Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,102 views

extramppa

Posts: 217

#621 • • extramppa hengailija
Idols-Ari esitti biisin (jotain rokkia) jossa laulettiin sekä suomeksi että englanniksi ja biisin nimi oli "You are the ainoo". Tuumailin unessani, että tästä tulee varmaan hittibiisi.

Oiskohan sillä vaikutusta, että kattoin Idolsin ennen nukkumaan menoa...
Bellezaaa

Posts: 573

#622 • • Bellezaaa Afrodite*
Olin limusiinis takapenkil jonku hyvännäkösen kundin kaa*joo*
Sit muo kosittiin ihan yhtäkkii siin limusiinin takapenkil ja aattelin viel
unes et eihä täs oo mitää järkee et tuskin tunnen koko tyyppii mut hmmm...

sit kuitenki suostuin...
ja heräsin sit siihen aivan kauhusta kankeena huh*hikoil*
*hihu* hassua....
rose

Posts: 1,047

#623 • • rose vakaasti epävakainen
Kuumeessa näin unta joka koostu pelkästään erikokosista suorakulmioista *nauru* Mulla oli siinä jotain syvällistä pohdintaa niitteen kokoeroista ja valkoisuuden ja valon eri asteista. Nää kappaleet näytti olevan jotain valkosta ja vähän läpinäkyvää mattamuovia ja ne liikku.

Tää saattaa liittyä meidän verhoihin, jotka on valkoset ja tollaset aika neliskanttiset. Mutta oli aika vinkeetä herätä tällasesta.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jusna666

Posts: 1,447

#624 • • Jusna666 Diablo
Näin viime yönä neljä erilaista painajaista tod. näk. edessä olevasta leikkauksesta.
Heräsin joka kerta juuri kun leikkaus olisi ollut valmis ja otti päähän, koska se olikin vain unta.

Kiva kun ei saa nukuttua ja sit ku saa ni se on tommosta. pää hajoo.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Marjo

Posts: 1,796

#625 • • Marjo pupuTupuna
Mä näin viime yönä unta, että oli kesä ja oltiin menty kavereiden kanssa Ibizalle ja chillailtiin rannalla. Miks sen piti olla unta!? *grr*
Miinapiina

Posts: 3,494

#626 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
no huh, näin viime yönä todella masentavaa unta... ja se oli niin todellinen ku vaa voi olla... nukahdin sohvalle ku katoin kylmää rinkiä, ja ku siitä jossain vaiheessa yöllä heräsin, niin olin kyllä niin hämilläni etten ees älynnyt mennä sänkyyn nukkumaan vaan jatkoin unia siinä sohvalla.

hauskinta tässä on se, että toi uni kyllä selvitti mulle itelleni asioita... oon meinaan ollut mukamas eräästä asiasta yhtä mieltä, mutta toi uni sai tajuumaan, että vaan yritän kieltää itseltäni, mitä oikeasti ajattelen...

aika mielenkiintoista *joo* *ding*

--
pinkki on pop!!!

Jago

Posts: 4,039

#627 • • Jago un-trained monkee
näin unta että olin mutsin luonma yötä. se oli just tullu laivalta ja sillä oli ihan hirvee krapula.
mullä oli siinä vielläkin mun vanha huone käytössä ja siellä oli pienessä akvaariossa ilmeisesti miljoonakaloja ja jotain taistelukalalajia(mun mielestä ne tais olla pictoja)
akvaariosta oli löytynyt kuolemaisillaan oleva isohko poikanen ja mä ihmettelin että kumpien se on, sitten se teki muodonmuutoksen siinä haavissa ja osottautu bettaksi. en tiiä mitä tein sille, mutta haavin myös muita poikasia mitä löysin sieltä(varmaan poikasakvaarioon) ja sitten laitoin sinne hirveesti kasveja jettä loput selviäisi(oli jostain kummansyyst ihan tyhjä kasveista)

jostain syystä oli olennaista myös että mutsi oli tuonut mulle tuliaisena risteilyltä viinirypälelaatikollisen ranskanpastilleja ja fazerin sinisen suklaapatukan*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#628 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 3.3.2007 13:56:
Kuumeessa näin unta joka koostu pelkästään erikokosista suorakulmioista *nauru* Mulla oli siinä jotain syvällistä pohdintaa niitteen kokoeroista ja valkoisuuden ja valon eri asteista. Nää kappaleet näytti olevan jotain valkosta ja vähän läpinäkyvää mattamuovia ja ne liikku.

Tää saattaa liittyä meidän verhoihin, jotka on valkoset ja tollaset aika neliskanttiset. Mutta oli aika vinkeetä herätä tällasesta.



Tutun kuuloista kuumeuneilua... Mä yleensä juutun joihinkin itseään toistaviin fraktaalimaisiin labyrintteihin *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

krisse

Posts: 187

#629 • • krisse ™
Vaalien jälkeisenä yönä:

Tilanne oli kuin 24:stä (olen melko varman että kuulin kellon tikittävän taustalla): Perheeni oli panttivankeina jollakulla, joka vaati minua nappaamaan CTU:n keycardin Sauli Niinistöltä. Istuin jo Saulin kanssa jossakin saman pöydän ääressä ja näin keycardin pilkistävän hänen povitaskustaan, mutta jostain syystä en vain saanut mitenkään salaa napattua sitä, en tainnut edes yrittää, enkä pystynyt väkivaltaankaan turvautumaan. Tämän jälkeen siirryin johonkin vanhaan maalaistaloon jossa perheeni oli myös. Kävin heidän kanssaan keskustelua muutaman sanan jonka jälkeen heräsin.
mariq

Posts: 2,154

#630 • • mariq
Mun oli tarkotus eilen illalla kytkee mun dyykatut videot kiinni, kun sain skartin lainaan, mutta en sitten jaksanut..
Yöllä näin sitten unta, että kytkin ne kiinni, ja hyvin toimi *nauru*

Oiskin näppärää, jos vois aina unissaan hoitaa pois kaikki ne rästihommat, joita ei ehdi valveilla tehdä..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

asdf

Posts: 3,155

#631 • • asdf
Näin jotenki häiritsevää unta viime yönä. Siinä mä teurastin jonkun teinipojan palasiksi Suomenlinnan lautalla kylpyammeeseen ja "piilotin" ne osaset lautan katolle. Enkä ees jääny kiinni.
Syce

Posts: 1,649

#632 • • Syce

Zenni, 20.3.2007 11:20:
Näin jotenki häiritsevää unta viime yönä. Siinä mä teurastin jonkun teinipojan palasiksi Suomenlinnan lautalla kylpyammeeseen ja "piilotin" ne osaset lautan katolle. Enkä ees jääny kiinni.



Aika hyvin! Tuollaiseen ei varmaan mun mielikuvitus pystyisi*nauru* *piis*
hallucinogen

Posts: 8,190

#633 • • hallucinogen Edain
Näin unta, että olin pitämässä jonkun porukan kanssa esitelmää ja sitten alkaa kännykkä piippaa ja OlliS lähettää jonkun pikaviestintäohjelman kautta viestiä että: "mitäs tyypit? Oon lähdössä Japaniin nuolee tissei!"

:D

--
pikku-*possu*

Syce

Posts: 1,649

#634 • • Syce
Tietääkö joku sen et miks ei näe unia...tai en ainakann muista mitää unia?!
Viimeisen uneni muistan jostai parin vuoden takaa...
Onko mielikuvitukseni todellakin noin onneton vai missä "vika"?! *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#635 • • Jutu Blondi
Näin yksi yö unta jossa hengailin Kimi Räikkösen kanssa Nastolan keskustassa. Kimillä oli se ajopuku päällä ja oli kuuma kesä. Sitten jossain vaiheessa paljastu, että se ei ollutkaan oikea Kimi vaan joku stunt henkilö joka oikeasti ajoikin niitä formuloita. Sitten tää uni hyppäs kaverin kämpin ulkopuolelle ja se kaveri kerto, että hänen kämppänsä palaa ja siellä sisällä on hänen koira. No menin sitten reippaana tyttönä sinne sisälle ja ainoa alua missä paloi oli keittiö. Mukamas se suljettu ovi piti ne liekit siellä. Sain juosta sen pikkusen koiran perässä kauan ennen kuin sain siitä kiinni, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja tällä kaverilla on oikeesti rotikka eikä mikään pikkunen hurtta *nauru*


Sitten viime yönä näin sellasta unta, että terroristit oli kaapannut jonkun laivan missä oli paljon kultaa ja muita aarteita ruumassa. Niillä oli joku pommi minkä uhkasivat räjäyttää. Yksi niistä oli pukeutunut poliisiksi ja sillä oli pommikoirakin mukana ja mä luulin, että autan hyviksiä mutta oikeesti autoinkin niitä terroristejä. Sitten yksi agentti (joku Bauerin tapanen häiskä) tajus ettei niillä olekaan pommikoiraa mukana ja tuli auttamaan mua. Kuitenkin se pommi räjähti ja me pelastuttiin, koska osattiin lentää (ehkä ei olis pitänyt kattoa Matrixia). Sille kullalle ei kuitenkaan käynyt mitään vaan se pysy nätisti siellä laivan ruumassa. Tai oikeastaan sille laivallekaan ei käynyt mitään, pelkästään ne terroristit räjähti.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kim123

Posts: 127

#636 • • Kim123 jokke123
menen kesällä naimisiin ja näin ihan vitun sekavia unia tulevista häistä.. Rupes oikein pelottaan..

