nuista tähdistä...

205 posts, 11 pages, 45,612 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#61 • • Jussi Soro choon!
Mä haluun itelleni 75 tähtee ja jonkun ihan oman luokituksen :)
UnityF

Posts: 15,721

#62 • • UnityF joo just se
no niin vihdoin ja viimein sain viidennen tähtösen *plur**plur**plur**plur**plur*
2000

Posts: 420

#63 • • 2000 Opetuslapsi
Unity(f):

no niin vihdoin ja viimein sain viidennen tähtösen *plur**plur**plur**plur**plur*



Ja olet rekisteröitynyt kuukausi sitten... todellinen tehokäyttäjä *hymy*

--
2 nasty 4 U

god_of_moves

Posts: 66

#64 • • god_of_moves
JussiS:

Mä haluun itelleni 75 tähtee ja jonkun ihan oman luokituksen :)



joo, tosi ihqua jussil paljon tahtii....

*ökkö*
cterror

Posts: 138

#65 • • cterror
jummi... montakohan mulla.... =)

whoooaaa... neljä=), vain yhden vähemmän kun mun järjestysnumero tällä sitella

[muokattu 29.10.2002 14:25]

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Dragonfly

Posts: 542

#66 • • Dragonfly Mariarawr
hassua.. mä luulin koko ajan et tää on syvällinen tähtitiede topikki ni te vaa täällä tappelette jostain ihan muusta ku syvällisestä.. sissus *nauraa* no.. otetaan sitten tähänki kantaa... että kyllähän sitä varmaan jokainen hiljaa omassa mielessään iloitsee kun saa lisää tähtiä :=:) mä ite en jaksa usein nettailla jotenkas... niitä tulee sit sitä mukaa ku mä niitä ansaitten tai jtn *hih**purr*

--
Uguu~

anqqa

Posts: 4,032

#67 • • anqqa tirehtööri
pitäis korjata tää topikkientippumisbugiki joskus.. humm.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

UnityF

Posts: 15,721

#68 • • UnityF joo just se
Mä haluan kuudennen tähtösen....*nauraa**nauraa**nauraa*
Tyly

Posts: 908

#69 • • Tyly
Niin siis tästä arvostuksesta jne... ainakin ite arvostan enemmän niitä jotka ovat olleet pidemmän aikaa käyttäjäni kun ite.. siis kun tähtiä saa niin helposti että kuka tahansa saa nopeasti viisi tähteä jos haluaa.. *joo*

Mutta kukaan ei voi oikein nopeuttaa täälää rekisteröityneenäoloaikaa?... Ja sitten toinen mikä kertoo joka on tietenkin suorassa suhteessa aikaan on rekisteröitymisnumero... siis mikä nyt sen virallinen nimi onkaan... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Pheox

Posts: 79

#70 • • Pheox
mulle on ainaki ihan sama et paljon niit tulee mut aina ku huomaa et on tullu yks lisää ni sillon on ihan ilo ylimillään, tulee hybä fillis*hih* mut miden tähtien määräl ei oo mitää merkitystä..
Danskuh

Posts: 675

#71 • • Danskuh pikku-Dee
3tähtee...*hih*ihan....*klubitus*tamolla*vink*
Zwek

Posts: 1,701

#72 • • Zwek
Millo mä saan lisää tähtiä? *täh*

Vai olenko ikuinen kantislainen *igor*
ilarip

Posts: 731

#73 • • ilarip
noi tähdet on kyl aika perseestä.

esim unity(f) (älä ota ittees) kirjautu 29.9 ja nyt o 5 tähtöstä ja unity(f) piiskaa noin 20 postausta per päivä (laskin ku oli tylsää) ja sai 5 tähteä reilussa kuukaudessa.

kirjauduin vuoden alussa ja ilmesty toi 5 tähti tos joku päivä vähän aikaa sitten. en kirjoita noita viestejä jos ei ole mitään järkevää asiaa.

ja tähä sais kyl tulla joku luokitus noille paljo saa postaa päiväs tjsp, noita vitun turhia topicceja on aivan liikaa ja ei anqan työ ole bongailla idiootteja täältä käyttäjien seasta. kun jotku ei osaa niitä aivoja käyttää niitä topicceja tehdessä

mun näkökanta
2000

Posts: 420

#74 • • 2000 Opetuslapsi
Lightsilla on tuossa kyllä pointtia.
Ei sillä että minua mitenkään häiritsisi muiden tähdet tai kirjautumismäärät, mutta kyllä se taitaa ainakin palvelua rasittaa...

