinä määrin kun niistä jotakin muistan..*hymy*
Tuli Tampattua ja tavattua paljon uusia immeisiä.. Ensi kertaan!*pihkassa**sydän**pihkassa*

--
*killuska*

PoisoN

Posts: 1,555

#175 • • PoisoN
Näin se meni... Mä löysin joku kuukaus sitten jonkun jätkän ajokortin joka on ihan kohta menossa vanhaks. Me ei kyl hirveen samannäkösii olla ku sil on pulleet posket ja tällästä....
No, menin sit frendin kaa (jolla oli sen kaverin passi) siihen ovelle ihan pokkana ja portsari kysy papereita. Mä sit vaa annoin ne sille käteen ja se katto niit vähä aikaa ja sano että tervetuloa!
Että tällästä... *pahis**nauru*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#176 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Se siitä miitistä....Sapiska oli ajoissa siel mis pitikin mut ketään muuta ei ollut paikalla!!argh!No ainut keneen törmäsin oli timce,ja duracel-pupu ja joku muu gröhöm..ei muista nimee...Pileet ei oikee sykähdyttän,niinku odotin....mut tulihaa tota jonku verrran tampattuu...plutosta jatkoille,illal mamaan,jatkoille ja nyt sitten su asti ollut kuumees,nuhas,yskäs,päänsärys ties missä..et se siitä...ei jaksa vanha enää*eiei*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

|Cronos|

Posts: 1,118

#177 • • |Cronos| the Moose
Noniin.. oli löysä poke...no ei siinä mitään..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#178 • • Tyly
Siis höh... Sapis hitto ku sua sitten ei nähny... siis lähitkö sieltä menee sit aikainsin vai mitä kun loppuillasta ei nähty ??? *täh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

niiksu

Posts: 119

#179 • • niiksu
ei ne tarkkaa niitä papereita kato ainakaa yleensä..ja nykyää on tullu semmonen laki tai joku muu et portsari ei saa ottaa papereita pois..saa olla päästämättä sisää mut ei saa viedä papereita..et ei ne voi joutuu poliisille..
diepis oli joku ollu..huih..mä en sinne kyl enää mee..kaks kertaa liikaa oon siel ollu..ei ollu mun paikka kyl..
Avatar
#180 • • ikj Guest
*plur*oli kyl ihan HELVETIN hyvät bileet=) ainakin mun mielest....ja kyl mäkin tässä oon ala ikänen,mut paperit meni läpi ihan helposti*nauru*oli joo,kyl aika löysä portsari.......