horoskooppimerkki ja mitä se lupas täksi päiväksi?

676 posts, 34 pages, 289,194 views

S-T

Posts: 1,195

#181 • • S-T Pieni

Tres:
Bilehoroskooppi

Kaksonen
Saapuu baariin tanssien. Hän flirttaa ensin ovimiehen kanssa, viilettää sitten vessaan, törmää tuttuihin, ja löytää myöhemmin tiensä baaritiskille. Tilaa pirskahtelevan pirteän drinkin ja ryntää ketkuttamaan tanssilattialle:
kukapa nyt paikallaan pysyisi?



Tää on kyllä minä hyvänä päivänä *iloinen* Mun hyvät ja huonot päivät tosin vaihtelee aika isolla skaalalla *justjoo*

--
Pieni on kaunista.

Roger Roger

Posts: 3,372

#182 • • Roger Roger Kentti
KAURIS 22.12. - 20.1.
Mahdollisuutesi saada läheisesi ymmärtämään halujasi ei ole paras mahdollinen. Hänellä on omat aktiviteetit kovassa vauhdissa.

VESIMIES 21.1. - 19.2.
Etsit itsellesi sielunkumppania tietystä seurasta. Se onnistuu, jos olet valmis kertomaan itsestäsi myös syviä asioita.

KALAT 20.2. - 20.3.
Hullaannut yhdestä ajatuksesta niin, että melkein unohdat tietyt hoidettavat asiat. Se on hyvä merkki. Olet elossa!

OINAS 21.3. - 20.4.
Saat heijastuksen asiasta, jota olet ihaillut jo kauan. Huomaat, että voit itsekin saavuttaa sen, kunhan olet ahkera.

HÄRKÄ 21.4. - 20.5.
Rehellisyys on päivän sana. Olet sitä eräälle ja haluat, että hän toimii samoin. Yllätyt asiassa suuntaan tai toiseen.

KAKSOSET 21.5. - 21.6.
Etsit hetkeä, jolloin olisi sopiva tehdä siirto. Älä odota liian kauan. Huomaat muuten, että menetät koko mahdollisuuden.

RAPU 22.6. - 22.7.
Odottaminen koituu tänään tehtäväksesi. Se koskee joko ihmistä tai tapahtumaa. Ole nöyrä, älä hätähousu. Se palkitaan.

LEIJONA 23.7. - 22.8.
Haluat kuulla suorat sanat ystävältäsi eräästä asiasta. Hän on siinä asiantuntija, mutta on pitänyt tietoa liian kauan vain itsellään.

NEITSYT 23.8. - 23.9.
Loppuviikosta on tulossa tapahtuma, jota jo vähän jännität. Siinä on latauksensa, mutta älä liioittele sitä turhan päiten.

VAAKA 24.9. - 23.10.
Joudut puristamaan tietyn asian ystävältäsi ulos. Se vaatii neuvottelukykyä ja lupausta vastalahjasta lähitulevaisuudessa.

SKORPIONI 24.10. - 22.11.
Et saa mielestäsi erästä ihmistä. Hän on vaikuttanut sinuun tunnetasolla. Älä yritä pinkaista karkuun, vaan ole avoin itsellesi.

JOUSIMIES 23.11. - 21.12.
Hylkäät erään ajatuksen jo heti, kun se syntyy. Et voi taata, että se on järkevää, mutta ainakin säästyt monelta aidankaadolta.

lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/horoskooppi.asp

[muokattu 29.10.2003 08:32]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Chainboy

Posts: 363

#183 • • Chainboy
Mä olen Skorpioni 3.11 ja tälle päivälle luvattiin että:
Et saa mielestäsi erästä ihmistä. Hän on vaikuttanut sinuun tunnetasolla. Älä yritä pinkaista karkuun, vaan ole avoin itsellesi.
juuh kuulostaa taas ihan oikealta !! mulla horoskoopit ovat liiankin usein osuneet oikeaan !!!*kuuma**kuuma*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

UnityF

Posts: 15,721

#184 • • UnityF joo just se
Skorpioni - Viikko 46

Olet nyt taipuvainen salaamaan tunteesi, koska pelkäät paljastaa sisimpäsi jopa lähimmillesi. Tuntemustesi voima kuitenkin hämmentää heitä vähemmän kuin Sinua. Ota etäisyyttä asiaan keskustelemala siitä kolmannen osapuolen kanssa niin, että luottamuksellisuus on ehdottoman taattua. Tilanteen ulkopuolelta tulevat ajatukset selkiyttävät omia arvioitasi ja osaat niiden valossa suunnitella muutoksille suotuisan suunnan. Kun olet tiedostanut omat motiivisi, älä enää epäröi.

