pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,561 views

scobl

Posts: 755

#1 • • scobl
Huomasin että meidän joukosta on tulossa paljon porukkaa plutoon! Itsekin olen tulossa joten halusin tietää ketä siellä tapaan ja miten me tavataan! Mihin aikaan olette tulossa? Kannattaisiko vaihtaa puhelinnumerot että löydetään toisiamme?

Oma puhelinnumeroni on 050 376 09 09

Kannattaako ostaa liput etukäteen vai saako ne vielä ovelta?

--
bred na net

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#2 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Siis saapas on ainakii messis, jos tallinan risteilylt selvii hengis;))TERKKUI!!!*sydän*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

patis

Posts: 1,158

#3 • • patis 10
Lippujen ostaminen etukäteen... riippuu siitä monelta aikoo olla paikalla, jos heti ku ovet avautuu niin ennakkolipun hyöty jää aika vähäseks.

Wanha on kyl niin kysmänen mesta, että jää pluto multa väliin.*mur*
|Cronos|

Posts: 1,118

#4 • • |Cronos| the Moose
Täytyy sinne varmaan tulla jos saa rahaa jostain pöllittyä..=) tulee rankka viikko ku viikko enne plutoa täytyy mennä Kotkan bileisiin... Ja onhan se wanha vähän huono paikka mut kyl sen kestää...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#5 • • Tyly
Tämä poika on kyl kovasti sinne tulossa... *hymy* Siis jos mä sinne tuun niin kyllä nyt tulee sit hankkittuu ennakko... Kaikilla kerroilla millä mä oon ollu Vanhan bileissä on liput loppunu ovelta kesken, ja on tapahtunu jossain tunnin tai parin päästä alkamisesta... Ennakolla voi tulla myöhemminkin sinne siis... vaikkakin sinne tulee mentyy jo aika aikaisin ellei ny tihan jo ysiin... *hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#6 • • scobl
ysiltä on varmaan pitkä jono? miten operaatio "dripping beer tap" toteutetaan? *nauru*

--
bred na net

Avatar
#7 • • juhani_phs Guest
Pomppimaan Plutoon...jees _o/
Ihan näin ohimennen. Tuolla Laserpointissa yks niistä pokeista sanoi, että
vanhalla pidettäviin tapahtumiin myydään lippuja myös sielä vanhan kahvilassa...
Sieltä ostettuihin lippuihin ei kuulemma lisätä booking feetä...
*enkeli*
cosmikki

Posts: 1,261

#8 • • cosmikki
MINÄ, MINÄ, MINÄ *plur*!

..mä olen mukana. tottakai. vanhan bileissä on kyllä paras fiilis ehdottomasti ekoina tunteina kun ei ole vielä älyttömiä ryysiksiä. itse siis luultavasti jälleen pilettini vasta ovelta ostan. tosin osasyynä saattaa olla laiskuutenikin *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#9 • • scobl
kuka soittaa ekaksi? sitten jos mennään niin haluan tavata teidät! tehtävä on aika vaikea kun varmasti paikalla on yli 500 henkeä...

--
bred na net

slush

Posts: 685

#10 • • slush
Minä olen myöskin tulossa *vink* olenkin jo no moren jälkeen odottanut että pääsee taas kunnolla bilettämään!!!*hymy* Ja liputkin on kai tilattu ennakkoon *hih*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#11 • • cosmikki
...scobl; täytynee sopia vaikka että tavataan aulassa, tms. johonkin tiettyyn aikaan jos kaikki haluaa kaikki tavata *nauru**nauraa**hih**iloinen**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#12 • • slush
Hei, kertokaa sit mullekin missä näätte ja millon *hymy* olis ihan hauska nähdä klubituksen porukkaa!!!

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#13 • • scobl
itse ajattelin tulla yhdeksältä, vaikka jono onkin aika pitkä... Tavataanko eteisessä? Kiva ajatus, mutta eteisessähän on niin paljon porukkaa... ennen pääsalia siellä on sellainen pieni sali ja baaritiski, siellä on yleensä vähemmän porukkaa, jos siellä?

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#14 • • cosmikki
...jos tarkoitat sitä salia joka on aulasta katsottuna oikealla niin se on kyllä varmasti aivan tukossa. mutta eiköhän me olla ainakin slush tytön kanssa ajoissa tulossa niin voi ihan missä vaan tavata kun ei ole niin paljoa porukkaa *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#15 • • |Cronos| the Moose
täytyy kyl sanoa, että on sinne varmaan taas pakko tulla mutta ärsyttää se, että paikak on taas aivan täysi.. tulee tunne,että 500 ihmist olis ängetty 10 neliön kämppään... tulee viel ahtaanpaikan kammo...=(

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#16 • • scobl
heh paljon porukkaa on hyvää :) vaikka olo on kuin sillipurkissa :D Muuten sinne forumin VIP osaan voisi laitta klubituslaisten puhelinnumeroja (een soita keskellä yötä, lupaan sen :DD) Kun olin laserpointissa, siellä pikkubaarissa (oikealla puolella) oli aika vähän porukkaa, no varmaan koska kaikki ehtivät jo siirtyä pääsaliin... Kyllä minulle käy eteinenkin :)

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#17 • • cosmikki
..mä en kyllä kans lämpee sille että ihmisiä tuntuu olevan joku miljoona siinä ympärillä. varsinkin siinä pahimpaan ruuhka-aikaan (23.00-02.00).
futuressa se oikea puoli oli ainakin ihan tukossa. vasemmalla puolella sijaitsevassa kahvilassa oli jossain määrin vähemmän ihmisiä.

..mutta miettikäämme.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#18 • • scobl
no aina on vaihtoehtona tavata ulkona (esim jonossa, stokkan kellon alla) tai sitten soittaa kännykkään...

--
bred na net

slush

Posts: 685

#19 • • slush
Mä kyllä kannattaisin enemmän sitä et se "miitti" tai mikä nyt onkaan nii olis sisällä koska jos on kauheen kylmä nii ei oo kiva vähissä vaatteissa ulkona kauan olla...

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#20 • • scobl
kukaan ei näköjään tykkää "soitan kännykkään" -vaihtoehdosta... miksiköhän se... hmmm

--
bred na net