horoskooppimerkki ja mitä se lupas täksi päiväksi?

676 posts, 34 pages, 288,546 views

Freja

Posts: 8,775

#541 • • Freja Sihteeri
VESIMIES 21.1. - 19.2.
Erään sanat soivat kuin musiikki päässäsi. Hän laukoi viikonloppuna jotakin unohtumatonta. Sitä ei kannata hukata arjen keskellä.


Mulle kukaan mitää laukonu viikonloppuna :DD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Santutar

Posts: 405

#542 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kalat 20.2. - 20.3.
Läsnäolollasi on rauhoittava vaikutus ympäristöösi, olemuksestasi huokuu tasapaino. Et takerru
pikkujuttuihin etkä hötkyile turhista.
Heli

Posts: 1,489

#543 • • Edited Heli vai kuka se oli
Jousimies 23.11. - 21.12.

Raha saa sinut hymyilemään leveästi, ilo voi tosin olla lyhytikäinen. Haaveesi eivät ehkä käy yksiin todellisuuden kanssa, mutta rakastat unelmointia


yllättävää. *justjoo*




JOUSIMIES 23.11. - 21.12.

Näet tänään erään asian turhan synkkänä. Asialla on myös valoisampi puoli. Etsi se, niin mielesi rauhoittuu.

tuleeks mulle siis oikeesti sitä rahaa?

--
ei se väärin ole.

Foxmagon

Posts: 1,329

#544 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
VESIMIES 21.1. - 19.2.

Saat ehdotuksen, johon kannattaa vastata myöntävästi. Luvassa on hyviä hetkiä, jotka tuovat lämpöä marraskuuhun.


Ilta-Sanomista bongattu. HMMMMM.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#545 • • Freja Sihteeri
Vesimies
Tunteet ja järki tempovat sinua kumpikin omaan suuntaansa. Älä kuuntele kumpaakaan. Pysähdy hetkeksi ja ole täysin oma itsesi. Rauhoita tahtia, kunnes ylimääräinen hälinä pääsi sisällä on hiljentynyt.

www.astro.fi

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Styge_

Posts: 93

#546 • • Styge_

H3li, 15.11.2007 15:48:
Jousimies 23.11. - 21.12.

Raha saa sinut hymyilemään leveästi, ilo voi tosin olla lyhytikäinen.



Mulle pitää ainaki paikkaansa hyvin, ja se ilo rahasta ei ikinä kestä kauaa *nauru*


JOUSIMIES 23.11. - 21.12.

Näet tänään erään asian turhan synkkänä. Asialla on myös valoisampi puoli. Etsi se, niin mielesi rauhoittuu.


Ja synkkäähän on se että rahat loppuu, mutta valoisa puoli on siinä että ei tarvii enää miettiä mihin tuhlaisi ne... *pepsodent*
Avatar
#547 • • Lilly Guest
LEIJONA 23.7. - 22.8.

Älä haaveile eräästä ihmisestä, sillä se ei sovi elämäntilanteeseesi. Kestää kauan, ennen kuin tilanne muuttuu.

jaa*hmph*
Heli

Posts: 1,489

#548 • • Heli vai kuka se oli

Styge_, 15.11.2007 15:57:
---

Jousimies 23.11. - 21.12.

Raha saa sinut hymyilemään leveästi, ilo voi tosin olla lyhytikäinen.

---
Mulle pitää ainaki paikkaansa hyvin, ja se ilo rahasta ei ikinä kestä kauaa *nauru*



Niinpä, hyvin ennustettu. khehheeh.

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#549 • • Heli vai kuka se oli
OOH, nyt löyty oikeesti helmi ennuste:

"Jos kuulut niihin Jousimiehiin, jotka uskaltavat irrottaa itsensä tavallisuuden kahleista, hypätäkseen uuteen elämään, voit vain todeta onnistumisten seuraavan toisiaan kiihtyvällä vauhdilla pitkälle ensi vuoteen."


*tähti**tähti**tähti*

--
ei se väärin ole.

pirpeli

Posts: 5,533

#550 • • pirpeli
Kati,
Differences of opinion can be heightened; a lack of understanding makes cooperation all the more difficult. You and your team could get a lot done today, but watch out for the regulations. Not following the rules will give you a loss based on technicalities. Find somebody who knows something that you're trying to figure out; it will save you a lot of time and frustration.

Nyt kävi oikeasti pelottamaan.....
Tää on ihan sana sanalleen mun tästä päivästä ja viime viikosta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#551 • • Freja Sihteeri
VESIMIES 21.1. - 19.2.
Viikonlopun touhut ovat kovassa pohdinnassa. Et halua olla täysin selvillä vesillä, vaan enemmänkin kellua tunteiden aallokossa.


Äääää onks pakko? *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#552 • • pirpeli
Kati,
Whatever you want to accomplish today, it's important to attempt to strike some kind of balance. You may have to make some major financial decisions today. You would be wise to seek advice from others. Make sure you are putting your money in a safe place.

Onneks en menny edes katsomaan itselleni hopeisia legginsejä. Laitan nekin rahat keskiviikkona laivalla viinaan^_^

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#553 • • Freja Sihteeri
Vesimies 20.1. - 19.2.