*piis**uros**piis*
itis

Posts: 2,518

#185 • • itis Morning Star
Mitähän pahaa me skorpparit ollaan tällä kertaa tehty *pahis* *täh*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

päivänsäde

Posts: 1,049

#186 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
OINAS:
Tämä on jännittävä kuukausi jolloin voit upota myös psyykkisiin olotiloihin, joihin et joka päivä törmääkään. Vahvat alitajuiset kerrokset voivat aktivoitua ja aiheuttaa olemuksesi tasapainon hetkautuksia. Erikoista kunnianhimoa ja halua päästä eteenpäin esiintyy ja voit satsata voimia ja lahjojasi taloudellisiin ”kaappauksiin”

hmm.. toihan kuulostaa mielenkiintoiselta.. *ding* *sydän* alitajuiset kerrokset..öö..

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

typ0

Posts: 1,892

#188 • • typ0 syntax error
mulle sanottiin mun horoskoopis et lopeta tää jonniijoutava harhaoppisuus ja hanki elämä *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

kuu

Posts: 1,174

#189 • • kuu tyttttö

Roger Roger:
Jousimies 23.11. - 21.12.
Kokeilet mitä vaan, ainakin kerran. Et ole niin kovin huolissasi, vaikka asiat menevät solmuun.



No kiva.
*hahjust*

--
köh köh

Avatar
#190 • • + Guest
Kauris 22.12. - 19.1.
Välität enemmän rahasta kuin kehtaat myöntää. Et anna tämän tilaisuuden mennä hukkaan.
(Iltalehti 13.11)

Jaahas. Porvari ei meinaa pysyä kaapissa.. *nauru*
kuu

Posts: 1,174

#191 • • kuu tyttttö
JOUSIMIES 14.11
Ahne ja kanamainen tuttava saapuu kuvioihin yrittäen sotkea pelilautanne. Häädä hänet matkoihinsa.

*hmph*

--
köh köh

Roger Roger

Posts: 3,372

#192 • • Roger Roger Kentti

kuu:
JOUSIMIES 14.11
Ahne ja kanamainen tuttava saapuu kuvioihin yrittäen sotkea pelilautanne. Häädä hänet matkoihinsa.


Kuka uskaltaa! *igor*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Lenita

Posts: 1,423

#193 • • Lenita
Rapu 14.11
Olet oppinut läksysi liiankin hyvin. Päivän kunniaksi voisit tehdä jotain, joka ei istu rutiiniin.


Hitto, tällasista tulee paineita. Mitä mä nyt teen illalla*täh*

--
^_____________^

kuu

Posts: 1,174

#194 • • kuu tyttttö

Roger Roger:
Kuka uskaltaa! *igor*



Niiin, kuka? *nauru*

--
köh köh

Dalifemme

Posts: 1,629

#195 • • Dalifemme Dementia simplex
Kalat 20.2. - 20.3.
Huono suhde koettelee hermojasi liikaa. Pistä se poikki ja voit heti paljon paremmin.

Mikä fuckin' suhde,häh?!*igor* sellasta nähnytkään viddu*hmph* ois ees luvannu sitä iänikusta arpajaisvoittoa..
workunit

Posts: 261

#196 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Kaksoset 21.5. - 20.6.
Sinulla on monta juttua, joista voi kehittyä mitä vaan. Valitse viisaasti menestyäksesi.

*ding* tellmiiaboutit *ding*
Progress

Posts: 955

#197 • • Progress
Oon Härkä(lue:Sonni *hahjust*), mutten lue horoskooppeja. Joskus sattumalta. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Karski

Posts: 6,049

#198 • • Karski Pomon kätyri

dalifemme77:
Mikä fuckin' suhde,häh?!*igor* sellasta nähnytkään viddu*hmph* ois ees luvannu sitä iänikusta arpajaisvoittoa..



Siis toihan voi viitata vaikka sun äiti-suhteeseen,
tai johonki riippuvuuteen, vrt. esim. mun suhde tupakkaan
joka on aika neutraali. Ei kaikki suhteet oo niinku
seurustelusuhteita, se on vaan yks erikoistapaus
suhteista.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Roger Roger

Posts: 3,372

#199 • • Roger Roger Kentti

tarzan:
Hitto, tällasista tulee paineita. Mitä mä nyt teen illalla*täh*


Olisit käyny kyläs

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

UnityF

Posts: 15,721

#200 • • UnityF joo just se
Skorpioni - Viikko 47

Onnellinen odotus täyttää mielesi niin, että pikkuharmit hukkuvat uusiin suunnitelmiin. Muista kuitenkin kommunikoinnin merkitys niitä toteuttaessasi, sillä ajatus ajatusteluvusta aiheuttaa nyt helposti yhteentörmäyksiä. Huomioi myös se, että kaikki eivät ole yhtä valoisassa vireessä. Heitä ymmärtämällä autat tärkeitä asioita tapahtumaan.


*piis**iloinen**piis*