nuista tähdistä...

205 posts, 11 pages, 45,660 views

Katrina

Posts: 605

#101 • • Katrina
Muakin ihmetyttää miksi lähtenyt osalta porukkaa tähtiä pois? Onko täällä ruvettu tiputtelemaan ihmisiä maanpinnalle? *nauraa*
patis

Posts: 1,158

#102 • • patis 10
johan tää on klubituksen historian aikana toinen kerta kun tipun 4->3 palloon/tähteen
Avatar
#103 • • FuckUp Guest
patis:

johan tää on klubituksen historian aikana toinen kerta kun tipun 4->3 palloon/tähteen


Ei toista ilman kolmatta. Eli kolmas tiputus tulee joskus...
Texx

Posts: 650

#104 • • Texx ^_^
uh. mult lähti vähän aikaa sitte yks tähti :O

--
*piis*

Katrina

Posts: 605

#105 • • Katrina
Haasteellinen elämä! No ei, ei ne oikeasti ole kuin pieniä palluroita!
anqqa

Posts: 4,034

#106 • • anqqa tirehtööri
juu tuo laskusysteemi muuttui jälleen, painottaa nykyään huomattavasti vähemmän viestejä, ettei kirjota viestejä tähtien tähden :) myös tähtirajoja silti laskettu, eli joillain saattoi nousta.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#107 • • Roger Roger Kentti
Ja eihän (toivottavasti) kukaan täällä kirjoittele/ oleskele pelkkien tähtien toivossa? Mä ainakin viihdyn täällä lueskelemassa foorumeita ja jopa ihan tyhjänpäiväisiä sellaisia, oli tähtiä tai ei. Super iso kiitos *ankka*:lle, kun on väsännyt näääääin loistavat sivut.

[muokattu 29.11.2002 09:42]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Wintermute

Posts: 170

#108 • • Wintermute peacemaker
anqqa:

juu tuo laskusysteemi muuttui jälleen, painottaa nykyään huomattavasti vähemmän viestejä, ettei kirjota viestejä tähtien tähden :) myös tähtirajoja silti laskettu, eli joillain saattoi nousta.



Tyhmä kysymys: Jos pisteitä ei tule enää viesteistä, niin millaiseen aktiivisuuteen tähtijärjestelmä sitten patistaa? Ja jos tähtien vuoksi spämmääjät (en ole tosin täällä niitä nähnyt) halutaan kuriin, niin miksei pisteitä sitten anneta vaikka vain parista ensimmäisestä viestistä päivässä? Mielestäni tämä foorumi kuitenkin on klubituksen sielu, vaikka kuvat ja chatti ovatkin ihan hauskoja ja bilekalenteri kätevä.

"ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä - ainoastaan tyhmiä kysyjiä"

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Wintermute

Posts: 170

#109 • • Wintermute peacemaker
Avernian:

Wintermute:
"ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä - ainoastaan tyhmiä kysyjiä"

Ai kiitos... *mur*

*nauru*



Piti pistää tuo siihen, kun joku neropatti olisi kuitenkin kuittaillut... *hih*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Sega

Posts: 91

#110 • • Sega
Mielenkiintoinen aihe varsin minulle, sillä olen just rekisteröinyt itseni. JA tämä on mun ENSIMMÄINEN viesti klubituksella!!!*pupu*

Tuleva tähti?*super*

--
jep!

arty

Posts: 159

#111 • • arty diskopunk
tähdet pois! *vink*

--
||

Dragonfly

Posts: 542

#112 • • Dragonfly Mariarawr
multa tippu tähti!! *nyyh* ja just ku mä toivoin että saattas tulla vaikka neljäs kenties.. *suru*

--
Uguu~

Avatar
#113 • • ikj Guest
mullakin tippu tänti tai 2!! mix????*ding*
UnityF

Posts: 15,721

#114 • • UnityF joo just se
Mä huomasin että osalle on tullu tähtiä ja osalta on lähteny tähtiä... Mullekkin oli tullu takas yx tähti...
ihan omituista...*voiei*
TonySt

Posts: 4,166

#115 • • TonySt mediamoguli
Onks Henkilö X jotenkin kadehdittava/parempi henkilö kuin Henkilö Y, jos hänellä on 3 tähteä ja Henkilö Y:llä on vain 2 *täh* ?

....kysynpähän vaan, kun joillekin tuo tähtimäärä näyttää olevan kuin "status-symboli" konsanaan *häh*

haloo, sanon minä:)

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

TonySt

Posts: 4,166

#116 • • TonySt mediamoguli
arty:

tähdet pois! *vink*




Mä oon täysin samaa mieltä

...all same, all equal

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Texx

Posts: 650

#117 • • Texx ^_^
Multa lähti taas. voi ei. :( miten te muuten laskette nää tähdet. esim. jollain joka on kirjottanut muo reilusti vähemmän. voi olla 5tähteä ? *ding*

--
*piis*

Avatar
#118 • • yana Guest
tonppa:

arty:tähdet pois! *vink*


Mä oon täysin samaa mieltä

...all same, all equal



mun mielestä on säälittävää että joku ajattelisi muuta vain joidenkin nimen allaolevien tähtien takia. aivan kuten tätä aiemmassa postauksessa toteat



naurettava topic

[muokattu 3.12.2002 17:37]
Jone

Posts: 8,258

#119 • • Jone Archibald Haddock
Teks:

Multa lähti taas. voi ei. :( miten te muuten laskette nää tähdet. esim. jollain joka on kirjottanut muo reilusti vähemmän. voi olla 5tähteä ? *ding*



No, mietipä nyt vaikka omien postaustesi keskipituutta verrattuna jonkun toisen vastaavaan? Keskimäärin sun kirjoittamat postaukset on yhdestä kahteen riviin pitkiä siinä missä monet kirjoittavat pitkälle toistakymmentä riviä lyhyeenkin viestiinsä.
2000

Posts: 420

#120 • • 2000 Opetuslapsi
Tähdistä viis, mutta että "kosminen halinalle" *nauraa**nauraa**nauraa*

--
2 nasty 4 U