"tähtäimenä 5 tähden nettihörhöily"

Minä olen kirjautunut tänne joskus vajaa 2 vuotta sitten ja kolme on noita tähtiä sen jälkeen tullut.
Minulle tärkein palvelu on ollut tuo bilekalenteri, mutta nyt on kyllä aika pahasta tuohon forumiinkin tullut kurkittua, kun yritän tuossa mielenkiinnolla odottaa, koska paidat valmistuu ja koska laivalle pääsee, joten siinä sivussa on tullut hieman siellä klubittajien sielunelämää katseltua.
Joskus tarpeeksi väsyneenä kävin nappiakin kokeilemassa, mutta että liika on kai tässäkin tapauksessa liikaa...
( Probsit kyllä sinne listaykköselle )

Yhä kuitenkin hieman rassaa tuo sätti, johon minun työasema ei tahdo taipua firman politiikan vuoksi. *uuh*

--
2 nasty 4 U

UnityF

Posts: 15,721

#75 • • UnityF joo just se
Pakko vastata... Ja taas tulee yx viesti lisää...*justjoo*
Se on totta että mä oon kirjautunut vasta vähän aikaa sitten. Mut mitä sillä on väliä???? Mä joudun vaihtaa konetta monta kertaa päivässä siitä niitä sisäänkirjautumisia tulee... Sit Mä tykkään kirjoitella ja suurin osa mun viestestä on ollu yksityisiä mun kavereille kun tää sattuu olemaan paljon halvempi kuin se että mä soittelisin kännykällä ympäri suomee. Mulle se on ihan sama et onko mulla yx tähti vaiko sata tähtee. Sit mua ei kiinnosta myöskään se että montako tähtee muilla on. Kyllähän mä ton viis tähtee nopeesti sain mut kai se johtu kun kirjoittelen niin paljon..
Kaikki toimii omalla tavallaan ja tää on mun tapa mä en voi sille mitään että kaikki ei mun tavasta ehkä tykkää mut yrittäkää kestää...*vink*
*mega hug kaikille*
....taas meen vaihtaa konetta... sorry...
caprico

Posts: 164

#76 • • caprico
nomutkutollaonenemmäntähtiäkumullasiisEMMÄVOIELÄÄ!

*pahis*

[muokattu 26.11.2002 17:45]

--
Heimoihei!

killuska

Posts: 748

#77 • • killuska
Roger Roger:

Voi kun ihmiset ottaa taas kaikki asiat niin VAKAVASTI! Pitääkö nostaa joku iso haloo jostain tähdistä??? Jos joku on saanut sen verran tähtiä, niin sitten on. Mitä väliä sillä on?
Kait näiden sivujen idea on viihdyttää ihmisiä?? Ainakin minä ymmärsin niin...



Joo onhan se mutta ylenmääräinen turhan tai saman kirjottelu vaan alkaa ärsyttämään,tekee forumista sekavan ja ettei asiallisiakaan topicceja jaksa selata tai huomaa niitä. ja siitä on viihtyminen aika kaukana..

Mutta öh empä jaksa nostaa haloota asiasta.
Kivat sivut eniwei.

*plur*

--
*killuska*

Mice

Posts: 402

#78 • • Mice .: unique :.
...toivottavasti kukaan ei kuitenkaan ala
nyt noiden tähtien takia väkisin keksimään
mitään uusia topikkeja.. Sillä kuten ollaan
huomattu siellä on jo kasoittain todella
turhia topikkeja.. *suru*

--
This won\'t hurt, I promise..

tuitui

Posts: 1,258

#79 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Mice:

...toivottavasti kukaan ei kuitenkaan ala
nyt noiden tähtien takia väkisin keksimään
mitään uusia topikkeja.. Sillä kuten ollaan
huomattu siellä on jo kasoittain todella
turhia topikkeja.. *suru*




kyl tota o tapahtunut.. ihmiset ehkä tähtien/credittien takia topikkeja..ja koska mitään hyvää aihetta ei ole edes keksitty niin turhia topikkeja tulee roimasti lisää..mut ei se mitään..kun "creditit" kasvaa...ainakin siltä tuo forumin meininki nykyään näyttää..

monessa asiassa sama juttu..

napissa huijataan,rekisteristä painellaan omaa nimee,sisään loggaudutaan turhaa ja forumin ruuhkautetaan..

en tajua moisia..mut jos joku saa siitä kiksejä niin hyvä!!
ite en moista vaan käsitä...tästä ollaan monen kaverin kanssa juteltu..ja kaikki o vähän ollut samaa mieltä.

mut jokainen TABlaa tyylillään! *pelle*

- hulivili hupakko -

*piis*

[muokattu 26.11.2002 21:10]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#80 • • FuckUp Guest
Mullapa on vain yksi tähti ja olen ylpeä siitä. Ei ole tarkoituskaan hommata paljoa useampaa. Naputan vain the nappia.