Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,185,710 views

Janisa

Posts: 2,226

#2361 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Miltäköhän mahtaa tuntua olla miljonääri parin tunnin kuluttua...? *tirsk* Kävin meinaan lottoamassa ensi kerran yli kahteenkymmeneen vuoteen. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#2362 • • Equalizer Guest

Janisa, 28.3.2009 18:21:
Miltäköhän mahtaa tuntua olla miljonääri parin tunnin kuluttua...? *tirsk* Kävin meinaan lottoamassa ensi kerran yli kahteenkymmeneen vuoteen. *joo*



se on tänne varattu jo
Lerna

Posts: 320

#2363 • • Lerna

Onneksi tällaisia poliitikkoja löytyy myös EUsta.
Optik

Posts: 1,691

#2364 • • Optik Piikkisika/Outopallo
"Antakaa minulle kolme tuntia ja pelastusvälinesarja, niin minä annan teille auton, jonka voitte tunkea esim. matkalaukkuihin.."

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Janisa

Posts: 2,226

#2365 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Equalizer, 28.3.2009 18:22:
---
Janisa, 28.3.2009 18:21:
Miltäköhän mahtaa tuntua olla miljonääri parin tunnin kuluttua...? *tirsk* Kävin meinaan lottoamassa ensi kerran yli kahteenkymmeneen vuoteen. *joo*

---


se on tänne varattu jo



Mä kun sanoin äsken tolle ärrän myyjälle lappua jättäessäni, että musta tulee tänään miljönääri, se vaan nauraen totes etten kuulemma taida olla ainut. Siis, mitä häh? Kyllä mä ihan itselleni koko potin ajattelin lunastaa. *joo* Että kyllä se mulle tulee. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Liina

Posts: 161

#2366 • • Liina Ratamurmeli
Onpas ihanan rentouttavaa ja rauhoittavaa istua pelkässä kynttilänvalossa ja täydessä hiljaisuudessa (mitä nyt kadulta kuuluu liikenteen ääniä) juoden punkkua & syöden tummaasuklaata *sydän* Ja välillä tietysti vähän kyyläillen naapureita, että ketkä tähän Earth Hour-tapahtumaan on osallistunu *iloinen*
lostgone

Posts: 2,493

#2367 • • lostgone
Päivitystä elämäni must do-listaan:
..Ollut mallina muotinäytöksessä? X
..Heittänyt hetulaa Waldon kanssa? X
..Vieraana maikkarin yöchatissa? X
Ja uutuutena:
..esiintynyt Cheekin musavideolla? X.

Mitähän sitä seuraavaksi keksisi?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#2368 • • astaroth Guest
"jos rambon katsoo takaperin, niin elokuvassa stallone parantaa ihmisiä maagisella luoti-imurilla"
Lerna

Posts: 320

#2369 • • Lerna
Nää kasarileffat on ihan huippuja
peikkolapsi

Posts: 1,180

#2370 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
täytyypäs tänään varmaan laittaa taas uus kymmenviikkonen lotto vetämään. miks mä en ikinä saa ees viittä euroo *ding*
paskat rivit. pitäiskö alkaa ite valkkaamaan.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

onni3mk

Posts: 3,973

#2371 • • onni3mk Onni on.
"Lika on ainetta väärässä paikassa, minä olen likaa"

-Olavi Uusivirta-

--
Onni on.

Freja

Posts: 8,775

#2372 • • Freja Sihteeri
*haikail*

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

turquoise

Posts: 732

#2373 • • turquoise e-ra2co
Eksyin Facebookissa mun lukioaikaisen äidinkielenopettajan sivuille (ei olla FB-kavereita). Sillä oli statuksena "Eräs oppilas oli kirjoittanut aineeseen, että Aleksis Kivi loi suomen kielen." Hyvä, jos tää kyseinen oppilas eksyis katsomaan sen sivuja *ding*

Tänään oli myös hieno tilaisuus seurata salaa opaskoiran puuhia (miten tän voi sano ei-irstaasti) yläilmoista kahvilasta käsin. Tai no, en mä nyt tiedä oliko se nyt yhtään enempää salaa, kuin jos olisin seurannut metrin päästä omistajasta. Mut anyway, jännästi se koira otti huomioon kaikki maaston korkeuserotkin. Oliskohan se opastanut auton alle, jos ne liikennevalot ei piippaisi eri tavalla punaisilla. Pitää ruveta tutkiin kaikkee ko. aiheeseen liittyvää.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2374 • • Aurinkoneiti
Ulkona ei enää tuntunut talvelta. Huomenna saattaisi sataa vettä, ko tuulessa oli sen tuoksu.
turquoise

Posts: 732

#2375 • • turquoise e-ra2co
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen

En tiiä onko tää vanha juttu, mutta mulle ainakin uus. Hyviä:

"Ihmisvartalojen tyyppejä on useita, ja niiden koko ja ominaisuudet määräytyvät pääasiassa geeniperimän mukaan, tosin vartaloon voivat vaikuttaa myös ympäristötekijät, kuten ruokavalio ja liikunta"

"Koska fysiologia ei ole vielä täysin kehittynyt pystyasentoiseen liikkumiseen, ihmisten liikkumismuoto tuottaa heille vaikeuksia erityisesti myöhemmässä iässä, ja vammojen sattuessa kriittisiin kohtiin voi liikkumiskyky kadota hetkellisesti täysin."

"Ihmisellä ruumiin karvoitus on vähentynyt huomattavasti. Osaltaan joillain yksilöillä karvoituksen vähentyminen on enemmän näennäistä kuin todellista. Heillä karvoja on yhtä tiheässä kuin muillakin ihmisapinoilla, mutta ne ovat lyhyempiä ja huomaamattomampia, koska ne ovat vähäpigmenttisempiä."

"Toisaalta muun ihon vähäisen karvapeitteen vastapainoksi useimmilla ihmisillä on päälaellaan karvat - hiukset - jotka kasvavat peräti pidemmiksi kuin minkään muun eläinlajin karvat."

Jne. *vink*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#2376 • • peikkolapsi miisa the maskotti
voipas olla vaikeeta laittaa yhdet hyllyt seinään...
ajattelin sen olevan helppo nakki kun päätin saada ne seinälle joka on jotain mitä lie ainetta (väliseinä, olkkarin ja wc:n välinen) mutta se seinä on niin pehmeä et hylly tulee ihan alakenoon vaikka kuinka koettiin tukee sitä.
tuloksena sitten kamala määrä reikiä tapetissa;
ajatuksena tässä suunnitella koko homma uusiks > hyllyt kiviseinään ja jotain taulua niitten reikien päälle. suunnittelemaan sitten vaan, eipä noilla nyt niin kiire ole. *hymy*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Liina

Posts: 161

#2377 • • Liina Ratamurmeli
Hmm... meniskö viikonloppuna Flipsideen vai Furyyn? Vai molempiin? Molemmat houkuttais, mutta ei houkuta olotila maanantaina töissä, jos kaks iltaa on bilettäny. Vaikeeta..
Avatar
#2378 • • Muussika Guest
Mä olin tänään kerrankin pirteä peipponen duuniin lähtiessä (viime aikoina mikään uni ei oo tuntunut riittävän ja olen ollut tosi koomassa). Sieltä kotiin jokunen aika sitten palattuani kaaduin sänkyyn itkemään.

Välillä on vaan niin rankkoja päiviä, että mä joudun pohtimaan, olenko liian nuori ja herkkä näihin hommiin. Pitäisi olla niin vahva ja ottaa vastaan vaikka mitä, ja välillä vaan tuntee itsensä niin heikoksi. Taisi olla liikaa juttuja yhden ihmisen kannettavaksi tänään, henkilökuntavaje ei ainakaan auttanut asiaa.

*uuh*
Freja

Posts: 8,775

#2379 • • Freja Sihteeri
Ei vieläkään vastauksia. Yhä päässä pyörii kysymyksiä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#2380 • • sapeli jokukukamikä?

Liina, 1.4.2009 10:42:
Hmm... meniskö viikonloppuna Flipsideen vai Furyyn? Vai molempiin? Molemmat houkuttais, mutta ei houkuta olotila maanantaina töissä, jos kaks iltaa on bilettäny. Vaikeeta..



Meet ensin ekaan, sit jos jaksat ni meet tokaan, ja sit jos jaksat ni meet töihin. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.