ikähöpinää

239 posts, 12 pages, 102,144 views

nomic

Posts: 4,120

#181 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

UnityF:
---
nomic:
itelläkin vielä muutama vuosi ja sit pääsee karkeloihin :(
en kyllä ala papereilla leikkimään, jos haluan bileisiin niin siihen ei auta muu kuin alkaa oikeasti tekee sen verran tasokasta musaa että joku mut huolisi soittamaan ja samalla pääsen sit bileisiin mukaan :]
ja ne muutamat harvat kerrat mitä oon käynyt on ollu just jotain k-16 mestoja tyyliin... vieläkin muistan kun neon rankaisi etanoissa lahdessa sillon kerran :)

---



pentu... *vink*
etanat ja terrorit kyl roks sua ajatellen... *hymy*


varsinkin tulevat terrorit *pahis*
Fentae

Posts: 186

#182 • • Fentae
Että jengi jaksaa valittaa...
Itse olen 17 ja se vuoden odotus minua juuri haittaa
Onneksi on aina välillä \?ikärajattomia\? tapahtumia (Terrorcraft...). *aplodit*
Ei se vuosi niin pitkä aika ole.
Mutta jos se tuntuu ikuisuudelta niin voi harjoitelle tanssi
liikkeitä omassa huoneessa. *jiihaa* *lmao*
Dueno

Posts: 168

#183 • • Dueno klubbarin rumin
Mä täytän onneks syksyllä 18 nii ei tarvii enää odottaa kauaa, muistan pari vuotta takaperin ku katteli klubituksen kalenterii kyyneleet silmissä *tonne kun pääsis* . Mitä tästä opimme, hyvää kannattaa odottaa

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Dueno

Posts: 168

#184 • • Dueno klubbarin rumin

Fentae:
... Mutta jos se tuntuu ikuisuudelta niin voi harjoitelle tanssi
liikkeitä omassa huoneessa. *jiihaa* *lmao*



Meinaakko että susta tulee suomen toka naminami pusipusi ballerina? *lmao*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Tanjiz

Posts: 370

#185 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Ikärajat on hyvä juttu mun mielestä!*piis* Kyllähän se harmitti sillo ku olin alaikäinen, niin ei päässy K18-juttuihin sisään, mut kyllähän sitä ehtii täysi-ikäisenäkin!! Mä kävin ite pari kertaa alaikäisenä baarissa ja oon kyl ihan tyytyväinen, et jaksoin oottaa täysi-ikäisyyteen.. Nyt ku on 20v. niin pääsee jo melkein kaikkiin juttuihin sisään, mut ei vielä ihan kaikkiin kuitenkaan.. Samahan tuo on oottaa siihen et pääsee..niin..*piis**piis*

[muokattu 23.5.2004 19:26]

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Avatar
#186 • • ALIEN Guest
kaikki bileet K22 *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#187 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
kaikki bileet K22 *joo*



ei kun kaikki bileet k-42 ettei vanhat koe alemmuuskompleksia *nauru* ok, toi oli provo.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#188 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että järjestetään tapahtumia joihin alle 18-vuotialla on mahdollisuus päästä sisälle. Siitä vain pitäisi ilmoittaa näkyvästi! Ikävä kokemus sattui muutama vuosi takaperin, kun menimme katsomaan raaputuksen sm-skaboja Gloriaan. Pääsimme sisälle ja vessassa käytyämme lähdimme ostamaan baarista juotavaa, mutta ikäväksi yllätykseksi janon sammuttamiseen oli tarjolla vain mehua ja limonadia. Ja suun sai makeaksi makeisilla ja kekseillä *justjoo* Maksettiin sitten 8 euroa vessassa käymisestä *dissaa*

Em. tyyppisiin tapahtumiin on siis ihan ok, että alaikäsetkin pääsevät diggailemaan. Mahdollisesti myös eri artistien keikat menee (esim. Genius/GZA viime kesältä), mutta bileet onkin sitten asia erikseen. Ehkä on kuitenkin parempi, että alaikäiset odottavat siihen asti kun ovat lain mukaan tervetulleita. *piis*

[muokattu 23.5.2004 21:33]
anthocyan

Posts: 1,511

#189 • • anthocyan Kohti valoa...
Aika outoo kuvitella, miks pitää käydä bileissä jo ennen ku on 18 vuotta? Eiks sitä voi tehä muutakin? Esim. keskittyy siihen koulunkäyntiin täysillä ja harrastaa jotain...? Vaik urheiluu? Kyl sitä sit yli 18 vuotiaanakin ehtii bailaan ja sit on jo jatkokoulutuspaikkaki hommattu (toivottavasti). Bilemaailma on kuitenkin aika raju paikka...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Coon--

