Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,298 views

Avatar
#41 • • juhani_phs Guest
sepäs vasta hauskaa on kun vähän rankemman illan jälkeen nukkuu
koko yön oman käden päällä. sit aamulla herää ja kelaa "hei kenen käsi
tää on" ja työntää sen pois. hetki siinä menee ennen kuin tajuu et se
on oma käsi eikä jonkun epämääräsen hoidon...*igor*
cosmikki

Posts: 1,261

#42 • • cosmikki
juhani; toi on kyllä ihan yliveto *nauru**nauraa**hih**heiii**nauru**nauraa**hih*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

nigel

Posts: 792

#43 • • nigel
mut eipä sit kauheesti enää nauratakkaa ku se onki jonku TODELLA epämääräisen hoidon...

niih.

mut totuus joo on kyl se että on tullu joitai parhaimpii sänky hetkii tullu koettuu siinä ku on yrittäny saada omaa kättänsä henkiin..

i'm a very sad person, i know.


:)
mixed~thunder

Posts: 524

#44 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Hahahaha *nauru* Oikeest,pikkasen repesin kun luin ton Juhanin jutun*nauraa**nauraa* Oikeest loistava*nauru*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#45 • • slush
Juhani, toi oli oikeesti paras juttu minkä oon kuullu *hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

|Cronos|

Posts: 1,118

#46 • • |Cronos| the Moose
toi juhanan juttu muistuttaa hieman susikrapulaa mut on paljo lievempi ja siihen ei liity mitään kamali järkytyksiä aamulla.. tai no ei ainakaan niin hirveitä...


(muokattu 11.3.2002 10:53:49)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#47 • • Tyly
Toi kuulosta toi juttu samalta ku joku neljän paperipussin -muija... *voiei**voiei* ... onneksi katon jo hankita-vaiheessa mitä viereeni ota... *hymy* nii ei tuu sit mitää juttua noita takuiden ja vakuutusten muutosten kanssa...*nauraa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Tyly

Posts: 908

#48 • • Tyly
Toi kuulosta toi juttu samalta ku joku neljän paperipussin -muija... *voiei**voiei* ... onneksi katon jo hankita-vaiheessa mitä viereeni ota... *hymy* nii ei tuu sit mitää juttua noita takuiden ja vakuutusten muutosten kanssa...*nauraa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#49 • • scobl
tyly, varo huijareita, ne ei anna takuita eikä vakuutuksiakaan *nauru**nauraa*

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#50 • • Tyly
Niinpä *hymy* sen takii ei viitsi noilta hämäriltä ravintolan kulmilta niitä hankkiakaan..*nauraa* ... onhan se kiva meinaa mennä selittää ravintolaa et haluu rahat takas ku jatkot ei ollu sitä mitä halus.. *nauraa*...hhmm levotonta..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#51 • • cosmikki
..mulle on ainakin pari kertaa käyny just niin että baarin hämärräs poika on näyttäny hyvälle, mutta kun jossain vaiheessa aamua on herännyt niin onkin huomannut olleensa aivan väärässä. hrrrh. *hngh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

mixed~thunder

Posts: 524

#52 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Kelleppä tuo ei olisi tuttua??*vink*
No itseasiassa mulle,kun en etes juo ikinä niin niin ei yleensä käy *nauraa**pahis*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#53 • • slush
mixed, hehee.. tuttua on(ainakin sulle;) *vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

Posts: 524

#54 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Joopajoo...PItäsköhän rajottaa tätä voorumissa roikkumista?*hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#55 • • |Cronos| the Moose
Ukkoselle toi on varmaan joo tuttua..=) ei millään pahalla.... Itselleni ei ole kyllä vielä käynny sitä et olis jossain vaihees huomannu että ihminen kenen vierestä heräöä olisi aivan kamala järkytys...jottei tätä tulisi edes tapahtumaan niin täytyy nykyäänkin pitää alkoholin juominen kohtuudessa...=)*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#56 • • Tyly
Mitä te oikein ihmiset teette raflassa.. ??? Siis eikös teillä oo silmii päässä ??? kumä ainakin aina aiheutan tilanteen, jossa pystyn näkemää ihmiset valossa enkä pelkästää hämärässä nii sit voi arvostella paremmin... *hymy*
Tosin kukkiihan se perunakin... *justjoo* varsinkin känässä...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Yohanna

Posts: 137

#57 • • Yohanna
Tai jos vika onkin katsojan silmissä.. *hääh**justjoo**häh*

--
-Yo

|Cronos|

Posts: 1,118

#58 • • |Cronos| the Moose
Katos ku esim. mä olen täält kouvolan suunnalt ja tääl ei ole joka päivä bileitä jne... ja oikeastaan lähimmät bileet on lahessa tai kotkassa... eikä niissäkään joka päivä ole mitään... tällöin täytyy tyytyä ihan vaan ravintola iltaan... ja siinäkin on s eongelma ettei täällä ole mitään hyviä ravintoloita kuin diva ja rubiini mitkä ovat kummatkin aivan suoraan eräästä pimeästä paikasta...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#59 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Ja henk.koht en etes tykkää hirviästi Rubinin portasareista(miksköhän?)*heiii*
Ihan jees paikka kuhan on pienessä sievässä*cool*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Tyly

Posts: 908

#60 • • Tyly
Hmm voi teitä kaukaisia... *suru* no mut siis kyllä niitä silmiä saa käyttää jos vaan pystyy... kun ite mielummin en ota mukaan kun sit taas ottaisin jonkun haaskan tunkiolta...*mur**eiih*.... mut jokainen tietenkin tekee niinkuin itse näkee parhaaksi ..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu