Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,304 views

Tyly

Posts: 908

#21 • • Tyly
Ei niin kauheeta ku mun...*hymy* siitä voin olla varma... tai enpä oo koskaan päässy viereeni nukkumaan... *nauraa*
Mut joskus kyl o oikein hulluna unessa esim tappelee jonkun kanssa nii tulee pyörittyy sängyssä aika paljon...
*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#22 • • bianca hippiäinen
mä kuulema nauran unissani, puhun myös, sekä valtaan koko sängyn, oli se miten leveä tahansa. onneksi en nuku vieressäni *nauraa*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Mnj

Posts: 174

#23 • • Mnj Mönjä
seurasin kerran vierestä kun kaksi kaveriani juttelivat keskenään unissaan, siis he heittivät täysin järkiperäistä tarinaa päivän tapahtumista ja niistä-näistä. juttua riitii monta minuuttia kunnes puhe meni epäselväksi muminaksi

omista unista sen verran että mut on jopa pariin otteeseen teloitettukin unessa ja peräkkäisinä öinä! ekan kerran olin rintama karkuri ja tokan kerran sotavanki. kummallakin kerralla selvisin hengissä ekalla kerralla huomasivat heti teloituksen jälkeen ettei mua pitänykkää teloittaa vaan nostivat mut maasta, läimäyttelivät selkään ja tarjosivat tuopin bissee ikäänkuin anteeksi pyyntönä mun teloituksesta ?!?

yritä ottaa tosta ny sitte selvää

--
Dead to the world. Alive for the journey.

skasi

Posts: 161

#24 • • skasi
Ihan paras oli kyllä joskus jollakin leirillä.. Siitä on jo aikaa.. Olin viimeinen valveilla, ja katselin kun kaveri pyöri hurjana naapurikerrossängyn yläkerroksessa. Sitten se nousi kyykkylleen siel sängys ja hyppäs alas. Mä et se lähtee vessaan tai jotain, mut se lähtikin ryömimään meidän sängyn alle. Siel se kolisteli jonkin aikaa ja siirty sit hakkaamaan päätään pöydän alle. Kohta kuulu hirveetä ryminää ja se kaveri otti hirveen juoksuspurtin toiselle puolelle huonetta. Ja taas konttailemaan sänkyjen alle.. Minä siinä vaiheessa päätin et saa riittä möykkä ja kävin herättämäs. Se oli kuulema nähnyt sotaunta, jossa se oli ryöminy panssarivaunun alla ja hypännyt talon katolta.. etc.. Aamul se kaveri ei muistanut mitään..*nukkuu*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

puupi

Posts: 385

#25 • • puupi the puupi
Mä nukun kuulemman ihan rauhallisesti.. Anqqa on joskus jotain jutellu. Ja sit se joskus ku mä viellä luen tai jotain niin heräilee.. (tai itse asiassa on viellä nukuksissa) ja sanoo jotain ihan häröö. mikä on liittyny sen uneen.. ja ei tajuu ku mä en oo ihan messissä.. se on uni mussukka*plur* kohöm..

(muokattu 18.2.2002 18:50:48)

--
KM

bianca

Posts: 207

#26 • • bianca hippiäinen
ällötsödee puups ja anqs...tootte sulkkupari *plur*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

skasi

Posts: 161

#27 • • skasi
Mulla on hurjimuksen kans melkopitkälle samanlaisia kokemuksia kuumehoureista. Joskus, ei tarvi olla paljoakaan kuumetta, alkaa kaikki suorat pinnat mennä mutkaisiksi (tai ryppyisiksi).. On mielenkiintoista seurata kun seinät alkaa kupruilla. Tokihan sen tietää että se ei ole mahdollista ja kun sitä vähän aikaa kelaa ja keskittyy siitä pääsee pois. Nuoremapana näin siitä sellaista untakin aika monta kertaa. Siinä unessa oli joku mies ristillä.. Hmm.. Oisko ollu itte jeesus..*iloinen*

Toinen oikeastaan kuumeuni on sellainen jossa on palloja tai oikeastaan pyöreitä kiviä.. Ensin tulee pikkukivet, niitä on kiva pyöritellä, sitten kivet alkaa isontumaan ja isontumaan ja niitä ei pysty pysäyttään. On aika ahdistavaa kun sellanen muutaman tonnin kivi pyörii yli...*hngh*

Kolmas mielenkiintoinen huore on se kun kaikki, omat liikkeet lukuunottaen, tuntuu nopeutetulta. Seurasin tätä mielenkiintoista ilmiötä matkikan prelissä... Oli sellanen speed-moodi päällä. Siitäkin pääsee usein ohi kun keskittyy. Prelis kyllä aattelin että samahan sitä tehdä näitä laskuja nopeutettuna.. Meni ihan jees se preli. Hidastusta saa taas aikaa kunnon lenkillä, juoksee aivan tukkoon ja sitten ottaa hirveen spurtin. Tuntuu että juoksee unessa, jotenkin hidastettuna...*igor*

Joo, tuli täs mieleen vielä se sama kuin hurjimuksella. Kirjaa tai jotain muuta tekstiä, chattia, lukiessa tulee joskus kuumeessa sellanen pienenpi suurempi efekti.. Sekin on aika mielenkiintoinen, mutta hankaloittaa hivenen lukemista..*hymy*

En mä mitenkään sairas tai sekaisin ole..*pahis*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

sebasti

Posts: 231

#28 • • sebasti Lauma
Mulla aika harvoin on korkeaa kuumetta... tosin armeijassa tuli se 40C:kin koettua, mut ei mul mitään houreita tullu... ikinä...