Posts: 640

#190 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Enpä muista käyneeni kertaakaan alaikäisenä missään pippaloissa jotka oli tarkoitettu 18 vee täyttäneille. Toki rupesi jossain vaiheessa vuonna 2002 vituttamaan kun frendit kävi ulkosalla juhlimassa ja mut käännytettiin ovelta ja käskettiin vielä venata 6 kk. En kai sitten ollut niin bileintoinen silloin ”kersana” kun en harkinnut edes fake:eilla tai kaverien papereilla sisään pääsyä.
Nykyään sisään pääsy ei ole tuottanut ongelmia, olen ollut monet kerrat paikoissa jonne on K-20 tai K-22. Vaikka oon henkkarit näyttäny niin sisälle oon päässy, joko olen sitten sopiva paikan asiakasprofiiliin tai poke on laskutaidoton.
Nykyään en oikeen jaksa enää noita K-18 ”teinipissikset tervetuloa”-paikkoja, meno kun tuppaa olemaan enemmän tai vähemmän örveltämistä siellä.

Ja mitä noihin alaikäisiin tulee: mulle on sama onko paikassa jossa käyn alaikäisiä vai ei. Toivottavasti vaan osaavat olla niinkuin pitääkin ja pitävät hauskaa. Tiedän varmaan enemmän huonosti käyttäytyviä aikuisia joille se känni on kaikki kaikessa kuin samanlaisia junioreita.
Fentae

Posts: 186

#191 • • Fentae

Dueno:
Meinaakko että susta tulee suomen toka naminami pusipusi ballerina? *lmao*



En kyllä tarkoittanut itseäni. Vaan niitä jotka eivät jaksa odotella! *joo*
Freyja-

Posts: 52

#192 • • Freyja-

Pesukarhu:Ja mitä noihin alaikäisiin tulee: mulle on sama onko paikassa jossa käyn alaikäisiä vai ei. Toivottavasti vaan osaavat olla niinkuin pitääkin ja pitävät hauskaa.



Juurikin näin. Itsehän olen tähän vähän jäävi mitään sanomaan, aktiivibaareilu ja samalla -bilettäminen kun alkoi 16-vuotiaana(joskaan koskaan en ole väärennettyjä tai kavereiden papereita käyttänyt, jos omalla pärställä ei olla päästy ei olla sitten menty) *blush*

Tokihan on tiedossa varsin hyvinkin se, että alaikäinen baarissa ei ole näin yleisesti ottaen mikään hyvä juttu - ainakaan kiinni jäädessään. Kuitenkaan en ikinä jaksaisi alkaa ketään käräyttelemään tai muuta vastaavaa, kyllä takaraivossa palaa varsin tarkasti vielä se \”pakko päästä\”-tunne, eihän noista synttäreistäkään ole kuin vähän päälle puoli vuotta. Harmitti kyllä aika vietävästi, että esimerkiksi K.16-tapahtumaa oli niin hirvittävän vähän.
Link

Posts: 200

#193 • • Link
Mun mielestä suurimmissa kaupungeissa tulisi järjestää bileet alaikäisille
muutaman kerran vuodessa. Enkä nyt tarkoita mitään 3000+ hengen
tapahtumia. Toi toimi sillon kun oli trendikästä kuunnella konemusiikkia.
Lähtee ihan 300-500 ihmisestä liikkeelle. Uskoisin niiden kuitenkin
vahvistavan kipinää konemusiikkiin ja tällöin prosentuaalisesti suurempi
osuus teineistä tulisi käymään bileissä aikanaan. Tämä sama kaava
on aikoinaan toiminut niin Tampereella kuin Jyväskylässäkin.
Jos nyt mietin vielä omaa lähipiiriäni niin lähes jokainen on aloittanut
bilettämisen alaikäisenä. En koe ainakaan saaneeni traumoja,
enkä usko, että kukaan muukaan.
Avatar
#194 • • HRDance Guest

Howdy:
Ja BTW suomessa on laki .. se sanoo että ikäraja on 18 vaikka siitä ei pidä niin sitä pitäis noudattaa kuitenkin .. joten miksi tämä keskustelu? laki vaatii että alaikäiset out!

