Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,178,484 views

UnityF

Posts: 15,721

#941 • • UnityF joo just se
olisinpa tajunnu ostaa uusimman akkarin..
anniharha

Posts: 1,937

#942 • • anniharha
Ei helvetti :DDD

--
and though my words could save the world they never come out right

Jago

Posts: 4,039

#943 • • Jago un-trained monkee

Avernian, 12.5.2007 20:21:
Jos on fyysisesti molemmat sukupuolet, henkisesti ei kumpaakaan ja on gay, niin mistä silloin kiinnostuu? *ding*


ei silloin oo gay*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#944 • • Jago un-trained monkee

mku, 12.5.2007 20:04:
Toi sielun mahdollinen sukupuoli on aika mielenkiintoinen aihe. Ehkä sukupuolivietti tulee jostain pinnasta kuitenkin. Tai jotenkin vaikea ajatella että sielulla olisi ainakaan himoja mihinkään suuntaan. 'Lihan himoahan' pidetään monissakin piireissä henkisyyden vastakohtana.


Uskoisin että sukupuolivietti ei liity mitenkään "ajatustoimintaan", vaan on nimenomaisesti vietti, eli jotain mikä on sisään rakennettu alkeellisimpaan osaan aivoja.

Ehkä se selittää osin miksi yritämme "ajattelevalla" ja henkisellä osalla aivoista rajoittaa tai ohjata sitä viettiä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#945 • • sapeli jokukukamikä?
Oon ajatellu että ihan kuin ihmisillä ois nk. positiivisuuspisteitä ja nk. negatiivisuuspisteitä. P-pisteitä tulee aina kun tapahtuu jotain mukavaa tai kun nauttii olostaan; N-pisteitä tulee silloin kun tapahtuu jotain ikävää, kun pettyy, kun sattuu, kun elämä potkii. Jos N-pisteitä on enemmän kuin P-pisteitä, tuntuu elämä raskaalta ja pessimismi on voitolla, mutta jos P-pisteitä on enemmän, löytyy elämästä kauniita asioita ja tuntuu siltä että kaikki käy vielä ihan hyvin.

Periaatteessahan jälkimmäinen vaihtoehto tuntuu aina paremmalta, ja on kaksi tapaa saavuttaa se: joko pitää huolen siitä että N-pisteitä ei kerry, tai pitää huolen siitä että P-pisteitä kertyy reilummin. Useimmat tähtäävät näiden kahden yhdistelmään.

Huomasin myös että hyvät yöunet sekä karsivat turhia N-pisteitä pois että lisäävät P-pisteitä. Nukkukaa siis kunnolla, hyvät ihmiset!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kit^

Posts: 798

#946 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vituttaa.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

asdf

Posts: 3,155

#947 • • asdf
Nälkä.
RiD

Posts: 2,817

#948 • • RiD Nukemi
Kaikki on turhaa, ei tästä elämästä kuitenkaan hengissä selviä.

--
*super* *possu*

La Petite

Posts: 1,160

#949 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Voi apua miten lihavia teinejä mä näin äsken kaupungilla... Elämä hyvissä lähtökuopissa.. *eiei*

--
Rem tene, verba seqventur

La Petite

Posts: 1,160

#950 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Suomi on paska maa, ja odotan et pääsee pois täältä. For good.

--
Rem tene, verba seqventur

Kiomi

Posts: 38

#951 • • Kiomi
Ei ole ajatuksia. Ei tipu pennejä.
RiD

Posts: 2,817

#952 • • RiD Nukemi
en tajua.

--
*super* *possu*

Tiura

Posts: 731

#953 • • Tiura Taika
Huomenna kirjalliset....
Freja

Posts: 8,774

#954 • • Freja Sihteeri
Olipa mielenkiintoinen palaveri äsken. Mut ehkä ihan kiva.

Meni ainakin tunti nopeesti, enää puoltoista tuntia ja sit voinkin lähteä tohon pasilan asemalle ja hyppää junaan ja lähtee hämeeseen *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-V-

Posts: 587

#955 • • -V-
Oiku vois kömpiä Murmelin kainaloon ja vaan nukahtaa, ihanaan suloiseen syvään uneen.
lunake

Posts: 800

#957 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Voipillu! *igor*

--
Hedelmällisyys on påp!

Miinapiina

Posts: 3,494

#958 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olipas kivat etkot lauantaina.
ihania tyyppejä, lämmin ilma ja nalle puh kimble. *plur*
oli ehkä kivointa.

--
pinkki on pop!!!

Sssan*

Posts: 651

#959 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Lauantaina oli kivat valmistujaispirspalot ja ihana ilma *hihu*
Nytki paistaa ja on kivan lämmintä...Tosin krapulan poikasta on vielä ilmassa!

Ainut asia mikä painaa mieltä on tää Prklen työhaku/työttömyys/raha-asia-rumba...Nää kuviot on mulle niin uusia ja sekavia!!pääsispä kunnon vakituistöihin ettei tarviis olla tällasessa..*hmph*
Muutaman tunnin päästä haastattelu työharjotteluun tms.....

Nyt tekis vaan mieli nurtsille aurinkoon löhöömään...*piis*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

martina

Posts: 1,875

#960 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä aion nyt pysyä loppuelämäni tipattomana. jos alkaa himottaa, menen johonkin kokouksiin tai haen lääkityksen. tähän mun kännikäyttäytymiseen on tultava loppu! muutun humalassa joksikin aivan minulle itselleni vieraaksi henkilöksi joka on välinpitämätön valehteleva kusipää, varsinkin läheisimmille. tää on musta sen verran hälyyttävää ja ei enää normaalia säheltämistä, että teen kaikkeni, että se loppuu nyt ja tähän. mä en halua enää menettää mulle tärkeitä ihmisiä.