pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,620 views

illusion

Posts: 1,061

#141 • • illusion team-sauna :D
jees. enää 24 tuntia aikaa bileisiin!
toivottavasti jalat kestää :)
pääsee pois täältä savosta
ensimmäinen kerta vanhalla*joo*
*nauraa*
cosmikki

Posts: 1,261

#142 • • cosmikki
eipä minullakaan ennakkoa mutta luultavasti jo ysin aikaan bileisiin menossa niin sillä ei oikeastaan merkitystäkään ole *nauru*

..odotan innolla.

MUIsTAKAA KAIKKI MIITTI KLO. 22.oo!*heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yohanna

Posts: 137

#143 • • Yohanna
Jos ollaan tulossa enkä kerkee kybäks, niin cosmikki yritän bongaa sut tai pirautan kun otin ton sun nron muistiin! Ok? *plur**hymy**plur*

--
-Yo

arty

Posts: 159

#144 • • arty diskopunk
>> ja tänään se 0n.. *plur*


>> Catty.. etkö siis tule? *uuh*
>> pidetään kyl hauskaa sunkin puolesta..

>> *sydän*

>> ..

(muokattu 22.3.2002 10:04:23)

--
||

killuska

Posts: 748

#145 • • killuska
Joo tänään on Se päivä...*plur*!! C ya!!

--
*killuska*

cicca82

Posts: 190

#146 • • cicca82
En nyt sitten tule...
*Itkee vuolaasti pettyneenä*
Joudun tyytymään Fantasyyn Turun säätämöllä huomenna...
*nyyh*

Täytyykin pistää siellä ranttaliksi sitten oikein kunnolla...*pahis*
Ja korvata tän päivän menetys.*iloinen*

Kuten sanottu jo aiemmin... have fun!*plur*

(muokattu 22.3.2002 11:52:53)

--
partyparty im here so also party is here

|Cronos|

Posts: 1,118

#147 • • |Cronos| the Moose
tänään se koittaa.. pääsemme bilettämään ja myöskin näkemään toisemme.. hmm.. toivotaan ettei kaikki ole mutantteja kuten minä..heh...*sekottaa*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

killuska

Posts: 748

#148 • • killuska
Mä ainakin oon mutantti.. Tosin kiltti sellainen..*hymy*

--
*killuska*

Januslinus

Posts: 22

#149 • • Januslinus
Kun te niin hehkutatte niin alkaa munkin tekemään mieli tänne! *nauraa*
slush

Posts: 685

#150 • • slush
siis tänään kaikki PLUTOON!!!!!*plur**sydän**plur**sydän**plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

illusion

Posts: 1,061

#151 • • illusion team-sauna :D
meitsi lähtee nyt ajelee sinne päin*nauru*
Tyly

Posts: 908

#152 • • Tyly
neljä tuntia enää ja vähän päälle taas kun pääsee irroittamaan jalta maasta ja pomppimaan musiikin tahdissa... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

illusion

Posts: 1,061

#153 • • illusion team-sauna :D
aiih, mun jalkoihin koskee*uuh*
olipas tuskallista ajella sieltä kotia.

bileet oli tosi hyvät, porukkaa oli ainakin.
nyt nukkumaan...*nukkuu**nukkuu*
Insomnia

Posts: 684

#154 • • Insomnia Haahuilija
oli asiallinen meno, Meixi viihty siellä.....oli mahtava ajella jalat pipinä kotiin...mutta onneksi oli vakionopeuden säädin.... *plur*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

scobl

Posts: 755

#155 • • scobl
Olipa se mielenkiintoinen ilta! Oli hauskaa nähdä ainakin osan teistä :) ! Onneksi plan B toimi ja löysimme tien vessojen luo, vaikka cosmin puhelin pärisikin muutaman kerran :) Cosmi olikin meidän puhelinoperaattori :D

Tyly ja Tirlitan hävisivät johonkin eivätkä löytäneet vessojen luo, mutta teidät nähdään sitten seuraavissa masiivibileissä!