--
pioneer

Freja

Posts: 8,774

#637 • • Freja Sihteeri
Näin toissayönä ensimmäisen Helsinki-uneni! Sitä ennen _kaikki_ unet olivat tapahtuneet Vaasassa. Noh, uni ei sinänsä ollut kiva. Katteltiin jonkun kanssa kuinka Finnairin Shanghain-kone kiihdytti kiitotiellä ja katosi puiden taakse. Sen jälkeen kone nousi ilmaan ja alkoi kääntymään tiukasti oikealle. Heti kääntymisen alettua se alkoikin kieppumaan ihan hirveesti ja rämähti maahan. Kaikki oli aivan shokissa. Ihmiset puhui, kuinka Airbus A319 tippui alas, ja vielä Finnairin. Mä siihen tietty korjasin, että kaikki luulee, et se on Airbus A319, mut se oikeesti on A320, koska se on tollanen Finskin uus kone ja se menee Shanghaihin, ja siinä nyt sitten kuoli reilu 300 ihmistä. Mulla oli myös yhtäkkiä sen päivänen move kädessä, mistä näkee kellonajat, kohteet, konetyypit ja matkustajamäärät. Shanghain kohdalla luki 319. Siinä sitten katteltiin kauhuissamme kun kone savusi ja helikoptereita alkoi pörräilemään ilmassa. Samalla mä sitten ajattelin, et en todellakaan uskalla lähteä lentäen enää Australiaan, vaan meen junalla tai vaikka pyörällä. Vielä Finnairin kone mikä tippui alas! :O
Myöhemmin unessa selitti joku tyyppi, että syy oli löytynyt ja se oli huonosti opetettu lentäjä joka oli mokannut.

Aamulla sitten selittelin ukkoselle untani, niin tajusin et helevetti, eihän se edes oo Airbus A320, vaan Airbus A340. Mietiskelin että miks hemmetissä mä sit viisastelin omassa unessani kun en tiennyt edes oikein. (Oikeastihan Shanghain kohdalla lentolistassa konetyypin kohdalla lukee 343, joten siitä kai unessa se sekoilu, että 319 =320, koska oikeasti 343 = 340.)

No, sitten viime yönä näinkin unta, että olin Vaasassa, ja kävelin pitkin Klemetinkatua ja katselin leikkipuistoa missä pienenä aina leikittiin. Siinä sitten päätti yhtäkkiä olla kiitotie ja se hemmetin Shanghain kone taas, Airbus A340. Ja taas se nousi ilmaan. Ja taas näin kun se rupes kieppumaan, ja nyt juoksin elämääkin nopeammin karkuun. Ja taas se hemmetin kone tippui alas, räjähti, syttyi tuleen, paloi poroiksi, hajosi, mitälie, ja taas kaikki oli kauhuissaan. Tällä kertaa selitin sitten ihmisille että tuo on Finskin uusimpia hankintoja, Airbus A340, ja eihän tollaisten koneiden pitäis tippua alas.
Pikkuhiljaa tajusin, että se oli vain unta, ja mun piti korjata edellisen yön virheeni, kun sanoin väärin konetyypin. Sitten katkee muisti siitä unesta.

Täh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#638 • • Aurinkoneiti

Syce, 22.3.2007 09:15:
Tietääkö joku sen et miks ei näe unia...tai en ainakann muista mitää unia?!
Viimeisen uneni muistan jostai parin vuoden takaa...
Onko mielikuvitukseni todellakin noin onneton vai missä "vika"?! *nauru*



Eräällä ystävälläni on sama ongelma. Hän nukkuu huonosti; nukahtaa,mutta herää ja nukahtaa uudelleen myöhemmin. En tiedä, onko jossakin univaiheessa, esim. REM-unessa, ongelmia. Ehkä siksi ei muista näkemiään unia.
La Petite

Posts: 1,160

#639 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Olen nyt sitten selkeesti tehnyt liikaa duunia, kun unessa kuvanauhakasettipino kaatui mun päälle. Sit meni kotelot ja nauhat sekaisin ja olin ihan kriisissä et jos joku paska aamusarja menee väärässä järkässä ulos. *eiei* *getalife*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#640 • • Fuzzy Guest
:D Siis ihan kauheeta unta näin viime yönä!
Oltiin mun kaverin kans meillä ja oli tarkotus lähtee RADeihin. Tehtiin siinä kaiken näköstä turhaa ja yhtäkkiä huomasin ett kello oliki jo 11 illalla!!!
Voi helvetti mua vitutti! Rupesin itkee ja kaikkee! Kaveri yritti jtn lohduttaa et kylhän me viel keretää sinne hei! Mut itkin vaa ja sanoin ett ei se oo se pointi vaan se ett olisin halunnu kuulla ku Neon ja Triton soittaa!!! Ja ne soitti jo!!*nyyh**nyyh* :D Hitto mikä turhautunu ja ahdistunu fiilis oli!