Järjetön väittelyn kohde .. sorry vaan ..


samaa mieltä *joo*
Howdy

Posts: 7,955

#195 • • Edited Howdy Oldie

Link:
Mun mielestä suurimmissa kaupungeissa tulisi järjestää bileet alaikäisille
muutaman kerran vuodessa. Enkä nyt tarkoita mitään 3000+ hengen
tapahtumia. Toi toimi sillon kun oli trendikästä kuunnella konemusiikkia.
Lähtee ihan 300-500 ihmisestä liikkeelle. Uskoisin niiden kuitenkin
vahvistavan kipinää konemusiikkiin ja tällöin prosentuaalisesti suurempi
osuus teineistä tulisi käymään bileissä aikanaan. Tämä sama kaava
on aikoinaan toiminut niin Tampereella kuin Jyväskylässäkin.
Jos nyt mietin vielä omaa lähipiiriäni niin lähes jokainen on aloittanut
bilettämisen alaikäisenä. En koe ainakaan saaneeni traumoja,
enkä usko, että kukaan muukaan.



Kysymys .. onko se sit vitun hienoa että niistä teineistä (Edit: osasta tulee,kun tuntuu olevan epäselvää, en ole väittänyt että "kaikista" tulee, yksikin on liikaa ) tulee niitä litkua,piriä, essoja yms . mukavaa kiskovia bilettäjiä?
onko se nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista. Konemusiikki on ihan jees mutta se nyt vaan on niin että noissa piireissä vedetään sitä sun tätä. Itse en välttämättä pikkuveljeä näihin piireihin päästäisi ...

--
Käpy vailla vertaa

Nacu

Posts: 1,293

#196 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Link:
Mun mielestä suurimmissa kaupungeissa tulisi järjestää bileet alaikäisille muutaman kerran vuodessa.

Tämä sama kaava on aikoinaan toiminut niin Tampereella kuin Jyväskylässäkin.



Meinaatkos Treeltä Poingia?? *jiihaa*

Ja ai että oli nastaa vetää kotiviiniä rautatieaseman vessassa ja juosta vartijoita karkuun. *vink*

*muisteluhymiö*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

tumpsi

Posts: 2,553

#197 • • tumpsi rekisteröitymätön

Howdy:

Kysymys .. onko se sit vitun hienoa että niistä teineistä tulee niitä litkua,piriä, essoja yms . mukavaa kiskovia bilettäjiä?


Niinku sulle kävi?
Voivoi, omaa tyhmyyttä.
UzU

Posts: 2,361

#198 • • UzU [33100]

Howdy:
Kysymys .. onko se sit vitun hienoa että niistä teineistä tulee niitä litkua,piriä, essoja yms . mukavaa kiskovia bilettäjiä?
onko se nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista. Konemusiikki on ihan jees mutta se nyt vaan on niin että noissa piireissä vedetään sitä sun tätä. Itse en välttämättä pikkuveljeä näihin piireihin päästäisi ...



Et kai ollut tosissasi tuon kanssa? Tai sit meillä on tosi erilainen kuva "näistä" piireistä.
Howdy

Posts: 7,955

#199 • • Edited Howdy Oldie

UzU:
---
Howdy:
Kysymys .. onko se sit vitun hienoa että niistä teineistä tulee niitä litkua,piriä, essoja yms . mukavaa kiskovia bilettäjiä?
onko se nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista. Konemusiikki on ihan jees mutta se nyt vaan on niin että noissa piireissä vedetään sitä sun tätä. Itse en välttämättä pikkuveljeä näihin piireihin päästäisi ...

---


Et kai ollut tosissasi tuon kanssa? Tai sit meillä on tosi erilainen kuva "näistä" piireistä.



On täs 7 vuoden aikana aika paljon surullista katsottavaa ollut *eiei* niin että ehkä "meillä" on sitten "vähän" erilainen käsitys "näistä" piireistä ...on sitä positiivistakin puolta tullut ajan mittaan se sekoilu on jossain määrin vähempää kuin ennen mutta kuitenkin ..

--
Käpy vailla vertaa

micqo

Posts: 1,094

#200 • • micqo
Mut leimas poke varmaan teinix tossa kerran halluissa maestron aikaan kun kysy multa paperit sisään mennessäni...ja enhän mä ole kun kohta 30v. *nauru*
No mä oonkin tämmönen ikinuori *hih**jiihaa**nauru*