Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa

87 posts, 5 pages, 32,199 views

Duukkis

Posts: 627

#81 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:


---
täytyy kyllä kommentoida että ahneusko laittoi myymään ihan liikaa lippuja. Erehdyin jossain kohtaa lähteä alakertaa vessaan, ei ollu mahdollista päästä mutta sain jonottaa ehkä 30 minuuttia portaissa takasin. Ratkasin tuon ongelman sitten omalla tavallani, ei siitä sen enempää. Hirvee ahtaus, mutta näinpä edes ohimennen itse artistin. Vähän turhan kova volyymi oli kyllä, vieläkin korvia särkee.

Löysin jonku lompakon lattialta, palautin henkilökunnalle kun en osannut muuta keksiä, toivottavasti Jennika niminen henkilö sai kukkaronsa takasin (ihana nimi muuten, sopisit mun nimen kanssa kivasti yhteen..<3..)

Kotiin lähtiessä joku tuli kysymään kyytiä läheiseen hotelliin, tätä pariskuntaa viedessä kertoivat, ettei päässeet koskaan sisään asti mutta hyvityksenä saivat tuon hotelliyön.
---


tosta volasta täytyy kyllä olla samaa mieltä, elacinit makso ittensä kertaheitolla takas. ja vaikka vaimensi sen 25 desibelii niin tuntu kuitenkin siltä että vola olis ollu kovalla :)


Samat korvatulpat samoilla vaimennuksilla mulla. Olin lavan sivulla, ja siinä oli äänentaso sopiva. Varmasti suoraan lavan edessä se olisi ollut liian korkea.
Dmind

Posts: 5

#82 • • Dmind
Tiketiltä vastattiin että reklamaatiot forwardoidaan osoitteeseen [email protected]. "Lupaavat vastata pikaisesti".
checki

Posts: 683

#83 • • Edited checki
Hmm itekki täs kelaillu et vois hommaa vaikka U2:sen Suomeen keikalle. Joku mesta mis ois kaks kerrosta ja molempiin kerroksiin mahtuis 1000 henkee. Hinta vois olla jotain 50 €. Yläkerras soittais U2 ja alakerras ois normi baari-DJ. Tuskin ketää ny haittaa ettei ne nääkkää sitä U2:sta.


*lmao**lmao**lmao**lmao*

--
Ämpäriin ei huku.

yertle

Posts: 421

#84 • • Edited yertle

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:

Samat korvatulpat samoilla vaimennuksilla mulla. Olin lavan sivulla, ja siinä oli äänentaso sopiva. Varmasti suoraan lavan edessä se olisi ollut liian korkea.



Mullakin oli -25dB ja jo K-Systemin aikana siinä keskipaikkeilla tuntu pahalta korvissa kun oli niin kovalla. Scooterin ajan oltiin siellä takaoikealla (ilmeisesti rikkinäisen kajarin vaikutusalueella), siellä oli aika sopiva sitten. Hurjan kovalla siellä munkin mielestä oli.