Outoja unia on kyllä tullut nähtyä, välillä vähän liikakin*hih*
Tyly

Posts: 908

#29 • • Tyly
Yx näitä oudpoimpii kokemuksii oli aikoinaan kun mut leikattiin. Mä olin kome neljä päivää morfiinin vaikutuksessa yötä päivää lähes, ettei olis ollu nii kovii kipuja.
Se oli hurjaa... Olin kuulema monesti pyytä mutsii tulee katosta alas ja vastaavaa
Sit se oli myös kiva nappi jolla sai sitä suoraan suoneen ku tuli "kipuja", ja sit mentii taas.

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#30 • • bianca hippiäinen
mä näin viime yönä unta että juoksin hirveesti jossain käytävillä uimapukupäällä ja mietä oli paljon,,,,si yht'äkkiä edessä aukee sellanen valatva halli jossa on uima-allas jossa on sellanen VALTAAVA sinivalas. meidän pitää hypätä sinne altaaseen jossa jo polski liuta ihmisiä. no mähän hyppäsin ja....

heräsin *mur*


uneen liitty jossain vaiheessa vauva-norsujakin mutta en muista miten.

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Tyly

Posts: 908

#31 • • Tyly
Oli tos semmone hullu uni et unessa heräsin himassa ihan normaalisti ja sit katoin kelloo et onpa vähän ja ei pitäis olla mitään menoo tänää eli menin takas nukkumaan ja sit torkahdin ja heräin uudestaa ihan paniikissa et olihan mulla jotain tosi tärkeetä menoo ja sit heräsinkin oikeesti ja olin ihan hätääntyny ku en tienny et olix mul menoo vai ei*voiei*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#32 • • bianca hippiäinen
tyly jep...mä tiedän tunteen. oon joskus nähny tollasen unen ja se on ärsyttävää. etenkään kun mä en vieläkään iedä oliko mulla silloin jotain, vai näinkö vaan unta.....life is a mystery.*ding*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

scobl

Posts: 755

#33 • • scobl
on joskus niin että herää kauhuissaan lauantaiaamuna ja luulee että nyt on myöhäsytynyt töistä, mutta sitten ymmärtää että on lauantai ja olen kotona ja digimon alkaa kohta, eli kaikki on kunnossa *nauraa*

--
bred na net

Yohanna

Posts: 137

#34 • • Yohanna
Uuh,auh, mulle käy tosi usein la-aamuna just tollein, tai sit jos vetäset päikkärit eli tirsat *ding* duunin jälkeen ja heräät vaik parin tunnin päästä, täysin pimeetä, apua mikä maa mikä valuutta, paljoks kello.. *igor*

--
-Yo

Avatar
#35 • • hedelmä Guest
hurjimus,juttus oli tosi mielenkiintonen...jus senkin takii,et ite oon kokenu noit samoi,mut en oo osannu pukee sanoiks....thanks...niin...noista houreista on viel pakko pistää sen verran,et mun vaki houre oli yhteen aikaan sellanen,et mul oli sellanen tunne et puristaisin jotain vahaa etusormeni ja peukaloni väliin,ja se tuotti mulle niinku tiettyy mielihyvää..mut tosiasiassa se tnne ei niinku lähteny mitenkään sormista,enkä oo ees varma,et liittykö kyseiseen mitenkään..??? *igor* *ding*

ja joskus olen myös taximatkalla himaan nähnyt pieniä alastomia ihmisiä kyyryssä katulamppujen päällä...sain myös samalla reissulla ihme signaaleja taksamittarista....se oli tosi weirdoo... (olin toooosi kipee)...mut se oli paras taximatkani ever!!!!! *sydän*
Tyly

Posts: 908

#36 • • Tyly
Ärsyttävän ihmepoelkotilan saa myös sillee aikasex aika helposti ku nukkuu frendin kanssa samassa sängyssä ja sit yölää se kaveri päättää lyödä sua päähän kyynäepäällään... Nousee aika nopeesti toi pulssi tonne pariin sataan ku siitä herää... ihan hulluuu *hääh* siin menee kauna ku voi alkaa taas nukkuu ku sydän tasottuu

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

slush

Posts: 685

#37 • • slush
Mä olin viikon verran kuumeessa ja sit yhtenä aamuna heräsin ja luulin että mun lattialla makaa joku ihminen.. pelästyin ihan törkeesti mut sit ku siitä heräilin nii huomasin et se olikin mun päiväpeitto.. kuumeessa tulee muutenkin hourailtua ihan kummallisia juttuja *vink*
Ja mä nään melkein joka yö ihan sekoja unia missä ei oo mitään järkee.. siksipä sain kaverilta lahjaksi unienselityskirjan että voisin tutkia mitä ne mun unet tarkottaa...

Ja mä oon jo niin tottunu siihen et jos nukkuu jonkun kanssa samassa sängyssä niin nyrkistä tule jossain vaiheessa yötä.. mut kyllä siitä aina saa samanlaiset sätkyt.. hui..

(muokattu 6.3.2002 10:28:22)

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

Posts: 524

#38 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Itseltäni ei juuri tule mieleen vastaavia kokemuksia,mutta hämmennystä ovat saaneet aikaan mm.muutamat kaverieni Iipon ja sluShin kertomat unitarinat,mutta niitähän minä en voi kertoa joten asianomaiset saavat aivan itse kertoa mikäli mieli tekee.*nauraa*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#39 • • slush
heh.. Senkun vaan samppa kerrot jotain mun unia koska ite en enää niita kovin montaa muista *vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

Posts: 524

#40 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Tarkotin näillä unilla mm.Tätä Iipon kateutta herättävää unta, ja sun
"Kyl Samppa ja Jarkko hakee" vai mitens se nyt menikää...Mut kummiskii*hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.: