Jos olisin DJ...?

337 posts, 17 pages, 127,129 views

Avatar
#181 • • ALIEN Guest

Dementation:

Mua hiukan häiritsee tää asia taas toisin päin, koska en tunne esim. Proteusta mitenkään henkilökohtaisesti ja sitten joku joka tuntee alkaa puhua Harrista ja sitten on itse hiukan silleen, että öö... pitäiskö puhua Harrista vai Proteuksesta...
Pitäydyn silti Proteuksessa.



hän on proteus-harri ainakin mulle =)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#183 • • Jussi Soro choon!

serotonot:Ja JussiS tossa kuvaili oikestaan aika täydellisesti sen mitä mäkin ajattelen dj:nä olemisesta. Tavallaan siinä on myös jotain sellaista Kalevalalaista tarinanlaulajafiilistä kun pääsee erilaisilla äänillä kertomaan ihmisille sen hetkisiä tunnetiloja yms.


DJ:n varhaisin esikuvahan löytyy jostain viidakkoajalta, kun poppamies hakkasi rumpua ja johti tanssia. Jotain samaa siinä vielä tänäkin päivänä :)
Jone

Posts: 8,258

#184 • • Jone Archibald Haddock

alien:
---
Dementation:

Mua hiukan häiritsee tää asia taas toisin päin, koska en tunne esim. Proteusta mitenkään henkilökohtaisesti ja sitten joku joka tuntee alkaa puhua Harrista ja sitten on itse hiukan silleen, että öö... pitäiskö puhua Harrista vai Proteuksesta...
Pitäydyn silti Proteuksessa.

---

hän on proteus-harri ainakin mulle =)



Mä en ymmärrä totakaan. Esim. sä olet mulle Alien, koska me ei olla koskaan isketty tumppua tumppuun ja esittäydytty etunimillä. Vaikka olisinkin kuullut etunimesi kaveriltani, niin olisit mulle edelleen Alien. Myöskin siinä tapauksessa että oltaisiin esittäydytty ja tuntisin sut, mutta keskustelisin susta sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuntevat sinut nickilläsi puhuisin sinusta Alienina.

En mä puhuisi Jumalastakaan Jaskana ellei oltais niin helvetin hyvissä bisselläkäyntiväleissä ja siitäkin puhun Jaskana ainoastaan mun ja Jessen välisissä keskusteluissa.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#185 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Jone:
---
alien:
---
Dementation:

Mua hiukan häiritsee tää asia taas toisin päin, koska en tunne esim. Proteusta mitenkään henkilökohtaisesti ja sitten joku joka tuntee alkaa puhua Harrista ja sitten on itse hiukan silleen, että öö... pitäiskö puhua Harrista vai Proteuksesta...
Pitäydyn silti Proteuksessa.

---

hän on proteus-harri ainakin mulle =)

---


Mä en ymmärrä totakaan. Esim. sä olet mulle Alien, koska me ei olla koskaan isketty tumppua tumppuun ja esittäydytty etunimillä. Vaikka olisinkin kuullut etunimesi kaveriltani, niin olisit mulle edelleen Alien. Myöskin siinä tapauksessa että oltaisiin esittäydytty ja tuntisin sut, mutta keskustelisin susta sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuntevat sinut nickilläsi puhuisin sinusta Alienina.

En mä puhuisi Jumalastakaan Jaskana ellei oltais niin helvetin hyvissä bisselläkäyntiväleissä ja siitäkin puhun Jaskana ainoastaan mun ja Jessen välisissä keskusteluissa.



Voiko tota enää paremmin sanoa?*nauru*
serotonot

Posts: 3,137

#186 • • serotonot Paul Easy

Jone:

Mä en ymmärrä totakaan. Esim. sä olet mulle Alien, koska me ei olla koskaan isketty tumppua tumppuun ja esittäydytty etunimillä. Vaikka olisinkin kuullut etunimesi kaveriltani, niin olisit mulle edelleen Alien. Myöskin siinä tapauksessa että oltaisiin esittäydytty ja tuntisin sut, mutta keskustelisin susta sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuntevat sinut nickilläsi puhuisin sinusta Alienina.

En mä puhuisi Jumalastakaan Jaskana ellei oltais niin helvetin hyvissä bisselläkäyntiväleissä ja siitäkin puhun Jaskana ainoastaan mun ja Jessen välisissä keskusteluissa.



Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#187 • • Jussi Soro choon!

serotonot:
Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.


Jos tykkäät miehisestä painista ja väännöstä, ni suosittelen kutsumaan sitä Jouniksi :D
Jone

Posts: 8,258

#188 • • Jone Archibald Haddock

serotonot:
Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.



Sivistin sua siitä, että en dikkaa siitä että tulet Jonettelemaan mua tuttavalliseen sävyyn keskustelussa vaikka ei olla koskaan edes tavattu. Tarkkaa muotoa en muista enkä myöskään jaksa Plattarilta tarkistaa, mutta ymmärrät varmaan mikä ”Jone-hyvä, asia on nyt niin että...”-tyylisessä keskustelun aloituksessa herättää närää. Se, että valitsen käyttää foorumeilla nimeäni nickin sijaan, ei käsittääkseni muuta mitään; tuttuni, ystäväni ja kaverini minua tuttavallisesti puhutelkoon, muut pitäköön kunnioittavaa etäisyyttä puhuttelussa. Niin minäkin teen, olipa kyseessä sitten kuka tahansa ja IMO toi kuuluu ihan basic hyvään käytökseen.

JussiS:
---
serotonot:
Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.

---

Jos tykkäät miehisestä painista ja väännöstä, ni suosittelen kutsumaan sitä Jouniksi :D



Jussi, perkele!

Ei kerrota noita ”top 10 tavat ärsyttää Jone hiillokselle”-juttuja ihan kaikkien jakoon sentään. *nauru*

[muokattu 21.4.2004 12:09]
serotonot

Posts: 3,137

#189 • • serotonot Paul Easy

Jone:
---
serotonot:
Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.



Sivistin sua siitä, että en dikkaa siitä että tulet Jonettelemaan mua tuttavalliseen sävyyn keskustelussa vaikka ei olla koskaan edes tavattu. Tarkkaa muotoa en muista enkä myöskään jaksa Plattarilta tarkistaa, mutta ymmärrät varmaan mikä ?Jone-hyvä, asia on nyt niin että...?-tyylisessä keskustelun aloituksessa herättää närää. Se, että valitsen käyttää foorumeilla nimeäni nickin sijaan, ei käsittääkseni muuta mitään; tuttuni, ystäväni ja kaverini minua tuttavallisesti puhutelkoon, muut pitäköön kunnioittavaa etäisyyttä puhuttelussa. Niin minäkin teen, olipa kyseessä sitten kuka tahansa ja IMO toi kuuluu ihan basic hyvään käytökseen.


Mitä sivistävää on siinä että kieltää ystävällisen lähestymistavan tuntemattomalta ihmiseltä? Mulle se etten tunne ihmistä ei tarkoita sitä että häntä kohtaan tarvitsisi käyttäytyä kylmästi. Itseasiassa tällaisella käyttäytymisellä saa jopa uusia kavereita.
Och man måste säga att det är jättekiva

[muokattu 21.4.2004 12:12]
Jone

Posts: 8,258

#190 • • Jone Archibald Haddock

serotonot:
Mitä sivistävää on siinä että kieltää ystävällisen lähestymistavan tuntemattomalta ihmiseltä? Mulle se etten tunne ihmistä ei tarkoita sitä että häntä kohtaan tarvitsisi käyttäytyä kylmästi. Itseasiassa tällaisella käyttäytymisellä saa jopa uusia kavereita.
Och man måste säga att det är jättekiva



Flametuksen keskelle ystävällisyys on tunnetusti useimmiten sarkasmia. *vink*

Ei tossa mun tavassani sitäpaitsi IMO ole mitään kylmää, vaan se on lähinnä korrektia eikä mitenkään esteenä ystävälliselle käytökselle. En mä ainakaan ihan äkkiseltään menisi kutsumaan toisen kunnioittamista mitenkään kylmäkiskoiseksi toiminnaksi.
serotonot