Joku saattaa yrittää horjuttaa asemaasi, valitse luottoihmisesi huolella. Käytä hyväksi aiemmin oppimaasi, se auttaa sinut karikoiden yli.


Noniinno :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#554 • • pirpeli
Kati,
You will be a whirlwind of energy today, throwing everything together and tearing it apart, getting that mountain of chores down to molehill size again. You may find that there is a side benefit from all this activity - you give your heart and muscles a much-needed workout.

:DDD Toi on kyl vasta huomenna, kun siivotaan kämppä tuparikuntoon :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#555 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 18.1.2008 11:06:
Kati,
You will be a whirlwind of energy today, throwing everything together and tearing it apart, getting that mountain of chores down to molehill size again. You may find that there is a side benefit from all this activity - you give your heart and muscles a much-needed workout.

:DDD Toi on kyl vasta huomenna, kun siivotaan kämppä tuparikuntoon :)



No mut kato jos toi horoskooppi on tehty eri aikavyöhykkeessä ni se saattaa tulla Suomessa voimaan vasta huomisen puolella *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#556 • • pirpeli

sapeli, 18.1.2008 11:13:
No mut kato jos toi horoskooppi on tehty eri aikavyöhykkeessä ni se saattaa tulla Suomessa voimaan vasta huomisen puolella *vink*



Totta Sapsu*nauru* Mua kyllä mietityttää usein, että miten toi Facebook- horoskooppi voi olla niin paikkansapitävä o.O Enkä mä ees sillee varsinaisesti usko niihin. Ehkä se on vaan niin yleispätevä..Mutta kumman monesti sattunut _ihan_ kohdilleen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#557 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 18.1.2008 11:19:
---
sapeli, 18.1.2008 11:13:
No mut kato jos toi horoskooppi on tehty eri aikavyöhykkeessä ni se saattaa tulla Suomessa voimaan vasta huomisen puolella *vink*
---
Totta Sapsu*nauru* Mua kyllä mietityttää usein, että miten toi Facebook- horoskooppi voi olla niin paikkansapitävä o.O Enkä mä ees sillee varsinaisesti usko niihin. Ehkä se on vaan niin yleispätevä..Mutta kumman monesti sattunut _ihan_ kohdilleen.



Facebook tietää susta KAAAAIKEN *pelottavalla äänellä* Uuuuuu *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#558 • • Freja Sihteeri
VESIMIES 21.1. - 19.2.
Tuhlaat tunteitasi väärään ihmiseen. Onneksesi eräs toinen arvostaa sinua ja ottaa sinut avosylin vastaan.


:D ny ku vaa tietäis et kuka o se väärä ja kuka on se toinen :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#559 • • Verano Merituuli
Tähdet on taas näköjään samassa asennossa, tosin eri merkin kohdalla *lmao*

Freja, 31.1.2008 13:25:
VESIMIES 21.1. - 19.2.
Tuhlaat tunteitasi väärään ihmiseen. Onneksesi eräs toinen arvostaa sinua ja ottaa sinut avosylin vastaan.


:D ny ku vaa tietäis et kuka o se väärä ja kuka on se toinen :D



Verano, 3.11.2005 14:08:
---
noena, 3.11.2005 14:05:
HÄRKÄ 21.4. - 20.5.
Olet tuhlannut tunteitasi aivan väärään ihmiseen. Onneksi eräs toinen, joka osaa sinua arvostaa, lähestyy sinua avosylin.

No vittu, kehes mä niitä oon nyt tuhlannu ? *ding*

---


Eihän sillä ole mitään väliä, pääasia, että tuo eräs toinen arvostaa sinua ja avaa sulle sylinsä *iloinen*



Mut näin vesimiehenä haluaisin kyl kans tietää kuka tämä toinen on :D
Freja

Posts: 8,775

#560 • • Freja Sihteeri

Verano, 31.1.2008 14:08:
Tähdet on taas näköjään samassa asennossa, tosin eri merkin kohdalla *lmao*


---
Freja, 31.1.2008 13:25:
VESIMIES 21.1. - 19.2.
Tuhlaat tunteitasi väärään ihmiseen. Onneksesi eräs toinen arvostaa sinua ja ottaa sinut avosylin vastaan.


:D ny ku vaa tietäis et kuka o se väärä ja kuka on se toinen :D

---



---
Verano, 3.11.2005 14:08:
---
noena, 3.11.2005 14:05:
HÄRKÄ 21.4. - 20.5.
Olet tuhlannut tunteitasi aivan väärään ihmiseen. Onneksi eräs toinen, joka osaa sinua arvostaa, lähestyy sinua avosylin.

No vittu, kehes mä niitä oon nyt tuhlannu ? *ding*

---


Eihän sillä ole mitään väliä, pääasia, että tuo eräs toinen arvostaa sinua ja avaa sulle sylinsä *iloinen*

---


Mut näin vesimiehenä haluaisin kyl kans tietää kuka tämä toinen on :D



Mä tein jo omat päätelmäni omista vääristä ja toisista ihmisistä :D Ihanaa piristettä päivään, vaikka härälle tollane vinkki annettiin jo vuosia sitten *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been