Cosmi, slush, arty ja Lightsi, kivaa että jaksoitte panostaa vaatteisiin! Pitäsikö itsellenikin keksiä jotain ensi kerraksi.. hmm

Yleensä porukkaa oli paljon vähemmän kuin laserpointissa ja jopa riitti tilaa käsille, no ainakin tanssilattian takaosassa!
Äänikin oli paljon parempi, tällä kerralla oli 4 kaiutinta ja subbarin vieressä vietin suurimman osan illasta :D

Kiva kun joku kaatoi päälleni lasin vettä, no oli ainakin viileämpi olo :DDDD
Musiikki oli loistava, mutta kappaleet pari vuotta vanhoja, siitä pieni miinus. Protskun ja Neonin setti oli paras! Hyvää NRGtä! Viimeinen 5 minuutin setti oli jo hardcoren makuinen :DD

Ilta loppui niin nopeasti etten ehtinyt sanoa moikka :D Millä pääsitte kotiin? Oli pikkusen vaikeaa kävellä :DD
Flaikkupussissa oli tällä kerralla Platinumin lehtikin, joten nyt bileitä lisäämään :D

Nyt on matot tampattu joten seuraavaksi trancea kuuntelemaan! Ajattelin säästää isoon devotioniin seuraavaksi!

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#156 • • cosmikki
...ihan kivaa munkin mielestä oli. *plur*

ja vaikka varsinainen miitti kusahtikin niin silti tuli oikeastaan kaikki klubituslaiset nähtyä jotka pitikin nähdä; scobl, arty, slush, bunde, el.diablo, Tyly(mussukka:), Duris, anqqa, puupi, Lightsi, marski, angel ja jenni. siis nämä ainakin *plur*

..oli kyllä hassua kun ihmiset soitteli mulle pitkin iltaa ja kyseli missä ollaan, jne. enkä läheskään joka kerralla tajunnut kuka siellä oikein soittelee *nauru*

..ja itse bileissäkin monet tulivat nykimään hihasta; "oot sä cosmikki".. hienoa ihmiset että tunnistitte ja tulitte juttelemaan *sydän* oli kiva tavata teidät kaikki.

..ja Arty; ota ens kerralla sakset mukaan *vink**heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

arty

Posts: 159

#157 • • arty diskopunk
>> yea.. oli ne ihan hyvät pileet..
sashan setti maistui..
proteus ja neon kicked ass.. *nauru*
..die macht der nacht!

>>.. *plur*

>> cosmikki.. ööö.. sakset?? *täh*
>> ..


(muokattu 23.3.2002 23:16:55)

--
||

|Cronos|

Posts: 1,118

#158 • • |Cronos| the Moose
Jees.. bileet oli ihan hyvät jä minä ainakin tykkäsin.. tosin jäi kaivelemaan pahasti se, että en kerenny saaamaan hametta vielä noihin bileisiin.. no sille nyt ei mahtanut mitään... Oli taas kerran paljon porukkaa wanhalla.. mikä nyt oli mun mielest taas huono asia.. esim. mä olin suunnilleen viimiset 2-3 tuntia pelkästään edessä aikalailla putkeen ja siellä ei ainakaan Harri-sedän keikan ainakana voinnut hirveest käyttää käsiä...*suru* Mutta oli kyllä kiva nähdä osaa porukasta.. kaikki ei nyt tultu nähtyä mutta sille ei nyt taas voi yhtään mitään.. seuraavalla kerralla taas...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

slush

Posts: 685

#159 • • slush
..Oli kyllä hyvät bileet!!!*plur**sydän**plur*
..ja uusia tuttuja tuli tosi paljon *hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

Avatar
#160 • • proximus Guest
Hyvät bileet oli,ens kerralla vois olla mukava tutustua johonkin teistä*joo*pientä miinusta vanhalle,deejiin näkyvyys on yleensä aika huono..angel on rok mimmi!!