Posts: 3,137

#191 • • serotonot Paul Easy

Jone:
---
serotonot:
Mitä sivistävää on siinä että kieltää ystävällisen lähestymistavan tuntemattomalta ihmiseltä? Mulle se etten tunne ihmistä ei tarkoita sitä että häntä kohtaan tarvitsisi käyttäytyä kylmästi. Itseasiassa tällaisella käyttäytymisellä saa jopa uusia kavereita.
Och man måste säga att det är jättekiva

---


Flametuksen keskelle ystävällisyys on tunnetusti useimmiten sarkasmia. *vink*

Ei tossa mun tavassani sitäpaitsi IMO ole mitään kylmää, vaan se on lähinnä korrektia eikä mitenkään esteenä ystävälliselle käytökselle. En mä ainakaan ihan äkkiseltään menisi kutsumaan toisen kunnioittamista mitenkään kylmäkiskoiseksi toiminnaksi.



Siitähän nimenomaan tuo ”Jone-hyvä” tekstiini tuli, että pyrin kunnioittamaan sinua enkä kirjoittanut esim. tylysti ”kuules Jone”. Kaiken lisäksi tuo jälkimmäinen esimerkki on mielestäni lähempänä sellaista tuttavallista käytöstä mitä ei tuntemattomilta sovi toivoa.
Mut siis näkemyseroja ja asia lienee mulle tällä selvä. Eli kunnes nähdään sä oot mulle Jone
Jone

Posts: 8,258

#192 • • Jone Archibald Haddock

serotonot:
Mut siis näkemyseroja ja asia lienee mulle tällä selvä. Eli kunnes nähdään sä oot mulle Jone



Jeps. Sit kun isketään kättä päälle niin voin olla sulle vaikka Keravan Kalifi.

[muokattu 21.4.2004 12:28]
Saara

Posts: 1,954

#193 • • Saara #2970

Jone:
Keravan Kalifi.



*nauru**nauru**nauru*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

serotonot

Posts: 3,137

#194 • • serotonot Paul Easy

Jone:
---
serotonot:
Mut siis näkemyseroja ja asia lienee mulle tällä selvä. Eli kunnes nähdään sä oot mulle Jone

---


Jeps. Sit kun isketään kättä päälle niin voin olla sulle vaikka Keravan Kalifi.

[muokattu 21.4.2004 12:28]



Selvä. Mä oon siihen asti sun unissas Pünichin Paroni *vink*

[muokattu 21.4.2004 12:36]
Saara

Posts: 1,954

#195 • • Saara #2970
Elikkä jengi ei sais puhua musta mun omalla nickillä/etunimellä.... täh? No täst lähtien oon sit Kallion keisarinna....*heiii*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Nega

Posts: 851

#196 • • Nega Mental, Progress
Ei mua ainakaan haittais, jos porukka tietäis mun nimen ja tulis selittämään. Pitäisin sitä ehkä jopa kivana asiana, että porukka on ottanut selvää kuka olen. Tosin liika on aina liikaa. *hih*
Näissä piireissä kaikki tuntuu tietävän kaikki, joten vittuuks sillä väliä *iloinen*

Eli jos mulle joku tuntematon tulee sanomaan, että ”hei d-molli”, käännän selkäni hänelle ja meen hakee toisen bissen. right?
shine

Posts: 221

#197 • • shine
vittuilisin ihan kaikille paitsi yhelle tyypille joka on kuulema kiinassa keisarina...ööö*jiihaa*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

-P

Posts: 4,972

#199 • • -P

shine:
vittuilisin ihan kaikille paitsi yhelle tyypille joka on kuulema kiinassa keisarina...ööö*jiihaa*



Tossa nyt taas ole mitään pointtia edes läpällä

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

alphamagic

Posts: 3,628

#200 • • alphamagic
...soittaisin saksa/sveitsi jne trancee ynnä hardtrancee... paljon hymyjä, paljon energiaa, kauniita riffejä ja tarpeeks bpm:ää... eli kilpailisin swissin kanssa tjtn*blush*
taidanpa siis tyytyä pelkkään tanssailuun*jiihaa* *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.