horoskooppimerkki ja mitä se lupas täksi päiväksi?

676 posts, 34 pages, 287,342 views

Avatar
#1 • • antique Guest
niin eli mitä horoskooppimerkkis on luvannut sulle täksi päiväksi?
mä oon kauris ja:
Eräs ihminen yrittää jatkuvasti puuttua elämääsi ja asioihisi. Älä kuitenkaan anna hänen ohjata sinua miten sattuu, kyse on kuitenkin sinun elämästäsi eikä hänen. Kyseiselle henkilölle voisi olla paikallaan pieni näpäytys muistuttamaan mitenkä päin asiat taas olivatkaan. Pidä oman elämäsi ohjat käsissä, äläkä anna kenenkään tai minkään kertoa sinulle kuinka sinun pitäisi elämäsi elää.
Hexa

Posts: 98

#2 • • Hexa Toimittaja
JOUSIMIES 23.11. - 21.12.
Olet epävarma omista tunteistasi. Siksi et voi lyödä vielä tiettyjä asioita lukkoon. Se vaikeuttaisi vapaata kulkuasi eteenpäin.

Niin no niin, äh...

--
24 / 7

Kolera

Posts: 4,256

#3 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mie oon metalliapina. Onkos kjiinalaisille horoskoopeille mittee päivä ennustuksii vai onko vaan toi yleiskuvaus joka hakee aika kaukaa mun tapauksessa. Tuosta metalliapina nimestä kyllä saa aika oikeen kuvan musta *pahis**pelle* *hih*

[muokattu 23.10.2002 11:23]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Texx

Posts: 650

#4 • • Texx ^_^
Oon vaaka enkä jaksa kattoo mistään mitä on luvattu täks päiväks. ja mm. en ees usko horoskooppeihin sillain. *justjoo*

--
*piis*

Panfobia

Posts: 521

#5 • • Panfobia
Horoskoopiltani oon ikuinen neitsyt.. *iloinen*

Tän päivän ennustetta en kyllä vielä tiedä, toivottavasti jotain hyvää.. *hymy* Vaikka nyt en horoskooppeihin uskokaan, niin onhan ne aina kaivettava esille, jos käsiinsä saa jonkun lehden, missä niitä on. Ja muutenkin oon huomannut, että oon kyllä aika paljon sellainen, millaiseksi neitsyet yleensä kuvataan... Tiedä sitten, johtuuko se siitä, että horoskoopit pitäisivät paikkansa, vai siitä, että kun lukee jotain tollasta, niin herkemmin huomaa sen suuntaiset piirteet itsessään kun oikein alkaa miettimään?

Mutta käykääpä katsomassa http://www.pcuf.fi/~ilpo/others/horoskooppi.html

--
*sydän*

Avatar
#6 • • yana Guest
Rapu 21.6.-22.7.
Sinulla on mahdollisuudet onneen, mutta vain jos teet työtä sen eteen. Et voi kieltää enää

no onpas tosi "ennustus"
se mistä onni klikkaa ei paljon työllä parane just nyt
UnityF

Posts: 15,721

#7 • • UnityF joo just se
Skorpioni 23.10-21.11 - Viikko 43

Yrität saada tahtosi läpi keinolla millä hyvänsä. Oletko kuitenkaan varma että haluat juuri tätä niin paljon, että olet valmis tekemään sellaisia uhrauksia asian eteen kuin mitä olet aikonut? Jos kyseessä onkin vain ohimenevä mielihalu voi lopputulos olla melko ikävä. Älä myöskään turvaudu aivan epätoivoisimpiin keinoihin jotka mieleen tulevat, niistäkään ei seuraa mitään hyvää. Rupea ajamaan asiaa toden teolla vasta kun olet aivan varma että todella haluat sen tapahtuvan.
Katottu jippiin sivuilta tää kirjoitus...
*ökkö**ökkö**ökkö*
Katrina

Posts: 605

#9 • • Katrina
yana4000:

Rapu 21.6.-22.7.
Sinulla on mahdollisuudet onneen, mutta vain jos teet työtä sen eteen. Et voi kieltää enää

no onpas tosi "ennustus"
se mistä onni klikkaa ei paljon työllä parane just nyt



hei mäkin oon rapu!
FraGile X

Posts: 117

#10 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Ei lupaa mitään varoitta vaan että olen kuulemma liian kiireinen....*voiei*

--
No more Rock`n Roll !!!

HzO

Posts: 266

#11 • • HzO 9mm burana auttaa
parempaa huomista se aina lupaa mutta ei ole näkyny joten en lue enää. Ne petti mut*dissaa*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

cosmikki

Posts: 1,261

#12 • • cosmikki
minä leijona. *super*

en kyllä nyt jaksa alkaa mitään horoskooppeja lukemaan.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#13 • • Cera Guest
Tres:

Paras horoskooppi:
...



vaikuttavaa tosiaan *nauraa*

Vesimies: Ihmiset syyttävät sinua aggressiiviseksi. Ei kyllä ######## ole totta!!! Sinun tekee mieli repiä välittömästi jotain kappaleiksi kun vaan kuuletkin tuollaisia valheita itsestäsi.

en suinkaan ole tollanen *plur*
Avatar
#14 • • hyperventilaatio Guest
neitsyt. enpä åå lukenu*justjoo*
Avatar
#15 • • hyperventilaatio Guest
neitsyt. enpä åå lukenu*justjoo*
She

Posts: 717

#16 • • She
Jousimies oon*pupu*..
"Nautit elämästä täysin rinnoin ja olet kuuro arvostelulle, hyvä niin. Sinua pyydetään mukaan johonkin hankkeeseen" Just just..
Mnj

Posts: 174

#17 • • Mnj Mönjä
jousimies
tän viikon horoskooppi näytti tyhjää, mut Horoskooppi ajalle 16.9.-22.9.2002 kerto et "Vanha lempinimi palaa käyttöön. Ja sekös sinua harmittaa, "Haisuli"."

-Mönjä-

--
Dead to the world. Alive for the journey.

She

Posts: 717

#18 • • She
Syyskuu meni onnellisesti ilman vanhoja lempinimiä.=)
*hymy*
Avatar
#19 • • Kirsikka Guest
Jousimies:

Käännä itsestäsi esiin pehmeämpi puoli. Sillä saavutat asioita, jotka aiemmin jäivät haaveiksi. Herätät muun muassa vahvan tunteen eräässä ihmisessä.

..kuulostaa lupaavalta? Tai sitten ei.. (tuo oli Ilta-Sanomista..)
Roger Roger

Posts: 3,372

#20 • • Roger Roger Kentti
Mä oon Jouskaripoju, mutta en tiedä mitä horoskooppi on lupaillut mulle... Toivottavasti paljon hymyä viikonloppuna

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät