Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa

87 posts, 5 pages, 32,167 views

remotion

Posts: 5,283

#21 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:

Pakkohan tänne on tulla, kun on kuunnellut Scooteria 10 vuotiaasta asti! Onko yhtye ollut aikaisemminkin Suomessa keikalla? En oo huomannut.



On varmaan ainakin kymmenen kertaa. :D Itekin onnistunu aina missaa tosin.
Ja eiköhän edellisestä kerrasta oo kuitenkin se 5vuotta ainakin kulunut.

Ai ai, tulee varmasti hieno keikka jos nuokin vaikka soisi!



Duukkis

Posts: 627

#23 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:


---
Pakkohan tänne on tulla, kun on kuunnellut Scooteria 10 vuotiaasta asti! Onko yhtye ollut aikaisemminkin Suomessa keikalla? En oo huomannut.
---


On varmaan ainakin kymmenen kertaa. :D Itekin onnistunu aina missaa tosin.
Ja eiköhän edellisestä kerrasta oo kuitenkin se 5vuotta ainakin kulunut.


Kiitti vaa!

Terveisin uskollinen Scooter-fani ;D
Individual

Posts: 10,942

#26 • • Individual HYPNO!
Aikoinaan Nummirockissa olin mielenkiinnon johdattamana menossa Scootteria katsomaan, mutta juuri silloin tapahtui tämä pulloepisodi ja keikka loppui ennen kuin alkoikaan.
sapeli

Posts: 11,768

#28 • • sapeli jokukukamikä?
Olis kyllä tosi tärkeä saada tietää et milloin Scooter soittaa, alkaa olla paljon muutakin menoa tuolle yölle!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:


---
Olis kyllä tosi tärkeä saada tietää et milloin Scooter soittaa, alkaa olla paljon muutakin menoa tuolle yölle!
---
onhan se lukenut tossa aikaisemmin eli Scooter showtime 24.00!



No niinpä olikin! Kiitokset avusta. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MetsänHenki

Posts: 376

#31 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
vähän kyllä mietityttää toi paikka*ding* mahtuukohan siellä danssaa, luulen et ihmiset heiluu kuin sillit purkissa *hikoil* olis kyllä mahtavaa kieltämättä nähdä livenä scootter*aplodit**nauru*
Wolverine

Posts: 1,860

#32 • • Wolverine

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:

vähän kyllä mietityttää toi paikka*ding* mahtuukohan siellä danssaa, luulen et ihmiset heiluu kuin sillit purkissa *hikoil* olis kyllä mahtavaa kieltämättä nähdä livenä scootter*aplodit**nauru*



Jos kuvitteletkaan että siellä mahtuisi kunnolla likkumaan tai paikka ei olisi täynnä känniääliöitä niin kannattaa suosiolla jättää keikka väliin. itse olen henkisesti varautunut siihen että paikan päällä ei mahdu kunnolla liikkumaan, lattialla on 10cm lasinsiruja ja jatkuvasti joutuu varautumaan siihen että joku känniääliö suuttuu ja rupeaa tönimään jne. Kaikesta tästä huolimatta maksoin mielelläni 30e lipusta tänne koska tämä on Scooter, ei nää kundit tule tänne pääkaupunkiseudulle ihan joka päivä.
Jammailija

Posts: 3,224

#33 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tää ois niin läppä! Scooter Vantaalla! Siis eihän tost voi tulla kuin hauskaa! Harkitsen*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Duukkis

Posts: 627

#34 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:


---
vähän kyllä mietityttää toi paikka*ding* mahtuukohan siellä danssaa, luulen et ihmiset heiluu kuin sillit purkissa *hikoil* olis kyllä mahtavaa kieltämättä nähdä livenä scootter*aplodit**nauru*
---


Jos kuvitteletkaan että siellä mahtuisi kunnolla likkumaan tai paikka ei olisi täynnä känniääliöitä niin kannattaa suosiolla jättää keikka väliin. itse olen henkisesti varautunut siihen että paikan päällä ei mahdu kunnolla liikkumaan, lattialla on 10cm lasinsiruja ja jatkuvasti joutuu varautumaan siihen että joku känniääliö suuttuu ja rupeaa tönimään jne. Kaikesta tästä huolimatta maksoin mielelläni 30e lipusta tänne koska tämä on Scooter, ei nää kundit tule tänne pääkaupunkiseudulle ihan joka päivä.


Olen varautunut täsmälleen samalla tavalla.
FinnRaver

Posts: 240

#35 • • FinnRaver
RMJ 2006 riiitti ja meininki oli aivan mahtavaa! Seuraavan kerran ku Scooterin haluan nähdä odotan että he tulevat johonkin jäähalliin tai vastaavaan tai sit varaan vaan lennot Saksaan jonnekki kiertueen konserttiin... Pari kertaa sedulabileissä yrittänyt menosta nauttia, mutta siitä kun ei tule yhtään mitään, niin näistä kerroista viisastuneena en lähde hermojani paikalle menettämään...

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Wolverine

Posts: 1,860

#38 • • Wolverine
ENÄÄ VIIKKO! <3<3<3

&feature=fvw


mielenkiintoista muuten että tossa lukee

Scooter - How Much Is the Fish?
Playing at Onnela Vantaa, Vantaa on la 12. helmikuuta 2011 00.00.00


:)
pr0ton

Posts: 588

#39 • • pr0ton mörökölli
Hieman voi olla ääni käheenä su aamuna :)

--
onks kaikki oke? oooookke.

Duukkis

Posts: 627

#40 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Enää 35 tuntia Scooterin aloitukseen!